Nikos_Chania Posted February 7, 2022 Posted February 7, 2022 Το Αριάδνη δεν είναι σίγουρα μόνο λόγω καιρού. Είχε αναχώρηση απόψε στις 22:30 και πριν αυτή την ώρα δεν προβλέπεται να δέσει στην Πάτρα. Άλλωστε δεν έθιξα τον λόγο των τροποποιήσεων.
Mike18 Posted February 17, 2022 Posted February 17, 2022 (edited) Ακριβαίνουν οι ναύλοι Edited February 17, 2022 by proud_ionian
Kostas18gr Posted February 18, 2022 Posted February 18, 2022 Μετά από αυτό που έγινε με το Euroferry Olympia το Florencia θα το αντικαταστήσει και στην θέση του φλορενσια στην γραμμή Ηγουμενίτσα Ανκόνα μπαίνει Ο Ζευς . Να δούμε για πόσο θα κρατήσει αυτή η αλλαγή η αν θα υπάρξουν κι άλλες .
MILTIADIS Posted February 18, 2022 Posted February 18, 2022 Σιγουρα θα χρειαστει να ερθει αλλο ενα πλοιο του ομιλου στην Αδριατικη σε μονιμη βαση μιας και το Olympia δεν το ξαναβλεπουμε.
Kostas18gr Posted February 18, 2022 Posted February 18, 2022 Αν δεν κάνω κάποιο λάθος όμως αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει κάποιο διαθέσιμο το οποίο να είναι εκτός και εύκαιρο να έρθει από την Grimaldi . Οπότε και βάση το Open seas θα μείνει η Πάτρα μονο με το Europa Palace και η Ηγουμενίτσα με τα Venezia/Zeus στο Μπρίντιζι με το Florencia.
Nikos_Chania Posted February 18, 2022 Posted February 18, 2022 Σύντομα ολοκληρώνει δεξαμενισμό το Cruise Sardegna και θα απελευθερωθεί το Cruise Bonaria.
Kostas18gr Posted February 18, 2022 Posted February 18, 2022 Να το δούμε Πάτρα πιστεύεις; Μιας και εκεί είναι μόνο ένα πλοίο τώρα μέχρι τέλος Φεβρουαρίου
Nikos_Chania Posted February 18, 2022 Posted February 18, 2022 Εάν η Πάτρα απαιτεί δεύτερο πλοίο για Αγκώνα, τοτε το Cruise Bonaria αποδεσμεύεται σύντομα από το Olbia-Livorno. Αν πάλι δεν απαιτείται δεύτερο πλοίο για Αγκώνα από Πάτρα τότε δεν υπάρχει και πρόβλημα.
MILTIADIS Posted February 18, 2022 Posted February 18, 2022 Γενικα σιγουρα απαιτειται. Το Bonaria θα μπορουσε να ειναι μια προσωρινη λυση αναγκης λογω της καταστασης αλλα το γκαραζ του ειναι πολυ μικρο για να σηκωσει ολη αυτη την κινηση που εχει η γραμμη για μεγαλο διαστημα.
Nikos_Chania Posted February 18, 2022 Posted February 18, 2022 Κάνουν 400 γραμμικά την διαφορά; δηλαδή υπάρχει τέτοια πληρότητα που σε κάθε αναχώρηση από Πάτρα τα πλοία φεύγουν με 1500+ γραμμικά, ειδικά τώρα που η Ηγουμενίτσα δουλεύει ανεξάρτητα;
Kostas18gr Posted February 18, 2022 Posted February 18, 2022 1 hour ago, MILTIADIS said: Γενικα σιγουρα απαιτειται. Το Bonaria θα μπορουσε να ειναι μια προσωρινη λυση αναγκης λογω της καταστασης αλλα το γκαραζ του ειναι πολυ μικρο για να σηκωσει ολη αυτη την κινηση που εχει η γραμμη για μεγαλο διαστημα. Ότι απαιτείται είναι σίγουρο το ευροφερρυ θα αφήσει ένα μεγάλο κενό στην Αδριατική χωρητικότητας 170 φορτηγά δλδ ούτε τώρα το φλορενσια φτάνει για να το καλύψει . Αν και νομίζω η διαφορά του Ζευς στα φορτηγά με του Μποναρια δεν είναι τόσο μεγάλη να είναι γύρω στα 10-15 φορτηγά . Ηγουμενίτσα θέλει σίγουρα γκαράζ 100+ μιας και συχνά βάζουν τα βιζετινι για Ανκόνα 100+ . Τώρα τι θα σκεφτούν για την συνέχεια θα δούμε . Γιατί το κενό στην ουσία του ευροφερρυ δεν φτάνει 1 πλοίο να το καλύψει .
MILTIADIS Posted February 18, 2022 Posted February 18, 2022 Ναι φυσικα και κανουν τη διαφορα γιατι μιλαμε για περιπου 30 φορτηγα λιγοτερα απο το Ζευς..Χωρια τα ιχ και τα τροχοσπιτα το καλοκαιρι..Εδω δεν μπορουσε να σταθει στο Ηρακλειο πια. Ουτε τα αεροπορικα και τα κρεβατια του χρειαζονται στην Αγκωνα.
Kostas18gr Posted February 19, 2022 Posted February 19, 2022 (edited) Σωστό και αυτό . Μην ξεχνάμε υπάρχουν και τα Cruise Ausonia/Smeralda Edited February 19, 2022 by proud_ionian
proud_ionian Posted February 19, 2022 Posted February 19, 2022 και το cruise roma & το cruise barcelona αυτο που θα λειπει, ειναι το πλοιο που καηκε. γι' αυτο χρειαζεται αντικαταστατης. ολα τα αλλα ferries του ομιλου εχουν γραμμη για τη σαιζον. πιθανοτατα θα υπαρξουν προσωρινες λυσεις για την πατρα για το επομενο διμηνο, ειτε με το bonaria πατρα, ειτε με το bonaria ηγουμενιτσα και το ζευς να επιστρεφει πατρα, αλλα μετα χρειαζεται μια λυση για το ηγουμενιτσα ancona ή το brindisi. πιστευω οτι αυτη θα ειναι ειτε το vizzanova, ειτε το corfu αν δεν ανανεωθει η επιδοτηση της γραμμης που κανει, ειτε καποια νεα προσθηκη κατηγοριας visentini
Mike18 Posted February 19, 2022 Posted February 19, 2022 Υπάρχει σαν άμεση λύση και το Κύδων... Όπως παλια είχε ανέβει το Μύκονος
George Posted February 19, 2022 Posted February 19, 2022 Από αλλού το περιμέναμε κι από αλλού θα μας έρθει. Σύμφωνα με προσωπικό μήνυμα που έλαβα από Σουηδία μεριά, το FINNCLIPPER αναχωρεί άμεσα από Malmo και έρχεται να αντικαταστήσει το EUROFERRY OLYMPIA. Δεν γνωρίζουμε ακόμα αν θα αλλάξει σημαία και όνομα.
Kostas18gr Posted February 19, 2022 Posted February 19, 2022 Άρα αν έρθει το Finnclipper θα επιστρέφουν όλα όπως ήταν ο Ζευς Πάτρα και το φλορενσια Ηγουμενίτσα .
Kostas18gr Posted February 22, 2022 Posted February 22, 2022 1 hour ago, Nikos_Chania said: Ταλαιπωρειται απο τον καιρό. Έπεσε μεχρι και 13 κόμβους η ταχύτητα του. Μιας και από τι φαίνεται δύσκολο να φτάσει 27-28 Μπρίντιζι για να ξεκινήσει δρομολόγια το Finncliper στο σύστημα έγιναν ξανά αλλαγές και στο Μπρίντιζι μέχρι 6 Μαρτίου θα παραμείνει τελικά το Florencia.
bas Posted March 9, 2022 Posted March 9, 2022 Αν ξεχάσουμε το πρόβλημα με τον πόλεμο, αυτό που γίνεται με την διαδρομή , είναι ότι αφ΄ ενός έχει αυξηθεί πολύ το κόστος για τον επιβάτη, αφ΄ ετέρου και το κόστος διοδίων της Ιταλίας , σε σχέση με την διαδρομή μέσω πρώην Γιουγκοσλαβίας που τώρα έχει παντού αυτοκινητόδρομο, κάνουν το πλοίο μη ελκυστικό. Ισως έχει έλθει η εποχή που τα μεγάλα πλοία θα παίρνουν φορτηγά κυρίως και οι επιβάτες με τα ΙΧ , θα πηγαίνουν με ταχύπλοα από Ηγουμενίτσα - Μπρίντεζι, όπως πήγαινε παλιά το Χάισπιντ 1 , σε 3.15, άντε 4 ώρες. Δύο πλοία με αναχώρηση από Ηγουμενίτσα στις 10 και 16 και άφιξη 13 και 19 και από Μπρίντεζι 9 και 15 και άφιξη 14 και 20, θα ήταν μία λύση με φτηνότερο εισιτήριο και με εκμετάλλευση των αυτοκινητοδρόμων της χώρας μας. Μην ξεχνάμε ότι τελειώνει σε 1-2 χρόνια και το Ακτιο - Πρέβεζα και σε κάθε περίπτωση γύρω στις 4-4.30 ώρες θα είσαι Ηγουμενίτσα από Αθήνα.
proud_ionian Posted March 9, 2022 Posted March 9, 2022 (edited) σε συνεχεια οσων ειπε ο @bas και οσων συζητηθηκαν στη γωνια του κουτσομπολη, και στην ancona πιστευω οτι αργα ή γρηγορα απο την πατρα θα φευγουν μονο φορτια, συνοδευομενα ή ασυνοδευτα. επιβατες με ΙΧ ή camper μονο τους καλοκαιρνους μηνες θα βλεπουμε. τοτε λοιπον μπορει να βλεπουμε πιο πυκνα δρομολογια μεχρι πατρα αν τα πλοια που θα παραμεινουν στο τελος θα ειναι αμιγως φορτηγα οχηματαγωγα ή αν θα ειναι πλοια ro pax σαν τα fast του bari ή το europalink θα φανει. για φετος, αν συνεχιστει η τρελλα του πετρελαιου, θεωρω οτι θα εχουμε αντιδραση και απο την κοινοπραξια. (πχ ενα fossen να κατεβαινει πατρα οταν δεν ερχεται ο grimaldi και δυο πλοια, πχ το αλλο fossen και το ελυρος ή το ροδος, να πηγαινουν μεχρι ηγουμενιτσα) το ταχυπλοο στο brindisi το θεωρω πολυ... chalenging. δεν συμμεριζομαι την αισιοδοξια. η γραμμη εχει γινει καθαρα εμπορευματικη Edited March 9, 2022 by proud_ionian
Nick the Greek Posted March 9, 2022 Posted March 9, 2022 Βλέπω το Florencia με 16.5 μίλια αυτήν τη στιγμή, το Venezia με 18, Superfast I και Hellenic Spirit με 22, Ζεύς με 18 κλπ. Είναι ξεκάθαρο πως στην Αδριατική μπαίνουμε σε mode πετρελαικής κρίσης και οι εταιρείες προσπαθούν να γλιτώσουν χρήματα. Καλά κάνουν, όπως εξελίσσεται το πράγμα είναι θέμα επιβίωσης, ειδικά για τις 2 ελληνικές εταιρείες. Αλλά όλα αυτά πρέπει να πηγαίνουν μαζί με τα ρεαλιστικά ωράρια και την ειλικρίνεια απέναντι στο επιβατικό κοινό και τις μεταφορικές.
bas Posted March 10, 2022 Posted March 10, 2022 To ταχύπλοο προφανώς δεν είναι για φέτος που έχουμε ουκρανικό , ακριβό πετρέλαιο και κόβιντ. Αν μπορεί να προετοιμαστεί μία τέτοια γραμμή είναι το θέμα και ίσως να έχει και λογική να πηγαίνει στο Οτραντο, ώστε να γλυτώνει 30 μίλια και μία ώρα διαδρομή. Σημειώνουμε όμως ότι έχουμε αλλαγές στις διαδρομές στην χώρα μας που ευνοούν την Ηγουμενίτσα και όχι την Πάτρα. Οταν τα καλοκαίρια έχεις αναχωρήσεις από τον Πειραιά στις 7 το πρωί, σημαίνει ότι ξυπνάς 4.30 -5 το πρωί για να είσαι 6.00-6.15 στο λιμάνι. Με ίδιο ξύπνημα είμαι στην Ηγουμενίτσα στις 9-9.30 το πρωί και μέχρι το βράδυ έχω περάσει την Μπολώνια. Πάντως 800 - 1000 που θέλει μία οικογένεια για να κάνει σε 24 ώρες Πάτρα - Ανκόνα δεν συμφέρει. Μην ξεχνάμε ότι Αθήνα - Νις είναι 800 χλμ δηλαδή με 2 σύνορα και στάσεις 10 ώρες. Φεύγεις 8 το πρωί και είσαι 5 το απόγευμα με την διαφορά της ώρας. Και την άλλη μέρα με ένα σύνορο πλέον , είσαι το μεσημέρι στην Βουδαπέστη ή το Ζάγκρεμπ και το απόγευμα στο Μόναχο.
LoveBoat Posted March 14, 2022 Posted March 14, 2022 για νέα πλοία από Πάτρα(δύο ro-ro) μίλησε ο πράκτορας του ομίλου σε τοπικά μέσα https://pelop.gr/o-omilos-grimaldi-vazei-dyo-nea-ploia-sti-grammi-patra-italia-engyisi-aporrofisis-afxiseon/
Nikos_Chania Posted March 14, 2022 Posted March 14, 2022 Λογικα το ένα θα είναι το Eurocargo Cagliari.
MILTIADIS Posted March 14, 2022 Posted March 14, 2022 4 hours ago, MILTIADIS said: Επιτελους και λιγος εξορθολογισμος. Οχι εδω. Στην Αδριατικη η κξ εχει επιλεξει τη μεθοδο της αυξησης του επιναυλου(για την ωρα). Μεσα σε 1 εβδομαδα οι τιμες ανα φορτηγο ανεβηκαν ενα 100ρικο για το Μπαρι και λιγο πιο κατω για την Αγκωνα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now