gtogias Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 (edited) Ένα ακόμη πλοίο από τη Βόρειο Θάλασσα που ταξίδεψε στα νερά μας και μάλιστα με δύο ονόματα, αρχικά ως Neptunia για τη Libra Maritime και αργότερα ως Corinthia για την ΕΛΜΕΣ. Μάλιστα προσπάθησε να ανοίξει και τη γραμμή Πάτρα-Μεσσίνα αλλά χωρίς επιτυχία. Στα τελευταία του βρέθηκε στην Άπω Ανατολή όπου και καταστράφηκε από φωτιά το 1995: Edited February 11, 2018 by Nick the Greek tag
proud_ionian Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 αν δεν απατωμαι ηταν απο τα τελευταια τουρμπιναδικα ferries. ειχε κατασκευαστει ως αμιγως επιβατηγο και μετασκευαστηκε μετα
Nick the Greek Posted January 30, 2021 Posted January 30, 2021 Μιά άποψή του στην Πάτρα του 1990 από τον @FHFerry
proud_ionian Posted April 3, 2021 Posted April 3, 2021 16 hours ago, Nick the Greek said: Δεν φαίνεται στο deck plan αλλά εγώ θυμάμαι πως το γκαράζ του πλοίου στα 4/5 του ήταν χαμηλού ύψους και έπαιρνε μόνο ΙΧ. Φορτηγά πρέπει να έπαιρνε 2-3 αμέσως πρίν τον καταπέλτη στην πρύμη. Ή θυμάμαι λάθος? On 3/24/2011 at 10:54 PM, proud_ionian said: αν δεν απατωμαι ηταν απο τα τελευταια τουρμπιναδικα ferries. ειχε κατασκευαστει ως αμιγως επιβατηγο και μετασκευαστηκε μετα το βρηκαμε. @Nick the Greekτο corinithia πρεπει να θυμασαι. ηταν αμιγως επιβατηγο πλοιο και ειχε μετασκευαστει σε επιβατηγο οχηματαγωγο πριν ερθει στην Ελλαδα. φαινεται αλλωστε και απο τις φωτο του πλοιου, οτι υπαρχει ολοκληρο deck στα 4/5 του γκαραζ
Captain_Nionios Posted April 15, 2021 Posted April 15, 2021 Η μετασκευή από αμιγώς επιβατηγό σε εγ/ογ έγινε το 1970 στα Harland and Wolff με γκαράζ σχεδόν αποκλειστικά για ιχ με ύψος το πολύ 2 μέτρα. Οταν ήρθε στην Ελλάδα, πρέπει να έφαγαν λίγο από τους κοινόχρηστους χώρους που ήταν στον "αέρα" τους ύψους για φορτηγά, με σκοπό να δώσουν λίγο περισσότερο χώρο για φορτηγά. Ακόμα και μετά την παρέμβαση αυτή, το πολύ τα τελευταία 20 μέτρα πρυμα να ήταν διαθέσιμα. Στην Ελλάδα του έκαναν επίσης την κλασική επέκταση του εξωτερικού ντεκ πάνω από το πρυμιο ρεμετζο. Σε αυτή του την εκδοχή ήταν πραγματικά ένα πανέμορφο βαπόρι, εξαιρετικά αρμονικό, όνειρο στο μάτι. Στη συνέχεια του έχτισαν περιστεριώνα πρυμα, ψηλά, στο ντεκ της γέφυρας και το κατέστρεψαν εντελώς. Τραγική προσθήκη για λίγα κρεβάτια παραπάνω... Στο παρακάτω deck plan φαίνεται ότι είχε διαμορφωθεί για μαθητές - σπουδαστές κάποια στιγμή. http://hhvferry.com/neptuniadpx.html Νομίζω ότι έκανε ακόμα και Σέτε - Οράν, μου είχε πει παλιότερα ο καπτεν Δημήτρης Λαδάς ιστορίες που φόρτωναν καναρίνια γι'αυτό το δρομολόγιο... Μια διόρθωση, τα καναρίνια και το χύμα φορτίο στο γκαράζ αφορούσαν τα δρομολόγια Αφρική-Μάλτα και Αφρική-Σμύρνη. Στο Αφρική-Σμύρνη έκαναν Τρίπολη-Σμύρνη και ισως και Αλεξάνδρεια-Σμύρνη. Αυτα νομιζω γινονταν στα τελη της δεκαετιας του '80 ισως οριακα και αρχες '90. Παλαιοτερα το βαπορι ειχε κανει Μασσαλία-Αλγέρι και Σέτε-Οράν, παντα με καλο δρομο και πολυ καλο ταξίδεμα, σε δύσκολα κροσαρισματα με πολύ μεγάλα ύψη κύματος... Αν ήθελαν 20αριζε.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now