αμφιτρίτη Posted November 7, 2005 Posted November 7, 2005 apo plirofories filwn pou taxidevan to sabbato to mesimeri apo mikono pros rafina to pinelopaki sti tino edese panw ston exw faro kai oxi sti provlita tou exw limaniou(parallila me tin problita),gegonos paradoxo afou den exei xanasimbei me apotelesma na sigkentrwthei kosmos giati nomize oti kollise...fisika anaxwrise stin wra tou gia rafina!
George Posted December 12, 2005 Posted December 12, 2005 Ο απίστευτος και ανεπανάληπτος Βελαλόπουλος κούφανε μέχρι και τους πελεκάνους πάλι σήμερα στη Μύκονο. Παρά τη θάλασσα που καβάλαγε μόλους κι έμπαινε ζωντανή μέσα, παρά τον αέρα που σήκωνε και τις πέτρες, παρά το άθλιο μέσα λιμάνι του νησιού και παρά το ότι ήταν μόνο του το βαπόρι στο λιμάνι, κατά την αναχώρηση του πλοίου κάνει αριστερή στροφή (!!!), ανάποδα (!!!) και βγαίνει με την πρύμη από το λιμάνι. Στη συνέχεια και αφού βγήκε από το λιμάνι κάνει μια ανοιχτή δεξιά στροφή τόσο που έφτασε κοντά στον κόλπο του Ορνού και σιγά σιγά πήρε το δρόμο προς Τήνο. ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ!!! Φυσικά για όσους έχουν παρακολουθήσει το πλοίο ο καπτα Κώστας αυτό το έκανε σχεδόν κάθε μέρα το καλοκαίρι όταν μετά την άφιξή του, έπρεπε να βγει ξανά έξω για να μπει το ΙΘΑΚΗ και να ξαναδέσει δίπλα του για φόρτωση. Αλλά και για όσους δεν είχαν την τύχη να το δουν, τους δίνω την ευκαιρία με καλοκαιρινή φωτο!!
Hastaroth Posted December 16, 2005 Posted December 16, 2005 Εγώ φαίνεται ήμουν από τους.....άτυχους Την μέρα που ταξίδεψα (αρχές Αυγούστου),τό έβγαλε κανονικά μέ δεξιά στροφή και με την πλώρη και πάλι δεξιά γιά πορεία πρός Τήνο. Μπορεί όμως νά μήν είδα την συγκεκριμένη μανούβρα που αναφέρει ο George,πλήν όπως είχα γράψει και στο trip report μου,ήκουσα μέ τά ίδια μου τα αυτιά τον καπτά-Κώστα άδοντα επί τής γεφύρας (και μάλιστα άδοντα σωστά και ουχί φάλτσα),ενώ ταυτοχρόνως εκτελούσε με θαυμαστή ακρίβεια και ταχύτητα την μανούβρα γιά πρόσδεση στην Τήνο. Και ήταν εμφανές (ακόμα και γιά μένα που δέν είμαι σχετικός μέ το ναυτικό επάγγελμα) οτι ο άνθρωπος ξέρει και το βαπόρι και τά λιμάνια που πιάνει "μέ κλειστά μάτια"....
George Posted January 9, 2006 Posted January 9, 2006 Με πρόχειρους υπολογισμούς πιστεύουν ότι το πλοίο θα βγει για ετήσια 5 Φεβρουαρίου.Ωστόσο αν η ιστορία με το ΝΑΞΟΣ τραβήξει παραπάνω, τότε και η ΠΟΠΗ θα μείνει περισσότερο. 30 - 40 θα διαρκέσει η ακινησία του πλοίου και σίγουρα τη χρειάζεται επειγόντως...
Earl Granville Posted February 20, 2006 Posted February 20, 2006 Μέχρι τέλος Μαρτίου θα διαρκέσει η επισκευή του ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α δηλαδή ένα 40 ήμερο όπως το είχαν σχεδιάσει αρχικά.
George Posted February 25, 2006 Posted February 25, 2006 Φαίνεται τα μερη του Ντίνου είναι τόσο όμορφα που τα παιδιά της ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ θέλουν να θυμούνται για καιρό ότι έκαναν έστω ένα δρομολόγιο εκεί και άφησαν τον πίνακα έτσι!!
Earl Granville Posted February 25, 2006 Posted February 25, 2006 Με την ευκαιρία να θυμίσω ότι το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α είχε ξανακάνει δυτικές κυκλάδες ως ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΝΕΛΟΠΗ για μερικά δρομολόγια με πλοίαρχο τον καπτα Μπάμπη τον Παντελή λίγο πρωτού πωληθεί στον κ.Μίμη. Ήταν και η τελευταία γραμμή που εξυπηρέτησε με τα χρώματα της τότε HELLAS FERRIES. Λέτε τα ταμπελάκια να είναι από τότε και να ξεθάφτηκαν από καμιά αποθήκη?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 27, 2006 Posted February 27, 2006 Το πλοίο μάλλον την Τετάρτη πάει για δεξαμενισμό!! Μάλλον Βασιλειάδη??
Panagia Ekatontapiliani Posted March 20, 2006 Posted March 20, 2006 Στις 14 Απριλίου θα ξαναμπεί στη γραμμή του!!
Panagia Ekatontapiliani Posted April 10, 2006 Posted April 10, 2006 Το Πηνελόπη Α θα ανέβει στη Ραφήνα τη Πέμπτη, για να ξεκινήσει τη Παρασκευή τα δρομολόγια του!
express skiathos Posted April 10, 2006 Posted April 10, 2006 Στα Λεμονάδικα η ΠΟΠΗ; Που ήταν και δε την είδα; Εγώ ήμουν στο λιμάνι κατά τις 4 παρά.
Nick the Greek Posted April 10, 2006 Posted April 10, 2006 Το πρωι γυρω στις 11 ηταν διπλα στο Jetferry 1, ακομα και ο Παναγια Εκατονταπυλιανη θα το εβλεπε. Υποψιαζομαι μηπως αναχωρησε προωρα για Ραφηνα ωστε να καλυψει τη βλαβη του Superferry II.
gpap2006 Posted April 10, 2006 Posted April 10, 2006 Που ειναι το ΠΗΝΕΛΟΠΗ?ΟΕΟ!!Κατι μου λεει πως ανεβαινει Ραφηνα για να καλυψει το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΥ 2 μεχρι να διορθωθει η βλαβη.Οποιος ξερει ας ενημερωσει αμεσα το φορουμ.Ευχαριστω
George Posted April 10, 2006 Posted April 10, 2006 Τόσο σοβαρή είναι η βλάβη του ΦΕΡΡΥ που χρειάζεται αντικατάσταση!! Ψυχραιμία παιδιά!! Δεν μπορεί το πλοίο να "επιστρατευτεί" έτσι απότομα γιατί μετά από γερή επισκευή δεν έχει κάνει ούτε ένα δοκιμαστικό. Αν όντως το βαπόρι έφυγε από το λιμάνι τότε κάνει δοκιμαστικό, αλλά για Ραφήνα εγώ το αποκλείω. Με αυτή τη λογική θα μπορούσε να κλειθεί και το ΑΚΟΥΑ αλλά δεν γίνεται για τους ίδιους λόγους.
Orestis Posted April 10, 2006 Posted April 10, 2006 Στις 18:30 που πέρασα από το λιμάνι, το πλοίο ήταν στη θέση του
Panagia Ekatontapiliani Posted April 11, 2006 Posted April 11, 2006 Το πρωι γυρω στις 11 ηταν διπλα στο Jetferry 1, ακομα και ο Παναγια Εκατονταπυλιανη θα το εβλεπε. Υποψιαζομαι μηπως αναχωρησε προωρα για Ραφηνα ωστε να καλυψει τη βλαβη του Superferry II. Για να ηρεμήσετε εκείνη την ώρα ήταν δεμένο στο λιμάνι (17:00 έως 18:00), νωρίτερα έκανε δοκιμαστικό με τη παρουσία των επιθεωρητών , γιατί ήμουν στη προβλήτα του Σαρωνικού και το έβλεπα!! ΥΓ. Λάθος υποψίες έχεις Nick The Greek!!!
Earl Granville Posted April 11, 2006 Posted April 11, 2006 Πάντως εξωτερικά έχει γίνει εξαιρετική βαφή του λευκού χρώματος εργασία την οποία ανέλαβε συνεργείο κι όχι οι ναύτες που γίνεται συνήθως.
George Posted April 11, 2006 Posted April 11, 2006 Και κάτω από το γκαράζ έχει γίνει εξαιρετική δουλειά. Σχεδόν φύλο και φτερό έγινε το πλοίο μηχανολογικά. Εσωτερικά θέλω να δω τι έγινε γιατί άκουσα για αλλαγές. Όσο για το βάψιμο έχω μείνει έκπληκτος!! Καιρό είχα να δω βαπόρι να λάμπει έτσι!!
Neptune Posted April 11, 2006 Posted April 11, 2006 Απο κατω ειδικα ηθελε περιποιηση γιατι οπως ειχε ειπωθει και εδω το βαπορι δεν ειχε ουτε προπελακι, παθαινε μπλακ αουτ κτλ... Γνωριζει κανεις ποιος ειναι Α Μηχανικος;
Earl Granville Posted April 11, 2006 Posted April 11, 2006 Α μηχανικός ήταν ο Γιώργος Μαμάς μέχρι το δέσιμο δεν ξέρω αν εν τω μεταξύ άλλαξε.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 11, 2006 Posted April 11, 2006 Φτιάξανε το bow thruster. Ο Γιώργος Μαμάς έχει γίνει αρχιμηχανικός στην εταιρεία εδώ και καιρό, πρώτου πάθει τη ζημία στη Ραφήνα!!
Panagia Ekatontapiliani Posted April 18, 2006 Posted April 18, 2006 Γνωριζει κανεις ποιος ειναι Α Μηχανικος; Ο Α μηχανικός στο Πηνελόπη Α είναι ο Βασίλης Ποθας.
George Posted April 28, 2006 Posted April 28, 2006 Λοιπόν οι αλλαγές που έγιναν στην ΠΟΠΗ είναι: αλλαγή (επιτέλους) των καλυμάτων στα καθίσματα της αριστερής μεριάς όπου έγιναν μπλε ανοιχτό και όλο το πλωριό σαλόνι της οικονομικής ανακαινίστηκε. Άλλαξε η μοκέτα, μπήκαν καινούριοι καναπέδες και το μόνο που θυμίζει το αγγλικό στυλ πλέον είναι τα ξύλα γύρω γύρω. Αν ξεχνάω κάτι που θυμάται κάποιος άλλος, ας μας το γράψει Please.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now