Panagia Ekatontapiliani Posted February 17, 2009 Posted February 17, 2009 Το Πηνελόπη Α αφού φτάσει το απόγευμα στη Ραφήνα, θα φύγει για το Πειραιά, που αναμένεται να φτάσει αργά το βραδύ στο Πειραιά. Μετά βλέπω να δένει στο Ν.Μ Δραπετσώνας
George Posted February 17, 2009 Posted February 17, 2009 Ενδεχομένως να αναχωρήσει για τον Πειραιά ξημερώματα αύριο όπως έκανε και πέρσι. Δεν υπάρχει λόγος να φτάσει στο λιμάνι μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Σωστός ο George. Kατά τις 4 το πρωί το πλοίο έφυγε από την Ραφήνα και γύρω στις 08.00 έδεσε στον μώλο ΔΕΗ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 21, 2009 Posted February 21, 2009 Και μία φωτογραφία με την όμορφη και αειθαλή ΠΗΝΕΛΟΠΗ, για τους φαν της, που την στερούνται αυτό το διάστημα της ετήσιας ακινησίας της.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 17, 2009 Posted March 17, 2009 Στο Πηνελόπη Α κάνουν εργασίες στο καταπέλτη για αυτό είναι κλειστός. Έτσι σήμερα είδα να βγαίνει ο κόσμος από το μπαρκαριζο με βάρκα.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 30, 2009 Posted March 30, 2009 Το Πηνελόπη Α έπεσε σήμερα από τη δεξαμενή του Βασιλειάδη και επέστρεψε στο Κερατσίνι
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 4, 2009 Posted April 4, 2009 Δύο σχεδόν μήνες έχουν περάσει από την μέρα που το πλοίο έδεσε στον μώλο ΔΕΗ για την ετήσια συντήρηση του, και η βελτίωση στην εξωτερική του εικόνα είναι εμφανής. Το πλοίο ετοιμάζεται μιας και την Πέμπτη 9/4ου επιστρέφει στα δρομολόγια του, σήμερα δε που πέρασα από το Κερατσίνι βάφανε το γκαράζ. Να δείξουμε και μία φωτογραφία του μαζί με το ομόσταυλο Καπ. Αλέξανδρος, μιας και δύσκολα πιστεύω θα ξαναδούμε τα δύο πλοία δεμένα δίπλα-δίπλα.
valencay Posted April 4, 2009 Posted April 4, 2009 ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΒΛΕΠΩ, ΞΑΝΑΕΒΑΨΑΝ ΤΑ ΟΚΙΑ ΜΠΛΕ ΝΑ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΛΕ ΤΗΣ ΙΣΑΛΟΥ....ΚΡΙΜΑ, ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΑΣΠΡΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΟΚΙΑ...ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΙ ΜΠΟΓΙΕΣ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΦΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΚΑΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΒΑΠΟΡΙ- ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΩΡΙΟ ΣΑΛΟΝΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΜΠΑΝΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΥΛΜΑΝ -ΜΑΚΑΡΙ, ΓΙΑΤΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΛΩΡΙΟΥ ΣΑΛΟΝΙΟΥ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΗ....
George Posted April 5, 2009 Posted April 5, 2009 Μα το πλωριό σαλόνι της οικονομικής είχε ανακαινισθεί τον χειμώνα 2005-2006 (έστω κι αν το αποτέλεσμα δεν ήταν το καλύτερο) όπως επίσης και τα αεροπορικά είχα αλλαχτεί εκείνη τη σεζόν. Τι να αλλάξουν πάλι;
Panagia Ekatontapiliani Posted April 6, 2009 Posted April 6, 2009 Το Πηνελόπη Α σήμερα τελειώνει τις εργασίες της ετησίας συντήρησης. Αύριο το μεσημέρι αναμένεται να βγει για δοκιμαστικό και από τις 09/04/09 επιστρέφει στο μάχη της Ραφήνας.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 8, 2009 Posted April 8, 2009 Σήμερα το απόγευμα βγήκε τελικά το Πηνελόπη Α για το δοκιμαστικό του στο Σαρωνικό κατά τις 17:00 (μέχρι το Τουρλο). Επέστρεψε στο Κερατσίνι μετά το περάς του δοκιμαστικού κατά τις 18:45. Αργότερα αναμένεται να φύγει για τη Ραφήνα
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2009 Posted April 9, 2009 Η πιθανότερη αιτία της ακύρωσης του σημερινού δρομολογίου του Πηνελόπη Α, είναι ότι δεν ήταν έτοιμα τα χαρτιά από τους επιθεωρητές.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 10, 2009 Posted April 10, 2009 Σήμερα το απόγευμα μετά τις 17:00 αναμένεται να αναχωρήσει το Πηνελόπη Α για τη Ραφήνα.
A 377 Posted April 18, 2009 Posted April 18, 2009 ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΚΑΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΒΑΠΟΡΙ- ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΩΡΙΟ ΣΑΛΟΝΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΜΠΑΝΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΥΛΜΑΝ -ΜΑΚΑΡΙ, ΓΙΑΤΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΛΩΡΙΟΥ ΣΑΛΟΝΙΟΥ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΗ.... Πραγματικά έγινε ανακαίνηση στο πλωριό σαλόνι και τα πράγματα κάπως βελτιώθηκαν. Περιμετρικά οι νέοι καναπέδες θυμίζουν κάτι από Superferry σχετικά με την διάταξη ενώ στο κέντρο αντικαταστάθηκαν επίσης από νέους καλύτερης ποιότητας, αν και κατά την άποψη μου καταλαμβάνουν πολύ χώρο. Επίσης αντί για μοκέτα έχουμε πλέον πλακάκια. Ανακάινηση είχαμε επίσης και στις πλωριές τουαλέτες που πλέον είναι αξιοπρεπεστατες. Γενικά το πλοίο είναι στο σύνολό του φρεσκοβαμένο και σουλουπωμένο και δείχνει καλύτερη εικόνα σε σχέση με άλλες χρονιές μετά από ετήσια. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι η εμμονή με το τετράγωνο πλαίσιο και τα μίζερα φωτιστικά του στο πλωρίο σαλόνι το οποίο δεν αφαιρέθηκε ούτε σε αυτή την ανακαίνηση.
George Posted May 18, 2009 Posted May 18, 2009 ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΚΑΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΒΑΠΟΡΙ- ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΩΡΙΟ ΣΑΛΟΝΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΜΠΑΝΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΥΛΜΑΝ -ΜΑΚΑΡΙ, ΓΙΑΤΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΛΩΡΙΟΥ ΣΑΛΟΝΙΟΥ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΗ.... Και όμως καλά σου είπαν φίλε valencay. Στο πλωριό σαλόνι έπεσε και πάλι δουλειά. Οι τραγικοί καναπέδες αλλάχτηκαν και πάλι με μπεζ πολύ πιο προσιτούς στο μάτι του επιβάτη ενώ επίσης αλλάχτηκε το δάπεδο που έχει πλέον την όψη από πλακάκια καθώς και η επένδυση που από ξύλινη έγινε ταπετσαρία. Επίσης αλλαγές έγιναν και στο πρυμνιό σαλόνι οι πλαϊνοί ημικυκλικοί καναπέδες από ροζ έγιναν μπεζ και τα μεσαία αεροπορικά από πορτοκαλί έγιναν γαλάζια. Στα πλαϊνά αεροπορικά δεν υπάρχουν αλλαγές.
Nick the Greek Posted May 23, 2009 Posted May 23, 2009 Το ποσο μου αρεσει το συγκεκριμενο βαπορι ειναι γνωστο τοις πασι αλλα δυστυχως οπως λεει κι ο Montgomerry Scott, "those are the facts"(δόουζ αρ δε φάκτς): Και το γεγονος ειναι πως τετοιες ανακαινισεις ειναι απλα ημιμετρα, το πλοιο πλεον δεν μπορει να σταθει σε μια τετοια ανταγωνιστικη οπως αυτη που εξυπηρετει. Νομιζω πως στην εταιρεια του ξερουν καλα τι πρεπει να κανουν αλλα δυστυχως ειτε δεν θελουν, ειτε δεν δυνανται να το πραξουν..
Superfast VI Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 I alithia ine pos ixa poli kairo na taksidepso me tin Popi (kata kosmosn Penelope A.) kai ipa na to kano tis proales. Etsi gia tin istoria, to ploio opos panta synepestato, poli katharo, to taksidema tou ine gnosto (an kai den ixe kairo) kai telos oi allages sto esoteriko tou ine aftes pou exoun anaferthei se proigoumena posts, me pio simantiki tin nea diamorfosi tou ploriou saloniou (ontos poli kalytero tora). Ego omos de tha statho eki. To ploio aisios eklise 17 xronia sti grammi. Oxi den ine to pio grigoro, oxi den exi paxies moketes kai astrafterous granites, oxi den exi to glamour tou Superferry II, oxi den anikei stin kaliteri eteria, kai fysika den borei pleon na anteksi tin kritiki tou 2009 oson afora sto accommodation. Afto pou ksero ego pantos ine oti ekana ena alithino taksidi me ena alithino vapori me anesi synepeia kai aksioprepia. Ipia ton kafe mou kai diavasa tin efimerida mou san anthropos sto kathisma mu me to trapezaki mou me to sosto klimatismo kai oxi se plastiki karekla pano stis kiliomenes skales. Ekana ti volta mu sta decks kai eniosa to vima tis propellas pou orgone to Channel sta niata tis. Telika mallon giafto kai taksidepsa mazi tis kai oxi epeidi ixa kairo na to kano.
Earl Granville Posted June 14, 2009 Posted June 14, 2009 Για τους ίδιους ακριβώς λόγους που ανέφερες φίλε Superfast VI εγώ προτιμώ πάντα το ΠΗΝΕΛΟΠΗ όταν ταξιδεύω σε αυτή την γραμμή. Επειδή το βαποράκι είναι τίμιο,είναι πάντα συνεπές, στέκει αξιοπρεπώς στα 37 του, κι επειδή είναι ίσως ο τελευταίος θεματοφύλακας της παλιάς παραδοσιακής ακτοπλοίας. Και βεβαίως έχει δύο ανθρώπους σε καίριες θέσεις που είναι μεγάλη υπόθεση για το προφίλ της εταιρείας και το βαπόρι. Ο πλοίαρχος καπτα Κώστας Βελαλόπουλος του οποίου κάθε ρεμέτζο είναι για χάζι κι ο αρχιλογιστής Βάκης Μαρινάκης ένας ευγενέστατος κι άκρως εξυπηρετικός άνθρωπος. Και βεβαίως για να αποδώσουμε τα του Καίσαρος , μπορεί ο το ξενοδοχειακό του να ήθελε περισσότερες παρεμβάσεις πιο ποιοτικές και να είχαν γίνει νωρίτερα , αλλά μηχανικά το πλοίο στα 17 χρόνια που βρίσκεται στην γραμμή ποτέ δεν ταλαιπώρησε το επιβατικό κοινό με σοβαρές βλάβες, διατηρεί την ταχύτητά του στο ακέραιο και μιλάμε για μια γραμμή με οξύτατο ανταγωνισμό κοινώς ιπποδρόμιο. Αυτό λοιπόν πιθανότατα να είναι αποτέλεσμα στο ότι ο κυρ Μίμης δεν φείδεται χρημάτων στα μηχανικά μέρη.
Nick the Greek Posted June 28, 2009 Posted June 28, 2009 Δεν αντιλεγω κυριοι, κι εγω με αυτο ταξιδευω σχεδον παντα, αναφανδόν και εξ' αδιαιρέτου. Αλλα δυστυχως το μελλον ειναι γραμμενο στον τοιχο και αν θελει να ανταγωνιστει η εταιρεια του στο μελλον(οταν ερθουν τα μικρα Blue Star στη γραμμη), ξερει τι πρεπει να κανει.
rafina-lines Posted July 27, 2009 Posted July 27, 2009 Κάτι συμβαίνει με το AIS του ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α και δε βγαίνει στο σύστημα από την Παρασκευή 24/7/09. Τα δρομολόγιά του γίνονται κανονικά βέβαια, αλλά από το σύστημα έχει εξαφανιστεί! Ξέρει κανείς τίποτα??
Neptune Posted July 27, 2009 Posted July 27, 2009 Εγω στο aisive μια χαρα το βλεπω οποτε μαλλον κατι αλλο παιζει και δεν εχει τιποτα το ais του πλοιου.
rafina-lines Posted July 27, 2009 Posted July 27, 2009 Neptune, πώς γίνεται να το βλέπεις, κι εγώ όχι?? Λογικά τώρα είναι από Άνδρο προς Τήνο, αλλά δεν το βγάζει! Επιπλέον είναι στα πλοία που τα έχω σε άμεση ειδοποίηση για αφιξοαναχωρήσεις στα λιμάνια, κι από την Παρασκευή 24/7 δεν έχω πάρει καμία ειδοποίησή του! Στην Άνδρο πχ τώρα φαίνεται το SUPERFERRY που μπαίνει και το ΘΕΟΛΟΓΟΣ που βγήκε. Το ΠΗΝΕΛΟΠΗ δε φαίνεται στην πορεία για Τήνο!
Neptune Posted July 27, 2009 Posted July 27, 2009 Αμα διαβασεις τι λεω θα καταλαβεις. Εγω κοιταω το aislive και οχι το marinetraffic η το syrosobserver
rafina-lines Posted July 28, 2009 Posted July 28, 2009 Τελικά το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α για πρώτη φορά σήμερα βγήκε οκ στο AIS μετά από 5 μέρες απόκρυψης. Φαίνεται έγινε κάποια ενημέρωση ή αλλαγή στο σύστημά του και είναι ορατό πλέον. Ευχαριστούμε, παιδιά! Καλά ταξίδια να έχετε με ήρεμες θάλασσες. ;-) ;-)
ΝΗΡΕΑΣ Posted August 26, 2009 Posted August 26, 2009 Το ποσο μου αρεσει το συγκεκριμενο βαπορι ειναι γνωστο τοις πασι αλλα δυστυχως οπως λεει κι ο Montgomerry Scott, "those are the facts"(δόουζ αρ δε φάκτς): Και το γεγονος ειναι πως τετοιες ανακαινισεις ειναι απλα ημιμετρα, το πλοιο πλεον δεν μπορει να σταθει σε μια τετοια ανταγωνιστικη οπως αυτη που εξυπηρετει. Νομιζω πως στην εταιρεια του ξερουν καλα τι πρεπει να κανουν αλλα δυστυχως ειτε δεν θελουν, ειτε δεν δυνανται να το πραξουν.. Αλλα δυστυχως το μελλον ειναι γραμμενο στον τοιχο και αν θελει να ανταγωνιστει η εταιρεια του στο μελλον(οταν ερθουν τα μικρα Blue Star στη γραμμη), ξερει τι πρεπει να κανει.Αντί να γράψω κάτι...και με όλο τον σεβασμό στην προσφορά του πλοίου...θα προσυπογράψω τα λεγόμενα του Nick. Και πλέον θα παραμείνω απλός θεατής των ντελικάτων ρεμέτζων και αυτής της αεράτης περιστροφής με άξονα το φουγάρο της. Πάντως, είναι αξιοσημείωτο ότι έχει αρκετή κίνηση και δεν θα ήταν υπερβολή να πω ότι πιθανόν να έρχεται 2ο σε κίνηση μετά το SFII. Αυτό βεβαίως το λέω πρόχειρα και χωρίς στοιχεία.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now