TASOSNAXOS Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 Ολα απο καπου ξεκινανε!Ισως αυτη η συμφωνια ειναι ο προπομπος σε μεγαλες αλλαγες στις γραμμες εσωτερικου μετα το καλοκαιρι!
proud_ionian Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 μπορει να θελουν να αποφυγουν μια γιγαντιαια επισημη συμφωνια που να εγειρει ζητηματα ανταγωνισμου. αν δηλαδη εχουν κοινοπραξια μονο εκει που ανακοινωσαν, συμφωνο μη επιθεσης σε κυκλαδες δωδεκανησα βενετια (και δικαιο μοιρασμα των φορτηγων στα λιμανια εκτος κοινοπραξιας σε αδριατικη και) κρητη σας χαλαει;
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 (edited) Αυτή η συμφωνία αφορά τις γραμμές που συνυπάρχουν ΑΝΕΚ και ΑΤΤΙΚΑ. Στο υπόλοιπο Αιγαίο, δεν υπάρχει ανταγωνισμός της ΑΤΤΙΚΑ με την ΑΝΕΚ, αλλά με την HSW, στην οποία ως γνωστόν η ΑΝΕΚ δεν εχει πλέον καμία συμμετοχή. Είμαι και εγώ της άποψης ότι αυτή είναι μόνο η αρχή των εξελίξεων. Από την στιγμή που αναγκάστηκαν να κάτσουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, δεν θα μίλησαν μόνο για αυτές τις γραμμές και για τα υπόλοιπα δεν είπανε κουβέντα... Edited May 24, 2011 by ΝΗΡΕΑΣ
gpap2006 Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 Με τη δημιουργία της κοινοπραξίας μένουν τα 2 ΚΡΗΤΗ εκτός πλάνων και εκκρεμεί και η περίπτωση του Horizon. Για να δούμε αν θα μπούνε κάπου αυτά τα 3 βαπόρια που είναι μάχιμα.
Earl Granville Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 Αναμενόμενη εξέλιξη.Μας την είχε πρωτοπεί ο Neptune κι οι υπάρχουσες καταστάσεις οδηγούν σε μια λύση την συνεργασία. Μια συνεργασία που θα πρέπει να γίνει και στην Ραφήνα. Αποδείχτηκε οτι ο ανελέητος ανταγωνισμός με πλοία πολυδάπανα , με την οικονομική κρίση που πλήτει και τις μεταφορές και με το πετρέλαιο στα ύψη είναι εξοντωτικός ακόμη και για εταιρείες κολοσσούς.
MANOS79 Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΙΝΩΙΚΩΝ? ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙΣ ΑΤΤΙΚΑ Κ ΑΝΕΚ ΣΤΑ ΚΑΣΤΡΑ ΤΟΥΣ. ΤΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΩ - ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΤΟ ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ (π.χ highspeed 4) ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ. ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ?
gpap2006 Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 (edited) Μου φαίνεται εκτός εποχής. Εδώ κοιτάει η κάθε εταιρία να κρατήσει τα κεκτημένα της (Χανιά για ΑΝΕΚ, Κυκλάδες-Δωδεκάνησα για Blue Star) και εσύ μας λες για νέα ανοίγματα και επιστροφή σε ανελέητο ανταγωνισμό? Edited May 24, 2011 by proud_ionian quote
Neptune Posted May 24, 2011 Author Posted May 24, 2011 Tραγικο γιατι θα χυθει αιμα (ευρω) πανω που πανε να μαζευτουνε λιγακι... Τις Μινωικες δε νομιζω να τις καιει και τοσο. Εχουν εδω και χρονια το 50% της γραμμης και κατω απο αυτο δεν πεφτουν με τιποτα. Κακα τα ψεμματα αυτοι που μοιραστηκαν το υπολοιπο του Ηρακλειου ηταν η Σουπερφαστ και η ΑΝΕΚ γι αυτο και εκαναν αυτη την κινηση για να μειωσουν τα εξοδα τους. Οι Μινωικες οπως ηταν θα συνεχισουν και θα εξυπηρετουν τη γραμμη οπως πριν. Το ιδιο και στην Ανκονα.
MANOS79 Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 παντως αυτη η συνεργασια αττικα-ανεκ θα φερει σιγουρα πλοιο στην γραμμη για ρεθυμνο, λογικα το πρεβελης. οσο για τα κρητη 1-2 και τον οριζοντα, τα βλεπω να πωλουνται. ειναι μεγαλα πλοια και παλαιας τεχνολογιας και δεν τα βλεπω να μπορουν να σταθουν καπου. Μονο σε δρομολογιο χιος-μυτιληνη, αλλα δεν νομιζω να το ρισκαρουν. επομενως λογικοτερο ειναι να πωληθουν αυτα παρα εκεινα για μπαρι της αττικα
minoan Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 Και πλοια θα πωληθουν... Και κοσμος θα μεινει ανεργος... Και φυσικα οι εξελιξεις θα ειναι ραγδαιες... Μπορει το Ηρακλειο και η Ανκωνα να ειναι μονο η αρχη αλλα σιγουρα θα υπαρξει και συνεχεια... Και σιγουρα ο Γκριμαλντι δεν θα μεινει να κοιταει...
valencay Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 τα ΚΡΗΤΗ πολυ πιθανον να τα δουμε Μπριντεζι, αν δεν τα δεσουν....
Panagia Ekatontapiliani Posted May 25, 2011 Posted May 25, 2011 Σε γενικες γραμμες αναφερει οτι στην κοινοπραξια τα μεριδια θα ειναι 60% ΣΦ και 40% ΑΝΕΚ Εάν ισχύουν αυτά τα ποσοστά σημαίνει ότι για κάθε πλοίο που συμμετέχει στη κοινοπραξία αντιστοιχεί ενα 20%. Δηλαδη τρία πλοία η Superfast άρα 60% και δυο πλοία η ANEK όποτε 40%.
Nikos_Chania Posted May 25, 2011 Posted May 25, 2011 (edited) Ναι αλλά η μόνη αλλαγή προέρχεται από την ΑΝΕΚ... Edited May 25, 2011 by polmyt
marioskef Posted May 25, 2011 Posted May 25, 2011 (edited) Τις Μινωικες δε νομιζω να τις καιει και τοσο. Εχουν εδω και χρονια το 50% της γραμμης και κατω απο αυτο δεν πεφτουν με τιποτα. Κακα τα ψεμματα αυτοι που μοιραστηκαν το υπολοιπο του Ηρακλειου ηταν η Σουπερφαστ και η ΑΝΕΚ γι αυτο και εκαναν αυτη την κινηση για να μειωσουν τα εξοδα τους. Σε αυτο με τις λιγες γνωσεις που εχω για τη γραμμη, θα διαφωνήσω. Προ ΣΦ οι Μινωικες ειχαν περιπου 70% τις γραμμης και η ΑΝΕΚ 30% και τωρα αν θυμαμαι καλα στους επιβατες τουλαχιστον τα ποσοστα ειναι χονδρικα 56-22-22. Σε απολυτους αριθμους δηλαδη μεγαλύτερες ηταν οι απώλειες των Μινωικών αν και η ΑΝΕΚ εχασε περίπου το μισό της μεριδιο σε επιβατες. Edited May 25, 2011 by marioskef
Panagia Ekatontapiliani Posted May 25, 2011 Posted May 25, 2011 τα ΚΡΗΤΗ πολυ πιθανον να τα δουμε Μπριντεζι, αν δεν τα δεσουν.... Όπως ακούγεται αυτή τη στιγμή, το πιθανότερο είναι σε κάποια ντάνα θα οδηγηθούν τα δυο Κρήτη!!
MILTIADIS Posted May 26, 2011 Posted May 26, 2011 Παιδια μην εχουμε αυταπατες για το θεμα των ΚΡΗΤΗ.Η κινηση συνεργασιας εγινε εκτος των αλλων για να μειωθει η προσφερομενη χωρητικοτητα στην Αδριατικη,τι νοημα λοιπον θα ειχε τωρα εν μεσω κρισης η δρομολογηση δυο ακομα πλοιων εκει και μαλιστα σε λιμανι κοντα στο Μπαρι οπου δραστηριοποιειται η συνεργαζομενη εταιρεια?Κανενα..Δεδομενου λοιπον οτι δεν υπαρχει και αλλη γραμμη που να σηκωνει αυτα τα πλοια θα συμφωνησω με τον Π100 και θα προσθεσω οτι αν αυτα τα 2 πλοια πουληθουν βγαζουν ενα μεγαλο μερος της επομενης δοσης για την HSW.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 26, 2011 Posted May 26, 2011 Κρατάω μια «πισινή» μόνο μην χρειαστεί κάποιο πλοίο το καλοκαίρι στην Αδριατική, όποτε μπορεί ένα από τα δυο Κρήτη, να βοηθήσει την κατάσταση κάνοντας λίγα δρομολόγια στη high season
minoan Posted May 26, 2011 Posted May 26, 2011 Παιδια μην εχουμε αυταπατες για το θεμα των ΚΡΗΤΗ.Η κινηση συνεργασιας εγινε εκτος των αλλων για να μειωθει η προσφερομενη χωρητικοτητα στην Αδριατικη,τι νοημα λοιπον θα ειχε τωρα εν μεσω κρισης η δρομολογηση δυο ακομα πλοιων εκει και μαλιστα σε λιμανι κοντα στο Μπαρι οπου δραστηριοποιειται η συνεργαζομενη εταιρεια?Κανενα..Δεδομενου λοιπον οτι δεν υπαρχει και αλλη γραμμη που να σηκωνει αυτα τα πλοια θα συμφωνησω με τον Π100 και θα προσθεσω οτι αν αυτα τα 2 πλοια πουληθουν βγαζουν ενα μεγαλο μερος της επομενης δοσης για την HSW. Τα Κρητη δεν θα δουλεψουν σε αυτην την συνεργασια ουτε θα μπουν στο Μπαρι κοντρα στα ΣΦ1 και ΣΦ2 ... Δεν υπαρχει επομενη δοση για την HSW μιας και ο Grimaldi δηλωσε οτι δεν διαπραγματευεται την πωληση της HSW πλεον... Εαν καταφερουν να τα πουλησουν στα 3 χρονια της συνεργασιας τοτε θα μειωσουν τις δανειακες τους υποχρεωσεις...
margaritis24 Posted May 26, 2011 Posted May 26, 2011 παντως αναμεσα στα κρητη κ τα σπουπερφαστ του μπαρι πιο ευκολα τα βλεπω τα κρητη να φευγουν μια καλη τιμη να υπαρξει ομως
Earl Granville Posted May 29, 2011 Posted May 29, 2011 Τα ΚΡΗΤΗ δυστυχώς από ότι φαίνεται πάνε για δέσιμο.Αν ευσταθούν κάποιες φήμες που άκουσα είναι ότι το ΛΑΤΩ από Σεπτεμβριο μας χαιρετάσει κι αυτό, κατεβαίνει το HELLENIC SPIRIT μαζί με τον ΈΛΥΡΟ Χανιά κι η ΑΤΤΙΚΑ είναι πολύ κοντά στην πώληση ενός εκ των δύο κόκκινων του Μπάρι. Κάποιες φήμες που έφτασαν στα αυτιά μου είναι μην τα δέσετε και κόμπο όλα αυτά.
mpolo Posted May 30, 2011 Posted May 30, 2011 Δηλαδη αν ευσταθουν οι φημες που μας μεταφερεις ενα απο τα δυο ΚΡΗΤΗ θα διπλωσει το αλλο κοκκινο στο Μπαρι.
Earl Granville Posted May 30, 2011 Posted May 30, 2011 Προφανώς αν τελικά αποχωρήσει το ένα από τα δύο κόκκινα του Μπάρι το προσεχές διάστημα λογικά θα διπλωθεί έίτε από το ένα ΚΡΗΤΗ είτε από το ΟΡΑΙΖΟΝ. Πάντως η συνεργασία είναι απαραίτητη για τασ οικονομικά των εταιρειών αλλά βλέπουμε προς το παρόν ότι δένουν 4 βαπόρια. Τα δύο ΚΡΗΤΗ το ΟΡΑΙΖΟΝ και το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ , το οποίο σημαίνει ότι τουλάχιστον 400 ναυτικοί θα μείνουν χωρίς δουλειά. Στα τέλη της εβδομάδας έρχετε και το ΤΣΑΜΠΙΟΝ από την Αδριατική.
Rafinaport Posted June 1, 2011 Posted June 1, 2011 (edited) ANEK LINES-SUPERFAST FERRIES Σας ανακοινώνουμε τη συμφωνία των εταιρειών ΑΝΕΚ LINES και SUPERFAST FERRIES για την εκτέλεση συνδυασμένων δρομολογίων από 8 Ιουνίου 2011, στις γραμμές:ΠΑΤΡΑΣ – ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ – ANΚONA με τα πλοία HELLENIC SPIRIT, SUPERFAST VI και SUPERFAST XI και ΠΕΙΡΑΙΑ – ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ με τα πλοία OLYMPIC CHAMPION και SUPERFAST XII Η συνεργασία των δύο εταιρειών στη γραμμή ΠΑΤΡΑ–ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ–ANΚONA, αποσκοπεί στη διατήρηση της προσφοράς υπηρεσιών υψηλού επιπέδου και στον εξορθολογισμό της γραμμής με την αναπροσαρμογή των διαθέσιμων χωρητικοτήτων, σύμφωνα με τη ζήτηση. Στη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑ–ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ επιτυγχάνεται η σημαντική αναβάθμιση των υπηρεσιών με τη δρομολόγηση του υπερσύγχρονου και υψηλών ταχυτήτων πλοίου της ΑΝΕΚ, OLYMPIC CHAMPION, σε αντικατάσταση των ΚΡΗΤΗ Ι και ΚΡΗΤΗ ΙΙ. Το OLYMPIC CHAMPION εκτελεί συνδυασμένα δρομολόγια με το επίσης υπερσύγχρονο και υψηλών ταχυτήτων πλοίο, SUPERFAST XII, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα εκτέλεσης 4 δρομολογίων κάθε μέρα. Σημειώνουμε ότι οι γραμμές ΠΑΤΡΑ–ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ–ΒΕΝΕΤΙΑ της εταιρείας ΑΝΕΚ και ΠΑΤΡΑ–ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ–BARI της εταιρείας SUPERFAST FERRIES, δεν εμπίπτουν στην παρούσα συνεργασία, αλλά εξακολουθούν να τελούν υπό τη διαχείριση κάθε μίας από τις άνω εταιρείες ξεχωριστά, όπως και μέχρι σήμερα. Edited June 1, 2011 by proud_ionian link
ΛΑΣΙΘΙ Posted June 2, 2011 Posted June 2, 2011 Πάντως με τη συνεργασία αυξήθηκαν οι τιμές (για Ηράκλειο) σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Attica. Επίσης, έχουν διαφορετικές τιμές στις σελίδες τους. Οικονομική: ΑΝΕΚ 37, Syperfast 38 Και μία απορία ποιές εκπτώσεις θα μείνουν;
ntemis13 Posted June 6, 2011 Posted June 6, 2011 (edited) Αυξηθηκαν μονο οι τιμες του καταστρωματος, ολες οι αλλες ειναι οι ιδιες τιμες με τωρα Edited June 6, 2011 by polmyt quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now