Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 730
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Ενδιαφέρον θα εχει να μας πει κάποιος εάν τις άγκυρες μπόρεσαν να τις πάρουν πάνω (φαντάζομαι ρεύμα και υδραυλικά δεν δουλεύουν πλέον ) η απλά τις έκοψαν . 

Posted

Καλη Αναπαυση σε ενα απο τα 3 καλυτερα σφαιρικα βαπορια (με ολη τη σημασια) που περασαν απο τα νερα μας. Περα απο την προσφορα τους ενεπνευσαν πολλους απο τους σημερινους πλοιαρχους μας να ειναι αυτοι που ειναι...Στο Καλο λοιπον Πηνελοπαρα...

Posted (edited)
2 hours ago, margaritis24 said:

Τετοια ωρα πηρε αδεια άπο τον ναυσταθμο να βγει εξω;;

Ο ναύσταθμος αποφασίζει. Εάν περνάει, σημαίνει ότι ο ναύσταθμος έδωσε άδεια.

Χωρίς διέλευση, δεν περνάει ούτε κουνούπι. 

 

Edited by proud_ionian
Posted

Το ξερω γι αυτο κ μου εκανε εντυπωση!μολις εφτασε στο διαυλο επιασε καταιγιδα γιναμε μουσκεμα

Posted

Υποβάλλεται αίτηση από τον πράκτορα στο κεντρικό λιμεναρχείο Πειραιά , μαζί με τα στοιχεία του πλοίου για διέλευση , η οποία διαβιβάζεται στον ναύσταθμο κι αναλόγως εγκρίνεται ή απορρίπτεται . Ανάλογα με την απάντηση του ναυστάθμου ενημερώνει το κεντρικό λιμεναρχείο Πειραιά με σήμα τον πράκτορα .

Posted
On 1/5/2025 at 5:09 PM, George said:

Έχει σβηστεί το Α από το όνομα πλώρα πρύμα καθώς και το νηολόγιο. PENELOPE σκέτο προς ώρας. 

Δεν σβήστηκε τώρα

Posted

ας δούμε και την τελευταία του αναχώρηση από ψηλά: 

το πλοίο είχε ρεύμα σε ορισμένα σημεία και η όλη ατμόσφαιρα με τους προβολείς από τα ρυμουλκά μέσα στη νύχτα, τον  αέρα και το κύμα σε συνδυασμό με την εικόνα του πλοίου συνέθεταν ένα αρκετά απόκοσμο σκηνικό. 

 

Posted

Μας έχει αφήσει εδώ και πόσα χρόνια, αλλά μόλις είδα ότι φεύγει έτσι ξαφνικά νύχτα, κάτι με έπιασε. Πολλά ταξίδια και αναμνήσεις, σε χρόνια σίγουρα καλύτερα και πιο ανέμελα. Ειδικά εκεί που είναι αναμμένα τα φώτα στο πίσω μέρος, μαχαιριά στη καρδιά.  

@hayabusagr όλα τα λεφτά το πλάνο εκεί στο 2:18. Σε ευχαριστούμε 

Posted

Καλή ανάπαυση σε ένα από τα μεγαλύτερα "σχολεία" της ακτοπλοϊας μας..! Στην αγαπημένη μας "Ποπάρα"!!! 

Posted

Και 2 βιντεάκια από τον @margaritis24 ο οποίος έφαγε πολύ κρύο και βροχή στην αναχώρηση, από κινητό τα βίντεο βέβαια. Όπως λέγαμε και μεταξύ μας, είμασταν νιοί και γεράσαμε. Να ζήσουμε να την θυμόμαστε.

 

 

 

Posted (edited)

Ως αποχαιρετιστήριο να πω κι εγώ δυο πραγματάκια γι αυτό το βαπόρι που διήγαγε μια αξιοπρόσεκτη πορεία στην Ελληνική Ακτοπλοία.

Για κάποιο ανεξήγητο λόγο στα αδελφά πλοία που είχαμε στην Ελλάδα, πάντα συμπαθούσα περισσότερο τα λιγότερο προβεβλημένα. Σε αυτό το πλαίσιο πάντα το ΔΗΛΟΣ ήταν πιο αγαπημένο από το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ , το ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΒΕΡΓΙΝΑ από το ΝΑΙΑΣ ΙΙ , το ΚΑΜΙΡΟΣ από το ΙΑΛΥΣΣΟΣ ....κ.ο.κ. Έτσι λοιπόν και στην σειρά των "Απόλλωνων" στα δικά μου μάτια πάντα υπερείχαν το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗ έναντι του ΑΠΟΛΛΩΝΑ.

Αναφορικά όμως με το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α, το πλοίο ήρθε στην Ελλάδα και αντιμετώπισε αρχικά το θηρίο για την εποχή SUPERFERRY και αμέσως μετά το SUPERFERRY II , το πλοίο που αποτέλεσε το Totem της γραμμής για 25 ολόκληρα χρόνια . Παρότι λοιπόν είχε να τα βάλει με μεγαθήρια της εποχής, με εταιρείες (Strintzis Lines & Blue Star Ferries) όπου ο επιβάτης έμπαινε πάντα με κλειστά μάτια, εντούτοις κατάφερε να σταθεί με πολύ μεγάλη αξιοπρέπεια στον ανταγωνισμό , χάρη στην μοναδική του πλεύση στον κάβο ντόρο και στον Τσικνιά , χάρη στην σταθερή / πολυετή παρουσία του στην πρωινή ζώνη της Ραφήνας,  χάρη στις γρήγορες μανούβρες στα λιμάνια και ενίοτε θεαματικές και χάρη στην ανταγωνιστική του ταχύτητα για τα δεδομένα της εποχής , την οποία διατηρούσε πάντα ακόμη και στα τελευταία χρόνια της καριέρας του. Στους εσωτερικούς χώρους ήταν ένας κλασσικός Απόλλωνας χωρίς φυσικά την πολυτελή αναβάθμιση που είχε υποστεί δις το αδερφό του Hengist και σε γενικότερο πλαίσιο σε καμία φάση της εν Ελλάδι καριέρας του δεν αποτέλεσε βασικό προσόν.

Όμως για όλα τα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν αγαπήθηκε από τους τακτικούς επιβάτες της γραμμής οι οποίοι το χαρακτήριζαν και μάλλον όχι άδικα, το πιο καλοτάξιδο πλοίο της Ραφήνας. Κατάφερε να αποσπά πάντα το δικό του μεγάλο μερίδιο από την πίτα της γραμμής , χωρίς μάλιστα να διαφημίζεται εκτενώς από την εταιρεία του η οποία ήταν και μονοβάπορη στο Αιγαίο με ότι κι αν συνεπάγεται αυτό ως προς την προβολή.

Από Πλοιάρχους κατά βάση θυμάμαι τον καπτα Γεράσιμο Γιακουμίδη ο οποίος το ξεκίνησε και το ταξίδεψε στα πρώτα του χρόνια, τον καπτα Αχιλλέα Ταρλάμη και τον καπτα Κώστα Βελαλόπουλο ο οποίος ήταν ο πλοίαρχος του για 9 ολόκληρα χρόνια. Για πολύ μικρό χρονικό διάστημα έκανε ο καπτα Γιώργης ο Μπαφαλούκος από την Άνδρο, ο οποίος διετέλεσε κι Αρχιπλοίαρχος της Agoudimos Lines, και ο καπτα Μπάμπης ο Παντελής ο οποίος ήταν ο τελευταίος επί Hellas Ferries και αυτός που το επαναπαράδοσε στην εταιρεία του αειμνήστου Μίμη Αγούδημου.

Aυτά από εμένα για την ΠΟΠΑΡΑ που ήταν ΚΑΡΑΒΑΡΑ.

Edited by Annivas
Posted

Οταν οι πιστοι των ανταγωνιστων με 8αρο9αρα εμπαιναν στο Πηνελοπη αυτο λεει πολλα.....Ρωτηστε και τους πλοιαρχους που τα λατρευαν και τα ζηλευαν με τη καλη εννοια...Ναι...ξενοδοχειο ειχε κλασσικο και μετριο...Αλλα αυτα αφηστε τα για τα αλλα...τα ξενοδοχεια.....

Posted (edited)

Το παρατηρώ ότι το ρυμουλκό άλλαξε πορεία το παράδωσε ή έχουμε τίποτα σαν του Μυτιλήνη που περιφερότανε γύρω από την Μυτιλήνη μέρες 

Edited by blue star myconos
Posted

Λογικά λόγω αργίας Κυριακής. Από ασφαλείς πληροφορίες στην Τουρκία δεν γιορτάζουν αύριο τα Κούλουμα🤣.

Posted

Εντός Αλιάγα πλέον το protug 40 οπότε μάλλον σιγά σιγά θα παραδόσει και θα πάει για προσάραξη 

Messenger_creation_06477826-FAB5-4477-B5DB-AB5F171F4B7A.jpeg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...