proud_ionian Posted September 10, 2018 Posted September 10, 2018 να δουμε απο τα στατιστικα του ΟΛΠΑ, την κινηση των διεθνων δρομολογιων, απο και προς πατρα, κατα την τελευταια 5 ετια Στοιχεία-Επιβατικής-Κίνησης-Εξωτερικού-2013-2017.pdf σε ολες τις κατηγοριες (επιβατες, ΙΧ, φορτηγα), βλεπουμε τη βουτια απο το 2014 και μετα. σε επιβατες, ΙΧ, λεωφορεια διτροχα και campers βλεπουμε μια ταση ελαφρας ανακαμψης το 2017, αλλα αρκετα πισω απο το 2014. στα φορτηγα συνεχιζεται η καθοδικη ταση, ενω αντιθετα στα ασυνοδευτα η πορεια ειναι συνεχως ανοδικη ολα τα χρονια. θα ειχε ενδιαφερον να βλεπαμε συγκριτικα δεκαετιας. μεσες ακρες, η πατρα εχει χασει περιπου τα 2/3 της κινησης, σε ολες τις κατηγοριες. ειναι ενθαρυντικο παντως οτι το 2017 σταματησε η κατρακυλα. η συνεχης ανοδος των ασυνοδευτων, ισως μας δειχνει οτι μεσοπροθεσμα, η πατρα θα φιλοξενει περισσοτερα φορτηγα οχηματαγωγα, απο οτι ferrries.
rantanplan Posted January 18, 2019 Posted January 18, 2019 Αύξηση τιμών για τα φορτηγά στον Grimaldi, λόγω πετρελαίου και scrubbers, γκρίνια στους μεταφορείς
BlueStarLeros Posted January 18, 2019 Posted January 18, 2019 Φοβούνται μήπως δε κάνουν απόσβεση όταν θα αλλάξει το καθεστώς των εκπομπών των ρύπων;
LoveBoat Posted January 20, 2019 Posted January 20, 2019 Κάτι άλλο παίζει .....Πάντως εδώ που τα λέμε η διαφορά μεταξύ των άλλων ανταγωνιστών είναι μεγάλη στους ναύλους.... Εμένα με ξαφνιάζει κάτι άλλο: Διαμαρτύρονται τα ίδια άτομα που πρόπερσι έκαναν καταγγελίες στο ΥΕΝ για την εταιρεία αυτή...
Αναερόβιος Posted January 20, 2019 Posted January 20, 2019 Απο την στιγμή που ΔΕΝ υπάρχει μονοπώλιο ας στείλουν το μήνυμα τους οι μεταφορείς στον κάθε Grimaldi επιλέγοντας άλλες εταιρείες για τα φορτηγά τους. Problem solved που λένε και στο χωριό μου!
MILTIADIS Posted January 20, 2019 Posted January 20, 2019 (edited) Και με τις αυξησεις του Γκριμαλντι η κοινοπραξια ειναι και παλι πιο ακριβη στις τιμες της στα φορτηγα. Να δουμε απο του χρονου τι θα κανει η κξ χωρις scrubbers που για να ειναι βιωσιμα τα δρομολογια θα πρεπει ή να αυξησουν και αυτοι κ αλλο τις τιμες ή να αυξησουν κι αλλο το χρονο ταξιδιου..αν κ κατι μου λεει οτι θα κανουν κ τα 2 ταυτοχρονα.. Edited January 20, 2019 by MILTIADIS
margaritis24 Posted January 20, 2019 Posted January 20, 2019 Μα ετσινκ αλλιως εινι πιο φτηνος απο υους αλλους στην αδριατικη απλα τωρα τους πλησιαζει
proud_ionian Posted February 16, 2019 Posted February 16, 2019 αλλαγη μεσα στην αλλαγη (που ελεγε και ο Αντρεας), για την κοινοπραξια ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 1. Σας ενημερώνουμε ότι τα δρομολόγια στις γραμμές της Ανκόνα και της Βενετίας, από τις 17/02 έως και τις 21/02/2019, διαμορφώνονται ως εξής: ΑΝΚΟΝΑ (HELLENIC SPIRIT) Κυριακή 17/02/2019 Αναθεωρημένο δρομολόγιο ΠΑΤΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΑΝΚΟΝΑ Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη ΚΥΡ 17:30 ΚΥΡ 22:30 (αντί για 23:30) ΚΥΡ 23:15 (αντί για 23:59) ΔΕΥ 14:00 (αντί για 16:30) (SUPERFAST I) Κυριακή 17/02/2019 Σύμφωνα με την ενημέρωση στις 11/02 ΑΝΚΟΝΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΠΑΤΡΑ Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη ΚΥΡ 19:00 ΔΕΥ 13:30 ΔΕΥ 14:00 ΔΕΥ 20:00 (OLYMPIC CHAMPION αντί για SUPERFAST I) Δευτέρα 18/02/2019 Αναθεωρημένο δρομολόγιο ΠΑΤΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΑΝΚΟΝΑ Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη ΔΕΥ 19:00 (αντί για 22:30) ΔΕΥ 23:59 (αντί για ΤΡΙ 04:30) ΤΡΙ 00:30 (αντί για 05:00) ΤΡΙ 15:30 (αντί για 21:30) (HELLENIC SPIRIT) Δευτέρα 18/02/2019 Νέο δρομολόγιο ΑΝΚΟΝΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΠΑΤΡΑ Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη ΔΕΥ 16:30 ΤΡΙ 09:30 ΤΡΙ 09:30 ΤΡΙ 15:00 (HELLENIC SPIRIT αντί για OLYMPIC CHAMPION) Τρίτη 19/02/2019 Αναθεωρημένο δρομολόγιο ΠΑΤΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΑΝΚΟΝΑ Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη ΤΡΙ 17:30 ΤΡΙ 22:30 (αντί για 23:30) ΤΡΙ 23:15 (αντί για 23:59) ΤΕΤ 14:00 (αντί για 16:30) (OLYMPIC CHAMPION αντί για HELLENIC SPIRIT) Τρίτη 19/02/2019 Αναθεωρημένο δρομολόγιο ΑΝΚΟΝΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΠΑΤΡΑ Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη ΤΡΙ 18:00 (αντί για 13:30) ΤΕΤ 11:00 (αντί για 08:00) ΤΕΤ 11:30 (αντί για 08:30) ΤΕΤ 16:30 (αντί για 14:30) (OLYMPIC CHAMPION αντί για HELLENIC SPIRIT) Τετάρτη 20/02/2019 Αναθεωρημένο δρομολόγιο ΠΑΤΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΑΝΚΟΝΑ Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη ΤΕΤ 18:00 (αντί για 17:30) ΤΕΤ 23:00 (αντί για 23:30) ΤΕΤ 23:30 (αντί για 23:59) ΠΕΜ 14:30 (αντί για 16:30) (HELLENIC SPIRIT αντί για SUPERFAST I) Τετάρτη 20/02/2019 Αναθεωρημένο δρομολόγιο ΑΝΚΟΝΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΠΑΤΡΑ Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη ΤΕΤ 16:30 (αντί για 13:30) ΠΕΜ 09:30 (αντί για 08:00) ΠΕΜ 10:00 (αντί για 08:30) ΠΕΜ 15:00 (αντί για 14:30) (HELLENIC SPIRIT) Πέμπτη 21/02/2019 Νέο δρομολόγιο ΠΑΤΡΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΑΝΚΟΝΑ Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη ΠΕΜ 17:30 ΠΕΜ 22:30 ΠΕΜ 23:15 ΠΑΡ 14:00 (OLYMPIC CHAMPION) Πέμπτη 21/02/2019 Αναθεωρημένο δρομολόγιο ΑΝΚΟΝΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΠΑΤΡΑ Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη ΠΕΜ 16:30 (αντί για 13:30) ΠΑΡ 09:30 (αντί για 08:00) ΠΑΡ 10:00 (αντί για 08:30) ΠΑΡ 15:00 (αντί για 14:30) ΒΕΝΕΤΙΑ (OLYMPIC CHAMPION) Πέμπτη 21/02/2019 Αναθεωρημένο δρομολόγιο ΒΕΝΕΤΙΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ ΠΑΤΡΑ Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη ΚΥΡ 12:00 ΔΕΥ 10:00 (αντί για 14:30) ΔΕΥ 10:30 (αντί για 15:00) ΔΕΥ 16:30 (αντί για 21:00)
Nikos_Chania Posted February 16, 2019 Posted February 16, 2019 Δηλαδή πετάνε το Superfast I στην απ έξω και παιζουν μπαλα μονα τους τα σπιριτ και τσαμπιον; Δεν μπορω να καταλάβω την λογική. Ναι δεν εχει ταχυτητα το Superfast αλλά μεταθέτει και την αναχωρηση για Βενετια από Πέμπτη για Κυριακή.
proud_ionian Posted February 16, 2019 Posted February 16, 2019 κατι λαθος γραφουν στη βενετια. δειχνει το champion να κανει δυο διαφορετικα δρομολογια ταυτοχρονα. μηπως πηγαινει το superfast I στη θεση του αστεριωνα;
Blue Star Delos Posted February 16, 2019 Posted February 16, 2019 Σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων, το Superfast I θα κάνει το δρομολόγιο για Βενετία.
BlueStarLeros Posted April 6, 2019 Posted April 6, 2019 (edited) 15 hours ago, MILTIADIS said: Η αληθεια ειναι λιγο απ ολα. Οσα εδωσε ο Περικλης δωθηκαν ακριβως επειδη λειτουργουσε πρωτα σαν καλος εμπορος και μετα ως οτιδηποτε αλλο,οσα εφυγαν μετεπειτα εφυγαν κυριως για να μειωθει ο δανεισμος της Attica.Και φυσικα οι συνθηκες της Αδριατικης την τελευταια δεκαετια επιβαλουν πλοια σαν αυτα που πηραν απο τα Fincantieri(ειδικα στα λιμανια του νοτου). δύστυχος αυτός ο τύπος πλοίων έχει παρέλθει , τώρα το ζητούμενο είναι να έχει μεγάλο capacity στο γκαράζ (Ι & ΙΙ) , οι επιβάτες δεν προτιμούν τα πλοία για να πάνε Ιταλία ή Ελλάδα άλλα τα αεροπλάνα , έτσι , τόσο μεγάλο χώρος επιβατών δε χρειάζεται... . Δύστυχος αυτή την αλλαγή την είδε πρώτος ο μπάρμπα Μανόλης και τώρα πια με το ζόρι υπάρχουν δυο (σε μια) ελληνικές εταιρίες στη Πάτρα . Edited April 6, 2019 by proud_ionian
Shippihs Posted April 6, 2019 Posted April 6, 2019 Αν είναι έτσι όμως ο γκριμαλντι τι όφελος έχει να αγοράζει τα παλάτια και τα σουπερφαστ αφού έχουν αλλάξει οι εποχες; Η μήπως στις γραμμές Δυτικής Ιταλίας που τα έχει επικρατουν αλλες συνθηκες;
ddi Posted June 10, 2019 Posted June 10, 2019 2 hours ago, Nick the Greek said: στην Αδριατική άραγε έχουν κάτσει ποτέ η ΑΝΕΚ/Superfast να κάνουν έστω ένα διάλογο με τους πελάτες τους για να δούν τι ακριβώς ζητούν σαν προιόν? Φυσικά και όχι! Άλλωστε αυτό ακριβώς αποτελεί και έναν από τους μόνιμους προβληματισμούς που απασχολούν τους ακαδημαικους που είναι επικεντρωμένοι στην ακτοπλοϊα εδώ και δεκαετίες
Nick the Greek Posted June 10, 2019 Posted June 10, 2019 Και τους μη ακαδημαικούς μπορώ να σου πω . Ρητορική βεβαίως ήταν η ερώτηση, απλά για να καταδείξω πως οι ελληνικές εταιρείες δεν κάνουν έστω και τα βασικά.
Mad Pax Posted June 10, 2019 Posted June 10, 2019 Αν μας ρωτούσαν και έπρατταν αυτά που υποδεικνύουν οι επιβάτες, τότε δεν θα είχαμε λόγο να πηγαίνουμε με το αεροπλάνο στην Ιταλία...
MILTIADIS Posted October 5, 2019 Posted October 5, 2019 Απο την Τριτη το Ευρωπη Παλας επιστρεφει στην Αδριατικη(ως Μυκονος Παλας φυσικα)και θα κανει δρομολογια Πατρα-Ηγουμενιτσα-Αγκωνα μαζι με ενα εκ των Cruise μεχρι το Δεκεμβρη στη θεση οποιου εκ των 2 απουσιαζει για επισκευες καθε φορα. Καθε Δευτερα θα υπαρχει προεκταση μεχρι Βενετια την οποια θα την κανει το εκαστοτε Cruise.
MILTIADIS Posted December 9, 2019 Posted December 9, 2019 Μεγάλη αύξηση στους ναύλους φορτηγών στην Αδριατική.Πολύ βαθιά θα πρέπει να βάλουν το χέρι στην τσέπη τους όσοι ιδιοκτήτες φορτηγών διασχίζουν την Αδριατική μετά την αύξηση κατά 10% που επέβαλαν οι ναυτιλιακές ΑΝΕΚ, Blue Star και Superfast επικαλούμενες το κόστος που θα πρέπει να καταβάλουν για να μειώσουν τους ρύπους των πλοίων τους.
proud_ionian Posted December 9, 2019 Posted December 9, 2019 εχουμε καμια ταξη μεγεθους, της διαφορας σε σχεση με την τιμολογηση του Θειου Μανωλη;
MILTIADIS Posted December 9, 2019 Posted December 9, 2019 Εχομεν για Ancona..Ειναι 50-100 ευρω φτηνοτερος αναλογα το μηκος του οχηματος και τη μερα.
margaritis24 Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 Σχεδον 1 χρονο μετα τον ακολουθησε κ η κοινοπραξια στις αυξησεις λογω Ανεκ κατα εμε
MILTIADIS Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 Γιατι λογω ΑΝΕΚ?Τα ιδια λεφτα θα πληρωνουν και οι αλλοι στα καυσιμα.Ασε που αν οντως εχουν στο μυαλο να βαλουν σκραμπερ στην Αττικα και δεν ειναι παραφιλολογια θα πρεπει να κανουν και τις σχετικες αποσβεσεις.
Orestis Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 16 hours ago, MILTIADIS said: Εχομεν για Ancona..Ειναι 50-100 ευρω φτηνοτερος αναλογα το μηκος του οχηματος και τη μερα. Δηλαδή με τα σημερινά δεδομένα (πριν την 1η Ιανουαρίου), η κοινοπραξία έχει χαμηλότερες τιμές;
Strofalos Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 Και πάλι, φαρμακείο είναι οι τιμές για Ιταλία.. είτε στα γκαράζ είτε στα καταστρώματα! Θα μπορούσαν, τουλάχιστον στους επιβάτες, να διαθέτουν σε κάθε δρομολόγιο, τουλάχιστον τον χειμώνα, καμιά 200αριά - 300αριά εισιτήρια στα 20euro μπας και κόβανε πελάτες από τα αεροπλάνα τσιμπώντας παράλληλα πελατεία από το πουθενά. Πρωτόκολλο ταξιδεύουν μόνο 20-30 μέρες το καλοκαίρι οπότε μόνο κέρδος θα μπορούσαν να έχουν τους άλλους μήνες. Για την Άττικα αναφέρομαι. Ο Μανωλιός είπαμε.. το γκαράζ να γεμίζει και οι επιβάτες ας βολεύονται και στα όκια της άγκυρας.
MILTIADIS Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 2 hours ago, Orestis said: Δηλαδή με τα σημερινά δεδομένα (πριν την 1η Ιανουαρίου), η κοινοπραξία έχει χαμηλότερες τιμές; Οχι.Παντα υψηλοτερες τιμες ειχε η κοινοπραξια απλα απο 1/1 μεγαλωνει κι αλλο η διαφορα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now