TankerShip Posted April 27, 2011 Posted April 27, 2011 (edited) Μιας και δεν υπήρχε κάτι αντίστοιχο στο forum, είπα να ανοίξω ένα "γενικό" θέμα για τα πετρελαιοφόρα δεξαμενόπλοια, τα οποία συνήθως μεταφέρουν αργό πετρέλαιο προς επεξεργασία, στα διυλιστήρια της χώρας. Κάνω την αρχή λοιπόν, με το tanker VALDARNO, με ΙΜΟ 9417335 και σημαία Ιταλίας. Έχει μήκος 243 μέτρα, πλάτος 42 μέτρα και βύθισμα 12,6 μέτρα. Κατασκευάστηκε το 2010 στα ναυπηγεία της εταιρίας Hudong Zhonghua Shipbuilding στην Κίνα και είναι στη διαχείριση της εταιρίας "Navigazione Montanari S.p.a". Η παρακάτω φωτο κάπου στο Σαρωνικό. Το πλοίο είχε προορισμό τα διυλιστήρια της Motor Oil στους Αγίους Θεοδώρους. Οι πληροφορίες για το πλοίο είναι απ' το shipspotting. Edited April 27, 2011 by TankerShip
Nick the Greek Posted March 19, 2018 Posted March 19, 2018 Μια σύντομη ματιά στο κορεάτικης κατασκευής(Hyundai) και ελληνικής πλοιοκτησίας(Eletson), Μακρόνησος, εδώ δεμένο για επισκευές στο Πέραμα τον Αύγουστο του 2017. Διανύει το 16ο έτος της ηλικίας του(2002) πάντοτε στην ίδια πλοιοκτησία και με τη γαλανόλευκη στην πρύμη του.
Marios Superfast Posted March 19, 2018 Posted March 19, 2018 Αν δεν κάνω λάθος πρεπει να ταν προερχομενο από δω
Nick the Greek Posted April 30, 2018 Posted April 30, 2018 Στη Γένοβα είναι δεμένο αυτό το aframax με το όνομα Indigo Sun(IMO 9592288), οι πιο παρατηρητικοί και γνώστες από εσάς μπορούν να διακρίνουν τη μπλέ τσιμινιέρα με το Ζ που σημαίνει χωρίς περιθώριο λάθους, πλοιοκτησία Zodiac Maritime της Ισραηλινής οικογένειας Ofer. Είναι προιόν της Samsung Heavy Industries στο Geoje και είναι χτισμένο το 2012 με αριθμό γιάρδας 1933. Έχει μήκος 249 μέτρα και το summer dwt του είναι στους 115,724 τόνους σε βύθισμα 15 μέτρων. Μια μηχανή σχεδίασης MAN B&W και κατασκευής Doosan του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 15.7 κόμβων με κατανάλωση 48 τόνους την ημέρα. Στην πλοιοκτησία της Zodiac βρίσκεται από το 2017, οπότε και αγοράστηκε από την ελληνική Kyklades Maritime η οποία το είχε παραγγείλει αρχικά, με το όνομα Νήσος Σαντορίνη. Και σε όσους δε λέει κάτι το Kyklades Maritime, πρόκειται για εταιρεία που ανήκει στον αγαπημένο μας Γιάννη Αλαφούζο, που τόσα πολλά έχει προσφέρει στην ψυχαγωγία του ελληνικού κοινού, και ειδικά στους ποδοσφαιρόφιλους που δεν υποστηρίζουν τον Παναθηναικό .
Panagia Ekatontapiliani Posted May 6, 2018 Posted May 6, 2018 Πέρυσι τον Αύγουστο στο μωλο της ΔΕΗ, ήταν το tanker Seaborn (IMO No: 9288746) της Thenamaris Ship management. Το Seaborn είναι κατασκευασμένο το 2005, έχει μήκος 244,00 μέτρα και πλάτος 42,04 μέτρα.
Nick the Greek Posted May 23, 2018 Posted May 23, 2018 Σε όσους αρέσουν τα tankers, το Ρόττερνταμ μπορεί να ικανοποιήσει τα γούστα σας. Οπότε πάμε να βλεφαριάσουμε ένα aframax που εδώ ξεφορτώνει crude, πρόκειται για το Dubai Charm(IMO 9402495). Χτισμένο το 2010 στη Hanjin στο Busan με αριθμό γιάρδας Ν201 και μια μηχανή Hyundai, δεν έχει αλλάξει ακόμα όνομα. Η πλοιοκτησία του προφανώς Αραβική με έδρα το Dubai, είναι ενταγμένο στο pool της Sigma Tankers.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 15, 2018 Posted July 15, 2018 Το Kimolos (IMO No: 9791145) της Kyklades Maritime φαίνεται να ακούμπησε ο πυθμένας του στο βυθό κατά τον διαπλου του Σουεζ, με αποτέλεσμα να μείνει στο αγκυροβόλιο του Σουεζ για περαιτέρω έλεγχο της ζημιάς.
Marios Superfast Posted September 5, 2018 Posted September 5, 2018 Ας δουμε μερικές φωτογραφίες από τον καταπλου του Σπερχιος στην Valletta χθες το πρωί. Το πλοιο είναι κατασκευής 2018 και ανοικει στην Pleiades Shipping Agents S.A. Περισσότερες πληροφορίες για το πλοιο και την εταιρεία εδω.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 27, 2018 Posted October 27, 2018 Το πρώτο Aframax tankers με καύσιμο LNG είναι το Gagarin Prospect (ΙΜΟ Νο: 9826720) της Sovcomflot, που ναυπηγήθηκε στο ναυπηγείο Hyundai Samho. Το Gagarin Prospect πραγματοποίησε το πρώτο εμπορικό του ταξίδι από το Primorsk στο Rotterdam
Panagia Ekatontapiliani Posted November 24, 2018 Posted November 24, 2018 Το χειμώνα που μας πέρασε βρέθηκε στο Πέραμα, το aframax crude oil tanker Signal Puma (IMO No: 9293002) της Argentina Petrochemicals Ltd αλλά δουλεύει για την Thenamaris. Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 2005, στο ναυπηγείο Shanghai Waigaoqiao στη Κίνα (Yard No: 1011) με το όνομα Primo Stealth. Το πλοίο έχει μήκος 244,00 μέτρα, πλάτος 42,00 μέτρα.
Nick the Greek Posted January 7, 2019 Posted January 7, 2019 Χριστουγεννιάτικη επίσκεψη στην Ελευσίνα για το crude oil tanker Guneshli(ΙΜΟ 9262924) με σημαία Μάλτας, το οποίο και βλέπουμε να απαγγειάζει για να αποβιβάσει πλοηγό στην κίτρινη. Είναι χτισμένο πίσω στο 2002 στο Namura Shipbuilding της Ιαπωνίας με αριθμό γιάρδας 239. Έχει μια μηχανή Hitachi Zosen και χωρητικότητα 115 χιλιάδων τόνων. Πλοιοκτήτης η SOCAR από το Αζερμπαιτζάν.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 12, 2019 Posted March 12, 2019 Το Ce-Breeze (ΙMO No 9110597) ήταν ναυπηγημένο το 1996 στο ναυπηγείο Namura Shipbuilding στο Imari της Ιαπωνίας με το όνομα Seabridge (Yard Nο: 942), που κράτησε μέχρι το 2006. Το πλοίο φόραγε μια μηχανη Mitsubishi-Sulzer 7RTA62 (13,870 bhp). Το πλοίο είχε μήκος 244,90 μέτρα και πλάτος 42 μέτρα και ανήκε στην Marine Trust Ltd με έδρα την Ελλάδα. Τον Απρίλιο του 2018 οδηγήθηκε για scrap με το όνομα Motoleb
Nick the Greek Posted October 2, 2019 Posted October 2, 2019 Η εταιρεία Pleiades Shipping Agents έχει ένα όμορφο τρόπο να ονοματίζει τα πλοία της, όλα έχουν ονόματα ποταμιών της χώρας μας. Γειασάν τους μάγκες και στηρίζουμε. Έτσι πήρε και το όνομά του το tanker που βλέπουμε ανεβασμένο στην πλωτή δεξαμενή του Περάματος, είναι ο Βοιδομάτης(Βουιδομάαατς στα Μυκονιάτικα) με ΙΜΟ 9298973. Χτισμένο το 2005 για την εταιρεία στη Sumitomo της Yokosuka(1311) με μηχανή Mitsui. Και επειδή το site της εταιρείας μας λέει τα πάντα γύρω από αυτήν αλλά επιμελώς όχι σε ποιανού την τσέπη πάνε τα μαρούλια, να ενημερώσω τους περίεργους πως είναι συμφερόντων Κώστα Περατικού, απ' ότι λέει το ταράφι.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 26, 2020 Posted January 26, 2020 Το Meganisi (IMO No: 9286023) είναι ναυπηγημένο το 2004 στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries Co Ltd στη Νότια Κορέα με το όνομα Colin Jacob. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή SAMSUNG MAN B&W 6S50MC (12.268 KW), που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 15,7 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 227.83 μέτρα και πλάτος 32.24 μέτρα και ανήκει στην ELETSON CORP. Το όνομα Colin Jacob το κράτησε μέχρι το 2005, όπου μετονομάστηκε σε Noemi μέχρι το 2014, που πήρε το σημερινό του όνομα
Panagia Ekatontapiliani Posted May 31, 2020 Posted May 31, 2020 Το Delta Poseidon (IMO No: 9468671) είναι ναυπηγημένο το 2011 στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries Co Ltd στη Νότια Κορέα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή SAMSUNG MAN B&W 7S50MC, που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 15,8 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 274.27 μέτρα και πλάτος 48.04 μέτρα και ανήκει στην DELTA TANKERS LTD.
Nick the Greek Posted August 15, 2020 Posted August 15, 2020 Ένα πλοίο της αυτοκρατορίας των Μαρτίνων που κατευθύνεται πρός τον κόλπο της Ελευσίνας, είναι το Minerva Ellie (IMO 9297321), κατασκευής 2005. Ήταν νεότευκτο της εταιρείας στη Samsung(1506) και ακόμη και σήμερα με το ίδιο όνομα και με μηχανή Doosan, αρμενίζει τα πέλαγα και γεμίζει τραπεζικούς λογαριασμούς.
Nereus Posted October 1, 2020 Posted October 1, 2020 Στα $8400 τη μέρα το average spot rate για τα VLCC.. Όποιος έβαλε στη τσέπη έβαλε.. Πάνε τα 100αρικα που βλέπαμε προ μηνών..
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2021 Posted February 6, 2021 Το Ardic (IMO No: 9252979) είναι ναυπηγημένο το 2003 στο ναυπηγείο Sumitomo Heavy Industries Co Ltd στη Ιαπωνία (Yard No: Hull 1293) και πλέον μετονομάστηκε σε North. Το πλοίο έχει μήκος 237.74 μέτρα και πλάτος 42.03 μέτρα και ανήκει στην Marblue Shipping Company SA με έδρα την Ελβετία. Προηγούμενα του ονόματα είναι Champhion και Azerbaijan
Panagia Ekatontapiliani Posted March 20, 2021 Posted March 20, 2021 Το Afroditi (IMO No: 9452880) είναι ναυπηγημένο το 2011 στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries στη Νότια Κορέα. Το Afroditi έχει μήκος 274.19 μέτρα και πλάτος 50.03 μέτρα και ανήκει στην Liquimar Tankers Mangement του κ. Δημήτρη Παπαδημητρίου με έδρα την Αθήνα.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 29, 2021 Posted September 29, 2021 Το Suezmax tanker Leni P (IMO No: 9594133) είναι ναυπηγημένο το 2011 στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries Co Ltd στο Geoje της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S70MC-C (25.377 BHP), που του δίνει μεγιστη ταχύτητα 15,5 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 274.39 μέτρα και πλάτος 48.04 μέτρα και ανήκει στην Marine Trust Ltd του κ. Δημήτρη Προκοπίου με έδρα τη Γλυφάδα
Panagia Ekatontapiliani Posted January 16, 2022 Posted January 16, 2022 Το tanker Polyaigos (IMO No: 9306574) είναι ναυπηγημένο το 2005 στο ναυπηγείο της Ρουμανίας. Το πλοίο έχει μήκος 228.00 μέτρα, πλάτος 32.00 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 5S60MC-C (10365 KW). Το πλοίο ανήκει στην Eletson και είναι παροπλισμένο από τον Οκτώβριο στο ναυπηγείου του Σπανοπουλου στη Σαλαμίνα. Προηγούμενο το όνομα είναι LMZ Nefeli
proud_ionian Posted February 5, 2022 Posted February 5, 2022 Το suezmax πετρελαιοφόρο δαξεμανόπλοιο Kriti Future παρέλαβε ο όμιλος Βαρδινογιάννη. Ειναι το μονο παγκοσμιως που πληροι τα κριτηρια του ABS για Ammonia Ready Level 1. Με αλλα λογια ειναι ετοιμο οποιαδηποτε στιγμη να χρησιμοποιησει την αμμωνια σαν καυσιμο, χωρις ουσιαστικες μετατροπες. Επισης ειναι και LNG Fuel Ready Level 1. Aυτη τη στιγμη ειναι εν πλω προς Fujairah (Φουτζέιρα). Στην πρυμη του κυματιζει η γαλανολευκη
proud_ionian Posted March 21, 2022 Posted March 21, 2022 το prometheus energy, φουνταρισμενο στην ancona πριν δεκα μερες τωρα πρεπει να ειναι στη ραδα του πειραια. καθε λεπτομερεια για το πλοιο, ευπροσδεκτη,
Nick the Greek Posted March 21, 2022 Posted March 21, 2022 Ναυπήγηση 2019 στα Sasebo(849) της Κορέας με μια μηχανή MAN B&W 6G60ME-C9. Ο πλοιοκτήτης πρέπει να είναι Έλληνας αλλά δεν γνωρίζω ακριβώς ποιός.
ships_info_kavall Posted March 21, 2022 Posted March 21, 2022 Μερικες πληροφοριες για το τανκερ "PROMETHEUS ENERGY" Σημαια: Νησια Μάρσαλ Home Port: Ματζούρο (πρωτευουσα των νησιων Μαρσαλ) IMO: 9801988 Call Sign: V7A2024 MMSI: 538008157 Ναυπηγηθηκε: 28 Μαρτιου 2019 στο ναυπηγειο Sasebo στο Nagasaki Ιαπωνιας. Το πλοιο το διαχειριζεται η GOODWOOD SHIP MANAGEMENT Μηκος: 250m Πλατος: 44m Βαθος: 21.2m Μηχανη: MAN B&W 6G60ME-C9 12668kW Πληρωμα: 20 ατομα 9 (Φιλιππινεζοι, Ινδιανοι, Ουκρανοι) extra πληροφοριες: TOONAGE Deadweight: 114459 GRT: 63500 Liquid: 125000
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now