shmera_izol Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 (edited) Πέρασε σήμερα νωρίς το πρωί έξω από τον Άγιο Κοσμά και τον Φλοίσβο? Edited June 18, 2014 by polmyt
proud_ionian Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 (διπλα στο τανι ) Τελικα στην ντανα της μισοβυθισμενης δεξαμενης στην Ελευσινα κατεληξε η ΠΟΠΗ απο ποια μερια; duchess ή τανι?
enas chiotis Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 Duchess. Το τάνι άλλωστε έχει στις 26 δρομολόγια.
polmyt Posted October 1, 2014 Author Posted October 1, 2014 Για να το δουμε στην ντανα στην Ελευσινα παρεουλα με το DUCHESS M
proud_ionian Posted October 1, 2014 Posted October 1, 2014 μπαταρει αριστερα ή εχω ιδεα (ΥΓ: και η φωτο αντιθετα )
valencay Posted October 1, 2014 Posted October 1, 2014 Μπαταρε απο οταν ταξιδευε ,το καλοκαιρι του 2013....Στην ακινησια ,επιδεινωθηκε....
Cpt Βαγγελης Posted March 18, 2016 Posted March 18, 2016 Kai omos exei ksanaginei apo to Superferry II. Tora vevaia menei na mathume poianou idea einai.... Einai idaniki me poly voria mias kai to ploio ton exei kataplora kai kratietai kalytera. Η ιδέα μάλλον ανήκει στον καπτα Τάσο Τρέσσο του Σουπερφερρυ ΙΙ γιατί το καλοκαίρι του 2011 συγκεκριμένα στις 18 Αυγούστου ημέρα που το μελτέμι είχε τρελαθεί (διαβάστε και τα λεγόμενα του καπτα Μακη Σκιαδα στον Εφοπλιστή του Σεπτεμβρίου 2011) το Σουπερφερρυ 2 έκανε τρείς προσπάθειες να ρεμεντζαρει στη βόρεια προβλήτα αλλά στο τέλος οι ριπές του ανέμου "επαιρναν" την πρύμνη του βαποριου που έκανε πανί και μάλιστα τη μια φορά που έδωσε κάβους αυτοί κόπηκαν στη συνέχεια ο καπτα Τασος αποφάσισε και τελικά έδεσε με την πρώτη στην προβλήτα που αναφέρθηκε για να πιάνουν καλύτερα οι άγκυρες και να έχει τον καιρό πλωρα!
hayabusagr Posted December 4, 2016 Posted December 4, 2016 Ψάχνοντας για κάτι άλλο, άνοιξα το "σεντούκι" και βρήκα ορισμένες φωτογραφίες από το βαπόρι έτσι ακριβώς όπως αξίζει να το θυμόμαστε. Να ταξιδεύει, με τον μοναδικό καπτα Κώστα Βελαλόπουλο. Ένα μικρό flash back λοιπόν για να ταξιδέψουμε (το 2010) από Ραφήνα για Μύκονο με αρκετά φορτωμένο καιρό
Giorgos M Posted April 17, 2017 Posted April 17, 2017 Διάβασα σε ένα site oτί το πλοίο μάλλον θα μας αφήσει σύντομα για την Αλιάγα
Petros P Posted August 14, 2017 Posted August 14, 2017 Θα έλεγα οτι ειναι το χρυσο μεταλλιο του φιδέμπορα για το 2017, αλλα με τη seajets να παραμονευει μπορω να τα δω ολα πλεον
giorgos_249 Posted August 14, 2017 Posted August 14, 2017 (edited) Η τακτικη του συγκεκριμενου site οπως και άλλων ειναι γνωστη, γραψε 10 σχετικα πιθανα για να βγουν τα δυο και να πουμε μετα <<οπως ειχαμε γραψει στο παρελθον............... >> Οχι βεβαια οτι το ΠΗΝΕΛΟΠΗ (οσο προβληματικο ειναι) βρίσκεται σε χειροτερη κατασταση απο κάποια που ταξιδεύουν σήμερα..... Ἐὰν μὴ ἴδω (....) οὐ μὴ πιστεύσω....... Edited August 14, 2017 by giorgos_249
Petros P Posted August 14, 2017 Posted August 14, 2017 Γιώργο ακριβώς αυτη την άποψη έχω και εγώ,αλλα πιστέύω ο παράγοντας Ηλιό είναι που τρελαίνει την εξίσωση
rafina-lines Posted August 14, 2017 Posted August 14, 2017 Λέτε να είναι αυτό το συμβατικό που μας έχει υποσχεθεί τελικά?? Έχει γούστο... Στη δεξίωση του TERA πάντως προημερών, ο εκπρόσωπος της εταιρίας είχε πει ότι θα μας φέρει "το παλιό γνωστό μας". Όταν τον ρωτήσαμε εκείνη τη στιγμή αν εννοεί το AQUA JEWEL, είπε: "Ναι, μπορεί αυτό, μπορεί κάποιο άλλο... Θα δούμε... Δεν είναι σίγουρο ακόμη, αλλά κάτι θα κάνουμε..." Εκείνη την ώρα όταν άκουσα που είπε "κάποιο άλλο" υπέθεσα ότι εννοεί κάποιο άλλο πλοίο, γενικά κι αόριστα... Μήπως όμως τελικά η φράση "κάποιο άλλο" πήγαινε στο "παλιό γνωστό μας" και δεν ήταν γενικολογία...?? Για να δούμε... Η ακτοπλοΐα ποτέ δε σταματά να μας εκπλήσσει...
Bobking Posted August 15, 2017 Posted August 15, 2017 Έγινε το θαύμα πάρτε υπόψη σας την συγκεκριμένη ημέρα που ανακοινώθηκε η ανάσταση της
proud_ionian Posted August 21, 2017 Posted August 21, 2017 το αρχιπελαγος σε σημερινη αναρτηση του, αναφερει οτι το πλοιο θα γινει δοτης οργανων και υπονοει ξεκαθαρα οτι αηοραζεται απο τη seajets, για να παρουν τις μηχανες του και να τις βαλουν στο ιεραπετρα
Bobking Posted August 21, 2017 Posted August 21, 2017 (edited) Δηλαδή κάτι σαν τους νεκρούς που τους παίρνουν τα όργανα και τα βάζουν στους ζωντανούς και το υπόλοιπο το πετάνε και μετά από αυτήν την αηδιαστική ανάλυση κατάλαβα ότι το πλοίο θα συνεχίσει το παροπλισμο του αλλά χωρίς σίγουρα μέλλον μιας και δεν θα έχει μηχανές. Και τώρα τίθεται ένα ερώτημα γιατί αγόρασαν ένα χρεπι που είχε καεί ; και όχι ένα άλλο χρεπι που δεν είχε τέτοιο θέμα ;. Μάλλον λόγω του μεγάλου γκαράζ από όσο μπορώ να καταλάβω Edited August 21, 2017 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted August 21, 2017 Posted August 21, 2017 Οι μηχανές του Πηνελόπη Α είναι διαφορετικές από τις μηχανές του Κιαρα!! Οπότε δεν βλέπω κάποια χρησιμότητα των μηχανών του για πηγή ανταλλακτικων!! Εξάλλου κοντεύουν να τελειώσουν τις εργασίες στις μηχανές του Κιαρα οπότε δεν μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο για εμένα!!
proud_ionian Posted August 21, 2017 Posted August 21, 2017 μαλλον τρολλαρει ο ηλιοπουλος τους ανταγωνιστες του
Neptune Posted August 21, 2017 Posted August 21, 2017 Γιατι γινεται να μπει μεταχειρισμενη μηχανη διαφορετικου τυπου σε βαπορι? Εννοω δεν πρεπει να εχει ενα type approval? Ποια κλαση θα το δεχτει? Αλλο να παρουμε τη μηχανη στο χερι και να την "αλλαξουμε" ή "επισκευασουμε" με μια ιδου τυπου, και αλλο να κανουμε re-engine με μηχανες 45 χρονων
Captain_Nionios Posted August 22, 2017 Posted August 22, 2017 Παντως και τα δυο εχουν 16κυλινδρες 400αρες Pielstick σε διαταξη V. Της Ποπης ειναι οι PC2 ενω του Ιεραπετρα PC2-5. Παλια το ειχα ψαξει και νομιζω οτι εχουν ιδια διαμετρο και διαδρομη (400mm x 460mm). Φανταζομαι οτι του Ιεραπετρα ειναι μια πιο πιεσμενη-εξελιγμενη μορφη που βγαζει μεγαλυτερη ιπποδυναμη αλλα νομιζω πως δομικα (μπλοκ-εμβολα-στροφαλος) θα ταιριαζουν. Φανταστειτε οτι τις 16κυλινδρες PC2 τις φορουσε και η Επτανησαρα αλλα σε πολυ χαλαρη εκδοχη (12400 ιππους, γυρω στους 14800 η Ποπη, κοντα στους 21000 το Ιεραπετρα) που δουλευε αισθητα πιο κατω απο τις 400 σ.α.λ. . Πραγματικα θηρια για το μεγεθος του...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 22, 2017 Posted August 22, 2017 Τα βασικά εξαρτήματα (καπάκια, έμβολα, διωστηρες, χιτώνια, περιχιτωνια, μπλοκ και κουζινετα βάσεως) των δύο μηχανών δεν ταιριάζουν καθόλου οπότε ξανά επαναλαμβάνω δεν μπορεί να χρησιμοποιηθούν οι μηχανές του Πηνελόπη Α στο Κιαρα.
georgexios Posted August 22, 2017 Posted August 22, 2017 Το σίγουρο είναι ότι αν ισχύουν τα δημοσιεύματα, θα έχει ενδιαφέρον τι το θέλει ο Ηλιόπουλος...
miko mission Posted August 22, 2017 Posted August 22, 2017 Πρωι ΑΤΜ το Πηνελοπη και απογευμα πανω στο Θεολογος ,για τα φορτηγα ,το Κιαρα με τσαμπα εισητηρια......η συνεχεια του καλοκαιρινου επεισοδιου , ετσι τουλαχιστον νομιζω
Axilleas Tzathas Posted January 18, 2018 Posted January 18, 2018 Έσπασαν οι κάβοι του πλοίου σήμερα (όπως και του Mυτιλήνη).Στην περιοχή βρίσκονται τα ρυμουλκά Christos XIV και Taxiarchis
christos kefalonia Posted March 5, 2018 Posted March 5, 2018 Τελικα με το βαπόρι τι γινεται;;;; Έγινε τελικά δότης οργάνων;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now