nautikos Posted August 20, 2007 Posted August 20, 2007 (edited) kostasdm said: Όσο για το ιστορικό "ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ" της οικογένειας Κάρδαρη φυσικά και είχε δουλέψει κατ' αρχήν στο Ρίο-Αντίρριο και μετά στον Αργοσαρωνικό μετά την αποχώρηση από τη Ζάκυνθο..........Όσο για το παλιό "ΖΑΚΥΝΘΟΣ" της οικογένειας Τυρογαλά, μετά τη Ζάκυνθο πήγε στην Κέρκυρα και στα τελειώματα διατηρώντας το όνομα "ΦΑΙΑΞ" αποτέλεσε πλωτή πλατφόρμα για μηχανήματα αμμπβολής. Φωτο των δυο πλοιων θα βρειτε στο σχετικο threat με παντοφλες,δλδ εδω και εδω. Edited February 19, 2018 by Nick the Greek
cortomaltese Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 Από τις παλιές carte-postale που αγοράζαμε στα περίπτερα του Πειραιά. Το 'Άγιος Διονύσιος" στο λιμάνι του Πειραιά δίπλα στο "Άλκυών" (πρώην "Μιμίκα Λ") του Γεράσιμου Βεντούρη.
gtogias Posted March 27, 2011 Posted March 27, 2011 Πρόσφατα έφτασαν στα χέρια μου δύο καρτ ποστάλ από το Ιόνιο με την παντόφλα "Αγ. Διονύσιος". Στη μια φαίνεται μόνο η πλώρη ενώ στη δεύτερη ολόκληρο το πλοίο:
proud_ionian Posted March 27, 2011 Posted March 27, 2011 απο οτι θυμαμαι (καπου εχει αναφερθει εδω μεσα απο τον kostasdm) η παντοφλα αγιος διονυσιος ηταν της οικογενειας τυρογαλα και αντικατασταθηκε απο τον πρωτεα
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 27, 2011 Posted March 27, 2011 Και μια άλλη carte-postale του παλιού Πειραιά. Δίπλα στο "Αλκυών" η παντόφλα "Άγιος Διονύσιος". Να πρόκειται άραγε για το ίδιο πλοίο που μας είχε δείξει παλαιότερα στην καρτ ποσταλ από τον Παιραιά ο cortomaltese ??? Aπίθανο μου φαίνεται αλλά με τις μετασκευασθείσες παντόφλες που έχουμε δει, ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Παραθέτω μία μεγέθυνση του πλοίου από την καρτ ποστάλ στον παλιό Πειραιά. Όσο για την πρώτη (τουλάχιστον) από τις δύο καρτ ποσταλ που μας παρέθεσε ο φίλος gtogias, τι να πει κανείς, πραγματικά απίστευτη.
kostasdm Posted March 28, 2011 Posted March 28, 2011 Ναι, είναι το ίδιο ακριβώς πλοίο μετά από ευρεία μετασκευή. Και μια μικρή διόρθωση. Το "ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ" ανήκε στην οικογένεια Κάρδαρη, συγκεκριμένα στον πατέρα και το θείο του σημερινού Διευθύνοντα Συμβούλου της ΑΝΜΕΖ και Ναυπηγού του Νίκου του Κάρδαρη. Το "ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ" αναγκάστηκε να φύγει από τη Ζάκυνθο το 1972 ή 1973 καθώς επιβλήθηκε να μείνουν στη γραμμή μόνο πλοία "κλειστού τύπου". Ήρθε λοιπόν το "ΑΙΓΕΥΣ", μετέπειτα "ΖΕΦΥΡΟΣ" και κατόπιν ξαναγύρισε το "ΜΑΡΘΑ" που μετασκευάστηκε με την προσθήκη νέων καταπελτών. Το μεν "ΖΑΚΥΝΘΟΣ" της οικογένειας Τυρογαλά πήγε στην Κέρκυρα και έγινε "ΦΑΙΑΞ" το δε "ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ" πήγε στο Ρίο - Αντίρριο και μετά "σκεπάστηκε" και δούλεψε στον Αργοσαρωνικό σαν "κλειστό" ????. Βάζω ερωτηματικά γιατί δεν είμαι σίγουρος αν (παρά τη μετασκευή) θεωρήθηκε τελικά κλειστό από την Επιθεώρηση. Πάντως στη φωτογραφία είναι ο ίδιος ο "ΑΓΙΟΣ" της Ζακύνθου....
antonis molos Posted March 28, 2011 Posted March 28, 2011 Και το οποίο τελείωσε την πορεία του μισοβυθισμένο στην ακτή στα Αμπελάκια Σαλαμίνας, οπου κόπηκε ( εκεί το έιδα τελευταία φορά γύρω στα 1989-1990).
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Άγιος Διονύσιος (ΙΜΟ 5004831) (1943, ex- LCT-828, Norris Castle, Νηρηίς, scrapped as Γαλήνη Σ) Να αναφέρουμε τα στοιχεία του πλοίου, τα οποία μας έδωσε ο καλός φίλος emmpapad (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ). ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ - Ν.Π. 2043 - Του 1943 - ΙΜΟ 5004831 Εγγραφή ως ΝΗΡΗΙΣ με Π.Ν.Ε. Λονδίνου τον 05/1962 Μετεγγραφή ως ΝΗΡΗΙΣ στον Πειραιά με α/α 2043 τον 07/1962 Μετονομασία σε ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ επίσης τον 07/1962 Διαγραφή τον 10/1998 λόγω διάλυσης που έγινε στο Πέραμα το 1996. Με το ΙΜΟ 5004831 οδηγούμαστε στο όνομα του πλοίου, ΝΟRRIS CASTLE, πριν τον ερχομό του στα μέρη μας, και με αυτό το όνομα, με μία απλή αναζήτηση στο Google (εικόνες), βρίσκουμε αρκετές φωτογραφίες του καθώς και το ιστορικό του. Το πλοίο ναυπηγήθκε το 1943 στην Σκωτία ως αποβατικό με το "όνομα" LCT-828. Το 1947 αγοράστηκε από την Southampton, Isle of Wight & South of England Royal Mail Steam Packet Co. Ltd. και μετονομάστηκε σε NORRIS CASTLE, όνομα βεβαίως που είχε μέχρι το 1962. Να πούμε τέλος (με πάσαν επιφύλαξιν) ότι πιθανότατα το τελευταίο του όνομα, αυτό δηλαδή με το οποίο πήγε για διάλυση, ήταν το ΓΑΛΗΝΗ Σ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 17, 2013 Posted January 17, 2013 Στα πλήρη στοιχεία του πλοίου που έχουμε αναφέρει σε παλαιότερα ποστ, να προσθέσουμε ότι το ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ήταν επίσης αποβατικό τύπου LCT Mk4. Μόνο βέβαια, που δεν ανήκε ποτέ στο Π.Ν. της χώρας, αφού όπως έχουμε πει ήρθε στην Ελλάδα το 1962.
johny Posted January 22, 2013 Posted January 22, 2013 Άγιος Διονύσιος (ΙΜΟ 5004831) (1943, ex- LCT-828, Norris Castle, Νηρηίς, scrapped as Γαλήνη Σ) Να πούμε τέλος (με πάσαν επιφύλαξιν) ότι πιθανότατα το τελευταίο του όνομα, αυτό δηλαδή με το οποίο πήγε για διάλυση, ήταν το ΓΑΛΗΝΗ Σ. Διαλύθηκε με το όνομα Άγιος Διονύσιος. Δεν μετονομάστηκε ποτέ Γαλήνη Σ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 22, 2013 Posted January 22, 2013 (edited) Nα σε ευχαριστήσουμε για την πληροφορία. Υποθέτω πως όταν λες "Δεν μετονομάστηκε ποτέ Γαλήνη Σ" εννοείς ότι δεν ανεγράφη ποτέ αυτό το όνομα πάνω στο πλοίο. Στα στοιχεία που έχουμε παραθέσει λίγο πιό πάνω, και τα οποία προέρχονται από τα ελληνικά νηολόγια, πράγματι δεν υπάρχει καμμία αναφορά του ονόματος ΓΑΛΗΝΗ Σ. Εγγραφή ως ΝΗΡΗΙΣ με Π.Ν.Ε. Λονδίνου τον 05/1962Μετεγγραφή ως ΝΗΡΗΙΣ στον Πειραιά με α/α 2043 τον 07/1962Μετονομασία σε ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ επίσης τον 07/1962Διαγραφή τον 10/1998 λόγω διάλυσης που έγινε στο Πέραμα το 1996. Και για αυτόν ακριβώς τον λόγο, είχα αναφέρει το όνομα ΓΑΛΗΝΗ Σ "με πάσαν επιφύλαξιν". Ωστόσο, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το γεγονός ότι σε όλες τις βάσεις δεδομένων (miramarshipindex.org, equasis.org, grosstonnage.com, marinetraffic.com, maritime-connector.com, κλπ. κλπ. κλπ) το πλοίο ανευρίσκεται και αναφέρεται με τελευταίο του όνομα το GALINI S. Για να μην κουράζω παραθέτοντας τα στοιχεία του από όλα τα προαναφερόμενα sites, εδώ η "καρτέλλα" του στο marinetraffic, και πιό κάτω τα στοιχεία του από το equasis. IMO number : 5004831 Name of ship : GALINI S (before 2009) Call Sign : UNKNOWN Gross tonnage : 880 (before 1980) Type of ship : Passenger/Ro-Ro Cargo Ship (before 1980) Year of build : 1942 Flag : Not Known (since 01/03/1999) Status of ship : No Longer updated by (LRF) IHSF (since 11/05/2010) Last update : 24/03/2011 Edited January 22, 2013 by ΣΕΙΡΙΟΣ
gtogias Posted October 3, 2016 Posted October 3, 2016 Και μια διαφήμιση από το 1962. Για την ιστορία, σύμφωνα με τη διαφήμιση ο αρχικός ιδιοκτήτης λεγόταν Διονύσιος Φιλιππόπουλος.
polmyt Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 Εντυπωση προκαλει και το γεγονος ότι ειχε ξεχωριστη Α' θεση και τουριστικη,καθως και ξεχωριστούς χωρους για τους καπνιζοντες Δεν νομιζω ότι οι παντοφλες ειχαν τέτοιες ανεσεις εκεινη την εποχη.Εδω δεν εχουν τωρα
polmyt Posted January 6, 2018 Posted January 6, 2018 Να δουμε το πλοιο δεμενο στην προβλήτα του Σαρωνικού σε φωτογραφία που αγορασα πρόσφατα Η εποχή πρέπει να είναι τελος 70
polmyt Posted November 14, 2020 Posted November 14, 2020 Και αλλη μια σε αναχωρηση απο Πειραια, οπου το βλεπουμε και σε αρκετα καλυτερη γωνια
polmyt Posted February 24, 2021 Posted February 24, 2021 (edited) Εξαιρετικο βιντεακι απο τη Ζακυνθο του 1969 με το ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ να μπαινει στο λιμανι. Edited February 24, 2021 by polmyt
Nick the Greek Posted February 24, 2021 Posted February 24, 2021 Με ταμπέλα στην κόντρα γέφυρα για την Επανάσταση, αξιοσημείωτο.
proud_ionian Posted April 29, 2023 Posted April 29, 2023 Φιγουραρει και στην ταινια, ενας τρελλος γλεντζες, με τον Κωνστανταρα
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 30, 2023 Posted April 30, 2023 On 3/28/2011 at 8:25 AM, kostasdm said: Το "ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ" αναγκάστηκε να φύγει από τη Ζάκυνθο το 1972 ή 1973 καθώς επιβλήθηκε να μείνουν στη γραμμή μόνο πλοία "κλειστού τύπου". Ήρθε λοιπόν το "ΑΙΓΕΥΣ", μετέπειτα "ΖΕΦΥΡΟΣ" και κατόπιν ξαναγύρισε το "ΜΑΡΘΑ" που μετασκευάστηκε με την προσθήκη νέων καταπελτών. Το μεν "ΖΑΚΥΝΘΟΣ" της οικογένειας Τυρογαλά πήγε στην Κέρκυρα και έγινε "ΦΑΙΑΞ" το δε "ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ" πήγε στο Ρίο - Αντίρριο και μετά "σκεπάστηκε" και δούλεψε στον Αργοσαρωνικό σαν "κλειστό" ???? Βάζω ερωτηματικά γιατί δεν είμαι σίγουρος αν (παρά τη μετασκευή) θεωρήθηκε τελικά κλειστό από την Επιθεώρηση. Το πλοίο μετασκευαστηκε σε κλειστό, ή πιό σωστά κλείστηκε το γκαράζ του, το 1968 (όπως μπορούμε να διαβάσουμε στην παρατιθεμενη ειδησουλα από τα Ν. Χ. τεύχος 1ου 1969), την ίδια χρονιά δηλαδή που κατασκευαστηκε και το "κλειστό" ΜΆΡΘΑ (σύμπτωση ???) και στο ίδιο ναυπηγείο, στου Κορωναίου στο Πέραμα. Άρα όταν επιβλήθηκε η απαγόρευση των ανοικτού τύπου στην Ζάκυνθο, νομίζω το 1971, θεωρήθηκε ότι δεν τηρούσε τις απαιτούμενες προδιαγραφές, και αναγκαστικά σταμάτησε από την γραμμή. Κάτι παρόμοιο δηλαδή με το ΜΆΡΘΑ, με την διαφορά ότι το δεύτερο μπόρεσε να συνεχίσει στην Ζάκυνθο μετά την διαμόρφωση της πλώρης του (clam cell). Κατά συνέπεια, και στον Αργοσαρωνικό δούλεψε ως ανοικτού τύπου (αν και κλειστό) μέχρι το 1976 οπότε μετά από σοβαρή μηχανική βλάβη παροπλιστηκε οριστικά επί εικοσαετία στα Αμπελάκια Σαλαμίνας, και κατόπιν διαλύθηκε στο Πέραμα. Μία κάπως παράξενη αναφορά για το πλοίο (ή ίσως πάλι..... οχι και τόσο παράξενη 😏) βρίσκουμε στα Ν. Χ. τεύχος Ιανουαρίου 1980, όπου στην ανασκόπηση του 1979, αναφερεται ως "βυθισθεν".
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now