minoan Posted January 15, 2014 Posted January 15, 2014 Τα πλοια πηγαινοερχονται αδεια! Η κατασταση που αντικρισα αυτες τις μερες ηταν τραγικη! Τα πλοια-φαντασματα! Ασπρα-Κοκκινα-Μπλε... Φευγανε ολα μαζι απο Πατρα κ ολα τα γκαραζ κ ολος ο κοσμος χωρουσε ανετα σ ενα ΧΙ/ΧΙΙ ή CO/CE!!! Οσο για τις παρεχομενες υπηρεσιες, επειδη δυστυχως ειχε απ´ολα το μενου σ αυτο το ταξιδι, δεν βλεπω διαφορα πουθενα!
rapeza Posted January 16, 2014 Posted January 16, 2014 Μήπως να έπεφταν λίγο οι τιμές; Καταλαβαίνω πως τα καύσιμα είναι στα ύψη χρήματα όμως δεν υπάρχουν. Εύχομαι ο δήμαρχος του Ότραντο να πραγματοποιήσει το φιλόδοξο σχέδιό του για τη κατασκευή νέου λιμανιού και επανασύνδεση με την Ελλάδα σε πέντε ώρες.
mytilene Posted January 16, 2014 Posted January 16, 2014 Άν το μεγαλύτερο μέρος των φορτηγών που κυκλοφορούν είναι από Τουρκία -που ανεβαίνει συνεχώς-σε συνδυασμό με τα δρομολόγια της UN απ'όλα τα λιμάνια της Τουρκίας να είναι φούλ,η πεσμένη περίοδος αλλά και οι υψηλές τιμές όπως λέτε, το βρίσκω λογικό να έχει πέσει παρα πολύ η κίνηση.Μακάρι να ανεβεί μπας και μείνουν στη γραμμή τα βαποράκια γιατί αλλιώς βλέπω μόνο GRIMALDI να κάνει παιχνίδι(αν δε το κάνει ήδη) !!
proud_ionian Posted February 2, 2014 Posted February 2, 2014 (edited) απο ενα site φορτηγατζηδων το www.onatra.net, μια φωτο του tor anglia (μετεπειτα sardinia nova) ως espresso olbia, στην πατρα το 1976 (στο σημερινο 14). εκεινη τη χρονια πρεπει να ηρθε και το αδερφακι του αριαδνη στις μινωικες 14-15 χρονια αργοτερα, το espresso ravenna, μετεπειτα espresso venezia (αδερφακι της πηγασαρας) σε καποιο απο τα συντομα περασματα του στην πατρα, σε σκαντζα της adriatica (απο γαλλικο ταξιδιωτικο site) Edited February 2, 2014 by proud_ionian
MILTIADIS Posted February 13, 2014 Posted February 13, 2014 (edited) Εγκλωβισμενα στο τελωνειο των Κηπων ειναι πανω απο 1000 φορτηγα διεθνων μεταφορων απο την Τουρκια.Η εξελιξη αυτη ειναι λογικο να εχει προκαλεσει κατακορυφη μειωση στις πληροτητες των πλοιων που ταξιδευουν απο Ηγουμενιτσα προς Ιταλια τις τελευταιες μερες. Edited February 13, 2014 by MILTIADIS
MILTIADIS Posted February 23, 2014 Posted February 23, 2014 (edited) Απλώς πλέον έρχεσαι στα λόγια μας ότι έχει υπερβολική χωρητικότητα η γραμμή όπως και και σχεδόν όλες οι γραμμές της Αδριατικής! Και όσο φορτώνει πλοία στις γραμμές ο Grimaldi μπαίνουν ακόμα πιο μέσα όλες οι εταιρειες!!!Ποτε ειπα εγω οτι χωρουσε κι αλλα πλοια η γραμμη και η Αδριατικη?Μη λες οτι σου κατεβει.. Αν κοιταξεις σε αυτο θεμα μερικες σελιδες πισω θα δεις ποιοι και τι λεγανε.Το οτι εγω μεταφερω καποιες ειδησεις και δηλωσεις δεν σημαινει οτι τις ασπαζομαι κιολας.Επισης και οσο δεν αφαιρουν και αλλοι πλοια απο τις γραμμες συνεχιζουν να χανουν.Θυμιζω και τα δυο παλατια που ειχαν αποσυρθει απο τις Μινωικες κατι που δεν εκαναν καποιοι αλλοι αλλου. Edited February 23, 2014 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted February 23, 2014 Posted February 23, 2014 Εδω και 15 μερες περιπου εχουν ξεκινησει απο την Grimaldi Lines επιπλεον δρομολογια εξπρες στο σκελος Μπριντιζι-Ηγουμενιτσα-Mπριντιζι για την καλυψη της αυξημενης κινησης σε φορτηγα. Μόλις τον Απρίλιο που μας πέρασε έλεγες ότι υπάρχει αυξημένη κίνηση στη γραμμή για αυτό ο Grimaldi έβαζε έξτρα εξπρές δρομολόγια στη γραμμή!! Γιατί πρέπει να βγάλουν πλοία κάποιοι που είναι σε οποιαδήποτε γραμμή επειδή ένας άλλος προσπαθεί να μπει παντού απλώς για να τους κανείς ζημιά και να του αφήσουν χώρο σε βάθος χρόνου? Ο Ιταλός έβγαλε δύο πλοία από τη Βενετία αλλά πρόσθεσε αλλά δύο στην Αγκώνα Τεργέστη
MILTIADIS Posted February 23, 2014 Posted February 23, 2014 (edited) Δεν εβαλες σε παραθεση ομως και την ανακοινωση της εταιρειας και αυτο που εβαλες ειναι απλα η μεταφραση που ειχα κανει!! Απο τη στιγμη που μπαινουν μεσα λοιπον γιατι να τα κρατανε?Και ο αλλος απο τη στιγμη που εχει την οικονομικη ευχαιρια να τους πιεσει γιατι να μην το κανει? Εχω την εντυπωση οτι εχεις μπερδεψει το χομπυ με την πραγματικοτητα,τον σκληρο κοσμο των επιχειρησεων δηλαδη οπου ο μεγαλος τρωει τον μικρο,και ειναι αυτος ακριβως ο κανονας που ισχυει και στην προκειμενη. Edited February 23, 2014 by MILTIADIS
rantanplan Posted February 23, 2014 Posted February 23, 2014 εντάξει, αλλά ο τύπος φλερτάρει με πρακτικές dumping, που ενίοτε είναι καταδικαστέες, οπότε η κριτική έχει βάση.
minoan Posted February 23, 2014 Posted February 23, 2014 Εχει 3 η κοινοπραξια... Εχει 2 η αττικα... κ εχει 7 μονος του... Τα οποια αυριο μπορει να τα κανει και 17 αν του φερνουν κερδος ή να αφησει μονο 2 αν τα υπολοιπα του φερουν περισσοτερα σε αλλες γραμμες... Το οτι εδωσε ενα για ναυλωση σε μια νεκρη περιοδο μονο καλο στα οικονομικα του κανει... Αν σε δυο-τρεις μηνες η γραμμη σηκωνει κ αλλο ή αλλα δυο θα τα φερει... Το να λυσσανε μερικοι για εναν παιχτη μονο ειναι εγωκεντρικο!
MILTIADIS Posted February 23, 2014 Posted February 23, 2014 εντάξει, αλλά ο τύπος φλερτάρει με πρακτικές dumping, που ενίοτε είναι καταδικαστέες, οπότε η κριτική έχει βάση. Dumping θα ηταν αν εβαζε πλοια στο Μπαρι με εισητηριο 3 ευρω και τζαμπα το ΙΧ η' αν εκανε κατι αντιστοιχο στη γραμμη της Αγκωνα. Το οτι πηγε σε 3 γραμμες(Τεργεστη.Ραβεννα κ Μπριντιζι)στις οποιες δν υπηρχε κανενας μονο dumping δεν το λες φιλε rantaplan !Επισης,ουτε το οτι εχει στα πλοια του Ιταλικη σημαια(κοινοτικη)αρα και μικροτερα λειτουρικα εξοδα ειναι dumping απο τη στιγμη που η νομοθεσια του δινει τετοιο δικαιωμα.Βρηκε μαλιστα αισιως και καποιους μιμητες του μοντελου αυτου στη γραμμη της Βενετιας που λενε οτι ειναι και Ελληνες. Dumping επισης ειναι οτι τα πλοια του ειναι πιο μεγαλα απο αυτα των ανταγωνιστων?'Η το οτι θελει να βαλει το Ικαρος στα Χανια-σε μια μονοπωλιακη γραμμη-ειναι dumping? Kαταλαβαινω το οτι επειδη καποιοι ειναι μαθημενοι αλλιως ενοχλουνται απο την καταγωγη του κυριου,αλλα και οι δικοι μας που ρημαξανε τις ελληνικες εταιρειες και τους εργαζομενους τους και τωρα εφτασαν στο ξεφτιλικι να τις διοικουν απο το μεγαρο Σαλλα δεν ειναι και τιποτα αξιοθαυμαστοι..
proud_ionian Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 Αν και το τελος της επισκευης φανταζει ονειρο, το ιδιο ονειρο φανταζει και η αντικατασταση του! η ancona μια χαρα βγαινει με τα δυο cruise (ειδικα τωρα που η τιμη του πετρελαιου τσουζει λιγοτερο.). τεργεστη ραβεννα καλυπτονται με το catania και 2 προεκτασεις cruise
MILTIADIS Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 Το Catania για τους μηνες Ιουλιο και Αυγουστο θα κατεβει στο Μπριντιζι-Κερκυρα-Ιτσα και την ιδια περιοδο τα Cruise θα πιανουν μονο Αγκωνα,οποτε για Ραβεννα-Τεργεστη θα χρειαστει τοτε ενας αντικαταστατης.
proud_ionian Posted March 7, 2015 Posted March 7, 2015 λογω της γνωστης περιπετειας του superfast XII χτες δεν εγινε το δρομολογιο για ancona εχεις δικιο. bari παει και καθυστερησε για να τους μαζεψει ολους παλιοτερα, προ κρισης, μια τραπεζα διαφημιζε ενα προγραμμα μεταφορας καταναλωτικων δανειων και καρτων με το σλογκαν "ολα σε ενα νοικοκυρεμενα" αυτο εφαρμοσε και η κοινοπραξια ANEK SUPERFAST χτες στην ιταλια. στην ancona δεν πηγε, γιατι ειχε μεινει το ΧΙΙ πανω λογω καιρου στη βενετια δεν πηγε, γιατι το champion ελαβε μπουγιουρντι απο την HSW πηγε μονο bari και περιμενε το superfast I μεχρι τα μεσανυχτα, για να μαζεψει ολους τους ταλαιπωρους (και της αγκωνας και της βενετιας)
seazoom Posted March 7, 2015 Posted March 7, 2015 Είχε βγάλει και ανακοίνωση για τη μη πραγματοποίηση του δρομολογίου προς Ancona και τη μετάθεση της ώρας αναχώρησης για Bari
Ariadne Posted March 8, 2015 Posted March 8, 2015 Απορώ πώς δουλεύανε παλιά οι εταιρείες. Μεγάλες και μικρές. Απλά, νοικοκυρεμένα και αποτελεσματικά. Πώς τα καταφέρνανε τότε και τώρα δεν μπορούνε; Και κάθε φορά, μετά από προβλήματα, γίνεται αναφορά σε μια πλειάδα διαφόρων λόγων, για τους οποίους όλως παραδόξως δεν οφείλονται ποτέ οι εταιρείες. Εγώ πιστεύω πως το σφάλμα είναι καθαρά ανθρώπινο. Τότε υπήρχανε άτομα που ξέρανε από τη δουλειά, είχαν φιλότιμο και νοιαζότανε την εκάστοτε εταιρεία τους, ενώ τώρα, φτάνει να τα οικονομάμε και άσε τον ηλίθιο πελάτη (που μας χρυσοπληρώνει) να φωνάζει ...
varth Posted March 8, 2015 Posted March 8, 2015 παλια κουμαντο κανανε ανθρωποι που ξεραν απο θαλασσα,τωρα με τις ενωσεις κ τις τραμπες κουμαντο κανουν γιαπηδες κ χαρτογιακαδες απο δερματινα γραφεια...
seazoom Posted March 9, 2015 Posted March 9, 2015 Αλλαγές στα δρομολόγια Αδριατικής της κοινοπραξίας SUPERFAST/ANEK για σήμερα και αύριο, σύμφωνα με ανακοίνωση που υπάρχει στο site της SF
proud_ionian Posted March 11, 2015 Posted March 11, 2015 (edited) μερα μερα τα βγαζουν. προσθεσαν αλλες δυο μερες. και λενε τα ανακοινωθεντα, φταιει ο κακος μας ο καιρος, που λεει και το πατριωτικο τραγουδι Edited March 11, 2015 by proud_ionian
seazoom Posted March 11, 2015 Posted March 11, 2015 (edited) Άτιμα καιρικά φαινόμενα.....φαινόμενα των καιρών....όπως θέλετε ερμηνεύστε το!!!! Edited March 11, 2015 by seazoom
MILTIADIS Posted March 13, 2015 Posted March 13, 2015 Τα δρομολογια της κοινοπραξιας για τις γραμμες της Αδριατικης για το επομενο 5νθημερο οπως ανακοινωθηκαν σημερα και χωρις''καιρο''.
JohnTinos Posted March 18, 2015 Posted March 18, 2015 (edited) Κανονικά το Champion από Παρασκευή όπως ανακοίνωσε η Anek μέσω της σελίδας της στο Facebook, συγκεκριμένα: ANEK LINES Οfficial Fan Page Τα δρομολόγια της ΑΝΕΚ από την Πάτρα προς προορισμούς της Αδριατικής θα εκτελούνται από την Παρασκευή 20 Μαρτίου ως εξής: Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ανκόνα: HELLENIC SPIRIT 17:30 – 22:30 / 23:00 – 13:30 Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Bενετία: OLYMPIC CHAMPION 23.59 – 06.00 / 06.30 – 07.00 Edited March 18, 2015 by JohnTinos
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now