gtogias Posted May 22, 2011 Posted May 22, 2011 (edited) Δεν είμαι σίγουρος για το αν είναι η ίδια παντόφλα με αυτή του θέματος αλλά έχει αρκετές ομοιότητες. Εδώ σε μια καρτ ποστάλ από τις Σπέτσες. Αν κρίνω από τις ενδυματολογικές προτιμήσεις είναι τέλη της δεκαετίας του 70: Edited March 25 by polmyt
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 22, 2011 Posted May 22, 2011 Γιώργο με όσα έχουν δει τα μάτια μας από μετασκευασμένες παντόφλες, δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για τίποτα σχεδόν. Πάντως, θα τολμήσω να πω ότι πρέπει να πρόκειται για διαφορετικές παντόφλες μιας και βλέπω αρκετές διαφορές. Το ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΡΜΑΤΑ μην ξεχνάμε ότι κατασκευάστηκε τέλη των '70s και αρχές των '80s διαλύθηκε. Μου φαίνεται απίθανο σε μόλις πέντε χρόνια "ζωής" να πρόλαβε να έκανε και μετασκευή. Πάντως αυτό ουδόλως ...με χαλάει . Η φωτό είναι καταπληκτική, δεν το συζητάμε, το ίδιο και η απεικονιζόμενη παντοφλίτσα .
polmyt Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 (edited) Πιστευω οτι δεν προκειται για το ιδιο πλοιο. Υπαρχουν αρκετες διαφορες αναμεσα τους.Η γεφυρα ειναι διαφορετικη οπως και η πλωρη και εχω την εντυπωση οτι το ΑΡΜΑΤΑ ειναι πιο στενο απο το ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΡΜΑΤΑ Δεν θα απεκλεια βεβαια μια μετασκευη, αλλα το ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΡΜΑΤΑ ειχε αυτο το ονομα απο την αρχη της ζωης του Λογω μεγεθους πιστευω οτι η παντοφλιτσα πρεπει να εκανε το δρομολογιο Κοστα-Σπετσες Edited May 24, 2011 by polmyt
polmyt Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 (edited) Στο Μοναστηρακι βρηκα την παρακατω φωτογραφια του ΑΡΜΑΤΑ.Πιθανολογω οτι ειναι στο λιμανι των Σπετσων Δεν ξερω ποτε ειναι τραβηγμενη η φωτογραφια αλλα λογικα ειναι μεταγενεστερη αυτης που μας εβαλε ο φιλος gtogias στην αρχη του θεματος, και ας μην φαινεται, και αυτο γιατι μου φαινεται πιο πιθανο να χτισανε την παντοφλα. Ελπιζω να βρεθει καποιος φιλος και να μας πει τι απεγινε αυτη η μικρη παντοφλιτσα Edited March 25 by polmyt
enas chiotis Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 Εννοείται ότι η φωτογραφία σου polmyt είναι προγενέστερη αυτής του gtogias.
polmyt Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 Αυτο το συμπαιρενεις απο την ποιοτητα της φωτο ή βλεπεις και κατι αλλο; Η δικη μου υποθεση ειναι καθαρα και μονο απο το οτι μου φαινεται πιθανοτερο να κλεισανε την παντοφλα παρα να την ανοιξανε.
enas chiotis Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 Από πότε η ποιότητα της φωτογραφίας αποτελεί απόδειξη χρονολογικής σειράς; Απλά στη φωτογραφία του gtogias φαίνεται ο πλευρικός διάδρομος που έχει προστεθεί εξωτερικά για να κερδίσουν καποιο χώρο στο γκαραζ. Αυτός ο διάδρομος συνεχίζει και στα πλάγια της υπερκατασκευής της οποίας το βασικό κομμάτι (τα 3 παράθυρα κάτω)έχει μείνει ανέπαφο. Σύγκρινε τα ύψη σε σχέση με το όνομα της πλώρης να δεις ότι δεν έκλεισαν, απλά πρόσθεσαν τους διαδρόμους.
polmyt Posted September 27, 2017 Posted September 27, 2017 Να δουμε και το ΑΡΜΑΤΑ στις Σπετσες σε λεπτομερια από καρτ ποσταλ παρεα με το ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ Να πουμε ακομα ότι η τυχη της παντοφλας αγνοείται μιας και δεν εχουμε καμια πληροφορια για το τι απεγινε
polmyt Posted April 22, 2019 Posted April 22, 2019 Να δουμε την μικρη παντοφλα πλαγιοδετημενη στη γιορτη των Θεοφανίων στο λιμανι των Σπετσων Παρατηρουμε την πιο καλλιγραφικη γραφη του ονοματος στην πλωρη και στον καθρεφτη της παντοφλας
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 25 Posted March 25 Αρμάτα (Ν. Πειραιώς 1892 - 4691) - (1970, ex- Αργώ 68) Αν και η αρχική μορφή της παντοφλίτσας (χωρίς τους πλαινούς διάδρομους επιβίβασης) παρέπεμπε σαφώς σε ναυπήγηση των αρχών της δεκαετίας ’60, είχε κατασκευαστεί το 1970 στο ναυπηγείο ΑΡΓΩ στο Πέραμα. Νηολογήθηκε στον Πειραιά με α/α 1892 (Α’ κλάση) με πρώτο του όνομα το ΑΡΓΩ 68 αλλά -κατόπιν πώλησης του από το ναυπηγείο ΑΡΓΩ- καθελκύσθηκε τον Μάιο 1970 με το όνομα ΑΡΜΑΤΑ. Το 1973 πήρε νέο αριθμό νηολογίου Πειραιά 4691 (Β’ κλάση) και μόλις το 1976 διεγράφη οριστικά λόγω πώλησης του στην Σαουδική Αραβία. (Στοιχεία νηολογίων : Άρης Μπιλάλης). Να δούμε μία εξαιρετική φωτογραφία του από το Ships Monthly της δεκαετίας ’70, αλιευμένη από τον σύντροφο @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ, και δύο δημοσιεύσεις από τα Ναυτικά Χρονικά, τεύχη Μαρτίου και Μαίου 1970 αντίστοιχα.
polmyt Posted March 25 Posted March 25 Πολυ ενδιαφεροντα τα στοιχεια.Πραγματικα νομιζα οτι η παντοφλα ηταν αρκετα παλαιοτερη απο το 70 που χτιστηκε Πιθανολογω ,χωρις βεβαια να ειμαι σιγουρος, οτι η μετασκευη με τους πλαϊνούς διαδρόμους εγινε το 1973 ,οταν και πηρε το νεο του νηολογιο
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 25 Posted March 25 @polmyt Πολύ πιθανόν να έγινε πράγματι το 1973, αν αναλογιστούμε ότι σε σχέση με την εποχή του, υπάρχουν αρκετές φώτο του με την αρχική του μορφή (χωρίς τους πλαινούς διαδρόμους). Αυτό που μου κάνει εντύπωση, είναι το ότι κατασκευάστηκε έτσι, και μικρή (μόλις είκοσι μέτρα), και χωρίς τους διαδρόμους, εν έτει 1970, όταν δηλαδή παντού κατασκευάζονταν σαφώς μεγαλύτερες και πλέον σύγχρονες σχεδιαστικά παντόφλες. Μία σκέψη μου είναι ότι πιθανόν να είχε ξεκινήσει να κατασκευάζεται ως βοηθητικό σκάφος του ναυπηγείου (π.χ. τύπου αυτοκινούμενης μπάριζας ???) και πριν την ολοκλήρωση του να αγοράστηκε από πλοιοκτήτες των Σπετσών. Σε αυτήν την σκέψη συνεπικουρεί και το γεγονός ότι αρχικά ανήκε στο ναυπηγείο ΑΡΓΩ, και το πρώτο του όνομα, ΑΡΓΩ 68.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now