George Posted May 3, 2005 Posted May 3, 2005 Λοιπόν πήγα και ήρθα με την Πόπη και αναφέρω. Μέχρι την Παρασκευή 6/5 δεν υπάρχει εισιτήριο επιστροφής ούτε για δείγμα. Επίσης στο σημερινό δρομολόγιο των 07:30 από Μύκονο το πλοίο είχε ακόμα θέσεις για επιβάτες αλλά το γκαράζ ήταν ασφικτικά γεμάτο μέχρι τον καταπέλτη. Τέλος να πω πως από τη μέρα της ανάστασης και μετά το πλοίο είχε κατά μέσο όρο 1000-1200 επιβάτες σε κάθε δρομολόγιο προς Ραφήνα. ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΟΝ: Ίχνος καπνού από τη τσιμινιέρα σε κανένα σημείο του ταξιδιού. Σας φέρνω και αποδείξεις
christos Posted May 3, 2005 Posted May 3, 2005 Πρώτη επιλογή των επιβατών το πλοίο αυτό. Δηλαδή πραγματικά έχει μεγάλο ποσοστό στη γραμμή σε επιβάτες. --Η επισκευή των μηχανών δηλαδή πολύ καλή.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 9, 2005 Posted May 9, 2005 Μια απλή σημείωση!! Ο Μαμας ήταν από τη παραλαβή του Αφροδίτη μέχρι τώρα που πήγε στο Πηνελόπη Α, αν δε κάνω λάθος!!!
Neptune Posted May 9, 2005 Posted May 9, 2005 Σωστος ο Π100. Ειχε βγει μονο 3-4 ταξιδια τοτε που ηταν το δικαστηριο του Ποσειδωνα και ειχε αντικατασταθει απο τον Κοκκινακη που ειναι τωρα στον Πηγασο. Καλοταξιδος να ναι τωρα στη Ποπιτσα!!!!
valencay Posted May 9, 2005 Posted May 9, 2005 ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ (ΠΡΟΧΘΕΣ) ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΕΓΙΝΕ ΧΑΜΟΣ !! ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ΦΟΡΤΩΝΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΦ 2.ΕΛΥΣΕ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΓΙΑ ΡΑΦΗΝΑ , ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΟΜΩΣ. ΤΟ ΣΦ 2 ΕΛΥΣΕ 2-3 ΛΕΠΤΑ ΜΕΤΑ. ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΚΑΒΟ-ΝΤΟΡΟ ΤΟ ΣΦ 2 ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΠΗΝΕΛΟΠΗ ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ 10-12 ΜΙΛΙΑ !!ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΣΦ 2 ΠΕΡΑΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΠΑΡΤΥ !! Η ΠΗΝΕΛΟΠΙΤΣΑ Τ-Ο-Τ-Ε ΕΔΩΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΓΚΑΖΙ !!!! ΤΟ ΦΕΡΙ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΜΙΑ ΒΑΠΟΡΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ .ΑΡΧΙΣΕ ΛΟΙΠΟΝ Η ΚΟΝΤΡΑ ....ΤΟ ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΣΦ 2 ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗΣ ΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ ΗΤΑΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 10 ΜΕΤΡΑ ΠΛΑΙ -ΠΛΑΙ !!!! ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΟΠΗ ΠΕΡΑΣΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΤΗΣ !!,ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΕ ΠΡΩΤΗ ΣΤΗ ΡΑΦΗΝΑ....ΕΠΑΙΞΕ -ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ -ΜΕ ΤΟ ΣΦ ΚΑΙ ( ΤΟ ) ΚΕΡΔΙΣΕ..... Υ.Γ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΦΤΑΣΕ ΤΑ 20,2 ΜΙΛΑΚΙΑ....
Neptune Posted May 10, 2005 Posted May 10, 2005 Δεν του πεταξε κ$#!@χαρτα ο Βελαλοπουλος οπως ειχε κανει παλια ο Δεναξας σε μια προσπεραση με το Μπαρι Εξπρες οταν περασε το Επτανησος. Νεος ο Βελαλο στη Ραφηνα (με παλαβομαρα χρονων απ οτι βλεπω) αλλα μ αρεσει....
valencay Posted May 10, 2005 Posted May 10, 2005 ΠΑΝΤΩΣ ,ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΚΙΑ ΩΡΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΡΑΤΕΙ ......ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ....
Earl Granville Posted May 11, 2005 Posted May 11, 2005 Γίνεται αυτό που γινόταν και παλαιότερα με τον Τζέρυ στο ΠΗΝΕΛΟΠΗ και τον Τζώρτζη στο παλιό ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ σε λίγο πιο ήπιους τόνους και με καλύτερες διαπροσωπικές σχέσεις.
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 16, 2005 Posted May 16, 2005 Καρέ – καρέ η κόντρα Πηνελόπης – Superferry II http://www.vincenzo.gr/pinel/ Από το: http://tinos.biz/zoi.htm .
Neptune Posted May 16, 2005 Posted May 16, 2005 Αν και δεν υπηρξα Πηνελοπικος ποτε υπηρξα αντιΣουπερφερικος. Ελα να βλεπω τετοια.....
George Posted May 16, 2005 Posted May 16, 2005 Δύο παρατηρήσεις: 1) Κάποτε οι καπεταναίοι της Ραφήνας γενικότερα, μικρών και μεγάλων βαποριών, θα πρέπει να καταλάβουν ότι κουβαλάνε ανθρώπινες ψυχές πάνω στα βαπόρια. Δεν λέω ωραίες οι προσπεράσεις, θεαματικά τα ρεμέντζα όταν ο ένας γυρνάει το βαπόρι στο μισό μέτρο από τον άλλο αλλά μία φορά θα γίνει το κακό και τότε θα είναι πολύ αργά. Τι θα γίνει αν μέσα στο λιμάνι πχ η μία μηχανή δεν ακούσει (βλέπε ΔΑΙΔΑΛΟΣ); Το σχόλιο το κάνω με αφορμή μία πρόσφατη κόντρα που άκουσα και όχι για τις φωτο. 2) Αυτοί που γράψανε το συγκεκριμένο site που αναφέρει ο ΝΗΡΕΑΣ, αφού βλέπουν τα πλοία κάθε μέρα από δύο και πάνω φορές το καθένα, δεν έμαθαν ότι το πλοίο της Blue Star λέγεται Superferry και όχι Super ferrie ;
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 16, 2005 Posted May 16, 2005 Αποκλείεται να μην ήξεραν πως γράφετε το SF II. Ας όψεται ο γνωστός και μη εξαιρετέος "δαίμων"
Nick the Greek Posted May 20, 2005 Posted May 20, 2005 Σημερα στο δρομολογιο της επιστροφης απο Μυκονο, ταξιδευε προς Ραφηνα ενας συγγενης μου και αντικρυσε συμφωνα με τα λεγομενα του μια ελεεινη και απαραδεκτη εικονα. Το Πηνελοπη Α πηγαινοντας προς Μυκονο ειχε φιλοξενησει ορδες φοιτητων/μαθητων σε εκδρομες που πηγαιναν να περασουν μερικες μερες στο νησι. Στο δρομο ομως, ειχαν φροντισει προτου αποβιβαστουν να καννιβαλισουν και να βιασουν την καημενη την Πηνελοπη! Τα εξω καταστρωματα βρισκονταν σε κατασταση λες και ειχαν κανει επιδρομη οι βαρβαροι με σκουπιδια, καφεδες, αναποδογυρισμενες καρεκλες και οτι αλλο μπορει να φανταστει ο νους του ανθρωπου. Το δυστυχες πληρωμα ετρεχε να μαζεψει τον αμαζευτο προτου επιβιβαστουν οι επιβατες απο Μυκονο, και απ' οτι εβλεπε ο συγγενης μου ο μοναδικος που δεν ειχε σκουπα στο χερι πρεπει να ηταν ο πλοιαρχος! Πω-πω Ευρωπη... Αμαν πολιτισμος...
Artevelde Posted May 20, 2005 Posted May 20, 2005 Δεν ειναι βεβαια και η πρωτη φορα που μαθητες γινονται κανιβαλοι μεσα σε πλοιο...Εχω τυχει απειρες φορες να βρισκομαι μεσα σε πλοιο και να γινεται στην κυριολεξια της κολασεως...Και η συμπεριφορα ακομα και των συνοδων καθηγητων δεν και η καλυτερη.... Πολλες φορες μαλιστα και οι ιδιοι ειναι αυτοι που δημιουργουν σκουπιδια μεσα στο πλοιο , οποτε τι παραδειγμα να δωσουν;;;;
christos Posted May 20, 2005 Posted May 20, 2005 Χαμός. Αν όμως ήταν κανα πλοίο χάλια θα παραπονιούνταν για την κατάσταση
Artevelde Posted May 20, 2005 Posted May 20, 2005 Αυτο εννοειται...Αστο γιατι ποναει και δεν βρισκεις και ακρη οποτε....
Nick the Greek Posted May 27, 2005 Posted May 27, 2005 Ξαναχτυπησε ο γερμανικος οργανισμος ADAC(θυμαστε τοτε με τον καταπελτη του Ολυμπια?) που χαρακτηρισε το Πηνελοπη Α ως "πολυ ασχημο" σε θεματα ασφαλειας για τους εξης λογους οπως προκυπτει απο την αναφορα. - Εξοδοι κινδυνου κλειστες με λουκετα - Δεν υπηρχαν παιδικα σωσιβια - Emergency Φωτισμος εκτος λειτουργιας/ανεπαρκης - Παλιο συστημα sprinkler - Ασχημα συντηρημενες σωσιβιες βαρκες. - Ο Πλοιαρχος αρνηθηκε στους επιθεωρητες προσβαση στη γεφυρα και το μηχανοστασιο. Τα παραπανω στοιχεια παρθηκαν απο γκρουπ του yahoo οπου και βρεθηκαν μεταφρασμενα.
enas chiotis Posted May 27, 2005 Posted May 27, 2005 Ποιούς επιθεωρητές ρε παιδιά? Δηλαδή αν πάει ο οποιοσδήποτε που ονομάζει τον εαυτό του επιθεωρητή περιμένει κι όλας να τον πάνε στη γέφυρα και το μηχανοστάσιο να κάνει ''επιθεώρηση''? Με τί γνώσεις και με ποια δικαιοδοσία? Οδηγού φορτηγού μήπως? Έπρεπε ο Βελαλό να τους πετάξει στη θάλασσα ή το ελάχιστο να τους κρεμάσει στο κατάρτι μέχρι να τους παραδώσει στο λιμεναρχείο για αντιποίηση αρχής.Κάποτε πρέπει να βρεθεί κάποιος να τους κανονίσει αυτούς τους ''κυρίους''.
Earl Granville Posted May 27, 2005 Posted May 27, 2005 Kανονικά τι δουλειά έχουν οι Γερμανοί να απαιτούν να έχουν και πρόσβαση στα μηχανοστάσια και στις γέφυρες? Παιδικά σωσίβια που έψαξαν και δεν τα βρήκαν? Μάλλον επειδή βρήκαν τις πόρτες κλειστές για να αλονίσουν στο βαπόρι βγαίνουν και κατηγορούν για αυτά τα πράγματα Για πια παλιά σπρίνγκλερ μιλάνε? Εδώ το ΟΛΥΜΠΙΑ και ο ΔΑΙΔΑΛΟΣ που ΔΕΝ έχουν καθόλου είχαν παράταση μέχρι τον Οκτώβρη να δουλέψουν κι αυτοί λένε ότι είναι και παλιά? Ρε στην θάλασσα κατευθείαν έπρεπε να τους στείλουν Τίποτα δημοσιογράφοι βαφτισμένοι σε ναυπηγούς, μηχανολόγους,...θα ήταν που απλά έχουν μια ιδέα από βαπόρια και τίποτα παραπάνω
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 27, 2005 Posted May 27, 2005 Όπως πάντα σβέλτος και καλά πληροφορημένος ο Nick. Μόνο μία ένσταση στα παραπάνω: τα σωσίβια και τα παιδικά σωσίβια οι Γερμανοί τα βρήκαν σωστά τοποθετημένα και στις θέσεις τους, από τα ελάχιστα καλά που βρήκαν. Schwimmwesten ordentlich verstaut und gut gewartet; Schwimmwesten für Kinder in extra Kisten.= Life jackets properly stows away and well waited; Life jackets for children in specially crates Επειδή, το θέμα θα το βρούμε μπροστά μας και όπου νάναι θα σκάσει μύτη σε εφημερίδες και κανάλια και πριν διαβάσουμε και ακούσουμε το κοντό και το μακρύ του καθενός, ας δούμε τις πρωτότυπες πηγές. Όλα τα παρακάτω είναι από τον Γερμανικό οργανισμό ADAC Όλα τα πλοία που ελέγχθηκαν, με την επιμέρους και την συνολική αξιολόγηση, το 2005, εδώ. Δικά μας έχει τα:SF VIII, BS2, HS4, ELLI T, Ιεράπετρα, Πηνελόπη και το BARLOVENTO. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε στα test (ερευνητές, πιστοποιήσεις, φωτογραφίες κλπ), εδώ: Η έκθεση για την Πηνελόπη, εδώ: Τα πλοία που ελέγχθηκαν, με την επιμέρους και την συνολική αξιολόγηση, το 2004, εδώ: Δικά μας έχει τα : SF VI, Πασιφάη, BS PAROS & NAXOS, Αικατερίνη Π, Εξπρές Ποσειδών και Ροδάνθη. Τα πλοία που ελέγχθηκαν, με την επιμέρους και την συνολική αξιολόγηση, το 2001, εδώ: Δικά μας έχει τα: BS1, Πασιφάη, Ερωτόκριτος, Άγιος Ανδρέας, Εξπρές / Ποσειδών & Σαντορίνη & Απόλλων, Ιθάκη, Άπτερα & El Creco. Επειδή, όλες οι σελίδες είναι στα Γερμανικά και την γλώσσα αυτή την αγνοώ πλήρως, εάν κάποιος γνωρίζει καλά Γερμανικά , ας κάνει μια πλήρη μετάφραση. Εάν, δε, είναι και τεχνικός για να αποδώσει σωστά τις ορολογίες, τόσο το καλύτερο. Επίσης, αν κάποιος ξέρει περί της ADAC, της αξιοπιστίας της και του παρελθόντος της, ας μας πεί δυό λόγια. Έκανα μια πρόχειρη μετάφραση ( μέσω του systran της otenet) από Γερμανικά στα Αγγλικά, κατάλαβα αρκετά, αλλά επειδή δεν την εμπιστεύομαι πλήρως (και ειδικά όταν υπάρχουν τεχνικοί όροι), δεν την παραθέτω. Δοκιμάστε και μόνοι σας με την μέθοδο που έχει δώσει ο Άγγελος παλαιότερα. http://www.shipfriends.gr/forum/showpost.php?p=3123&postcount=15 .
Panagia Ekatontapiliani Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 Το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α το Σάββατο ήταν σταθερό σε ταχύτητα κοντά 19,2knots!! Καθώς και πολύ εντυπωσιακά τα δυο πλαϊνά ντεκακια στο ύψος του σαλονιού Α’ θέσης, που είχαν καναπέδες!!!!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now