Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Η εβδομάδα που διανύουμε έχει σημειώσει μια ελαφρά αύξηση των προσεγγίσεων από car carriers στον Πειραιά, να ένα ακόμη που ανεχώρησε πρό ολίγων λεπτών από τη Δραπετσώνα. Είναι το Gentle Leader (IMO 9391567), ένα PCTC δυνάμενο να μεταφέρει 6,658 αυτοκίνητα κινούμενο από μια μηχανή H. Cegielski - Poznan που του προσδίδει υπηρεσιακή ταχύτητα 20.5 κόμβων. Είναι χτισμένο στην Πολωνία, στο ναυπηγείο της Gdynia(8168/22) το 2008 και παρά το γεγονός πως είναι μακροχρόνια ναύλωση της ιαπωνικής ΝΥΚ, ανήκει στην ισραηλινή Ray Car Carriers.

Posted
On 6/14/2020 at 3:26 PM, Marios Superfast said:

Ας δουμε το γνωστό στα λημέρια της Δραπετσώνας Fides,σε guest εμφάνιση στο μεγάλο λιμανι αλά Μαλτεζε.

  Συμφωνα με το AIS το πλοιο μας ήρθε από Ισραήλ. Έκατσε κοντά ένα 24ωρο στο λιμάνι και ύστερα απεπλευσε και αγκυροβόλησε ανατολικά του νησιού.

 

 

 

Ποιος να μου λεγέ ότι τελικά έβγαλα μερικες απο (αν οχι)τις τελευταίες φώτο του.

 Πριν καμια βδομαδα,το πλοίο έπειτα από αρκετό καιρό παραμονής έξω από την Μάλτα,σαλπαρε για Aliaga όπου και προσαραξε προχθές.

Screenshot_2020-07-03-02-41-07.png

Posted

Αν θυμάμαι καλά είχε και ένα αδερφό που δεν θυμάμαι το όνομα του!

  • 5 weeks later...
Posted
On 8/9/2018 at 12:23 AM, Nick the Greek said:

Ένα ακόμα γομάρι των 4,900 αυτοκινήτων από την ΝΥΚ, είναι το Opal Leader(IMO9318498) που βλέπουμε πλησιάζει τα φανάρια του Livorno. Είναι χτισμένο το 2007 στο Uljanik Brodogradiliste της Κροατίας(αριθμός 466) και υπηρετεί την ΝΥΚ καθ' όλη τη διάρκεια της μέχρι τώρα ζωής του. Μία μηχανή ΜΑΝ B&W των 17,185 ίππων του δίνει ταχύτητα 20 κόμβων, αρκετοί για να γυρίσει πρός τα αριστερά και να προχωρήσει πρός τα μέσα.

 

Δύο χρόνια μετά την πρώτη θέαση στο Livorno, το Opal Leader και στον Πειραιά, νωρίτερα χθές Τρίτη.

Posted

Ένα ακόμη μέλος του στόλου της Hoegh Autoliners στην γκαλλερί μας, είναι το Hoegh Trotter (ΙΜΟ 9710749) που πρίν λίγες ημέρες επισκέφθηκε τον Πειραιά και ίσα-ίσα που το προλάβαμε στην αναχώρηση. Κατασκευής 2016 στο Xiamen Shipbuilding (XSI462F) με μηχανή Hyundai που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 19 κόμβων ώστε να μεταφέρει τα 8,500 αυτοκίνητα που στοιβάζονται στα 13 ντέκ φορτίου του.

Posted
On 8/14/2018 at 11:43 PM, Nick the Greek said:

Αρκετά συχνός επισκέπτης στον Πειραιά, το 25χρονο car carrier της Grimaldi Lines με το όνομα Spes(IMO 9030864). Σε όλη του την ζωή με το ίδιο όνομα, πάντα για την Grimaldi από τότε που χτίστηκε(1993) στο Flensburger Shipbuilding GmbH(656). Χαρακτηριστικό πως φέρει 2 Πολωνέζικες μηχανές μάρκας Zaklady Urzadzen Technicznych Zgoda, ομολογώ δεν τις έχω ξανακούσει. Του προσδίδουν υπηρεσιακή ταχύτητα 19 κόμβων έτσι ώστε να μεταφέρει τα 2,860 αυτοκίνητα που είναι και η χωρητικότητά του. Εμείς το βλέπουμε σε νυχτερινή αμφίεση στην Civitavecchia, προσέξτε τα ΙΧ που είναι φορτωμένα πίσω απ΄ τη βαρδιόλα, ακόμα και στην κόντρα γέφυρα. Ναυπηγός δεν είμαι, αλλά δεν εμποδίζουν την πρόσβαση του πληρώματος στις σωσίβιες λέμβους?

Μακάρια η οδός και για το SPES λίγο καιρό μετά το αδερφάκι του το FIDES

Posted

Το Ro-Ro Carrier Iris Ace (ΙΜΟ Νο: 9515474) έχει ναυπηγηθεί το 2011 στο ναυπηγείο Shin Kurushima Dockyard Co., Ltd. στο Imabari της Ιαπωνίας (Yard No: 5527) και ανήκει στην Mitsui Osk Lines. Το πλοίο είχε μήκος 182,50 μέτρα, πλάτος 28,20 μέτρα, χωρητικότητα 4064 ΙΧ και φόραγε μια κύρια μηχανή Mitsui/Man B&W 8S50MC-C2 (12.640 KW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 20,90 κόμβων.

Posted

Θείος Άσος ή αλλιώς Divine Ace (ΙΜΟ 9610432) είναι το όνομα του πλοίου που βλέπουμε στις οθόνες μας, ένα ακόμη μέλος του μεγάλου στόλου της Mitsui. Βρέθηκε χθές και σήμερα στο Κερατσίνι, αποπλέοντας νωρίτερα το μεσημέρι με προορισμό τη Misurata της Λιβύης. Κατασκευή 2013 στο Minami Nippon(729) με μηχανή -τι άλλο- Mitsui, και χωρητικότητα 6,233 αυτοκινήτωνε.

Posted

Από χτές το απόγευμα στο νότιο τμήμα του αγκυροβολίου, σήμερα το πρωί στο Κερατσίνι και σήμερα το μεσημέρι αναχώρηση από τον Πειραιά. Είναι το Dalian Highway (IMO 9565560)της Kawasaki Kishen Kaisha, κατασκευής 2011 στο Nantong(79) της Κίνας. Δεν παίρνει κανείς βραβείο για να βρεί πως και η μηχανή του είναι Kawasaki, η δε χωρητικότητά του φτάνει τα 6,249 αυτοκίνητα. 

Posted

Το Hoegh Trigger (IMO 9684988) το είχαμε ήδη στην gallerie, εγώ προσέθεσα άλλη μια φωτογραφία από την εβδομάδα που μας πέρασε. Να συμπληρώσω ακόμη πως είναι χτισμένο το 2015 στο Xiamen με μηχανή Hyundai και χωρητικότητα 8,500 αυτοκίνητα.

  • 4 weeks later...
Posted
On 9/9/2019 at 1:15 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Ro Ro carrier Golden Ray (IMO No 9775816) ανατράπηκε λίγη μετά την αναχώρηση του από το λιμάνι του Brunswick στη Georgia της Αμερικής, μετά από φωτιά που ξέσπασε στο πλοίο. 4 άτομα του πληρώματος αγνοούνται μέχρι στιγμής. 

 

Γενικά στα διεθνή site περί αυτοκινήτων η είδηση είχε παίξει και παίζει αρκετά  μάλλον επειδή τα 4000 καινούργια KIA που ήταν φορτωμένα έτοιμα για Μέση Ανατολή ήταν cheesy για τη θεματολογία τους.
Ένα χρόνο μετά παραμένει στην ίδια θέση, το σχέδιο είναι να τεμαχιστεί επιτόπου και με πλωτούς γερανούς να απομακρύνονται τα τεμάχη, ενώ θα ξεκινήσει ακρόαση για τα αίτια της ανατροπής.

 

  • 1 month later...
Posted
On 12/15/2017 at 1:38 AM, Nick the Greek said:

από car carriers τα Coral Leader

 

Τέσσερα χρόνια μετά τη συνάντησή μας στη Malaga της Ισπανίας, ξανασυναντιόμαστε στον Πειραιά με το Coral Leader (IMO 9318486). Πλοιοκτησίας NYK και ναύλωσης από την UECC με κατασκευή το 2006 στο Uljanik(465) της Κροατίας. Χωρητικότητα 4,900 αυτοκίνητα και μηχανή από το ίδιο ναυπηγείο.

  • 3 weeks later...
Posted

Ααααα, Ιαπωνία! Όρος Fuji, γκέισες, αυτοκράτορας Χιροχίτο, sushi και car carriers της ενδόξου Mitsui OSK. Ε λοιπόν, ένα από αυτά βλέπουμε σήμερα στις οθόνες μας, είναι το Splendid Ace (IMO 9252228) που βρέθηκε πρίν κανένα μήνα στο Κερατσίνι. Κατασκευής 2003 και χωρητικότητας 6,182 αυτοκινήτων από το γνωστό ναυπηγείο Minaminippon(676) με μηχανή Kobe Hatsudoki KK, πιο Japonaise δε γίνεται:D.

Posted

Σύμφωνα με άρθρο της Tradewinds με πηγές διαφόρους brokers, ήδη μέσα στο ημερολογιακό 2020 και μέχρι το τέλος Οκτωβρίου έχουν πάει για κόψιμο 26 car carriers, αύξηση δηλαδή 117% σε σχέση με όλη τη χρονιά πέρυσι, και έχουμε φυσικά και 2 μήνες ακόμη για να βγεί το έτος. Κάτι άλλο χαρακτηριστικό είναι πως η μέση τους ηλικία ήταν τα 25 έτη ενώ σε προηγούμενα χρόνια η ηλικία ήταν σταθερά ανάμεσα σε 28 και 30 χρόνια. Οπότε βλέπει κανείς πως ο στόλος αρχίζει και ανανεώνεται με ταχείς ρυθμούς. Μέχρι και πλοίο 14 ετών πήγε για κόψιμο, ενώ το 2nd hand market φέρεται να έχει σχεδόν καταρρεύσει.

 

Όσον αφορά τα αίτια, η πρώτη σκέψη όλων είναι φυσικά η πανδημία και οι επιπτώσεις της. Δεν είναι μόνο αυτό όμως. Είναι και το ότι πια οι μεγάλοι βιομηχανικοί πελάτες, απαιτούν πλοία με καινούριες τεχνολογίες και φιλικά πρός το περιβάλλον. Και φυσικά όποιος πλοιοκτήτης μείνει πίσω, τσοράφ η τύχη του, τσοράφ το ριζικό του. Αλλάζουν τα κόζα.

Posted
On 11/4/2020 at 2:51 PM, Nick the Greek said:

Ααααα, Ιαπωνία! Όρος Fuji, γκέισες, αυτοκράτορας Χιροχίτο, sushi και car carriers της ενδόξου Mitsui OSK.

 

Μένουμε σπίτι, μένουμε στη Mitsui:D και βλέπουμε στις οθόνες μας το Azalea Ace (IMO 9542283). Έτος ναυπήγησης είναι το 2012 στα Mitsubishi Shimonoseki(1146) με μηχανή επίσης Mitsubishi και χωρητικότητα 3,505 αυτοκίνητα. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα ενώ φέρει σημαία Λιβερίας. Bonus coverage και μια νυχτερινή του άποψη.

Posted
On 11/23/2015 at 4:41 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ας δούμε ένα Ro-Ro carrier με όνομα Ελληνικό, πρόκειται για το Thermopylae (IMO No: 9702443) της Wallenius Wilhelmsen που κατασκευάστηκε το 2014

 

Να το δούμε και εν έτη 2020 με διαφορετική φορεσιά. Δεμένο στο Κερατσίνι αφ' ενός και εν πλώ μόλις έχει αφήσει πλοηγό, αφ' ετέρου. Να συμπληρώσω χωρητικότητα 8.031 αυτοκίνητα, φτιαγμένο στη Hyundai Samho(S 721) και μηχανή επίσης Hyundai η οποία για υπηρεσιακή 19.2 κόμβων, καταναλώνει 57 τόνους καύσιμο το 24ωρο.

Posted

Όπως λέμε Προμηθέας Δεσμώτης(τραγωδία του Αισχύλου), έτσι έχουμε και το Προμηθέας Ηγέτης(Prometheus Leader, car carrier της ΝΥΚ που βλέπουμε στην οθόνη μας). ΙΜΟ έχει 9338888 και είναι ναυπηγθέν το 2008 στο Shin Kurushima(5502), χωρητικότητα 3,911 αυτοκίνητα και μηχανή Kobe Hatsudoki.

Posted

Πάμε να δούμε το Heroic Leader σε δύο ξεχασμένες φωτογραφίες απο το 2017 στο συννεφιασμένο Αμβούργο. Στο βάθος φαίνεται και το πανέμορφο κτήριο της φιλαρμονικής.

 

  • 2 months later...
Posted

Στα πλοία μεταφοράς οχημάτων τα οποια μεταφέρουν και εξειδικευμένα οχήματα Όπως γερανοί σκαπτικά μηχανήματα,  υπάρχουν συγκεκριμένοι ναυτικοι οι οποίοι έχουν γνώσεις για την οδήγηση και μετακίνηση τους μέσα στο καράβι;

Posted

Συνήθως την φόρτωση και εκφόρτωση των οχημάτων την αναλαμβάνει το λιμάνι. Και ναι, έχουν οδηγούς με τις κατάλληλες πιστοποιήσεις.

Posted

Το Ro-Ro Carrier Hoegh Inchon (ΙΜΟ Νο: 9088249) έχει ναυπηγηθεί το 1997 στο ναυπηγείο Shin Kurushima Onishi στο Imabari της Ιαπωνίας (Yard No: 1053) και ανήκε στην Hoegh Autoliners Oslo. Πριν λίγες ημέρες, το πλοίο μετονομάστηκε σε Pelagic Piranha και ανήκει πλέον στη Salient Ltd. Το πλοίο έχει μήκος 179.47 μέτρα, πλάτος 32,23 μέτρα, χωρητικότητα 4300 ΙΧ και φοράει μια κύρια μηχανή Mitsui B&W 7S60MC (13.900 KW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 19,90 κόμβων. Προηγούμενο το όνομα είναι Maersk Tide

Posted

Για όσους δεν έχει τύχει να μπούν ποτέ μέσα σε PCTC, μια καλή ξενάγηση για το πως δείχνει ένα γκαράζ, εν προκειμένω του Hawaian Highway της K Line. Ένας φίλος που είχε μπαρκάρει σε ένα τέτοιο κάποτε, θυμάμαι μου έλεγε τι εφιάλτης ήταν το να κάνει τους απαραίτητους ελέγχους στους πυροσβεστήρες μια και το πλοίο έχει πάνω του πολλές εκατοντάδες από αυτούς. Για το μπότζι, άστο καλύτερα.

 

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...