Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 730
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Αν ήμασταν σοβαρή χώρα θα το έπρεπε το υπουργείο να το κάνει μουσείο της ελληνικής ακτοπλοΐας. 

Posted

Αν ήμασταν σοβαρή χώρα, θα είχε καθαρίσει ο κόλπος της Ελευσίνας από τα ναυάγια εδώ και πολλά χρόνια.

Posted

Ένα Ελλάς λιμπερτυ και το βελος υπάρχει κι γι αυτα δυσκολεύονται...φανταστείτε πλοίο ακτοπλοιας.ποτε δεν θα γίνει αυτο 

Posted (edited)

Εδω στη μπανανία δεν ασχολούνται με άλλα ζητήματα πολύ πιο σοβαρότερα....

Μόνο με ιδιωτική πρωτοβουλία.

ΥΓ. Σοβαρά το αναφέρω.Αν κινητοποιηθούμε εμείς μαζεύοντας μερικούς που θα ενδιαφέρονταν να ασχοληθούν ,ναι τότε θα μπορούσε να σωθεί.Η αν έμπαινε κάποιος μεγάλος μπροστά! 

Πιστεύω θα μπορούσε να υπάρξει ενδιαφέρον!

Edited by nomikos
Posted (edited)

Ολα αυτα που αναφερετε (υπογραφες ,κινητοποιησεις απο μερικους ρομαντικους κλπ) εχουν γινει και στο παρελθον χωρις φυσικα αποτελεσματα

Για μενα δεν ειναι θεμα μπανανιας το συγκεκριμενο.Εννοειται πως αν επρεπε να γινει καποια κινηση θα πρεπει να ειναι απο ιδιωτικη πρωτοβουλια.Γιατι να σπαταληθει κρατικο χρημα για κατι τετοιο;Πιστευτε οτι δεν θα υπαρχουν αντιδρασεις και δικαιολογημενα;

Και επειδη μιλαμε για ιδιωτικη πρωτοβουλια ας σκεφτουμε τι κοστιζει κατι τετοιο ,ποιος θα τα δωσει το χρημα και για ποιο λογο κλπ.Αληθεια ποιον ενδιαφερει εκτος απο ελαχιστους να σωθει το ΠΗΝΕΛΟΠΗ ,που και εδω θα εχουμε διαφωνιες γιατι να ειανι το ΠΗΕΝΛΟΠΗ και οχι καποιο αλλο.Και με τι αντικειμενικα κριτηρια ειναι ιστορικο το ΠΗΝΕΛΟΠΗ;Επειδη το λεμε 200 καραβολατρες;

Και αντε και βρεθηκε καποιος και εχωσε χρημα και σωνεται το πλοιο .Γιατι να ειναι κερδοφορα μια διασωση πλοιου στην Ελλαδα;Απο που θα υπαρχουν τα εσοδα ωστε να συντηρειται το πλοιο;Εκτος και αν πιστευει κανεις οτι θα συρρεει κοσμος και κοσμακης για να θαυμασει ενα επιβατικο,το οποιο 10 χρονια πριν το εβριζε και το ελεγε σκυκοπνιχτη  ή οτι ο ιδιωτης θα τα χωνει μονιμα για το καμαρωνει.

Γενικοτερα αυτη ειναι μια κουβεντα που υπαρχει απο τα πρωτα χρονια του φορουμ,οταν ακομα λεφτα υπηρχαν και παντα καταληγουμε στο ιδιο αποτελεσμα .Μπορειτε να δειτε σχετικα εδω  αλλα και στο θεμα του ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ

Δεν εχω καποια προθεση ουτε να σας το χαλασω ,ουτε να φανει οτι βλεπω τα βαπορια σαν λαμαρινες ,μιας και δεν ισχυει,αλλα καταλαβαινετε οτι πρακτικα ειναι τρομερα δυσκολο να γινει κατι για πρακτικους και λογικους λογους

 

Edited by polmyt
Posted
On 1/25/2019 at 9:08 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Πηνελόπη Α βγαίνει σε πλειστηριασμό στις 6/2/19, από την Εθνική Τράπεζα με τιμή 800.000,00€

 

On 8/8/2022 at 10:02 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Εάν δεν βγει από τον οργανισμό λιμένος Ελευσίνας για εκποίηση δύσκολα θα μετακινηθεί από εκεί.

Εάν κάποιος αγοράσει το βαπόρι σε έναν υποτιθέμενο μελλοντικό πλειστηριασμό, υπάρχουν άλλες οφειλές που πρέπει να καλύψει (προς ΝΑΤ κοκ) ή μόνο το τίμημα του πλειστηριασμού και μετά θεωρείται ελεύθερο βαρών;

On 3/5/2024 at 11:25 AM, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

Εδω δεν μπαινουν στο κοπο οι Εγγλεζοι....

https://www.sealinkhistoricferries.org/

Η όποια προσπάθεια κάνουν οι Άγγλοι συνασθενείς, αν έχει αναφερθεί στο παρελθόν συγχωρέστε με.

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...
Posted

Κρίμα να μην διασωθεί ως μουσείο της ακτοπλοϊας μας. Κλασσικο Γαλλικό σκαρί που μεσουράνησε μαζί με τα αδέρφια του στην Ελληνική Ακτοπλοΐα. Το τελευταίο που μας απομεινε.

Posted

Όλα αυτά τα πλοία έφτασαν εκεί γιατί χρωστάγανε στο μισο shipfriends 😂

Να λέμε πάλι καλα που βγαίνουν σαν ναυάγια από τους κρατικούς ΟΛ και δεν γίνονται κανονικά ναυαγια σαν το Αρσινόη 

Posted
On 6/18/2014 at 2:26 PM, polmyt said:

Τελικα στην ντανα της μισοβυθισμενης δεξαμενης στην Ελευσινα κατεληξε η ΠΟΠΗ

 

On 4/17/2017 at 3:38 PM, Giorgos M said:

Διάβασα σε ένα site oτί το πλοίο μάλλον  θα μας αφήσει σύντομα για την Αλιάγα 

10 χρόνια ως αξιοθέατο και 7 χρόνια από το "φεύγει" κι ακόμα στον δρόμο είναι.

Σε ποιά θέση της λίστας απομάκρυνσης του ΟΛΕ βρίσκεται άραγε;

  • 2 months later...
Posted

Θα είχε τρομερό ενδιαφέρον να βλέπαμε ένα βίντεο από το πως είναι μέσα το πλοίο πλέον, όπως είχε γίνει αντίστοιχα από καποιους που τόλμησαν για τον Θεόφιλο και τον Κεντερη στην Ιταλία. Αλλο ένα ιστορικό σκαρί της ακτοπλοϊας μας οδεύει προς το τέλος…

Posted

Για την εποχή τους ήταν τα ιδανικότερα για Κυκλάδες.

Βαπόρια σβούρες, χωρητικότητα πλεύση, μέγεθος και ικανοποιητική ταχύτητα, ότι ακριβώς χρειαζόταν για τις Κυκλάδες τις δεκαετίες 80 και 90.

Σίγουρα αφήσαν εποχή..

Posted
16 hours ago, George...f said:

Θα είχε τρομερό ενδιαφέρον να βλέπαμε ένα βίντεο από το πως είναι μέσα το πλοίο πλέον, όπως είχε γίνει αντίστοιχα από καποιους που τόλμησαν για τον Θεόφιλο και τον Κεντερη στην Ιταλία. Αλλο ένα ιστορικό σκαρί της ακτοπλοϊας μας οδεύει προς το τέλος…

Βίντεο από το εσωτερικό του όσο και αν το θέλουμε δεν το βλέπω ειδικά τώρα που ετοιμάζεται να φύγει , παρόλα αυτά όποιος θέλει μπορεί να πατήσει τον σύνδεσμο από κάτω και να δει σπανιεσ φωτογραφίες του εσωτερικού του πλοίου όπως ήταν 20 χρόνια πρίν !

 

https://www.hhvferry.com/horsaob1.html

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...