Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Το εφοδιαστικο της ΕΛΙΝ πετυχα στη Μυτιληνη πριν απο καμια 10αρια μερες.Ειναι τακτικος θαμωνας του,μιας και το επισκεπτεται αρκετα συχνα

Κατα το equasis ειναι κατασκευης του 1976 και αναφερεται σαν Chemical Tanker(αναρρωτιεμαι τελικα τι ακριβως εννοειται με τον ορο αυτο).Σε αυτο το κουτι που βρισκεται στη μεση του πλοιου υπαρχει πλευρικος καταπελτης απο οπου μπαινουν τα βυτια και ανεφοδιαζονται

Στην gallery εχουμε φωτογραφιες ακομα απο τη Σκοπελο,καθως και απο παλαιοτερο δεξαμενισμο του

Edited by Nick the Greek
Posted (edited)

Τα "Chemical Tankers" απ' όσο ξέρω, μεταφέρουν οτιδήποτε χημικό, εκτός από αυτά που παράγονται από την επεξεργασία του πετρελαίου (πχ ντίζελ, βενζίνες, πετρέλαια θέρμανσης και κίνησης κλπ). Τέτοια χημικά είναι η αμμωνία, διάφορα οξέα κλπ. Πάντως μου κάνει εντύπωση που το Maistros αναφέρεται ως chemical tanker (μπορεί όντως να είναι, δεν παίρνω και όρκο!), μιας και είχα την εντύπωση πως απλά μετέφερε καύσιμα στα νησιά (btw τα δεξαμενόπλοια αυτά νομίζω πως αναφέρονται ως "product tankers").

Edited by TankerShip
Posted

Και γω απο οσο ξερω το ΜΑΙΣΤΡΟΣ μεταφερει καυσιμα στα νησια γιαυτο και μου εκανε εντυπωση που αναφερεται σαν chemical tanker.Στη Μυτιληνη ερχεται ειτε αυτο έιτε καποιο απο τα ΑΠΗΛΙΩΤΗΣ-ΖΕΦΥΡΟΣ και ανεφοδιαζουν τα πρατηρια της εταιριας.

Posted (edited)

Υπάρχει περίπτωση αρχικά να ήταν όντως chemical tanker (δηλαδή πριν το ναυλώσει η ΕΛΙΝ), και απλά να το τροποποίησε - μετασκεύασε κλπ στη συνέχεια? Και γι αυτό δηλαδή να είναι καταχωρημένο ως chemical και όχι product tanker...

Edited by TankerShip
Posted

Μπορεί όντως να είναι chemical tanker και απλά να χρησιμοποιείται σαν product. Το ίδιο ισχύει και για το vasileios 13 το οποίο (μέχρι να πάει στη ντανα) ενώ ήταν χημικό, και είχε και stainless αμπάρια εντούτοις ή χρήση του ήταν σαν product. Πάντως το κουτί που έχει μπεί για να μπαίνουν τα φορτηγά είναι ξεκάθαρα εντελώς αντιεργονομικό, γιατί όταν είσαι στην κουβέρτα και θέλεις πας πλώρα είσαι αναγκασμενος να πηγαίνεις από σκάλα. Υπήρχαν κι άλλα τέτοια βαποράκια της ίδιας κλάσης, ηλικίας και μεγέθους (πχ Μαρούλα, Κούρος) με το Μαίστρο να είναι ξεκάθαρα νομίζω σε καλύτερη κατάσταση τουλάχιστον από τα προαναφερθέντα.

Πάντως όταν το δει κανείς έχει ενδιαφέρον καθώς είναι πραγματικά μικρούλης... :lol:

Ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες!

  • 11 months later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...
Posted

Μαίστρος (ΙΜΟ 7411947)

(1976, ex- Niebla)

Το πλοίο εξακολουθεί να παραμένει στο ναυπηγείο Μπεκρή στα Αμπελάκια Σαλαμίνας και έχει συμπληρώσει, αν δεν κάνω λάθος στο μέτρημα, επτά συνεχόμενους μήνες ακινησίας.

Έχει κατασκευαστεί το 1976 στην Ισπανία (Astilleros Del Cantabrico Y De Riera, Gijon) με πρώτο του όνομα το NIEBLA, ενώ φέρει το σημερινό του όνομα και Ελληνική σημαία από το 1993. Ανήκει βέβαια στην ΕΛΙΝΟΙΛ.

  • 1 year later...
Posted

Το ΜΑΙΣΤΡΟΣ φαίνεται στο AIS να έχει μετονομαστεί σε JACO και να φέρει πλέον σημαία Παναμά, ενώ βρίσκεται στο ίδιο σημείο πάνω από 1,5 χρόνο.

Posted

Μεχρι πριν δυο εβδομαδες αλλαγη ονοματος δεν ειχαμε στο πλοιο.Τωρα που ξανακοιταω ομως κατι γενικες φωτο παρατηρω οτι εχει σβηστει το σημα της ΕΛΙΝ απο τη τσιμινιερα του.Λογικα λοιπον μιλαμε πωληση στο εξωτερικο και γιαυτο το πλοιο

  • 1 month later...
Posted

Σύμφωνα με το equasis, το JACO (πρώην ΜΑΙΣΤΡΟΣ) ανήκει και διαχειρίζεται πλέον από την Sapalo Oil με έδρα την Ανγκόλα. Το πλοίο εδώ και λίγο καιρό έφυγε από τα μέρη μας και βρίσκεται πλεόν στο Λας Πάλμας στις Κανάριες Νήσους (σύμφωνα με το στίγμα του στο AIS).

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...