Petros P Posted December 13, 2013 Posted December 13, 2013 Με κάτι τέτοια φεύγει κόσμος..δεν μένει στην Ελλάδα...λογικές 80's....
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 13, 2013 Posted December 13, 2013 Έρχεται το πλοίο και σου λένε, έχουμε καταγγελία ότι κάποια νταλίκα είναι υπέρβαρη. Όλες οι νταλίκες που είναι στο πλοίο με την αποβίβαση, περνάτε για ζύγισμα. Συμφωνούμε και είναι λογικό. Σε κάθε τέτοια περίπτωση, πόσες νταλίκες βρέθηκαν υπέρβαρες, έχοντας κανονικά χαρτιά?
Cruise Europa Posted December 22, 2013 Posted December 22, 2013 Νηρέα (αν και καθυστερημένα λόγω απουσίας μου), απο μεγαλομεταφορικές δεν υπάρχουν τέτοια προβλήματα, γιατί δεν διακινδυνεύουν το όνομά τους για λίγο φορτίο παραπάνω. Λίγο-πολύ στα λιμάνια, ξέρουν ποιοι κάνουν τις λαμογιές, οπότε το σχόλιό μου αναφερόταν στη ταλαιπωρία που παιρνάνε όλοι και στα άσκοπα έξοδα.
.voyager Posted December 30, 2013 Posted December 30, 2013 (edited) Υπάρχει κάποια μακέτα που να απεικοίζει το πως θα διαμορφώνονται οι θέσεις πρόσδεσης μετά την ολοκλήρωση των έργων στο νέο λιμάνι; Edited December 30, 2013 by .voyager
Panagia Ekatontapiliani Posted January 21, 2014 Posted January 21, 2014 Απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, για έγκριση και αδειοδότηση του έργου κατασκευής ποδηλατικής διαδρομής κατά μήκος του θαλασσίου μετώπου Πατρών Την απόφαση για έγκριση και αδειοδότηση του έργου για την κατασκευή ποδηλατικής διαδρομής που θα συνδέει το Νέο Λιμένα Πατρών με το Κέντρο της Πόλης, υπέγραψε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης. Η απόφαση εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό του Υπουργείου Ναυτιλίας για την αξιοποίηση και ανάδειξη των λιμανιών της χώρας ως πόλων ανάπτυξης για την εθνική οικονομία και τις τοπικές κοινωνίες. Ειδικότερα το σχεδιαζόμενο έργο προβλέπειτην κατασκευή ποδηλατοδρόμου από την Ελ. Βενιζέλου έως το Χώρο Στάθμευσης Φορτηγών, από το Χώρο στάθμευσης Φορτηγών έως την οδό Παπαφλέσσα, καθώς και τη δημιουργία αρκετών άλλων υποδομών που απαιτούνται για την δημιουργία ενός σύγχρονου και ασφαλούς ποδηλατοδρόμου. Η ποδηλατική διαδρομή θα εκτείνεται από την Ελ. Βενιζέλου έως τη συμβολή του με την οδό Παπαφλέσσα και εντός των ορίων του Λιμένα Πατρών και θα έχει συνολικό μήκος 1.100 μέτρων περίπου και πλάτος 2,70 μ. Πηγη: ΥΕΝ
proud_ionian Posted January 21, 2014 Author Posted January 21, 2014 προφανως εννοουν την ασφαλτοστρωση και διαμορφωση του υπαρχοντος χωματοδρομου που διασχιζει το αλσυλιο μεταξυ ιχθυοσκαλας και νεου λιμανιου
proud_ionian Posted January 25, 2014 Author Posted January 25, 2014 Απαράδεκτο "κόλπο" έχουν βρεί εκεί στο λιμάνι της Πάτρας!! Έρχεται το πλοίο και σου λένε, έχουμε καταγγελία ότι κάποια νταλίκα είναι υπέρβαρη. Όλες οι νταλίκες που είναι στο πλοίο με την αποβίβαση, περνάτε για ζύγισμα. και με την επιβιβαση. ειχα καιρο να τυχω σε ωρα επιβιβασης και σημερα ειδα διπλη ουρα απο νταλικες που να ξακινα απο την ακτη δυμαιων (παραλιακη), να περιμενει για την πλαστιγγα
MILTIADIS Posted January 26, 2014 Posted January 26, 2014 Κατα την επιβιβαση εχω την εντυπωση οτι επιβαλεται το ζυγισμα.
Cruise Europa Posted January 26, 2014 Posted January 26, 2014 Σωστά. Κατά την επιβίβαση είναι υποχρεωτική η πλάστιγγα, όπως προανέφερε και ο Μιλτιάδης. Η ουρά που σχηματίστηκε φίλε proud, προφανώς έχει να κάνει απο την καλή κίνηση που έχουν τα πλοία του Grimaldi!
proud_ionian Posted January 26, 2014 Author Posted January 26, 2014 η καθυστερα χτες αγγιξε και την κοινοπραξια . ηταν ειδικη μερα ομως γιατι τσιμπησαν ενα φορτηγο με σοκολατουχα πορτοκαλια.
.voyager Posted February 11, 2014 Posted February 11, 2014 Τελικά η νοτιότερη θέση δεν χρησιμοποιείται λόγω των εργων.
proud_ionian Posted February 12, 2014 Author Posted February 12, 2014 για να αποφευγονται καθυστερησεις, θα πρεπει να εξεταστει το ενδεχομενο σε μερες αιχμης να γινονται και καποιες αναχωρησεις απο το 16 του παλιου λιμανιου (θεση που ειναι isps compliant)
.voyager Posted February 12, 2014 Posted February 12, 2014 Xθες το Superfast ΧΙ από το 14 μεθόρμισε. Το Check in που θα μπρορούσε να γίνεται σε αυτή την περίπτωση;
proud_ionian Posted February 12, 2014 Author Posted February 12, 2014 ειναι ενα θεμα αυτο, γιατι δεν υπαρχουν κιοσκια για check in στο παλιο λιμανι, αλλα θα μπορουσε να βρεθει μια λυση προσωρινα. η αλλη δυνατοτητα ειναι το καλοκαιρι, που ο καιρος δεν επιφυλασσει συχνα εκπληξεις, να εχουμε περισσοτερες πρυμνιοδετησεις στο νεο λιμανι
.voyager Posted February 14, 2014 Posted February 14, 2014 To λεωφορείο του ΟΛΠΑ μεταφέρει τους επιβάτες από τον επιβατικό σταθμό στο πλοίο, αλλά το παλιό λιμάνι δεν είναι και δίπλα για να πάνε οι επιβάτες πρώτα στο νέο λιμάνι για check in και μετά με το λεωφορείο στο παλιό για επιβίβαση. Σήμερα το SFII ήταν πρυμνιοδετημένο στο νέο επίσης.
proud_ionian Posted February 25, 2014 Author Posted February 25, 2014 για αλλη μια φορα αρνητικη δημοσιοτητα για την ηγεσια του λιμανιου. λιμεναρχης και διοικητες λιμενικων τμηματων στη διαθεση του αρχηγειου (ξηλωθηκαν κοινως), γιατι ο εσωτερικος ελεγχος αποκαλυψε φαμπρικα διελευσης υπερβαρων φορτηγων. (με συνεργατες και στην ιταλια εννοειται). ο νεος λιμεναρχης ξηλωσε ολο το τμημα ασφαλειας και το τμημα τροχαιας του ΚΛΠ. (δεν ειναι επισημο, αλλα ετσι εχει διαρρευσει). μου εκανε εντυπωση παντως που μετα απο πολυ καιρο επανεμφανιστηκαν και στο παλιο λιμανι συμβατικα αυτοκινητα του ΛΣ, ενω δικυκλιστες της τροχαιας ΛΣ ραβουν κουστουμια αβερτα.
proud_ionian Posted March 6, 2014 Author Posted March 6, 2014 το θεμα της αποδοσης ή μη μερους του θαλασσιου μετωπου στο Δημο θα απασχολησει την προεκλογικη εκστρατεια για το δημο πατρέων. το ΥΝΑ επιμενει οτι θα αποδοθει το κομματι γουναρη-αγιου νικολαου (θεσεις 1-5) στο δημο και το υπολοιπο (αλσος μεταξυ παλιου και νεου λιμανιου, υπολοιπο παλιο λιμανι, μαρινα κλπ) θα αξιοποιηθει απο τον ΟΛΠΑ ηδη εχουμε διαφορες κοκορομαχιες και αναγνωριστικα πυρα μεταξυ δημου και ΟΛΠΑ, αλλα και μεταξυ δημαρχου και υποψηφιων
proud_ionian Posted April 8, 2014 Author Posted April 8, 2014 Απαράδεκτο "κόλπο" έχουν βρεί εκεί στο λιμάνι της Πάτρας!! Έρχεται το πλοίο και σου λένε, έχουμε καταγγελία ότι κάποια νταλίκα είναι υπέρβαρη. Όλες οι νταλίκες που είναι στο πλοίο με την αποβίβαση, περνάτε για ζύγισμα. Συμφωνούμε και είναι λογικό. Μόνο που οι πλάστιγγες είναι αυτόματες και ο κάθε ιδιοκτήτης που δεν είναι και υπέρβαρος και το γνωρίζει κι έχει και πιστοποιήσεις απο το λιμάνι που επιβιβάστηκε, υποχρεούτε να καταβάλλει το αντίτιμο για το ζύγισμα απο την τσέπη του!!! Και όταν είναι στο πλοίο 200+ νταλίκες και αυτό γίνεται συχνά, καταλαβαίνετε τα έσοδα που εισρέουν στα ταμεία...... Αυτές όμως δεν είναι καλές τακτικές κι ευελπιστώ να αλλάξουν σύντομα! Με κάτι τέτοια φεύγει κόσμος..δεν μένει στην Ελλάδα...λογικές 80's.... υπαρχει μεγαλο θεμα με τα υπερβαρα φορτηγα. υπαρχουν πολλες καταγγελιες ακομη και απο τον προεδρο των ιδιοκτητων φορτηγων διεθνων μεταφορων νοτιου ελλαδος το φθινοπωρο ειχε ερθει κλιμακιο των εσωτερικων υποθεσεων του Λ.Σ. για μεγαλο διαστημα. ειχε κωπασει καπως το φαινομενο, εγιναν και καποιες αλλαγες στο λιμεναρχειο, αλλα, παντα συμφωνα με τα καταγγελομενα, το εχει ξεφυγει παλι η κατασταση. αυτες τις μερες ηταν και ο Χρυσοχοϊδης στην Πατρα (υπουργος μεταφορων θυμιζω) για να ακουσει ολους τους εμπλεκομενους. σχετικο ρεπορταζ ειχε η εντυπη εκδοση της πελοποννησου σημερα. δεν ξερω βεβαια που σταματα η αληθεια και που ξεκινα η υπερβολη. στο αρθρο αναφερουν μεχρι και... πεταμα κατεψυγμενων κρεατων στη θαλασσα για αποφυγη του ελεγχου. ΥΓ: ο ΟΛΠΑ εχει αναλαβει να εκπονησει in house μελετη για τη διαμορφωση σε αστικο παρκο, του αλσυλλιου αναμεσα σε φαρο και αγιο ανδρεα
proud_ionian Posted April 19, 2014 Author Posted April 19, 2014 Υπάρχει κάποια μακέτα που να απεικοίζει το πως θα διαμορφώνονται οι θέσεις πρόσδεσης μετά την ολοκλήρωση των έργων στο νέο λιμάνι; αν κρινω απο το πως γινονται οι προσχωσεις και πως πεφτουν τα μπλοκια για τη νεα θεση, η πεμπτη θεση θα ειναι προσανατολισμενη οπως και οι υπολοιπες δεν θυμαμαι αν το εχουμε ξαναπει, αλλα εχει σχεδον τελειωσει και η περιφραξη του λιμανιου. μεχρι τωρα "περιφρασσεται" απο λαμαρινες εργοταξιου.
proud_ionian Posted May 1, 2014 Author Posted May 1, 2014 η νεα εξωτερικη περιφραξη ειναι μνημειωδης. ενα τσιμεντενιο στηθαιο για βαση, που ερχεται λιγο πανω απο τη μεση ενος φυσιολογικου ανθρωπου και μεταλλικες κυλλινδρικες μπαρες υψους λιγο πανω απο δυο μετρα, εμπεπηγμενες στο τσιμεντο, τοσο κοντα ωστε ενας αδυνατος ανθρωπος να περνα, με μια σχετικη δυσκολια. ηδη οι αφγανοι... συμπολιτες μας εχουν ανακαλυψει το ποσο δυσκολο ειναι να περασεις. αν δεν μπει ομως συρματοπλεγμα μεσα απο τις μπαρες θα πεσει πολυ γελιο. υπαρχει βεβαια και η δευτερη περιφραξη, που ακομη ειναι λαμαρινες και καποια στιγμη θα κατασκευαστει. στην υπο κατασκευη πεμπτη θεση το μπαζωμα προχωρα και εχουν ξεκινησει να μπαινουν και μπλοκια. το αλσυλλιο αναμεσα σε φαρο και νεο λιμανι εχει καθαριστει απο σκουπιδια και διαφορα... τσουκνιδοειδη. ο ΟΛΠΑ στα πλαισια της προσπαθειας να δειξει οτι εχει σχεδιο για το χωρο , φυτεψε κατι ταλαιπωρα δεντρακια κατα μηκος της ακτογραμμης (ειναι κανα μετρο ψηλοτερα απο τη θαλασσα, αλλα οταν σκαει το κυμα τρωνε το αλατι της ζωης τους), ενω εχει βαλει σε καποια σημεια τσιμεντενια πεζουλια, οπου ΘΑ γινουν παρτερια με γκαζον
proud_ionian Posted June 9, 2014 Author Posted June 9, 2014 η νεα εξωτερικη περιφραξη ειναι μνημειωδης [...] ηδη οι αφγανοι... συμπολιτες μας εχουν ανακαλυψει το ποσο δυσκολο ειναι να περασεις. αν δεν μπει ομως συρματοπλεγμα μεσα απο τις μπαρες θα πεσει πολυ γελιο. και ιδου τα πειστηρια
proud_ionian Posted July 14, 2014 Author Posted July 14, 2014 καλοριζικο. τρια χρονια εν λειτουργια εκλεισε την παρασκευη το νοτιο λιμανι. τα τοπικα ΜΜΕ αναφερθηκαν αρκετα στο θεμα και ολοι εστιαασαν, σε τι αλλο, στην εικονα παρακμης και εγκαταλειψης του παλιου λιμανιου. Υπάρχει κάποια μακέτα που να απεικονίζει το πως θα διαμορφώνονται οι θέσεις πρόσδεσης μετά την ολοκλήρωση των έργων στο νέο λιμάνι; αν κρινω απο το πως γινονται οι προσχωσεις και πως πεφτουν τα μπλοκια για τη νεα θεση, η πεμπτη θεση θα ειναι προσανατολισμενη οπως και οι υπολοιπες αμ δε. τωρα που εχουν προχωρησει οι προσχωσεις και εχουν μπει αρκετα "καισόν" δεν ειναι τοσο ξεκαθαρα τα πραγματα. παιζει και να "κοιτα" η ραμπα νοτια. ενω τα πρωτα μπλοκια και οι πρωτες προσχωσεις δειχνουν να συνεχιζουν το κεφαλι της 4ης θεσης, μετα, στο υψος του παλιου αναβατοριου, τα μπλοκια μπαινουν πολυ μεσα η νεα εξωτερικη περιφραξη ειναι μνημειωδης. ενα τσιμεντενιο στηθαιο για βαση, που ερχεται λιγο πανω απο τη μεση ενος φυσιολογικου ανθρωπου και μεταλλικες κυλλινδρικες μπαρες υψους λιγο πανω απο δυο μετρα, εμπεπηγμενες στο τσιμεντο, τοσο κοντα ωστε ενας αδυνατος ανθρωπος να περνα, με μια σχετικη δυσκολια. ηδη οι αφγανοι... συμπολιτες μας εχουν ανακαλυψει το ποσο δυσκολο ειναι να περασεις. αν δεν μπει ομως συρματοπλεγμα μεσα απο τις μπαρες θα πεσει πολυ γελιο. καλα, μιλαμε για τα μαλλιά της μουρλης. οι μπαρες της περιφραξης εχουν γινει σαν πλαστικη τσατσαρα που εχει πεσει στα χερια κουταβιου. ηδη εχουν αρχισει να γινονται συζητησεις για την αναγκη να μπει και συρματοπλεγμα (σωωωπα ). α, το ανισοϋψες τσιμεντο στη βαση της περιφραξης, υποτιθεται οτι συμβολιζει το κυμα της θαλασσας
georgios express Posted July 16, 2014 Posted July 16, 2014 καλοριζικος ο κομβος Συγγνωμη γιατρε μου, αυτος ειναι ο διαβοητος κομβος Γλαυκου που εκ κατασκευης ηταν κλειστος;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now