HS_4 Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 Για να καταλάβω οι ώρες δεν τους βγαίνουν λόγω των νταλικών; Γιατι αν ήταν μόνο ταχύτητας το ΧΙ δεν θα είχε καθυστερήσεις… Και γιατί απλά δεν βάζουν παραπάνω ώρες απο αυτό το μπάχαλο;
proud_ionian Posted June 4, 2024 Posted June 4, 2024 Έχεις ξαναρωτήσει . On 12/6/2023 at 11:38 PM, proud_ionian said: ... Το έχουμε ξαναπεί πολλές φορές, το πρόβλημα ξεκινάει από το ότι τα δρομολόγια υπολογίζονται με ταχύτητες που δεν υπάρχουν. Όταν στο full speed δρομολόγιο πάνε με 26-27 και στο αργό (με τρεις μηχανές) +/- 23, δεν μπορείς να έχεις δρομολόγια υπολογισμένα με 28 και 24 κομβους αντίστοιχα και παραμονές δυόμιση ωρών στα λιμάνια αφετηρίας. Όλα αυτά γιατί; για να λες ότι φεύγεις κάθε μέρα την ίδια ώρα από Πάτρα και Ancona. Ας υπολογίσουν με πραγματικές ταχύτητες τα δρομολόγια, ας προβλέψουν ρεαλιστικούς χρόνους παραμονής και στα τρία λιμάνια και ας δεχτούν ότι θα έχουν κυλιόμενες ώρες αναχώρησης (υποθετικά: Παρασκεύη και Σάββατο στις 15.00, Κυριακή και Δευτέρα στις 17.30 και Τρίτη Τετάρτη στις 20.00). Δεν είναι δυνατόν να βγαίνουν συνεχείς τροποποιήσεις και κοψίματα προσεγγίσεων...
proud_ionian Posted June 24, 2024 Posted June 24, 2024 Μπορεί να μην το μελεταμε κάθε μέρα, αλλά εννοείται ότι συνεχίζονται οι καθυστερήσεις και οι τροποποιήσεις. Ενδεικτικά αναφέρω. Αχ Κλώντια. Στο κυκλικό της Πέμπτης 20/6, εκοψε την Κέρκυρα και στο ανεβασμα και στο κατέβασμα, έφυγε από Πάτρα χαράματα Παρασκευής, με τροποποιημένη ώρα 02.00 και εδεσε Πάτρα ξημερώματα σήμερα κατά τις 5, με τροποποιημένη ώρα 00.30. Superfast III χτες. Κανονική ώρα αναχώρησης 18.30, έφυγε 23.00. Πέτυχε τη δεύτερη τροποποίηση. Hellenic Spirit σήμερα. Είναι 9 και βρίσκεται ανοιχτά της Χειμάρρας. Θελει κανένα 9ωρο για Πάτρα με αναχώρηση... 18.30. Α, μην το ξεχάσω η Attica έχει ανεβάσει νέο πρόγραμμα για τον Ιούνιο. Οι αναχωρησεις Κυριακής και Δευτέρας έχουν πάει στις 18.30 από 17.30, αλλά δεν τηρείται ούτε αυτή η ώρα.
gpap2006 Posted June 24, 2024 Posted June 24, 2024 Proud σχετικά με claudia τη Παρασκευή το μεσημέρι το είδα δεμένο Κέρκυρα στο ais. Μόνο στο κατέβασμα δεν περασε. Δε θα καταφέρει ποτε να φυγει πεμπτη μεσάνυχτα από Πάτρα αυτό είναι βέβαιο. Ίσως θα μπορούσαν το δρομολόγιο Δευτέρας αντί για αναχώρηση 23.00 να το κάνουν πχ 21.00 ώστε τις πέμπτες να φευγει σε πιο νορμάλ ώρα και όχι χαράματα Παρασκευής. Αυτό έχουν με αυτό θα πορευτουν τους επόμενους μήνες τουλάχιστον να εξορθολογισουν τα ωράρια.
proud_ionian Posted June 24, 2024 Posted June 24, 2024 Έχεις δίκιο για την Κέρκυρα Μπερδεύτηκα με τις συντομογραφίες στις ανακοινώσεις. Για τα ωράρια είναι χρόνια η απορία μου, όχι μόνο τώρα με το Claudia. Γιατί δεν βγάζουν δρομολόγια με βάση τις πραγματικές ταχύτητες και τους πραγματικούς χρόνους παραμονής στα λιμάνια.
LoveBoat Posted June 24, 2024 Posted June 24, 2024 (edited) Προσωπικά θεωρώ περιττή την Κέρκυρα (για όλες τις εταιρείες) για είκοσι τριάντα άτομα και και καμιά δεκαριά οχήματα είναι too much να καθυστερείς.... Edited June 24, 2024 by proud_ionian quote
Ariadne Posted June 24, 2024 Posted June 24, 2024 Παιδιά, η Κέρκυρα καλοκαίρι γεμίζει πλοίο μόνη της με Ιταλούς. Όχι τόσο αυτοκίνητα, αλλά χύμα επιβάτες. Μην το παραμελούμε αυτό.
LoveBoat Posted June 24, 2024 Posted June 24, 2024 (edited) Εξακολουθεί να είναι ασύμφορη για τις εταιρείες ,ειδικά τις τελευταίες σεζόν λόγω Αλβανίας(πολύ πιο φθηνή για τους Ιταλούς τελευταία...).Εξ άλλου οι τουρίστες που πάνε τελευταία Κέρκυρα δεν αφήνουν τίποτε πλην του εισιτηρίου στο πλοίο(γιατί άραγε? ) ... Καύσιμα ,λιμανιάτικα αυτά κοιτούν οι εταιρείες και το τι αφήνει ο επιβάτης στο πλοίο... Edited June 24, 2024 by proud_ionian quote
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted June 24, 2024 Posted June 24, 2024 Ε όχι και να μην πηγαίνουν τα πλοία στην Κέρκυρα, όπου υπάρχει μεγάλη κίνηση ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες και σε επιβάτες και σε οχήματα. Δεν υπάρχει καμία λογική να πηγαίνουν βόλτα μέσω Ηγουμενίτσας και να καταδικάζεται ολόκληρο νησί τη στιγμή που είναι στο δρόμο όλων των πλοίων. Και κάτι ακόμα άλλο Κέρκυρα, άλλο Αλβανία.
superfastship Posted June 24, 2024 Posted June 24, 2024 Δεδομένων των καθυστερήσεων της claudia νομίζω θα έπρεπε να αφαιρεθεί η κέρκυρα απο τη βενετία για φέτος. Δυο δρομολόγια την εβδομάδα έχει η βενετία όλα και όλα το καλοκαίρι σε ένα πλοίο με μικρό ξενοδοχειακό, γιατι να θέλει έξτρα επιβάτες απο κέρκυρα; Είδα επίσης οτι μέχρι τέλη σεπτέμβρη δεν υπάρχει καμπίνα ούτε για δείγμα στη γραμμή της Βενετίας. Όσο για μπάρι-μπρίντιζι-ανκόνα, αν βλέπουν οτι με την κέρκυρα τόσα χρόνια γεμίζουν παραπάνω τα καράβια τους γιατι να την κοψουν; Καλά κάνουν και την περιλαμβάνουν λίγες μέρες κάθε βδομάδα.
LoveBoat Posted June 24, 2024 Posted June 24, 2024 (edited) 6 hours ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said: Ε όχι και να μην πηγαίνουν τα πλοία στην Κέρκυρα, α, άλλο Αλβανία. Τζάμπα τα καύσιμα ούτε τα λεφτά τους δεν βγάζουν οι εταιρείες για λόγους εντυπώσεων περνούν από Κέρκυρα (αυτό που πρώτα κοιτάει η κάθε εταιρεία).Αν σταματήσει μια εταιρεία θα σταματήσουν όλοι να είσαι σίγουρος για αυτό...Πολύ που θα νοιαστούν ξέρεις...Τώρα εiδικά με το AF Claudia μόνο καθυστέρηση προσφέρει τίποτε άλλο.... Edited June 24, 2024 by proud_ionian long quote short
Ariadne Posted June 25, 2024 Posted June 25, 2024 Μήπως να σταματούσαν οι εταιρείες γενικώς να ταξιδεύουν; Σκεφτείτε μερικοί τι οικονομία θα κάνανε ... 🙄
Ariadne Posted July 4, 2024 Posted July 4, 2024 Από ξένο ταξιδιώτη. Το βάζω αυτούσιο ... Vacationer here from Northern Europe. What they have done to the Venice-Igoumenitsa-Patras route is bad. They have exchanged the vessel LEFKA ORI with AF CLAUDIA. They are missing more than 100 cabins with that change and changing tickets from cabin to chairs. Attica Group is informing customers only 10 days before departure, with a message anouncing no compensation just money back in disagreement with Greek Law 4948/2022 article 30. Οπότε, ή κάθεσαι από Βενετία σε καρέκλα ή παίρνεις τα λεφτά σου πίσω και ξεχνάς τις φετινές διακοπές στην Ελλάδα. Γιατί, μη μου πει κάποιος πως βρίσκεις 10 μέρες πιο μπροστά πλέον καμπίνες ... Εύχομαι από καρδιάς σε όλους αυτούς τους ξένους που ήθελαν να απολαύσουν τις διακοπές τους στην Ελλάδα και να αφήσουν τα λεφτά τους εδώ (γιατί σε αντίθεση με τους επιβάτες των κρουαζερόπλοιων, αυτοί που κατεβαίνουν με το δικό τους αυτοκίνητο αφήνουν μπόλικα λεφτά), να το καλοσκεφτούν και του χρόνου να ταξιδέψουν π.χ. στη νότια Γαλλία, Κροατία κ.λπ. και να απολαύσουν τις διακοπές τους!
Meganisi Posted July 4, 2024 Posted July 4, 2024 @Ariadne να υποθέσω ότι τα ίδια θα λέει κ με τον Ιταλό από Ανκωνα....με το αντίστοιχο καράβι... Όσο αφορά την άποψη σου, ότι εύχεσαι να πάνε αλλού τις διακοπές τους επειδή μια εταιρεία αποφάσισε να βάλει το Vinsentini στη Βενετία ασχολιαστο..... Άλλωστε έχουμε ουκ ολίγους Έλληναρες που όταν πανε διακοπές συμπεριφέρονται σαν εκατομμυριούχοι κ με αγένεια... Μάλλον αυτούς θα θες
MILTIADIS Posted July 4, 2024 Posted July 4, 2024 Γιατι εσυ θα ξαναεπελεγες να πας στην Ελλαδα διακοπες με πλοιο μεσω της βορειας Ιταλιας με αυτη την ελλεινη κατασταση που επικρατει σε Βενετια και Αγκωνα και απο τις 2 εταιρειες της γραμμης;Και μην νομιζεις οτι του χρονου θα ειναι διαφορετικα τα πραγματα..
bas Posted July 5, 2024 Posted July 5, 2024 Οι γραμμές της Ιταλίας ανέβηκαν πολύ όταν έβαλε τα σούπερφαστ ο Παναγόπουλος σε συνδυασμό με το κλείσιμο της Γιουγκοσλαβίας και ότι τα καύσιμα δεν ήταν πολύ ακριβά, οπότε μαζί με τα διόδια και την μη ύπαρξη συνόρων λόγω του Σένγκεν, οι πολίτες είχαν μία καλή επιλογή, ασφαλή και σε λογικά χρήματα. Οταν το πέρασμα Πάτρα - Ανκόνα για 4μελή οικογένεια σε εξωτερική καμπίνα, στην χαμηλή περίοδο, που ουσιαστικά ήταν και το μισό καλοκαίρι, ήταν κάπου 600-700 ευρώ, όλο το κόστος της διαδρομής, ας πούμε μέχρι το Μόναχο ως κεντρικό σημείο της Ευρώπης, ήταν κάπου στα 900 ευρώ. Μετά άρχισαν να υπάρχουν οικονομικές πτήσεις και ενοικίαση αυτοκινήτου στο εξωτερικό, αλλά τα τελευταία 10-15 χρόνια, οι πτήσεις για οικογένειες είναι ακριβές, η ενοικίαση επίσης και κυρίως έχουν τελειώσει οι δρόμοι στην Βαλκανική οδό, όπου και τα καύσιμα είναι φτηνότερα και τα διόδια πολύ φτηνά. Σήμερα η διαδρομή Αθήνα - Μόναχο με ΙΧ και διαμονή ένα βράδυ στην Σερβία, με επιστροφή είναι κάπου στα 600 ευρώ με διόδια και καύσιμα για ένα ντίζελ αυτοκίνητο. Μέσω Ιταλίας είναι τα διπλά. Ολα τα παραπάνω σε συνδυασμό ότι από τα παλάτια που είχαμε στις γραμμές της Ιταλίας, βρεθήκαμε σε νταλικόπλοια με λίγες καμπίνες, κάνουν απαγορευτική την σκέψη να πας μέσω Ιταλίας, αφού η επιλογή της Βαλκανικής οδού με ΙΧ είναι πολύ φτηνότερη, ενώ η επιλογή αεροπλάνου και ενοικίασης, είναι κοντά στην τιμή της Ιταλίας, αλλά πολύ πιο γρήγορη και ίσως και πιο αξιοπρεπής. Προσωπικά θεωρώ ότι σήμερα έχει έρθει η ώρα της δικαίωσης του παλαιού Χάισπιντ 1, που είχε βάλει 3 δρομολόγια την ημέρα από Ηγουμενίτσα - Μπρίντεζι σε 3.15 ώρες. Ισως ο σούπερ Μάριο, θα πρέπει να βάλει 2 τέτοια το καλοκαίρι με διάρκεια διαδρομής 4 ώρες είτε για το Μπρίντεζι, των 133 νμ, απόσταση αντίστοιχη με το Πειραιάς - Σαντορίνη, ίσως ακόμα και για το Οτραντο σε 3 ώρες των 100 νμ, απόσταση αντίστοιχη με το Πειραιάς - Πάρος. Στην περίπτωση του Μπρίντεζι, αναχωρήσεις από εκεί 9 - 14 - 19 και από Ηγουμενίτσα 10 - 15 - 20 ενώ στην περίπτωση του Οτράντο 10 - 13 - 18 και από Ηγουμενίτσα 10 - 15 - 18.
nomman Posted July 5, 2024 Posted July 5, 2024 (edited) Είναι πολύ σωστή η παρατήρηση σου, αλλά ίσως δεν γνωρίζεις έναν πολύ ανασταλτικό παράγοντα που επικρατεί τους καλοκαιρινούς μήνες στο οδικό δίκτυο της κεντρικής Ευρώπης και στα σύνορα των Βαλκανικών χωρών που πρέπει να διασχίσεις....το χάος. Είναι πολύ σημαντικό να φτάσεις στον προορισμό σου για τις καλοκαιρινές διακοπές όσο πιο χαλαρός γίνεται και όχι να δεινοπαθεις στον δρόμο... Αλλά όπως έχει φανεί δεν ενδιαφέρει πλέον τις εταιρείες ο επιβάτης αλλά το φορτηγό, χειμώνα καλοκαίρι. Edited July 5, 2024 by proud_ionian quote
Ariadne Posted July 5, 2024 Posted July 5, 2024 23 hours ago, Meganisi said: @Ariadne να υποθέσω ότι τα ίδια θα λέει κ με τον Ιταλό από Ανκωνα....με το αντίστοιχο καράβι... Όσο αφορά την άποψη σου, ότι εύχεσαι να πάνε αλλού τις διακοπές τους επειδή μια εταιρεία αποφάσισε να βάλει το Vinsentini στη Βενετία ασχολιαστο..... Άλλωστε έχουμε ουκ ολίγους Έλληναρες που όταν πανε διακοπές συμπεριφέρονται σαν εκατομμυριούχοι κ με αγένεια... Μάλλον αυτούς θα θες Συμπατριώτη Επτανήσιε, πιστεύεις ότι όλοι οι ξένοι αλλά και οι Έλληνες του εξωτερικού είναι κοροϊδα για άρμεγμα; Έχουν λεφτά για πέταμα; Βεβαίως και θα πάνε αλλού. Μόνο για τα εισιτήρια πληρώνεις χαλαρά 800 και βάλε Ευρώ για δύο άτομα το καλοκαίρι. Έχεις δει τι μπορείς να κάνεις π.χ. στην Τουρκία με 800 Ευρώ; Γιατί, π.χ. ο Ολλανδός να έρθει σε εμάς και να μην πάει αλλού; Μας χρωστάει κάτι; Προσφέρουμε ένα μοναδικό προϊόν; Έλα στην Κεφαλονιά τον Αύγουστο, που είσαι και κοντά, και πρόσεξε να δεις πως συμπεριφέρονται οι δικοί μας στους τουρίστες. Θα φρίξεις.
bas Posted July 6, 2024 Posted July 6, 2024 14 hours ago, nomman said: Είναι πολύ σωστή η παρατήρηση σου, αλλά ίσως δεν γνωρίζεις έναν πολύ ανασταλτικό παράγοντα που επικρατεί τους καλοκαιρινούς μήνες στο οδικό δίκτυο της κεντρικής Ευρώπης και στα σύνορα των Βαλκανικών χωρών που πρέπει να διασχίσεις....το χάος. Είναι πολύ σημαντικό να φτάσεις στον προορισμό σου για τις καλοκαιρινές διακοπές όσο πιο χαλαρός γίνεται και όχι να δεινοπαθεις στον δρόμο... Αλλά όπως έχει φανεί δεν ενδιαφέρει πλέον τις εταιρείες ο επιβάτης αλλά το φορτηγό, χειμώνα καλοκαίρι. Το γνωρίζω το χάος στο οδικό δίκτυο της Ευρώπης, αλλά και στα σύνορα. Αυτό όμως όσο περνάνε τα χρόνια θα μειώνεται, μιλώντας για τα σύνορα. Αν τελειώσουν τα έργα σε Βουλγαρία και Ρουμανία και περνάς με Σέγκεν στην Ουγγαρία, τα σύνορα τελείωσαν. Επίσης με κόστος το μισό σε σχέση με το πλοίο, πολλά πράγματα τα βλέπεις αλλιώς. Ο οδικός επιβάτης δεν βιάζεται, αλλιώς θα έπαιρνε το αεροπλάνο και θα νοίκιαζε αυτοκίνητο αν χρειαζόταν. Επίσης το Βελιγράδι από τα σύνορα μας είναι είναι μόλις 550 χλμ, τα σύνορα με την Κροατία 660 και τα σύνορα με Ουγγαρία 730 χλμ, ενώ το Μόναχο είναι 2000 χλμ από την Αθήνα οδικώς και 1000 μέσω Πάτρας - Ανκόνας, που τα 1000 χλμ έχουν ακριβά διόδια και πανάκριβο πλοίο, κακής πλέον ποιότητας. Εχω κάνει πολλά ταξίδια πριν την κρίση με τα παλάτια των Μινωικών και της Ανέκ και τα 2 μπλου σταρ. Αλλο επίπεδο τότε και καλές τιμές. Τα πλοία ήταν επιβατικά. Τώρα είναι ρο-ρο με λίγες καμπίνες και με 50 % αυξημένη τιμή. Με τα παραπάνω χλμ που έγραψα σημαίνει ότι η εκτός Σένγκεν διαδρομή, είναι μια διαδρομή 7-8 ωρών μαζί με τα σύνορα.
Meganisi Posted July 6, 2024 Posted July 6, 2024 @Ariadne η διαφωνία μου είναι στο ότι, όπως η Κοινοπραξία υποβάθμισε τη γραμμή...το ίδιο έχει κάνει κ ο Ιταλός στην Ανκόνα....Δουλεύω στον τουρισμό 15 χρόνια κ ξέρω πάρα πολύ καλά τι γίνεται!!! Όπως υπάρχουν πολύ κακοί επιχειρηματίες, έτσι υπάρχουν πολύ κακοί τουρίστες.εκατονταδες παραδείγματα εκατέρωθεν μπορώ να αναφέρω.ελευθερη αγορά έχουμε!!! Ας πάνε όπου θέλουν !! 😊
Ariadne Posted July 7, 2024 Posted July 7, 2024 Μα φίλε @Meganisi σε αυτό συμφωνούμε Βεβαίως και οι γραμμές έχουν υποβαθμιστεί τρομερά από όλες τις πλευρές. Καμία σύγκριση με παλαιότερα. Κακοί τουρίστες υπάρχουν, αλλά και αυτοί λεφτά αφήνουν. Λιγότερα από τους καλούς, αλλά αφήνουν. Εάν δεν τους θέλουμε (και καλώς δεν τους θέλουμε!) θα πρέπει να φροντίσουμε ανάλογα. Παράδειγμα προς αποφυγή είναι η Ζάκυνθος. Τέτοιους θέλανε, τέτοιοι έρχονται. Από τα λίγα που διαβάζω σε ιστοσελίδες από τα μέρη σου, πιστεύω να έχετε καταφέρει στο Μεγανήσι και γενικότερα στη Λευκάδα να αποφύγετε αυτό το φαινόμενο/πρόβλημα. Στην Κεφαλλονιά δεν ξέω τι θα γίνει μελλοντικά. Δυστυχώς η κατάσταση φαίνεται να προχωράει προς την κατεύθυνση της Ζακύνθου ...
LoveBoat Posted July 7, 2024 Posted July 7, 2024 (edited) 20 hours ago, Meganisi said: @Ariadne η διαφωνία μου είναι στο ότι, όπως η Κοινοπραξία υποβάθμισε τη γραμμή...το ίδιο έχει κάνει κ ο Ιταλός στην Ανκόνα....Δουλεύω στον τουρισμό 15 χρόνια κ ξέρω πάρα πολύ καλά τι γίνεται!!! Όπως υπάρχουν πολύ κακοί επιχειρηματίες, έτσι υπάρχουν πολύ κακοί τουρίστες.εκατονταδες παραδείγματα εκατέρωθεν μπορώ να αναφέρω.ελευθερη αγορά έχουμε!!! Ας πάνε όπου θέλουν !! 😊 Είναι μια γραμμή που φθίνει...στην εποχή μας φθηνότερα και γρηγορότερα μετακινείτε κάποιος με αεροπλάνο... Δεν είναι τυχαία η υποβάθμιση της...όσο καινούργια μεγάλα πολυτελή πλοία και να φέρει κάποιος δεν θα επανακτήσει την δυναμική του 1980-1990....Σε λίγα χρόνια Φορτηγά και λίγοι επιβάτες θα απομείνουν... Ας μην γελιόμαστε ... Edited July 7, 2024 by proud_ionian quote*2
LoveBoat Posted July 7, 2024 Posted July 7, 2024 (edited) On 7/5/2024 at 10:26 AM, bas said: Προσωπικά θεωρώ ότι σήμερα έχει έρθει η ώρα της δικαίωσης του παλαιού Χάισπιντ 1, που είχε βάλει 3 δρομολόγια την ημέρα από Ηγουμενίτσα - Μπρίντεζι σε 3.15 ώρες. Ισως ο σούπερ Μάριο, θα πρέπει να βάλει 2 τέτοια το καλοκαίρι με διάρκεια διαδρομής 4 ώρες είτε για το Μπρίντεζι, των 133 νμ, απόσταση αντίστοιχη με το Πειραιάς - Σαντορίνη, ίσως ακόμα και για το Οτραντο σε 3 ώρες των 100 νμ, απόσταση αντίστοιχη με το Πειραιάς - Πάρος. Στην περίπτωση του Μπρίντεζι, αναχωρήσεις από εκεί 9 - 14 - 19 και από Ηγουμενίτσα 10 - 15 - 20 ενώ στην περίπτωση του Οτράντο 10 - 13 - 18 και από Ηγουμενίτσα 10 - 15 - 18. Η γραμμή του Μπρίντιζι λόγω χιλιομέτρων δεν είναι για τους κατοίκους της Βόρειας Ευρώπης .Μη περιμένεις την συγκεκριμένη εταιρεία να βάλει τέτοια πλοία εκεί την στιγμή που βγάζει διπλά και τριπλά στο Αιγαίο...Έτσι και αλλιώς υπάρχει πολύ πιο γρήγορος και οικονομικός τρόπος το αεροπλάνο. Τώρα ο Μήτσος ή ο Νώντας θέλουν να δείξουν την μερσεντές στο χωριό ,αυτό δεν νοιάζει κανένα εφοπλιστή .... Edited July 7, 2024 by proud_ionian long quote short
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now