Nick the Greek Posted February 5, 2021 Posted February 5, 2021 On 2/4/2021 at 12:51 AM, nomman said: Ας κρατήσουμε ένα σοβαρό κρατούμενο εδώ, και αυτό είναι το λιμάνι της όμορφης αυτής μικρής ιταλικής πόλης. Αυτό δεν είναι λιμάνι για τα Cruise. ένα Bonaria ή ένα Olbia κάθεται καλύτερα στις δυνατότητες του λιμανιού της Ανκονα. Οι χερσαίες επιφάνειες αυτού του λιμανιού δε ταιριάξαν καθόλου στα νέα δεδομένα του Grimaldi. Πιεσμένα ωράρια επίσης. Δε γνωρίζω τα νέα λιμάνια των Cruise, πιστεύω να είναι πιο κοντά στις δυνατότητες τους και να μη ταλαιπωρούν τους επιβάτες. Αν και κατάλαβα πως θα έχουν αρκετές ώρες ξεκούραση εκεί. Φίλε nomman είχες πολλές ενδιαφέρουσες σκέψεις και σ' ευχαριστώ για το μήνυμά σου, βρήκα τώρα χρόνο για μερικά σχόλια. Όσον αφορά την Ανκόνα με βρίσκεις απολύτως σύμφωνο. Όσες φορές έχω είτε ταξιδέψει, είτε παρακολουθήσει φόρτωση η εικόνα είναι όπως την περιγράφεις, και δε μιλάμε για τον Αύγουστο αλλά ακόμη και για μήνες όπως ο Μάιος. Ο χερσαίος χώρος είναι πολύ περιορισμένος και γίνεται μεγάλο πανηγύρι κάθε μεσημέρι, ειδικά όταν πολλά πλοία φτάνουν ή φορτώνουν μαζί. Κι αυτό θεωρώ πως ήταν ένα μεγάλο κομμάτι των καθυστερήσεων που βλέπουμε κάθε χρόνο από τις εταιρείες και ειδικά από την Grimaldi. Από την άλλη δεν είμαι σίγουρος αν τα μικρότερα πλοία θα βελτιώσουν την κατάσταση υπό την έννοια πως μπορεί να μειώνεται ο όγκος της φόρτωσης ανά πλοίο, πλήν όμως θα έχεις 1 ή 2 επιπλέον πλοία την ημέρα στον ίδιο χώρο. Δεν ξέρω λοιπόν τι είναι καλύτερο, το μόνο σίγουρο είναι πως η γραμμή αυτή πάσχει από ρεαλιστικά ωράρια. On 2/4/2021 at 12:51 AM, nomman said: Καλοκαίρι τα πλοία της κοινοπραξίας ήταν γεμάτα, καταπέλτη. Άρα έσοδα καλά. Γεμάτα πλοία δε σημαίνει απαραίτητα καλά έσοδα υπό την έννοια ότι για να τα γεμίσεις μπορεί να έχεις ρίξει τις τιμές ή οι όροι πληρωμών σου στις εταιρείες μεταφορών να είναι τέτοιοι που το χρήμα να μην μπαίνει ζεστό αλλά χρωστούμενο. Το θέμα με τις ελληνικές εταιρείες είναι πως ακόμα και γεμάτα να είναι τα πλοία, αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να επαναπαύονται. Ακόμη και Grimaldi να μην υπήρχε, θα έπρεπε να είναι ενεργές στο να βελτιώνονται και σε επίπεδο πλοίων και σε επίπεδο υπηρεσίας. Αν κάτσεις και το σκεφτείς τα τελευταία 15 χρόνια δεν έχουν αλλάξει ούτε ωράρια. Τους πελάτες τους έχουν κάτσει ποτέ να τους ρωτήσουν τι χρειάζονται, τι θέλουν? On 2/4/2021 at 12:51 AM, nomman said: Αν και τις περισσότερες φορές προορισμός μου είναι η Πάτρα, με τα νέα οδικά δίκτυα (Ιόνια και Ε65) πιστεύω πως το νέο λιμάνι της Πάτρας θα παραμεριστεί. Παραμένω στο καράβι και δε κατεβαίνω Ηγουμενίτσα ωσάν καραβολάτρης. Ενώ ακόμα και επιβάτες για Αθήνα αποβιβαζονται και το πλακώνουν για μια ώρα αρχίτερα. Σίγουρα όμως κάτι που δεν ισχύει για τα φορτηγά - ασυνόδευτα. Συμφωνώ απόλυτα. Αν σκεφτεί κανείς πως το πλοίο κάνει 5-6 ώρες από cast off Ηγουμενίτσα μέχρι all fast στην Πάτρα και με μια απλά γρήγορη οδήγηση σε 4-4.5 ώρες είσαι από την Ηγουμενίτσα στην Αθήνα, όταν το πλοίο ρίχνει καταπέλτη στην Πάτρα, εσύ ήδη τρώς πεινιρλί στη Δροσά. Για τα φορτηγά, συνοδευόμενα ή ασυνόδευτα δεν γνωρίζω αν ισχύει το ίδιο, το κόστος όμως μεταφοράς μιας ολόκληρης νταλίκας ή μιας ξεκοτσάριστης από την Ηγουμενίτσα σε έναν οποιονδήποτε προορισμό στην Ελλάδα είναι ένα μέγεθος εύκολα μετρήσιμο. Οπότε είναι και εύκολο για τις εταιρείες να προσαρμόσουν τιμολογιακά το προιόν τους ώστε να προσελκύσουν την κίνηση στην οποία στοχεύουν. Για να το κάνεις όμως αυτό, πρέπει και τους πελάτες σου να γνωρίζεις αλλά και τις ανάγκες τους. On 2/4/2021 at 12:51 AM, nomman said: Όπως και να'χει είχα κλείσει εισητηρια με τη κοινοπραξία (αν και εφόσον και πως ταξιδέψουμε το καλοκαίρι) και τα ακύρωσα. Η ιδέα να ταξιδέψω με κάτι διαφορετικό μου αρέσει και μου ανεβάζει τη καραβολατρική επιθυμία. Ας είναι και το Corfu 🤭 Και πολύ καλά έκανες, κατά τα φαινόμενα τόσο το πλήθος των πλοίων όσο και ο όγκος της κίνησης(ή μάλλον η έλλειψη αυτής) λόγω πανδημίας, μάλλον σου δίνει το περιθώριο να κλείσεις εισιτήρια πολύ αργότερα μέσα στη σεζόν χωρίς να ανησυχείς απαραίτητα για την διαθεσιμότητα. Και το περιβάλλον είναι τόσο ρευστό που ένας Grimaldi ή ένας κορωνοιός ξέρει τι θα δούμε το καλοκαίρι.
kefalonia94 Posted February 5, 2021 Posted February 5, 2021 (edited) Οπότε ένα sum up των αλλαγών του μπάρμπα Μανώλη στις γραμμές της Αδριατικής είναι: Πάτρα-Ανκόνα Europa Palace (πρώην Cruise Olbia/Superfast VΙ) Zeus Palace Πάτρα-Μπρίντιζι Cruise Bonaria Ηγουμενίτσα-Ανκόνα Corfu Florencia Ακόμη όλα ανοιχτά τα ενδεχόμενα για το Cruise Ausonia (το περιμένει το όνομα Olympia Palace άμα τύχει και το φέρει προς τα δω). Edited February 5, 2021 by kefalonia94
lostromos Posted February 5, 2021 Posted February 5, 2021 Και από 2 πλοία τα Μπρίντεζι θα μείνει με 1;
kefalonia94 Posted February 5, 2021 Posted February 5, 2021 (edited) Σωστός! και το Euroferry Olympia στο Ηγουμενίτσα-Μπρίντιζι. Edited February 5, 2021 by kefalonia94
nomman Posted February 5, 2021 Posted February 5, 2021 @Nick the Greek Πέρυσι το καλοκαίρι πάντως το λιμάνι της Αγκώνα ανταποκρίθηκε καλά στη μειωμένη κίνηση λόγο πανδημίας. Λογικά και φέτος έτσι θα είναι. Αν όχι (που το ελπίζω και το ελπίζουμε) θα αναστενάξουν πάλι λιμάνι και χώρος check in. Ελπίζω μέχρι το καλοκαίρι να έρθει και το Ausonia αλλιώς θα βγει αληθινή η καραβολατρική επιθυμία μου και θα κατέβω με Visentini καθώς κατεβαίνω Ηγουμενίτσα. 🤭 Ανεβαίνω από Πάτρα. Πραγματικό μπέρδεμα πάντως η ονοματοδοσία.. Ήδη έχω μπερδευτεί με τα νυν Palace🤭 Όλο αυτό γίνεται επειδή κρατάει τη πρακτόρευση η Μίνοαν? Επειδή το brand είναι ακόμα δυνατό? Μπλε παλάτια? ή κανονικά, πρώην Superfast, παλάτια (σινιάλα) 🤔
proud_ionian Posted February 14, 2021 Posted February 14, 2021 70% κάτω οι επιβάτες, μόνο 8% τα φορτηγα, αυτή είναι η εικόνα της Αδριατικής για το 2020, σύμφωνα με το ΙΟΒΕ. (Από το the best το λινκ)
kefalonia94 Posted February 22, 2021 Posted February 22, 2021 Το St. Damian (πρώην Ionian Spirit) θα είναι φέτος σύμφωνα με το openseas το πλοίο της Red Star Ferries που θα συνδέει το Μπρίντιζι με τα νησιά του Ιονίου. Πρώτη άφιξη στις 21/7 και τελευταία την 1/9.
Kostas18gr Posted February 22, 2021 Posted February 22, 2021 (edited) Και για πρώτη φορά αν δεν κάνω λάθος η εταιρεία European Ferries που έχει το St. Damian θα κάνει και δρομολόγια για Ηγουμενίτσα 2 φορές την βδομάδα βάση openseas. Τα δρομολόγια θα είναι κάθε Τρίτη αναχώρηση 18:00 με άφιξη στην Ηγουμενίτσα 05:00 και Παρασκευή αναχώρηση 20:00 με άφιξη 08:30 στην Ηγουμενίτσα. Edited February 22, 2021 by Kostas18gr
kefalonia94 Posted February 22, 2021 Posted February 22, 2021 Και στο openseas και στο netferry δε φαίνεται να κατεβαίνει μέχρι Ζάκυνθο πάντως όπως τα προηγούμενα χρόνια με το Red Star I.... Μέχρι εμάς και πίσω....
Kostas18gr Posted February 23, 2021 Posted February 23, 2021 Δεν θα πιάνει λογικά Ζάκυνθο γιατί για πρώτη φορά θα πιάνει και Ηγουμενίτσα και ίσως τρώει ώρα εκεί πέρα.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 31, 2021 Posted March 31, 2021 On 1/31/2021 at 7:26 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Πιστεύω ότι Cruise Europa & το Cruise Olympia στη γραμμή της Ανκόνας θα αντικατασταθούν από το Cruise Bonaria, το Florencia και το Corfu και τα δυο τελευταία θα αντικατασταθούν από το Euroferry Olympia και το Euroferry Egnazia στη γραμμή του Μπρίντιζι. Τελικά η πρόβλεψη για το line up του Grimaldi στις γραμμές της Ανκόνα και του Μπρίντιζι δεν έπεσε και πολύ έξω!! Πέτυχα το δίδυμο της γραμμής του Μπρίντιζι ακριβώς και στην Ανκόνα δεν πρόβλεψα ότι θα ερχόταν 4ο πλοίο και θα έσπαγε τη γραμμή στα δυο!!
MILTIADIS Posted May 2, 2021 Posted May 2, 2021 Απ οσο ακουω απο ανθρωπους που ασχολουνται χρονια με πρακτορευσεις στην Αδριατικη ο ρυθμος κρατησεων για φετος το καλοκαιρι ειναι πιο μειωμενος ακομα και απο την αντιστοιχη περυσινη περιοδο σε ολες τις γραμμες.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 2, 2021 Posted May 2, 2021 Μα πέρυσι υπήρχαν κρατήσεις πολύ πιο πίσω πριν ξεκινήσει η πανδημία, ενώ φέτος όλος ο κόσμος είναι επιφυλακτικός και θα περιμένει τη τελευταια στιγμή για να κλείσει διακοπές
proud_ionian Posted September 5, 2021 Posted September 5, 2021 σε χειμερινα δρομολογια απο αυριο η κοινοπραξια. αναχωρηση για βενετια και την παρασκευη (απο πατρα) και μια αναχωρηση τη μερα για ancona (17.30 απο πατρα πλην πεμπτης)
proud_ionian Posted November 29, 2021 Posted November 29, 2021 Τροποποιεί η ΚΞ τα δρομολόγια σε όλες τις γραμμές της Αδριατικής, λόγω κακοκαιρίας. Ο Grimaldi , συνεχίζει ως έχει.
margaritis24 Posted November 29, 2021 Posted November 29, 2021 (edited) To check in που λεει να το κανεις σημερα γιατι δε θα ειναι κανεις στα γραφεια το πρωι σημαινει οτι θα σε αφησουν να μπεις κ στο πλοιο να κοιμηθεις αραγε 🤔🤔🤔 Edited November 29, 2021 by margaritis24
George Posted February 5, 2022 Posted February 5, 2022 1 minute ago, George said: Σφύριξα κι έληξε η ναύλωση στη Stena και το πλοίο ξεκίνησε το ταξίδι του από το Felixtone για την Τεργέστη προκειμένου να ενταχθεί και αυτό στο ροτέσιο της DFDS. Αν αληθεύουν όσα γράφονται, σύντομα θα ακολουθήσει και το αδερφό του. Με αφορμή την προσθήκη ενός ακόμα βαποριού για λογαριασμό της DFDS και την επικείμενη προσθήκη κι άλλου θα ήθελα να πω για μια ακόμη φορά πως είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο, και παράλληλα τραγικό για τους δικούς μας, πως Grimaldi και DFDS πήραν στα χέρια τους Minoan και UN, πως επεκτάθηκαν και ουσιατικά δημιούργησαν επιπλέον κίνηση σε γραμμές που επί χρόνια προσπαθούσαν όλοι να μας πείσουν ότι έχουν πεθάνει. Όποιο βαπόρι τους και να δεις είτε για Bari, είτε για Ancona, είτε για Βενετία είτε για Τεργέστη (φορτώνει και η DFDS), αν μπορούσε θα έβαζε φορτηγά και στις βαρδιόλες και από που;; Από την Πάτρα αποκλειστικά!! Το λιμάνι που οι περισσότεροι φωστήρες θεωρούσαν ότι με τους νέους δρόμους έχει πεθάνει και δεν το ξέρει!! Και αν τα λιμάνια που ανέφερα τα εξυπηρετεί ως επί το πλείστον ο Grimaldi, χαρακτηριστικά να αναφέρω πως στη γραμμή Τεργέστη - Μερσίνα η DFDS ξεκίνησε με δύο βαπόρια και αυτή τη στιγμή έχει τέσσερα!!
nomikos Posted February 5, 2022 Posted February 5, 2022 Ο λόγος κατά τη γνώμη μου είναι πως υπάρχει τα τελευταία χρόνια αυξημένη ζήτηση στις μεταφορές.Πριν 10 χρόνια όντως δεν υπήρχε αυτή η ζήτηση λόγω κρίσης και για αυτό κάποιοι δεν αναβαθμίσανε τις υπηρεσίες τους.Τώρα στο κλάδο των μεταφορών γίνεται ο κακός χαμός..
Strofalos Posted February 5, 2022 Posted February 5, 2022 Καλά, μεγάλη κουβέντα αυτή αλλά αν το όραμα των εκάστοτε ακτοπλόων αναλώνεται στο να "μοσχοθρέψουν" οικονομικά την εταιρεία τους για να την πουλήσουν αργότερα παντελονιάζοντας τα κέρδη, μην περιμένεις οράματα φίλε μου.
MILTIADIS Posted February 5, 2022 Posted February 5, 2022 Ο βασικος λογος για την εξελιξη που περιγραφει ο @George ειναι οτι οι εταιρειες που αναφερει εχουν ιδιοκτητες που βαζουν τα λεφτα απο την τσεπη τους(και αρα κανουν τα παντα για να τα παρουν πισω σε κερδη)ενω οι δικοι μας εδω και 30 χρονια επαιζαν μπαλα με δανεικα τα οποια περα απο το οτι ηταν αγυριστα καποια στιγμη νομοτελιακα τελειωνουν κιολας.
proud_ionian Posted February 5, 2022 Posted February 5, 2022 2 hours ago, nomikos said: Πριν 10 χρόνια όντως δεν υπήρχε αυτή η ζήτηση λόγω κρίσης και για αυτό κάποιοι δεν αναβαθμίσανε τις υπηρεσίες τους.Τώρα στο κλάδο των μεταφορών γίνεται ο κακός χαμός.. Ο γκριμαλντι εχει ενισχυσει την παρουσια του εδω και πολλα χρονια. Τουλαχιστον 8 χρονια εχουμε roro, ενω για μεγαλο διαστημα ειχε και τριτο ro pax (europalink) για να βγαινουν τα δρομολογια ancona και βενετιας.
Nikos_Chania Posted February 7, 2022 Posted February 7, 2022 Αναθεώρηση της αναθεώρησης. Αλλά με εκτίμηση και υπογραφές αυτή τη φορά. ΑΝΚΟΝΑ-ΜΠΑΡΙ-ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ-07.02.22-08.02.22.pdf
Panagia Ekatontapiliani Posted February 7, 2022 Posted February 7, 2022 Αυτές είναι τροποποιήσεις λόγω της κακοκαιρίας που θα υπάρχει στην Αδριατική. Για παράδειγμα σήμερα ακύρωσε η Ventouris Ferries τα δρομολόγια στη γραμμή Μπάρι Δυρράχιο λόγω του καιρού.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now