Strofalos Posted May 18, 2024 Posted May 18, 2024 Μη δουμε τελικά κάνα Πρέβελης στο Μπάρι καλοκαιριάτικα.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted May 18, 2024 Posted May 18, 2024 1 hour ago, Strofalos said: Το μόνο μείον, η κατανάλωση, που καθώς το γκαράζ του ειναι σαν του ΧΙ, θα αναγκάσει την Άττικα ειναι να αυξήσει τις τιμές, είτε να έχει χασούρα λόγω κατανάλωσης καυσίμου. Πόσο πια να αυξήσουν τις τιμές; Οι επιβάτες πληρώνουν έναν σκασμό λεφτά για λιμανιάτικα,επιναυλο καυσίμων, περιβαλλοντολογικά εκτός βέβαια από το κανονικό εισιτήριο. Στο τέλος δεν θα πατάει άνθρωπος στα πλοία.
Kostas18gr Posted May 18, 2024 Posted May 18, 2024 (edited) Πάντως βλέπω εδώ και πολύ καιρό μια τάση να λέμε ότι δεν υπάρχει κίνηση κύριος σε επιβάτες. Δεν είμαστε μόνο εμείς οι Έλληνες σαν επιβάτες επειδή δεν πάμε εμείς υπάρχουν πάρα πολλοί Τούρκοι Ιταλοί Γάλλοι Γερμανοί και το βλέπω κάθε χρόνο κυρίως μιας και μένω Γερμανία και πηγαίνω και εγώ. Πρώτο πούμε πολλά καλό θα είναι να ψάξουμε στοιχεία αριθμούς πίνακες με επίπεδα κίνησης σε γραμμές Αδριατικής και πως πάει η κίνηση γενικά . Κάθε χρόνο είναι πχ στην Ηγουμενίτσα μόνο στο λιμάνι εξωτερικού 1εκ. Επιβάτες πάνω κάτω . Για να μην τα γράψω όλα αναλυτικά οποίος θέλει παράδειγμα μπαίνει στην σελίδα του ΟΛΗ υπάρχουν όλα και αναλυτικά. Υπάρχει και ο πίνακας αναλυτικά για παράδειγμα που πάει και σε εποχές 2006 είναι πάνω κάτω στα ίδια νούμερα με τότε. Οπότε πριν να λέμε πολλά πολλά ότι επιβατική κίνηση δεν υπάρχει η είναι στο πάτωμα καλό θα είναι να ψάχνουμε και να αναλύουμε επίσημα στατιστικά. Και όταν που οι περισσότεροι που ταξιδεύουν τώρα δεν υπάρχουν καμπίνες και γκαράζ μόνο άδεια δεν είναι . Ιδικά σε γκαράζ. Edited May 18, 2024 by polmyt quote
proud_ionian Posted May 18, 2024 Posted May 18, 2024 Συμφωνω με τα παραπάνω. Μπορεί η κίνηση να μην είναι όπως στο 1990, που σήκωνε εποχικές δρομολογήσεις το καλοκαίρι και πολλά δρομολόγια ημερησίως για κάθε λιμάνι, αλλα μεταφορικό έργο σε επιβάτες και ΙΧ υπάρχει και όχι μόνο τον Αύγουστο.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted May 18, 2024 Posted May 18, 2024 Σήμερα είχα επικοινωνία με γραφείο που διακινεί μεγάλο αριθμό από γκρουπς αλλά και μεμονωμένους επιβάτες και βέβαια μεγάλος κερδισμένος στο αλαλούμ των τελευταίων ημερών είναι (ποιος άλλος) ο Γκριμάλντι που εισπράττει μεγάλο μερίδιο της κίνησης με μεγαλύτερη προτίμηση στο Κύδων και ας επιβαρύνονται με πρόσθετα χιλιόμετρα/καύσιμα σε σχέση με την Αγκώνα.
nomman Posted May 19, 2024 Posted May 19, 2024 (edited) Εδώ είναι το παράξενο για μένα και άλλους που ερχόμαστε από κεντρική Ευρώπη για Ελλάδα. Γιατί δεν επιστρέφει ο Grimaldi στην Ανκόνα με το Κύδων και το νέο Igoumenitsa, έστω τώρα και τα Visentini να πάνε στο Μπρίντιζι...🤔 Κάποτε, όχι πολύ παλιά, γέμιζε τα Cruise όλο το καλοκαίρι και έφτανε και Πάτρα, μέχρι που τα ,2 νομίζω, τελευταία χρόνια τους στην Αδριατική έκοψε την Πάτρα, κάτι δύσκολες στιγμές. Πλέον το Κύδων με 22 κόμβους και το Europalink με 20 και μέχρι Ηγουμενίτσα θα σαρώσουν.. Εξάλλου δεν θα είναι το προϊόν αυτό που προσφέρει η Άττικα, αλλά με το πρωτόκολλο που έχουν θα απορροφήσουν πολύ κόσμο. Νομίζουμε όμως όπως φαίνεται εμείς που απλά γράφουμε εδώ και ψάχνουμε κάτι αξιοπρεπές για να ταξιδέψουμε τους καλοκαιρινούς μήνες. Πιστεύω ακόμα και Βενετία-Ηγουμενίτσα θα μπορούσε να βάλει 3 μήνες κάποιο ή ο Βεντούρης να βάλει το καινούργιο του Ανκόνα...🙏 Edited May 19, 2024 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted May 20, 2024 Posted May 20, 2024 Μέχρι τις 23.5 και βλέπουμε, το τουρλουμπούκι της Attica. II μοναχοβάπορο Bari Ηγουμενίτσα I Ancona με Spirit και Αριάδνη (1 τη βδομάδα). Το Ι ήδη έχει μεγάλες καθυστερήσεις/τροποποιήσεις. Απορώ που δεν πήγε το ΙΙ Ancona. Το Ι τις τελευταίες εβδομάδες δεν καβατζαρει πότε τα 22. ANCONA-BARI-REVISED-SAILINGS-20-05-23-05-2024.pdf
proud_ionian Posted May 22, 2024 Posted May 22, 2024 4 hours ago, olympic champion anek said: Σήμερα που κοίταξα στο σύστημα κρατήσεων το Αριάδνη έχει προστεθεί στα δρομολόγια για τη θερινή περίοδο. Τι ισχύει και τι όχι ούτε ο Θεός το ξέρει. Πρέπει να τα ξαναπέρασαν κάποια στιγμή αργά χθες. Νωρίτερα που είχα κοιτάξει δεν υπήρχαν. Αυτή τη στιγμή, σε όλες τις γραμμές της Attica, εντός και εκτός Ελλάδας, φαίνονται τα πλοια και τα δρομολόγια που γνωρίζαμε μέχρι πριν 2 εβδομάδες. Μέχρι και το Κρήτη ΙΙ. Φαντάζομαι ότι ανέβηκαν για να μπορούν να γίνονται κρατήσεις και... έχει ο θεός
proud_ionian Posted May 30, 2024 Posted May 30, 2024 11 hours ago, DadoIT said: Στην πραγματικότητα, το ταξίδι της Αριάδνης Πάτρα-Ηγουμενίτσα Βενετία της 31ης Μαΐου 2024 δεν είναι πλέον ανοιχτό για κρατήσεις. Άρα είναι σίγουρο ότι το πλοίο θα πάει στην Κρήτη. Πρέπει να δούμε πότε θα πάρει τη θέση της AF Claudia... 11 hours ago, gpap2006 said: Συνεπώς αυριο Πεμπτη είναι ο τελευταίος απόπλους από Ανκόνα για κάτω. On 5/23/2024 at 11:04 AM, DadoIT said: Θα ήθελα πολύ να μάθω τι σχεδιάζει να κάνει η Attica με το πλοίο. Αυτή τη στιγμή έχω κράτηση για Βενετία-Ηγουμενίτσα στις 9 Ιουνίου (πρώην Αριάδνη) και έχω κλείσει και καμπίνα για 8 Ιουνίου (πρώην Λευκά Όρη). Αλλά η επιλογή λήγει και θέλω να ταξιδέψω τουλάχιστον με τα Λευκά Όρη. Και αυτό λέει πολλά για τη γνώμη μου για την Claudia. Απαράδεκτο για καλοκαιρινό ταξίδι 30 ωρών. Απλώς πρέπει να καταλάβω αν η Attica θα το βάλει στη θέση των Λευκών Ορέων, μεταφέροντας τα Λευκά Όρη στα δρομολόγια της Αριάδνης ή αν θα το βάλει απευθείας στη θέση της Αριάδνης. Αλλά φοβάμαι ότι θα μάθουμε μόνο στο τελευταίο δευτερόλεπτο. Tην Τρίτη, 4/6 το δρομολόγιο από Πάτρα για Ancona το κάνει το τ.Blue Horizon. Αν κρίνω από όσα έχουν γραφτεί εδώ και από τις ταχύτητες που έχουμε δει την Κλαούντια, βλέπω να πηγαίνει μόνο Βενετία και το Blue Horizon να κάνει τα δρομολόγια της Αριάδνης. Είτε έτσι, είτε αλλιώς, μαγεία. Ελπίζω από Ιούλιο, με τα χωριστά δρομολόγια, να τα βάζουν μέχρι Ηγουμενίτσα.
DadoIT Posted May 30, 2024 Posted May 30, 2024 Τώρα στο σύστημα κρατήσεων βλέπω Λευκά Όρη αντί για Αριάδνη για την αναχώρησή μου (Βενετία-Ηγουμενίτσα Κυριακή 9 Ιουνίου). Φαίνεται λοιπόν πολύ πιθανό η Claudia να είναι μόνο στη γραμμή της Βενετίας.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2024 Posted May 30, 2024 Το έχουμε πει πριν 8 ημέρες όταν ανακοίνωσα ότι ναυλώθηκε το AF Claudia από την Attica Group
Kts Posted May 30, 2024 Posted May 30, 2024 3 hours ago, DadoIT said: Τώρα στο σύστημα κρατήσεων βλέπω Λευκά Όρη αντί για Αριάδνη για την αναχώρησή μου (Βενετία-Ηγουμενίτσα Κυριακή 9 Ιουνίου). Φαίνεται λοιπόν πολύ πιθανό η Claudia να είναι μόνο στη γραμμή της Βενετίας. Και το Σάββατο 8/6 το Λευκα όρη φεύγει πάλι.Οποτε κάτι είναι λάθος.Απλα θα ήθελα να θυμίσω ότι το λ.ο έχει 148 καμπίνες κλεισμένες εδώ και καιρό για όλο το καλοκαίρι ενώ το Claudia γύρω στις 100.
DadoIT Posted May 30, 2024 Posted May 30, 2024 Αν δεν κάνω λάθος, η Claudia έχει μόνο 76 καμπίνες (όλες με 4 κρεβάτια). Μεγάλο "downgrade"
proud_ionian Posted June 2, 2024 Posted June 2, 2024 2 hours ago, MILTIADIS said: Η Αδριατικη θελει κρεβατια μερικες μερες το χρονο,δεν θα ρισκαρει κανεις να κοψει γραμμικα μετρα για να πουλησει 10 κρεβατια τον Αυγουστο. Μερικές τρόπος του λέγειν. Στην Ancona και τη Βενετία υπήρχε πρόβλημα και τον Απρίλιο και τον Μάιο. Σίγουρα δεν βρισκόμαστε στο 1995 ή στο 2010, αλλά έχω τις επιφυλάξεις μου ως προς το κατά πόσο είναι σοφό, από το ένα άκρο να πηγαίνουμε στο άλλο και ως προς τα κρεβάτια και ως προς την ταχύτητα.
MILTIADIS Posted June 2, 2024 Posted June 2, 2024 Θεωρω οτι για να το κανουν ολοι,ξερουν καλυτερα απο εμας τι συμφερει και που. Μην ξεχναμε πλεον οτι υπαρχει εκτος ολων των αλλων και το ΕTS οποτε πολλα μιλια χρειαζονται πολλα λεφτα(γραμμικα μετρα)και μικρες καταναλωσεις μπας και μεινει τιποτα στο τελος.Δεν θα κλαψει κανεις αν τη βγαλει καταστρωμα ο ομογενης μιστερ Πανος απ το Αμβουργο που παει 10 μερες διακοπες στο χωριο του ή αν ο Μητσος με το scania μοιραστει τον καμπινε του με τον Φωταρα με τον σαραντατριο απο την Τριπολη .
nomman Posted June 2, 2024 Posted June 2, 2024 (edited) Ακούστηκε ή διαβάστηκε καλύτερα λίγο "κάπως" αυτό.... Δηλαδή, πληρώνουμε όσα και παραπάνω από μία δεκαετία πριν, για να μείνει λίγο κάτι στο ταμείο της κάθε εταιρείας?...και εμείς ας αρρωστήσουμε μέσα σε ένα καράβι 35 ώρες?... Και τι έκαναν αυτές οι εταιρείες τα τελευταία χρόνια που γνώριζαν για όλες αυτές τις νόρμες και περιβαλλοντολογικές απαιτήσεις της εποχής? Τίποτα. Ούτε σχέδιο, ούτε όραμα, ούτε στόχους.. Ευτυχώς άλλαξα πάλι σε Ανκόνα για 24 Αυγούστου με το XI λογικά και ότι προκύψει. Ακριβώς...η ελληνική νοοτροπία! " Ότι προκύψει" γιατί έτσι θέλει η παγκόσμια δύναμη στη ναυτιλία ..η ελληνική! Να μην ξέρουμε τι μας περιμένει! Όσο και να τα λέμε, εμείς κατεβαίνουμε για διακοπές..ας αργήσει και κάνα 2ωρο (αστείο) αλλά οι επαγγελματίες πως μπορούν ακόμα με τα φορτία τους να προγραμματίσουν τα δρομολόγια τους? Δυστυχώς πάμε πολύ πίσω με όλες αυτές τις κινήσεις.. Λέγαμε για τον Ιταλό που ήρθε και έριξε την ποιότητα. Τελικά είχε δίκιο. Δεν μετρά ο επιβάτης, είτε large τουρίστας από τις Βρυξέλλες, είτε ο Φώτης με το 43... Edited June 2, 2024 by proud_ionian quote
MILTIADIS Posted June 2, 2024 Posted June 2, 2024 Δε λεω οτι ειναι ωραιο,λεω πως το/μας βλεπουν οι ιδιοι και γιατι μαλλον συμβαινει αυτο. Προφανως κι εγω θα προτιμουσα να πηγαιναν τα παλατια στην Αγκωνα κ οχι αυτα που πανε τωρα,αλλα..
Nick the Greek Posted June 2, 2024 Posted June 2, 2024 1 hour ago, MILTIADIS said: Θεωρω οτι για να το κανουν ολοι,ξερουν καλυτερα απο εμας τι συμφερει και που. Μην ξεχναμε πλεον οτι υπαρχει εκτος ολων των αλλων και το ΕTS οποτε πολλα μιλια χρειαζονται πολλα λεφτα(γραμμικα μετρα)και μικρες καταναλωσεις μπας και μεινει τιποτα στο τελος.Δεν θα κλαψει κανεις αν τη βγαλει καταστρωμα ο ομογενης μιστερ Πανος απ το Αμβουργο που παει 10 μερες διακοπες στο χωριο του ή αν ο Μητσος με το scania μοιραστει τον καμπινε του με τον Φωταρα με τον σαραντατριο απο την Τριπολη . Το πρόβλημα στην πραγματικότητα είναι το ότι οι εταιρείες έχουν ακατάλληλα πλοία για τις γραμμές και τους καινούριους κανονισμούς. Οι γραμμές-αγορές εξελίσσονται και δεν μένουν σταθερές, αν αυτά που έχτισαν πρίν 20-30 χρόνια έχουν ξεπεραστεί από τις ανάγκες και τους κανονισμούς, η λύση είναι να φέρουν κατάλληλα πλοία κι όχι να σοδομίσουν την πελατεία που τους έχει μείνει.
margaritis24 Posted June 2, 2024 Posted June 2, 2024 Μονοι τους αυτοκτονουν!η γραμμη της Ανγκωνα θελει πλοια με πανω απο 2.500 lineς σε γκαραζ κ μια ταχυτητα γυρω στους 25 κοβμους κ μεις ακομα παμε με τα μικρα κοκκινα με 1900lines, πως να αφησει κερδος η γραμμη αφου δεν μπορεις να βαλεις παραπανω κοσμο μεσα παρα μονο να αυξησεις την τιμη για κερδος
MILTIADIS Posted June 2, 2024 Posted June 2, 2024 58 minutes ago, Nick the Greek said: Το πρόβλημα στην πραγματικότητα είναι το ότι οι εταιρείες έχουν ακατάλληλα πλοία για τις γραμμές και τους καινούριους κανονισμούς. Οι γραμμές-αγορές εξελίσσονται και δεν μένουν σταθερές, αν αυτά που έχτισαν πρίν 20-30 χρόνια έχουν ξεπεραστεί από τις ανάγκες και τους κανονισμούς, η λύση είναι να φέρουν κατάλληλα πλοία κι όχι να σοδομίσουν την πελατεία που τους έχει μείνει. Ακομα και να συνεβαινε αυτο σε μια ιδανικη κοινωνια και να παραγγελνε η Αττικα αυριο το πρωι πλοια που να ειναι ετοιμα για αυτο που ερχεται τα επομενα χρονια θα χρειαζοντουσαν τουλαχιστον 2,5 ετη μεχρι τα πλοια αυτα να ειναι ετοιμα για δρομολογηση. Μεχρι τοτε τι θα τη συνεφερε να αγορασει ή να ναυλωσει για τις γραμμες αυτες;
Strofalos Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 Με την λογική αυτή, η Superfast δεν θα έπρεπε να ναυπηγεί πλοία αλλά να ναυλώνει. Την δεκαετία του '90 να ναύλωνε από Β. Ευρώπη πλοία, την δεκαετία της κρίσης να ναύλωνε Ro-Ro, τώρα να ναύλωνε τίποτα Βισεντίνια, και σε δέκα χρόνια που θα αλλάξουν οι καταστάσεις πάλι, έχει ο Θεός τι θα ναυλώσει. Ε δεν πάει έτσι. Εγώ ξέρω πως σαν εταιρεία έχεις μια φιλοσοφία..δεν πας μόνο για το κέρδος. Εάν ήταν έτσι, να πωλούσαν ναρκωτικά, και αυτό κέρδος έχει...
MILTIADIS Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 Ξαναδιαβασε αυτα που εγραψα. Δεν αναφερομαι στο τι εκανε η Αττικα το 1999 ή το 1821,οπως τη νοσταλγουν ολοι. Αναφερομαι στην κατασταση που ειναι η Αττικα το 2024. Εχουμε πολλακις αναφερει ποσο κοστοβορα ειναι πλοια σαν το ΧΙ κλπ. πλεον κ καποιοι περιμενουν ακομα να ξαναδουν το ΧΙ και τα φαστ της Τασμανιας. Φιλοσοφια εχει ο καθενας χρηματα ποιος εχει ειναι το θεμα. Αν υποθετικα ναυλωνε το ΙΧ βαλτε τα επιπλεον χρηματα που θα επρεπε να αποδοση βαση καταναλωσης λογω του ΕTS,βαλτε την ιδια την καταναλωση που ειναι μεγαλυτερη,βαλτε και το ναυλο που θα ηταν κ αυτος μεγαλυτερος φανταζομαι απο του Visentini και πειτε μου εσεις αν θα εμενε τιποτα στο ταμειο.
Nick the Greek Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 Σε αυτό που λές έχεις προφανώς δίκιο, αυτό είναι η άμεση αντιμετώπιση της καταστάσεως. Και φυσικά θα προτιμήσεις το Visentini, εμένα μου είχε κάνει εντύπωση έστω και που κοίταξαν πρός το Superfast IX. Και είναι και ένα ωραίο ερώτημα, αν τελικά κατέληξαν στο Visentini σαν δεύτερη επιλογή ή πήγαν κατ’ ευθείαν σε αυτό και αυτά που διαβάσαμε περί Superfast IX δεν έστεκαν. Προσωπικά μου φαίνεται αυτοκτονικό να φέρεις πίσω οποιοδήποτε πρώην Superfast, για τους λόγους που ανέλυσες. Αυτό που είπα εγώ παραπάνω αναφέρεται στην μακροπρόθεσμη αντιμετώπιση της κατάστασης. Αν θυμάσαι κάποτε έβγαινε πρός τα έξω πως η Αδριατική έχει πεθάνει και άλλα πολλά εμπριμέ. Ο Grimaldi και η UN Roro έδειξαν πως υπάρχει ψωμί και μάλιστα μπόλικο. Πρέπει όμως να αναλύσεις την αγορά και να βρείς λύσεις και καινοτομίες, και να επενδύσεις. Αν περιμένεις να λύσεις προβλήματα του 2024 με τρόπο σκέψης 1994, άμωμοι εν οδώ αλληλούια.
pathfinder Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 (edited) Προφανέστατα για short term θα ήταν μάλλον ουτοπικό να κατεβάσουν πλοίο από βορρά εφόσον υπήρχε εναλλακτική. Είτε μέσω παραλαβής/παράδισης επάνω, είτε σαν ballast bonus θα πλήρωναν έναν σκασμό χρήματα για τα επιπλέον καύσιμα κλπ. Έχω χρόνια που δεν παρακολουθώ πλέον τις εξελίξεις αλλά ήδη από πολλά χρόνια ήταν πασιφανές ότι με την τρομερή ανάπτυξη των αεροπορικών point to point συνδέσεων η επιβατική κίνηση θα ήταν πτωτική. Και για τα φορτηγά το πλοίο θα ήταν ανταγωνιστικό μόνο όπου γεφυρώνει στεριά με στεριά -και με την βελτίωση των υποδομών και της οργάνωσης των μεταφορικών- στις πιό σύντομες ρότες. Ο Grimaldi και η UN έδειξαν ότι είχαν την καθαρή ματιά και -ίσως κυρίως- τα μέσα να κερδίσουν αρκετό προβάδισμα στην "κούρσα". Η ΕΠΑΤΤ πρέπει να δει το "μεγάλο ταμπλό" (και τις μελλοντικές εξελίξεις) ώστε, αν σκοπεύει να παραμείνει, να σχεδιάσει -όσο της επιτρέπουν οι δυνατοτητές της- τις επόμενες κινήσεις της. Edited June 3, 2024 by pathfinder
proud_ionian Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 (edited) On 5/18/2024 at 11:57 PM, proud_ionian said: Από όλο αυτό το φετινό μπάχαλο, έχει πληγεί κυρίως η εικόνα της εταιρίας στην Αδριατική και το brand Superfast. On 5/22/2024 at 7:30 PM, proud_ionian said: Φαντάζομαι θα ανατεθεί ακόμη ένα project στη McKinsey: Ο εσωτερικός έλεγχος και η σύνταξη βελτιωτικών προτάσεων, με αφορμή το μαύρο χάλι με τις επισκευές, αλλά και την υπονόμευση της θέσης του ομίλου στην Αδριατική. Το πόρισμα θα εκδοθεί... κάποτε. On 5/20/2024 at 4:24 PM, proud_ionian said: Μέχρι τις 23.5 και βλέπουμε, το τουρλουμπούκι της Attica On 5/30/2024 at 7:16 AM, proud_ionian said: Tην Τρίτη, 4/6 το δρομολόγιο από Πάτρα για Ancona το κάνει το τ.Blue Horizon. Αν κρίνω από όσα έχουν γραφτεί εδώ και από τις ταχύτητες που έχουμε δει την Κλαούντια, βλέπω να πηγαίνει μόνο Βενετία και το Blue Horizon να κάνει τα δρομολόγια της Αριάδνης. Kαλές οι συζητήσεις για την Αδριατική και τι πλοία χρειάζεται, αλλά ας επανέλθουμε στην πεζή πραγματικότητα. Καθυστερήσεων το ανάγνωσμα, επεισόδιο τρισχιλιοστό και βάλε. ANCONA-VENICE-REVISED-SAILING-03-06-2024.pdf Τροποποιήσεις λοιπόν για σήμερα και αύριο, αλλά θα πάνε κορδόνι από ότι φαίνεται. Όπως έχουμε δεί, το Claudia θα φύγει αχάραγα, απ'ευθείας για Βενετία, στην ουσία μπαίνοντας στα δρομολόγια του Λευκά Όρη, Δευτέρα και Πέμπτη από Πάτρα. Το Superfast III, αντί 18.30 που ήταν η τροποποιημένη ώρα, έδωσε 21.00 με νέα τροποποίηση και τελικά έφυγε 21.30 Το Λευκά Όρη αύριο στις 17.30 από Πάτρα για Ηγουμενίτσα Ancona. Αναχώρηση μεσάνυχτα από Ηγουμενίτσα και άφιξη στην Ancona την Τετάρτη 17.30 τοπική. 26 ώρες από Πάτρα με Ηγουμενίτσα μέσα. Αν τηρήσει αυτά τα ωράρια, θα γίνω ο Μεγάλος Ιμάμης της Μέκκας. (Δεν έχει βγει ανακοίνωση, αλλά στο σύστημα είναι περασμένα τα Λευκά Όρη με αυτά τα φιλόδοξα ωράρια) Have a nice summer Edited June 3, 2024 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now