Neptune Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 (edited) Για να δουμε λοιπον πως θα ειναι τα πραγματα σε Αιγαιο και Αδριατικη μεχρι τα μεσα Σεπτεμβριου που θα ισχυει η συνεργασια ΑΝΕΚ-ΑΤΤΙΚΑΣουπερφαστ 12 και Ολυμπικ Τσαμπιον βραδινα δρομολογια στο Ηρακλειο (οι ταχυτητες εχουν ενδιαφερον)Χελλενικ Σπιριτ μερα παρα μερα στις 14.00 για Ηγουμενιτσα-ΑνκοναΣουπερφαστ 6 και 11 17.00 για Ηγουμενιτσα-ΑνκοναΚαι αν επιβεβαιωθουν οι φημες που θελουν τα Σουπερφαστ 1 και 2 να πωλουνται τοτε βρηκαμε που θα πανε τα Κρητη και το Οραιζον (αυτο με καθε επιφυλαξη καθως δεν ειναι διασταυρωμενο ουτε απο αξιοπιστη πηγη) Edited August 22, 2013 by proud_ionian tag
sg3 Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 ενδιαφερον πληροφοριες μας εδωσες φιλε! αρα για ανκονα μενουν 3 πλοια τελικα που μερα παρα μερα με 2 αναχωρησεις! ενδιαφερον και το μπαρι!αν μπορεις να μαθεις και κατι περισσοτερο για τα σφ 1,2
NHSOS XIOS Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Ειναι λιγο ΑΝΕΚοσεναριο παντως,ειδικα το κομματι που φευγουν τα SF 1,2/HORIZON ενω μενουν τα 2 ΚΡΗΤΗ και το ΛΑΤΩ(μην τυγχον και τα χασουμε αυτα τα πλοια,θα ειναι μεγαλο το πληγμα για τον ελληνικο στολο ) Προσωπικα θα εβλεπα πιο 'σωστο' το κοκκινο με τις πολλες καμπινες(VI)να διπλωνε τον ΕΛΥΡΟ στα Χανια και τα fossen μαζι με τα ΧΙ,ΧΙΙ να μοιραζονταν σε Ανκονα και Ηρακλειο.Τα 3 'παλια' πλοια της ΑΝΕΚ για πουλημα/ναυλωση η εστω σε καποια αλλη γραμμη.
Neptune Posted May 23, 2011 Author Posted May 23, 2011 Το θεωρω πολυ δυσκολο να πουληθουν πακετο αυτη τη στιγμη τα 1 & 2 και γι αυτο τονισα οτι μιλαω απλα για φημες και ανεπιβεβαιωτες πληροφοριες. Σε αυτη την περιπτωση στο Μπαρι θα μεινει το Οραιζον με ενα Κρητη. Οι ιδιες πηγες θελουν και το δευτερο Κρητη πουλημενο μαζι με τα φαστ του Μπαρι γι αυτο μιλαω για τραβηγμενο σεναριο... Παντως τα αλλα που λεω για Ανκονα και Ηρακλειο ισχυουν και θα ανακοινωθουν μεσα στη βδομαδα και επισημα Εκεινη η επιτροπη ανταγωνισμου που στην κοινοπραξια Βεντουρη-Αγουδημου ειχε φαει τα λυσσακα της που ειναι τωρα?
giorgos1094 Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Και πότε πρόκειτε να ξεκινήσουν τα δρομολόγια??Υπάρχει περίπτωση τον Σεπτέμβρη να διακοπή η συνεργασία??
Earl Granville Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Το βλέπω πολύ δύσκολο να διπλώσει το SUPERFAST VI ton EΛΥΡΟ στα Χανιά.Και οι δυο εταιρείες έχουν τα κάστρα τους οι μεν ΑΝΕΚ τα χανιά ή δε Μπλου τα δωδεκάνησα οπότε θα ήθελαν να τα κρατήσουν ανέπαφα. Άλλωστε πρέπει να είναι οι μοναδικοί προορισμοί για τις 2 εταιρείες που δεν είναι προβληματικοί. Πέντως με αυτό το πρόγραμμα που αναφέρει ο Neptune υπάρχει ένας εξορθολογισμός στα δρομολόγια των πλοίων. Εκείνο που θεωρώ δύσκολο είναι να φύγουν πακέτο και τα δύο κόκκινα του Μπάρι.Στις ημέρες μας όλα πουλιούνται αλλά τίποτε δεν αγοράζεται.Πάντως μια ενδεχόμενη πώληση θα ήταν ανάσα για την ΑΤΤΙΚΑ. Τα δύο ΚΡΗΤΗ στο Μπάρι είναι μια πιο ενδεδειγμένη λύση. Εκεί που έχουν φτάσει τα ναύλα της δεν μπορεί να επενδύεις σε νεότευκτα βαπόρια. Τα δύο κόκκινα μπορεί να ήταν ενδεδειγμένα για την γραμμή του Μπάρι αλλά πλέον με την ανέχεια , την έλειψη μεταφορικού έργου και με τα ναύλα στο ναδίρ , το κόστος λειτουργίας καθίσταται προβληματικό.Και τα ΚΡΗΤΗ μπορεί να έχουν τα χρονάκια τους αλλά στέκονται αξιοπρεπώς ακόμη, έχουν μεγάλο γκαράζ κι ωρα΄'ιους χώρους. Χώρια που έχουν καλύψει εδώ και χρόνια το κεφάλαιο που επενδύθηκε για την αγορά και την μετασκευή τους. Στο Ηράκλειο με βραδινές αναχωρήσεις χτυπάνε στα ίσια την ΜΙΝΟΑΝ αφού πλέον θα υπάρχουν 2 εφάμιλλοι ανταγωνιστές των παλατιών. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όποιο κι αν είναι το μερίδιο που θα πάρουν θα κάνουν μεγάλη ζημιά στην ΜΙΝΟΑΝ.
teozan Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Εκεινη η επιτροπη ανταγωνισμου που στην κοινοπραξια Βεντουρη-Αγουδημου ειχε φαει τα λυσσακα της που ειναι τωρα? Ενα χρονο πριν ξεκινουσε ο 'πολεμος' στα Χανια και την Ροδο ,ηθελα να ξερα,δεν μπορουσαν να τα ειχαν βρει πιο πριν χωρις να χασουν ενα σκασμο λεφτα και οι 2 εταιριες? Μπορεί πράγματι βραχυπρόθεσμα η εξέλιψη αυτή να μην είναι ότι καλύτερο για τον ανταγωνισμό, αλλά μεσοπρόθεσμα (και από μια πιο shipfriend σκοπιά) είναι ευχάριστο το ότι δεν θα χρειαστεί να αποχαιρετήσουμε κάποιο αξιόλογο καινούργιο πλοίο. Τουλάχιστον με το σίγουρο κομμάτι του σεναρίου, όπως μας λεει ο Neptune, τα Fossen και τα γερμανικά SUPERFAST μένουν Ειναι λιγο ΑΝΕΚοσεναριο παντως,ειδικα το κομματι που φευγουν τα SF 1,2/HORIZON ενω μενουν τα 2 ΚΡΗΤΗ και το ΛΑΤΩ(μην τυγχον και τα χασουμε αυτα τα πλοια,θα ειναι μεγαλο το πληγμα για τον ελληνικο στολο ) Πάντως εκεί στα Χανιά δεν παίζονται καθόλου! Θα έρθει το Champion από την Ανκόνα μεν, αλλά δεν τους πειράζει που δεν θα πάει Χανία, αλλά Ηράκλειο, και εκεί θα συνεχίσει το ΛΑΤΩ.
Parianos Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Καλα και αγια ολα αυτα που λεμε αλλα ακομα δεν εχουμε δει τις αντιδρασεις του Μανολο. Ασε που μαλλον την μιση αληθεια βλεπουμε στην περιπτωση της κοινοπραξιας. Δεν θεωρω τοσο αφελη τον Ανδρεα.
Neptune Posted May 23, 2011 Author Posted May 23, 2011 Σαφως και δεν ειναι τοσο αφελης. Εχοντας εδραιωθει στα δρομολογια των 17.00 αντε να τον κουνησεις αν ληξει η κοινοπραξια τον Σεπτεμβρη. Επισης αντε να εξηγησει η ΑΝΕΚ στους πελατες της οτι πλεον στην Ανκονα θα πηγαινουν με το κοκκινο... Μπερδεμενα πραγματα σε καθε περιπτωση
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Το μόνο σίγουρο είναι ότι όποιο κι αν είναι το μερίδιο που θα πάρουν θα κάνουν μεγάλη ζημιά στην ΜΙΝΟΑΝ. Καλα και αγια ολα αυτα που λεμε αλλα ακομα δεν εχουμε δει τις αντιδρασεις του Μανολο. νομίζω πως και οι 3 εταιρείες θα βγουν κερδισμένες. Θα συμφωνήσω με τον orestis, καθώς αυτά που διαβάζουμε παραπάνω είναι αυτά ακριβώς που ζήτησε να γίνουν ο Γκριμάλντι, πριν από 40 μέρες. Σημερινή συνέντευξη του Emanuelle στη Ναυτεμπορική [...]Πρέπει να υπάρξει μια απόσυρση ορισμένων πλοίων που σήμερα χρησιμοποιούνται στις γραμμές της Αγκόνας και του Ηρακλείου, ιδιαίτερα των παλαιότερων πλοίων. Εμείς έχουμε κάνει το καθήκον μας με τη μείωση της χωρητικότητας στο δρομολόγιο Βενετία - Ελλάδα και τώρα περιμένουμε ότι οι άλλες εταιρείες να πράξουν το ίδιο.
Earl Granville Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Καλά κι ο Γκριμάλντι τα λέει αυτά αφού πρώτα εκτίναξε την χωρητικότητα της Αγκώνας στα ύψη κι αφού είδε ότι η Βενετία τον χειμώνα εκτός από γκαράζ (που κι αυτό με την κρίση έχει μειωθεί πολύ) ,επιβάτες έχει καμιά 80αρια τον χειμώνα μαζί με τους οδηγούς. Κι αφού είδε ότι το ΙΚΑΡΟΣ θα ήταν αποδοτικότερο στην γραμμή Τσιβιταβέκια-Βαρκελώνη και για χάρη των ετήσιων αποσύρει τα παλάτια της Βενετίας για να μην μείνει σε άλλες γραμμές αποδοτικότερες χωρίς πλοίο. Όσον αφορά το joint service εξακολουθώ να πιστεύω ότι θα κάνει μεγάλη ζημιά στην ΜΙΝΟΑΝ. Θα συμφωνήσω με τον Orestis ότι το καλοκαίρι μπορεί να βγουν κερδισμένες οι 3 εταιρείες μειώνοντας της διαδρομές αλλά αν η συνεργασία είναι σε ετήσια βάση θα κάνει μεγάλη ζημιά στην ΜΙΝΟΑΝ: 1) Διότι στα βραδινά δρομολόγια αντί για ΚΡΗΤΗ Ι& ΙΙ που υστερούσαν κατά πολύ από τα παλάτια θα υπάρχουν το φοσενάκι και το κόκκινο που είναι ισάξια για να μην πω ότι το κόκκινο είναι και καλύτερο. 2)Το κόκκινο που χαραμιζόταν στο μεσημεριανό δρομολόγιο το οποίο όπως έχει αποδειχθεί δεν ταιριάζει στις γραμμές της Κρήτης θα ξεκινάει βράδυ που προτιμάνε οι Κρητικοί. Με άλλα λόγια και 10% παραπάνω κίνηση να πάρουν οι δυο εταιρείες μαζί θα την πάρουν από την ΜΙΝΟΑΝ.Δεν ξέρω αν οικονομικά θα πετύχει το εγχείρημα για τις δυο εταιρείες και ειδικότερα για την ΑΝΕΚ αλλά ότι παραπάνω πάρουν (που θα πάρουν) θα είναι από την ΜΙΝΟΑΝ. Τα ίδια έχουν γίνει και στην Ρόδο. Τα ΙΠΠΟΤΗΣ/ΚΟΛΟΣΣΟΣ δεν φουλάρουν πέρνουν μ.ο 40 νταλίκες το καθένα αλλά όλες τις έχουν πάρει από την Μπλου σταρ η οποία έχει προβληματιστεί ιδιαίτερα.
NHSOS XIOS Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Βεβαια πριν λιγες μερες ειδαμε πως ο Grimaldi εκανε πισω την τελευταια στιγμη στα Χανια και λογικα υποθεσαμε πως υπηρξε καποια συμφωνια με την ΑΝΕΚ κατω απο το τραπεζι.Ουτε μια βδομαδα δεν περασε κι ακουμε οτι η ΑΝΕΚ ετοιμαζεται να μοιρασει τις γραμμες της(σε Κρητη και Ιταλια)με την ΑΤΤΙΚΑ.Μηπως σε αυτο το joint service λοιπον μπλεκει καπου και η ΜΙΝΟΑΝ(ο ιταλος ετσι κι αλλιως 'κραταει στον χερι' την ΑΝΕΚ με τις μετοχες της HSW)?
Nikos_Chania Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Τα μεγαλύτερα θύματα είναι τα Χανιά και η Ρόδος... ΝΕΛ που είσαι;;
nomikos Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Εκείνο πάντως που μου προκαλεί εντύπωση είναι ότι η Superfast εγκαταλείπει το πετυχημενο μεσημεριανο δρομολόγιο και βάζει τα Superfast vi και xi κόντα στις αναχωρήσεις της ΜΙΝΟΑΝ.
enas chiotis Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Μάλλον γιατί τα πετυχημένα μεσημεριανά δρομολόγια είναι λιγότερο πετυχημένα από τα βραδυνά των δεινοσαύρων. Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι με ποια πλοία θα ταξιδεύει πια η μπασκλασσαρία (αθίγγανοι, μετανάστες κλπ) που ταξίδευε με ΑΝΕΚ. Αυτά που μένουν είναι πολύ μεταξωτά για τέτοιες κατηγορίες επιβατών.
margaritis24 Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Εκείνο πάντως που μου προκαλεί εντύπωση είναι ότι η Superfast εγκαταλείπει το πετυχημενο μεσημεριανο δρομολόγιο και βάζει τα Superfast vi και xi κόντα στις αναχωρήσεις της ΜΙΝΟΑΝ. ναι αλλα ειναι τα μονα που θα μπορουν ανταγωνιστουν τα cruise!με το brand name τους με την συνεπεια τους με το ςervise τους κ βεβαια με φοβερο δικτυο πωλησεων τις αττικα...οσο για το μεσημεριανο δρομολογιο περασε η εποχη του πια...το θεμα ειναι τα πλοια του μπαρι ποιος θα τα παρει κ ποσο οσο για το ηρακλειο ηταν μονοδρομος η κινηση αυτη τα κρητη υστερουσαν..οσο για την ταχυτητα ισα ισα να μπαινουμε πρωτοι το πρωι μεσα βεβαια θα επελεγα τα βαλω το spirit στα χανια κ να αυξανονταν οι χωρητικοτητες στην ανκωνα αλλα το θεμα ειναι οτι ολοι κρατανε μια πισινη οταν σπασει η συνεργασια για να ειναι καλυμενοι
vastravoud Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Κρίμα όμως γιατί το καθημερινό ημερήσιο ήταν ο,τι έπρεπε για ευκαιριακά τριημερα και αποδράσεις αμέσως μετά τη δουλειά
nomikos Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Η ΑΝΕΚ μάλλον βγαίνει χαμένη αφού στην Ιταλία μένει με λιγότερο βαπόρι,ενώ η Superfast ήταν και θα είναι με 2 βαπόρια στην Ανκόνα.Χανει και στο Ηρακλειο αφού θα έχει μόνο μια βραδυνη αναχώρηση από ότι δύο.Απο που θα κερδίσει;;;;
proud_ionian Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 (edited) παιδια οταν γινονται κοινοπραξιες μοιραζονται και ποσοστα και τα ποσοστα οταν τα μοιραζουν δεν υπολογιζουν μονο χωρητικοτητες, αλλα και τι συμβολαια με μεταφορικες εχει ο καθενας, τι κινηση ειχε την προηγουμενη περιοδο κλπ. αλλωστε και η attica μια αναχωρηση τη μερα απο καθε λιμανι ειχε στο ηρακλειο και τωρα εχει καθε δευτερη. λογικα σε καποιο βαθμο θα ανακοινωθουν ποσοστα, αφου και οι δυο εταιρειες ειναι εισηγμενες Edited May 23, 2011 by proud_ionian
marioskef Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 Στο λινκ απο αρθρο σε τοπικη εφημεριδα... Οι πληροφοριες της ειναι καπως διαφορετικες βεβαια http://www.patris.gr/articles/201758/133862 Σε γενικες γραμμες αναφερει οτι στην κοινοπραξια τα μεριδια θα ειναι 60% ΣΦ και 40% ΑΝΕΚ και οτι στα Χανια η ΑΝΕΚ θα μεινει με ενα πλοιο, στο Ηρακλειο θα εχει αλλο ενα (ισως με την προσθηκη ενος RoRo).
sg3 Posted May 23, 2011 Posted May 23, 2011 τι εννοει "η ανεκ θα μεινει με ενα πλοιο στα χανια"? μηπως εννοει θα μεινει μονη της στα χανια ή θα μεινει οντως με ενα πλοιο και το 2ο θα το βαλει καποιος αλλος( μπλου οριζον )?
panthiras1 Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 Έχει κάνει λάθος. Αναφέρεται μόνο για το Ηράκλειο. Στα Χανιά δεν υπάρχει κοινοπραξία.
Orestis Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 Επίσημες ανακοινώσεις Η ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε. ανακοινώνει την υπογραφή συμφωνίας με την εταιρεία ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ για την εκτέλεση συνδυασμένων δρομολογίων από πλοία των δύο εταιρειών στη διεθνή γραμμή ΠΑΤΡΑ - ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ - ANCONA, καθώς και στην ακτοπλοϊκή γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑ - ΗΡΑΚΛΕΙΟ. Δια της νέας συνεργασίας η οποία θα είναι τριετούς διάρκειας, με έναρξη την 1η Ιουνίου 2011, επιτυγχάνεται η σημαντική αναβάθμιση της γραμμής Πειραιά - Ηρακλείου μέσω της δρομολόγησης του νεότευκτου και σύγχρονου Ε/Γ - Ο/Γ πλοίου "Olympic Champion". Παράλληλα επιτυγχάνεται η αναπροσαρμογή της προσφερόμενης χωρητικότητας στη γραμμή Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Ancona ώστε να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της γραμμής, με ταυτόχρονη διατήρηση των υψηλών υπηρεσιών που προσφέρονται σήμερα. Συνολικά, η νέα συνεργασία θα δημιουργήσει νέα δυναμική για την ανάπτυξη και των δύο γραμμών, επιτρέποντας ταυτόχρονα την αντιμετώπιση του συνεχώς αυξανόμενου λειτουργικού κόστους των πλοίων, μεταξύ άλλων και λόγω της υπερβολικής αύξησης των τιμών των ναυτιλιακών καυσίμων. www.ase.gr
NHSOS XIOS Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 H ιδια ανακοινωση ανεβηκε και στο site της ATTIKA.Περιμενα οτι θα σημειωναν απο την πλευρα τους κατι διαφορετικο απο την δρομολογηση του OLYMPIC CHAMPION 3 χρονια συμφωνια παντως μονο για 2 γραμμες? Δηλαδη στις Κυκλαδες ας πουμε,θα μπαινει ο ενας πανω στα δρομολογια του αλλου
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now