Nick the Greek Posted March 9, 2005 Posted March 9, 2005 (edited) Απο τα αποτελεσματα του τελευταιου ΣΑΣ, φαινεται και ενα αλλο ζουμερο γεγονος. Οτι το ΣΑΣ θα διερευνησει τις καταγγελιες απο το Αγιος Νεκταριος Αιγινας για μεροληπτικη συμπεριφορα του traffic απενταντι στο συγκεκριμενο πλοιο κατα τις αφιξο-αναχωρησεις του. Μου ακουγεται κατι σαν ΕΔΕ δηλαδη που ποτε δεν βγαινει τιποτα κι ουτε ξερω αν υπαρχει κατι. Αλλα μου κανει εντυπωση το ιδιο το γεγονος της διερευνησης και πως εφτασε το θεμα τοσο ψηλα. Edited September 21, 2014 by proud_ionian tag
Nick the Greek Posted September 9, 2005 Author Posted September 9, 2005 Η σημερινη 'Ναυλαγορα' στη στηλη 'Στην Κοντρα Γεφυρα' αναφερεται με ανυπογραφο δημοσιευμα στο Πειραιας Τραφφικ. Στο δημοσιευμα υπογραμμιζεται οτι φετος η υπηρεσια ειχε πολυ καλη αποδοση και φιλικη συνεργασια με τα πλοια, η οποια οφειλεται κυριως στον επι πολλα ετη διοικητη(Κορνηλιος Γραψας) συμφωνα με το αρθρο. Το αρθρο σημειωνει ως μονο αρνητικο την εμμονη παραχωρησης προτεραιοτητας σε ορισμενα πλοια ακομα και οταν αυτα καθυστερουσαν τον αποπλου τους, χωρις να μπει στον κοπο να διευκρινισει ποια πλοια ακριβως εννοει. Ιδιαιτερη μνεια γινεται σε θηλυκη υπαλληλο της υπηρεσιας η οποια -συμφωνα παντα με τον αγνωστο αρθρογραφο- αποτελει 'εκνευριστικη παραφωνια με πολυ αγχος και εκνευρισμο' και 'μιλα με αγενεια, επιτιμητικα κι ενιοτε απαξιωτικα προς τους πλοιαρχους'. Συνισταται δε στον προισταμενο της απο τον αρθρογραφο να 'τη μαζεψει γιατι οι παλιες καραβανες του λιμανιου με το ζορι κρατιουνται για να μην ξεσπασει κανενα μπουρινι'. Δεν θελω να σχολιασω για την ορθοτητα η μη του δημοσιευματος. Ομως αυτη η επιθεση ειδικα σε γυναικα δεν μπορω να πω οτι μου αρεσε. Αν καποιος η καποιοι πλοιαρχοι εχουν προβλημα μετη συγκεκριμενη κοπελα, καλο θα ηταν να της το πουν ειτε κατ' ιδιαν, ειτε μεσω vhf. Το να βγαινει ενα τετοιο αρθρο στην εφημεριδα υπο μορφην προειδοποιησεως-λιβελογραφηματος, δε μου φαινεται καθολου αντρικειο και μπεσαλιδικο.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 21, 2005 Posted September 21, 2005 Όταν δίνει απόπλους στα πλοία σκέφτεται που έχουν δέσει τα πλοία?? Δείτε τη έγινε χθες στις 17:00
Earl Granville Posted September 21, 2005 Posted September 21, 2005 Εδώ την 'αλλη φορά κρατούσε τον ΠΗΓΑΣΟ που ηταν δεμένος στα 200αρια και είπε να φύγει πρώτα το ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ από την προβλήτα του αργοσαρωνικού ενώ και τα δύο πλοία έιχαν δώσει ετοιμότητα για την ώρα τους χωρίς άγκυρες(τις είχαν πάρει δεμένοι).
Neptune Posted September 22, 2005 Posted September 22, 2005 Ενω να περιμενουν 3 γομαρια εξω για να βγει ο Μπρουφας ειναι σωστο ε?? Τελος παντων.. Το Αφροδιτη τις Παρασκευες απο 16.00 εφευγε σχεδον παντα μετα τις 16.20 απο τη θεση του αν και ηταν ετοιμο στην ωρα του.. Πρωτα εφευγαν ολα τα ταχυπλοα μετα εμπαιναν ταχυπλοα μετα του Σαρωνικου και μετα το Αφροδιτη.
Nick the Greek Posted April 20, 2006 Author Posted April 20, 2006 Λαμβανω αφορμη απο το σχολιο του Γεωργιος Εξπρες σχετικα με το Αγιος Νεκταριος Αιγινας και την αναμονη του. Το περασμενο Σαββατο μεσα στο λιμανι ηταν το Queen Elizabeth 2 δεμενο πλωρα μεσα στο Παλατακι. Το πλοιο καθυστερησε περιπου 20 λεπτα μεχρι να τελειωσει η πετρελευση του και αλλα 25 λεπτα απο την εισερχομενη/εξερχομενη κινηση. Και αν κατα τη γνωμη μου ειναι δικαιολογημενο να περιμενει λιγο για το εισερχομενο Εξπρες Σαντορινη, δεν μπορω να κατανοησω γιατι εξερχομενα οπως το Αιας και τα δελφινια πρεπει να εχουν απολυτη προτεραιοτητα. Αν το καλοσκεφτει κανεις ενα κρουαζιεροπλοιο με 2500 επιβατες νομιζω πως αποτελει εθνικη πηγη εσοδων και δεν καταλαβαινω γιατι να μην εχει μια λογικη προτεραιοτητα και να περιμενει την αφιξη/αναχωρηση ειδικα των ταχυπλοων που στο κατω-κατω εχουν και την ταχυτητα να καλυψουν μια μικρη καθυστερηση. Για την ιστορια να αναφερω οτι απο το μολα-ολα μεχρι την εξοδο του πλοιου απο το λιμανι δεν περασαν ουτε 10 λεπτα.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 9, 2006 Posted October 9, 2006 Το Piraeus Traffic έχει επιβάλλει ένα νέο περιορισμό στα πλοία κατά την άφιξη και αναχώρηση των πλοίων. Για απόσταση ενός ναυτικού μιλίου υπάρχει ένας περιορισμός στη ταχύτητα των πλοίων στους μόλις 9 κόμβους!!! Βέβαια ήδη πολλά πλοία δε τηρούν εν γνώσει τους το περιορισμό αυτό, για παράδειγμα το Σάββατο, σε ένα πλοίο που κατευθείαν άνοιξε στους 18 κόμβους του έκαναν παρατήρηση και απάντησαν ότι θα συμμορφωθούν την επόμενη φορά !! Αλλά πλοία με τη πρόφαση ότι δε μπορούν κρατηθούν με 9 κόμβους, το Pireaus Traffic τους αφήνει να ανοίξουν μέχρι τους 11 κόμβους.
giorgosz Posted October 9, 2006 Posted October 9, 2006 Αυτός ο περιορισμός γιατί μπήκε? Έχει σχέση με απόνερα?
Panagia Ekatontapiliani Posted October 9, 2006 Posted October 9, 2006 Από ότι κατάλαβα πρέπει να έχει σχέση με τα απόνερα, συμπεραίνοντας από τη συζήτηση που είχε το Piraeus Traffic με το πλοίο που πήγαινε με τους 18 κόμβους. Του έδειξε και τη πρώτη Κίτρινη Κάρτα!!
uddox Posted October 9, 2006 Posted October 9, 2006 Αυτό που σίγουρα αφορά, είναι η ασφάλεια. Για φαντασθείτε στο ένα μιλι,( δηλαδή έξω απο την μπούκα ) ένα μάτσο βαπόρια να τρέχουν με 18μ/ω??
George Posted October 10, 2006 Posted October 10, 2006 Στο ΡΟΜΙΛΝΤΑ η ειδοποίηση αυτή έφτασε την προηγούμενη Τετάρτη και όντως για ένα μίλι την Παρασκευή το πλοίο πήγαινε με 8,7 κόμβους. Η πλάκα είναι ότι πέρασε τη μπούκα με 10,2 και μετά έκοψε
gpap2006 Posted October 12, 2006 Posted October 12, 2006 Με το νεο μετρο, η διαρκεια του ταξιδιου αυξανεται κατα 3-4 λεπτα αλλα τουλαχιστον μπαινει μια ταξη εξω απο το λιμανι και μεχρι το separation.
Neptune Posted October 12, 2006 Posted October 12, 2006 Το Separation ειναι 6 μιλια απο τα φαναρια και ο κανονισμος λεει περιορισμο για 1 μιλι. Αρα το μονο που κανει οπως και ολο το συστημα διαχωρισμου ειναι να μεγαλωνει το ταξιδι και να εκνευριζει τον κοσμο. Ας κοιταξουν να εκπαιδευτουν σωστα στο Τραφικ και να κανουν καλυτερα τη δουλεια του. Επισης μια καλη ιδεα θα ηταν να βαλουν και καμια τσαμαδουρα στις εισοδους και εξοδους του συστηματος αντι να βαζουν τις φωνες σε οποιον παει πανω στη γραμμη που στο κατω κατω δεν εχουν ολοι τα δικα τους μεσα.
Nick the Greek Posted October 12, 2006 Author Posted October 12, 2006 Συμφωνω μαζι σου φιλε Neptune. Πρωτα κυτταμε τα του οικου μας, και μετα των αλλων. Μια καλη ιδεα για να δουλεψει καλυτερα το συστημα, ειναι να εξηγησει καποιος στους στελεχωνοντες το traffic οτι τα πλοια δεν εχουν φρενα και χειροφρενα. Οταν ακουγονται εκφρασεις-οδηγιες προς πλοιαρχους σε στιλ "stop your vessel in this position"(οπως μου μεταφερθηκε απο εγκυροτατες πηγες οτι ακουγεται συχνοτατα), νομιζω οτι γελανε και οι γλαροι. Επισης υποψιαζομαι οτι ο καινουριος κανονισμος μπορει να εχει να κανει και με το γεγονος οτι για πρωτη φορα μετα απο πολλα χρονια ειχαμε και αλλαγη Διοικητου στη συγκεκριμενη Υπηρεσια, μια και ο Κορνηλιος Γραψας μετατεθηκε σε καποια Υπηρεσια του ΥΕΝ απ' οτι εμαθα. Μπορει λοιπον αυτος ο κανονισμος να ειναι και ενα μυνημα του κανουριου διοικητη οτι τα πραγματα αλλαξαν.
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 12, 2006 Posted October 12, 2006 Εγώ ξέρω ότι τον Ιούνιο που ήμουνα σε ένα νεότευκτο προερχόμενος από ένα όμορφο νησί του ΒΑ Αιγαίου ...μας είχανε ένα τέταρτο έξω από τα φανάρια...για να περάσει ένα ρυμουλκό...που εσερνε ένα πλωτό γερανό...που έσερνε μιά λάντζα!!! Εάν μας είχαν αφήσει να μπούμε...εμείς θα είχαμε δέσει και η λιτανεία δεν θα είχε φθάσει ακόμα στο σημείο που περιμεναμε. Ειλικρινά απήυδησα βλέποντας το α-νόητο της καθυστέρησης...και πολύ περισσότερο ή γέφυρα, απ' όσο ήμουνα σε θέση να αντιληφθώ. Να σημειωθεί ότι το πλοίο είχε αναχώρηση σε σχεδόν μία ώρα μετά τον κατάπλου...και του έφαγαν το ένα τέταρτο άνευ σοβαρού λόγου.
Apostolos Posted October 13, 2006 Posted October 13, 2006 Είναι γεγονός ότι πάσχουμε απο έλεγχο κυκλοφορίας. Είναι μοναδικό στον κόσμο φαινόμενο, ό έλεγχος και η διαχείρηση της κυκλοφορίας να γίνεται απο όργανα όπου οι βασικές γνώσεις τους δέν είναι ναυτιλιακές. Το επίπεδο κατ εμέ των Ελληνικών Τράφικ είναι πολύ κάτω του μετρίου. Το λέω αυτό με πλήρη επίγνωση των συνεπειών μιάς που έχω γνωρίσει (μέσω της εργασίας μου) αρκετά τράφικ με κορυφαία αυτά της Μάγχης. Είναι αδύνατο να συλλάβει ο νούς ότι μας κατευθύνουν αξιωματικοί και υπαξιωματικοί του ΛΣ οι οποίοι είναι δεσμευμενοι με τα όρια και τις απαιτήσεις του εκάστοτε κώδικα και κανονισμού. Με λίγα λόγια έχει τα βασικά αρνητικά ότι σαν κρατικό στρατιωτικό σώμα χάνει τον ορισμό του flexibility δηλαδή την ευχαίρια να λαμβάνει προτωβουλίες οι οποίες επιτρέπουν την καλύτερη διαχείρηση της κίνησης. Ο Πειραιάς έχει κατ΄εμέ ίσως μεγαλύτερη κίνηση ακόμα και απο τα στενά του Γιβραλτάρ και ίσως ακόμα και του Ντόβερ ή του Καλαίς. Έχετε ακούσει ποτέ τη γίνεται απο της 0530 πρωινή έως και της 0830? Το κανάλι 13 του VHF παίρνει πραγματικά φωτιά και ο πανικός είναι φοβερός. Οι άνθρωποι που βρίσκονται στο αυθαίρετο (αλήθεια έχετε δεί ποτε πού είναι το Τράφικ?Που να πάτε και επάνω δηλαδή) πρέπει να καταβάλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες και βρίσκονται στο κέντρο των βολών δεκάδων πλοίων. Αλήθεια η επιλογή τους με ποία κρητήρια έχει γίνει? Είναι γνώστες της Ναυτιλίας, Ναυπηγίας και του Κανονισμού Αποφυγής Σύγκρουσης? Έχουν πιστοποιηθεί σε αυτά όπως κάνουν όλοι οι Αξιωματικοί του κόσμου? Το επίπεδο των Αγγλικών είναι ιδιαίτερα χαμηλό ιδικά σε θέματα προφοράς, όπου ορισμένους όρους πραγματικά τους σκοτώνουν (ιδικά όταν ακούω το στέι ουάν μάϊλ οφ γέλουου μπούι - stay one mile of yellow buoy) Και πολλές φορές υπάρχουν παρεξηγήσεις ιδικά με τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια που στελεχόνονται απο Ευρωπαίους Αξ/κους. Δέν θέλω να απαξιώσω το επίπεδο υπηρεσιών του Τράφικ (ιδικα του Πειραια). Αντίθετα είναι στιγμές που με ιδιαίτερη μαεστρία καταφέρνουν να διαχειρίζονται τόσες πολλές κινήσεις πλοίων. Το ζήτημα δέν είναι προσωπικό, αλλα τεχνικό. Η μόνη λύση είναι η πληρέστερη επιλογή και εκπαίδευση των χειριστών και η τεχνική αναβάθμιση του Τράφικ. Ο Πειραιάς θα έπρεπε να έχει πολλαπλά κοντρόλ απο διάφορα σημεία τα οποία μία κεντρική διοίκηση θα διαχειρίζονταν κατάλληλα. Η προσθήκη καμερών σέ όλα τα σημεία όπου υπάρχει κίνηση για να υπάρχει σαφή εικόνα της κατάστασης που επικρατεί είναι ένα μέτρο το οποίο θα λύσει τις καταστάσεις που δημιουργούνται. Ελπίζω να μήν στεναχώρεσα κάποιους αλλα είναι καταστάσεις όπου ζώ καθυμερινά. Όταν το Traffic Separation Sceme και οι είσοδοι των λιμένων κλείνουν απο τα ψαράδικα και οι χειριστές αρκούνται απλά να επιτρέπουν την κίνηση εκτος του traffic lane (φοβερή παράβαση των ΔΚΑΣ) γιατί δέν υπάρχουν 5 σκάφοι του λιμενικού απ΄έξω, τότε φταίνε οι Πλοιάρχοι που λένε : "Άσε παίρνουν τα ψαράκια τους γι αυτό δέν μιλάνε" Εγώ δέν πιστεύω να είναι έτσι... Απλά είναι φοβερό να βλέπεις όλα τα σκάφη του ΛΣ να κάνουν επιφυλακή στο ντόκο και τις βάρδιες να κοιμούνται... Τι να σου κάνει ο Χειριστής του Τράφικ? να κατέβει και να τους διώξει ο ιδιος? Είναι πολλά τα θέματα που σχετίζονται, απλά όποιος έχει πρόσβαση με ένα VHF στο κανάλι 13 ας αφιερώσει μία μέρα απλά να ακούσει το τί γίνεται....
Panagia Ekatontapiliani Posted October 16, 2006 Posted October 16, 2006 Αυτό που σίγουρα αφορά, είναι η ασφάλεια.Για φαντασθείτε στο ένα μιλι,( δηλαδή έξω απο την μπούκα ) ένα μάτσο βαπόρια να τρέχουν με 18μ/ω?? Ο περιορισμός ταχύτητας έξω από το λιμάνι τελικά είναι για την ασφάλεια των πλοίων!! Το όριο της ταχύτητας αυξήθηκε από τους 9 κόμβους στους 11 κόμβους!!! Να σημειώσω ότι αυτός ο περιορισμός έχει επιβληθεί προφορικά!!! Χωρίς κάποιο επίσημο χαρτί να έχει πάει σε εταιρείες και πλοία!! :(
Nick the Greek Posted February 16, 2007 Author Posted February 16, 2007 Απ' οσο γνωριζω, στην Ελλαδα πολη με το ονομα Αλεξανδρεια υπαρχει μονο στην Ημαθια και φυσικα δεν εχει λιμανι. Οταν τα πλοια λενε οτι πανε Αλεξανδρεια, μαλλον εννοουν αυτην της Αιγυπτου.
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 16, 2007 Posted February 16, 2007 Τι μου θύμισες τώρα? Είχα ακούσει εδώ και χρόνια ένα σχετικό γεγονός και θα τω πω όπως το θυμάμαι. Ο Κων/νος Καραμανλής, ο Εθνάρχης, όταν ήταν πρωθυπουργός (δεν θυμάμαι σε ποια εποχή αναφερόταν η αφήγηση), τον επισκέφθηκε στο γραφείο του ο Δήμαρχος της Αλεξάνδρειας Ημαθίας, με τον όποίο γνωρίζονταν. Η/ο γραμματέας του Κ.Κ. μπαίνει στο γραφείο του και του λέει: «Κύριε Πρόεδρε, είναι έξω και περιμένει ο Δήμαρχος Αλεξάνδρειας». Ο Κ.Κ. όμως καταλαβαίνει ότι πρόκειται για τον Δήμαρχο της Αλεξάνδρειας της Αιγύπτου...και λέει «να περάσει…». Μόλις ο Κ.Κ. βλέπει τον γνωστό του Δήμαρχο, γυρνάει και λέει στη/ο γραμματέα του: «Ποια Αλεξάνδρεια μου λες και με μπερδεύεις…πες μου ο Δήμαρχος του Γιδά…να καταλάβω!». Γιδάς ήταν το προηγούμενο όνομα (επί Τουρκοκρατίας) της Αλεξάνδρειας Ημαθίας και ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, γεννημένος το 1907, την είχε στο μυαλό ακόμα με το παλιό της όνομα, όπως την είχε μάθει από παιδάκι. Εξάλλου, και ο ίδιος είχε γεννηθεί στο Κιούπκιοϊ…μετέπειτα Πρώτη Σερρών.
Stratos Posted February 16, 2007 Posted February 16, 2007 Νομίζω, (αν και ξεφεύγω..) ότι περνώντας πριν από χρόνια από τον σιδηροδρομικό σταθμό, εγραφαν ακόμα οι ταμπέλες του σταθμού:"Αλεξάνδρεια-Γιδάς".. Έτσι,για να ξέρουμε σε πια Αλεξάνδρεια βρισκόμαστε..
Nick the Greek Posted March 22, 2007 Author Posted March 22, 2007 Ιδιαιτερη μνεια γινεται σε θηλυκη υπαλληλο της υπηρεσιας η οποια -συμφωνα παντα με τον αγνωστο αρθρογραφο- αποτελει 'εκνευριστικη παραφωνια με πολυ αγχος και εκνευρισμο' και 'μιλα με αγενεια, επιτιμητικα κι ενιοτε απαξιωτικα προς τους πλοιαρχους'. Συνισταται δε στον προισταμενο της απο τον αρθρογραφο να 'τη μαζεψει γιατι οι παλιες καραβανες του λιμανιου με το ζορι κρατιουνται για να μην ξεσπασει κανενα μπουρινι'. Συμφωνα με πηγη που κανει καθημερινη και πολυωρη ακροαση στο vhf, σημερα το πρωι επεσε μεγαλο κραξιμο απο θιγομενους σχετικα με το παραπανω με συνεπεια να ψαχνουν εντατικα τα ραδιογωνιομετρα τους παραβατες. Το σιγουρο ειναι οτι τελικα υπαρχει θεμα οπως λεει και το παραπανω δημοσιευμα.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 10, 2007 Posted July 10, 2007 Χθες το μεσημέρι βλέπω αυτό το σκάφος να γυρνάει μέσα στο λιμάνι του Πειραιά. Είναι απορίας άξιο, πως το Πειραιάς Traffic του έδωσε άδεια για να μπει στο λιμάνι? Εκτός εάν το Πειραιάς Traffic δε το πήρε καν χαμπάρι??
Nick the Greek Posted July 10, 2007 Author Posted July 10, 2007 Αυτο σου κανει εντυπωση φιλε μου? Εδω 2 μηνες πριν τους Ολυμπιακους(συμφωνα με αυτοπτη και απολυτα αξιοπιστο μαρτυρα), ειχε μπει μεσα στο κεντρικο λιμανι ενα φουσκωτο που ειχε δεσει στον Αγιο Σπυριδωνα και το πηραν χαμπαρι οταν εφευγε. Και επειδη δεν υπηρχε διαθεσιμο πλωτο σκαφος, ζητησαν απο μια λατζα που περνουσε διπλα του να του πει να δεσει και να περιμενει τζιπακι απο τη στερια(!), το οποιο και εγινε μια και το φουσκωτο εδεσε κοντα στο ΠΣΠ.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 27, 2007 Posted July 27, 2007 Δε πέρασαν λίγες μέρες έχουμε ξανά τα ίδια. Το σκάφος μπήκε μέχρι τη μέση της Ακτή Βασιλειάδη. Εκείνη την ώρα έβγαινε το Flying Cat 2 που του σφύριζε επιμόνως (μάλλον για να το τρομάξει και να βγει από το λιμάνι). Από ότι φαίνεται αφύπνισε το χειριστή του σκάφους, και έκανε στροφή για να βγει έξω από το λιμάνι.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 20, 2008 Posted January 20, 2008 Δε ξέρω τι συμβαίνει με το Piraeus Traffic αλλά τελευταία έχουμε περίεργα περιστατικά. Εκτός από το περιστατικό τη Πρωτοχρονιά με το Ρομιλντα και το Blue Star Paros, τις προάλλες είδα ένα δελφίνι μπήκε με φουλ ταχύτητα (τα φτερά ήταν έξω μέχρι το ύψος που δένει ο Άγιος Γεώργιος στον Άγιο Σπυρίδωνα. Με κάποιον που το συζήτησα, μου είπε ότι μπορεί να είχε πάρει ειδική άδεια για παράδειγμα εάν είχε κάποιον ασθενή μέσα?? Ξέρει κανείς εάν ισχύει κάτι τέτοιο??
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now