Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Αν θες να κάνεις κράτηση για Ανκόνα-Βενετία και Μπάρι με την Άττικα σου βγάζει σφάλμα και δεν εμφανίζονται τα δρομολόγια. Το ίδιο ισχύει από όποια ιστοσελίδα του ομίλου κι αν μπεις. 

  • 2 weeks later...
  • Replies 570
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Ακόμη συνεχίζει να βγαίνει σφάλμα στη μηχανή κρατήσεων της Attica, όσον αφορά την Αδριατική πάντα. Εννοείται ότι τη δοξάζουν σε κάθε γωνιά του αγγλόφωνου και γερμανόφωνου διαδικτύου, που έχει να κάνει με επαγγελματίες του τουρισμού και επισκέπτες της Ελλάδας.

Από ότι φαίνεται, αν δεν έχουμε άλλα απρόοπτα, η μυστηριώδης ακινησία του Superfast II ολοκληρώνεται και έτσι τη Δευτέρα 18.3 επιστρέφει στη γραμμή του, το Αριάδνη στα συνδυαστικά δρομολόγια Ancona (Τρίτη) & Βενετία (Παρασκευή) και το τ.Blue Horizon οριστικά στη θέση του Αστέρη:P.

Θα τελειώσει έτσι το μαρτύριο όσων ταξιδεύουν για Ancona τις Τρίτες, που τις τελευταίες εβδομάδες έκαναν πάνω από 28 ώρες.

Edited by proud_ionian
Posted (edited)

Ανακοίνωση της Attica για τροποποιήσεις ως 31.3

ANCONA-VENICE-REVISED-SAILINGS-16-03-31-03-2024.pdf

ΧΙ & Spirit μόνα τους στην Ancona, τ.Blue Horizon μόνο του Βενετία (στα δρομολόγια του Αστέρη) και τα "Ιταλικά" fast στο Bari.

Αριάδνη απούσα

Στις κρατήσεις τους, το δρομολόγιο Βενετίας της Παρασκευής (αυτό που κάνει το Αριάδνη), επανέρχεται 26.4

Edited by proud_ionian
λινκ
Posted
On 3/22/2024 at 9:36 PM, proud_ionian said:

Άλλες δύο εβδομάδες. Σίγουρα μέχρι τις 14.4 εκτός 

Nα αναφέρουμε εδώ, ότι η Attica έχει στείλει ενημέρωση στους πράκτορές της στο εξωτερικό για τα δρομολόγια ως 14/4, ενώ έχει στείλει και sms σε επιβάτες που έχουν κράτηση σε ακυρωμένα δρομολόγια.

Το ζουμί είναι ΧΙ & Spirit στην Ancona, συνεχόμενα, με όλο το δρόμο και 2-3 κενά ενδιάμεσα και το Blue Horizon Λευκά Όρη στη Βενετία, στα γνωστά δρομολόγια του Αστερίωνα.

Κόβονται όλα τα xtraδάκια Βενετία, που θα έκανε το Αριάδνη τις Παρασκευές.

 

Posted

Άλλες δύο εβδομάδες πίσω -τουλάχιστον- πρέπει να πηγαίνει το Superfast III, μια και για το ΣΚ 20-21 Απριλίου αλλά και το 27-28 Απριλίου φαίνεται στη θέση του το Hellenic Spirit στα δρομολόγια. 

Posted (edited)

Και το Αριάδνη είναι εκτός, τουλάχιστον μέχρι τότε. Έχουν δώσει άκυρο στα δρομολόγια Παρασκευής για Βενετία μέχρι και τις 19/4. Στην Ancona απουσιάζει μέχρι 26/4. Προσωπικά πιστεύω ότι θα φάει άκυρο η Βενετία και εκείνη την Παρασκευή.

Για να βγεί το πρόγραμμα μόνο με δύο πλοία, έχει και κάποια ξέμπαρκα δρομολόγια της Ancona, μόνο Πάτρα ή μόνο Ηγουμενίτσα.

Edited by proud_ionian
Posted

Το μεγαλο ερωτημα ειναι εχει πεσει η κινηση τοσο ωστε να εξυπηρετειται η γραμμη με 1 πλοιο καθε μερα;

ή τα βαζει στου Bari για να γεμιζει κ αυτο;

Για την Βενετια δε ρωταω ακλαφτη θα παει σε κανα χρονο

Posted

Αεροπορικά μέσα Καλοκαιριού Αθήνα - Μπάρι 58€ το άτομο μετ'επιστροφής, Ηγουμενίτσα Μπάρι 168€ το άτομο μετ'επιστροφής. Μόνο οι νταλίκες και τα καμπερ πλέον παίζουν

Posted
1 hour ago, margaritis24 said:

Το μεγαλο ερωτημα ειναι εχει πεσει η κινηση τοσο ωστε να εξυπηρετειται η γραμμη με 1 πλοιο καθε μερα;

ή τα βαζει στου Bari για να γεμιζει κ αυτο;

Για την Βενετια δε ρωταω ακλαφτη θα παει σε κανα χρονο

Η κίνηση δεν έχει πέσει το θέμα είναι από μεριά οργάνωσης της αττικά.Ενώ δεν ξέρουν καν από τι φαίνεται πότε τελικά θα επιστρέψει το σουπερφαστ 3 που είναι εκτός άρα -1 βαπορι για Ανκόνα στέλνουν και την Αριάδνη για 1 μήνα ναύλωση στην Algerie Ferries για να κάνει την δουλειά της μέχρι να γυρίσουν τα άλλα άρα πάμε -2 βαπόρια για Ανκόνα και -1 για Βενετία και έτσι μένει ξεκρεμαστη και η γραμμή της Ανκόνας και η γραμμή της Βενετίας έλα μωρέ δεν τρέχει και τίποτα για 1 μήνα ακύρωσε τα μισά δρομολόγια όλα καλά .

Τέτοια τάξη τέτοια αλφάδια έχω να δω καιρό 😝 και το θέμα είναι ότι ακόμα δεν έχουν πάρει σειρά τα Hellenic Spirit ( Superfast IV ) το Superfast XI , και μπήκαμε Απρίλη. Νομίζω ούτε οι ίδιοι τους δεν ξέρουν τι κάνουν αυτήν την στιγμή.Ενώ έχεις δουλειά ακόμα σε βαπόρια και άλλα που δεν έχουν πάρει σειρά να διώχνεις κιόλας για ναύλωση.

Πράγματα απίστευτα δεν μπορώ να φανταστώ ότι τελικά θα προλάβουν να βγούνε όλα τα βαπόρια πριν την σεζόν για δεξαμενή μιας και δε έμεινε πολύς χρόνος.

 

 

Posted

Με τις τιμές των εισιτηρίων τα τελευταία χρόνια, σχεδόν κανένα ΙΧ και επιβάτες, δεν συμφέρει, εκτός αν θες να πας μόνο κεντρική και νότια Ιταλία. Αλλιώς μέσω του Ε75 πηγαίνεις πολύ πιο φτηνά παντού. 

  • 4 weeks later...
Posted
On 3/28/2024 at 7:29 PM, proud_ionian said:

Και το Αριάδνη είναι εκτός, τουλάχιστον μέχρι τότε. Έχουν δώσει άκυρο στα δρομολόγια Παρασκευής για Βενετία μέχρι και τις 19/4. Στην Ancona απουσιάζει μέχρι 26/4. Προσωπικά πιστεύω ότι θα φάει άκυρο η Βενετία και εκείνη

Μεσα επεσες .

Ακυρα τα δρομολογια της Βενετιας του ΣΚ 26-28 Απριλιου

  • 4 weeks later...
Posted
6 minutes ago, proud_ionian said:

Νέα τροποποίηση ως και τις 24/5. Και βλέπουμε ;).

ANCONA-REVISED-SAILINGS-18,-19,-20-24-05-2024.pdf 114.7 kB · 0 downloads

Ίδια πλοία, διευρυμένα ωράρια για το τεως Champion.

Όποιος θέλει να ταξιδέψει Αδριατική, για δουλειά, για διακοπές, μακριά από την Ancona με Attica. Ούτε τι ώρα θα φύγεις, ούτε τι ώρα θα φτάσεις μπορείς να ξέρεις.

 

Posted

Δεν ξέρω τι κάνει ακριβώς η αττικα αλλά τα καλοκαιρινα δρομολόγια άλλαξαν (στο openseas που είδα) σε σχέση με λίγες βδομάδες πριν.

Ενω μέχρι και τέλη ιουνίου έχει 6 αναχωρήσεις την εβδομάδα απο πάτρα για Ανκόνα, απο 1η Ιουλίου γίνονται 4 (Δευ-Τρ-Παρ-Κυρ) και απο Ηγουμενίτσα μόνο 5 την εβδομάδα (καθημερινά εκτος Δευ-Τετ). Η αριάδνη δεν υπάρχει πουθενά και η βενετία μένει μόνο με Λευκά Όρη.

Ξαφνικά η Αριάδνη εμφανίζεται στις 14 Αυγούστου και έτσι έχουμε 5 αναχωρήσεις την εβδομάδα απο Πάτρα και 8 απο Ηγουμενίτσα μέχρι τις 8 Σεπτεμβρίου όταν τα χειμερινά δρομολόγια επιστρέφουν.

Posted

Τραγικοί!!!! "Μεθαύριο" έχουμε Ιούνη και δεν ξέρουν που να βάλουν τα καράβια τους...

Θα θέλει κάνας καμπεράς να έρθει Ελλάδα και θα γελάει. 

Posted
10 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Γίνονται αλλαγές στα πλάνα από ότι φαίνεται. Πιθανόν να δούμε το Αριάδνη στο Αιγαίο και το Superfast IX στην Αδριατική!!

Μάλλον κάτι τέτοιο διαφαίνεται για μέχρι τα μέσα Αυγούστου. Ίσως κάπου εκεί χρονικά να ξαναβγεί για κάποιο χρονικό διάστημα το Κρήτη 2 κ η Αριάδνη να γυρίσει Αδριατική με ταυτόχρονη ολοκλήρωση της ναύλωσης του Atlantic Vision. 

Posted

Πράγματι η εταιρεία πρέπει να είναι σε πολύ άσχημη οργανωτική και διοικητική κατάσταση. Δε νομίζω πως με τις τελευταίες εξελίξεις φαίνεται να αλλάζει κάτι προς το καλύτερο. Εκτός από τις άστοχες επιλογές χρωμάτων και σινιάλων που μπερδεύουν τον πελάτη και χαλάνε το Status της εταιρείας, εκτός από τις αλλεπάλληλες αλλαγές πλοίων σε γραμμές που απλοί πελάτες καταλαβαίνουμε πως δεν ταιριάζουν, εκτός από την ατέλειωτη, αλλά τελικά άσκοπη αλλαγή - συντήρηση του Champion σε Superfast III, εκτός.... εκτός....τα έχετε χιλιο αναφέρει....

Αυτό που πραγματικά με ξενερώνει στην περίπτωση είναι η έλλειψη οράματος και διαφυγής από την άποψη "όπου βγεί, με όποιο πλοίο βγεί"...

Ο Ηλιόπουλος τείνει να γίνει αφεντικό εκεί που δεν θα είχε παρά τους τουρίστες με τα γκρουπ. Ο Grimaldi έχει καταντήσει εγγύηση στην Αδριατική. Ναι, ξέρεις θα κάνεις 21 ώρες το Ιταλία - Ελλάδα με Visentini.

Έχω κλείσει εισιτήρια στην Αδριατική Αύγουστο και επιστροφή Σεπτέμβριο, με την Αττικα, αλλά πρώτη φορά νιώθω πως θα ξανά ζήσω εποχές "Cruise Europa" με την άφιξη και αναχώρηση να είναι υπερτροποποιημένη..

Πολύ κρίμα για την εταιρεία που έκανε την Αδριατική καμάρι και σύμβολο της,  που έφτιαξε τους κανόνες εκεί, να παραπαίει σε τέτοιο βαθμό.

Ο Grimaldi πλέον θεωρείται τίμιος σε αυτό που προσφέρει. Νταλίκα να γεμίζει και οι τουρίστες όσοι και όπου χωρούν. Η Άττικα πότε θα αποφασίσει τι θέλει να ξέρουμε κι' εμείς που πληρώνουμε.. 

Η πιο λογικές πλέον γραμμές της Αδριατικής είναι η Βενετία και το Μπάρι. Εμ, η μία είναι πολύ μακριά και η άλλη 24 ώρες εν πλω. Απορώ πως ο Grimaldi δεν φέρνει ξανά για 3 μήνες κανά Bonaria και Europa να κλείσει το κενό. Σίγουρα θα του μένουν περισσότερα κουκιά εκεί που τα έχει, αλλά ξέρω από όλη την κεντρική Ευρώπη πώς ψάχνουν απεγνωσμένα εισιτήρια για Ελλάδα και δεν υπάρχει τίποτα πλέον..

Όλοι οι  Έλληνες, Τούρκοι, Βούλγαροι, Ρουμάνοι, Αλβανοί έχουν αποκτήσει το νέο τους τετράτροχο, κινητό, κάμερα και τάμπλετ και θέλουν να κατέβουν να το προβάλουν, να κάνουν και κάνα μπάνιο..

Γιατί οι Αλβανοί έφεραν αναβάθμιση με τον καιρό στην Ανκόνα και εμείς την υποβαθμίζουμε? Βλέπουν κάτι άλλο ή είναι η γραμμή διαφορετική?

Posted

Όραμα θεωρώ πως έχει πάψει να υπάρχει από το 2009.

Όσον αφορά το Τσάμπιον, κάθε άλλο παρά άσκοπη είναι η συντήρηση που υπόκειται.

Στα υπόλοιπα συμφωνώ.

Posted

Μόλις βγήκαν οι αλλαγές από την αττικά 

Το πράγμα γίνεται χειρότερο όσο πάει και νομίζω σιγά σιγά μας τρολαρει αρκετά η Αττικά.

Τα δρομολόγια του σουπερφαστ 3 θα τα αναλάβει το σουπερφαστ 1 .

Που σημαίνει το σουπερφαστ 1 μπαίνει Ανκόνα για κάποια δρομολόγια και η γραμμή του Μπάρι μένει με 1 πλοίο και μόνο τοπικά Μπάρι Ηγουμενίτσα.

Μόνο του το σουπερφαστ 2 στο Μπάρι .

 

FB_IMG_1715974917888.jpg

Posted

Νομίζω ότι η Attica φέτος διεκδικεί επάξια τον τίτλο "μπάχαλο 2024", σε όλα τα επίπεδα

Posted
9 hours ago, nomman said:

Η πιο λογικές πλέον γραμμές της Αδριατικής είναι η Βενετία και το Μπάρι.

 

1 hour ago, Kostas18gr said:

Που σημαίνει το σουπερφαστ 1 μπαίνει Ανκόνα για κάποια δρομολόγια και η γραμμή του Μπάρι μένει με 1 πλοίο και μόνο τοπικά Μπάρι Ηγουμενίτσα.

Μόνο του το σουπερφαστ 2 στο Μπάρι .

H πλάκα είναι ότι αυτήν την κουβέντα είχα πρόσφατα. Ότι έχουν ξαναστείλει πλοίο του Bari Ancona (το ΙΙ πριν κάποια χρόνια σε ακινησίες) και στη στραβή χαλαρά θα άφηναν το bari με ένα πλοίο για να καλύψουν την Ancona.

Πραγματικά, δύσκολα μπορώ να θυμηθώ καταστάσεις σαν την τωρινή, ακόμη και στις τελευταίες μέρες των "χειρότερων".

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...