Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Νομιζω η πλωρη του ΔΗΛΟΣ αρεσε και θα χρησιμοποιηθει και στο newbuilding της COTUNAV(παραδοση το 2012 απο τα DSME)

____________________________

(2012, launched as Hannibal)

Edited by proud_ionian
tag
Posted (edited)

το newbuilding της COTUNAV(παραδοση το 2012 απο τα DSME)

Το οποίο γενικά σα να φέρνει με την τετράδα αδερφών του Μoby Freedom. "World's largest ferry" από την CoTuNav; Μάλιστα...

Sorry για το off topic. Να κάνουμε ένα topic για το... Hannibal!!

Edited by .voyager
  • 8 months later...
Posted

To ονομα του ειναι TANIT τελικα (στην πορεια το αλλαξαν).Υποτιθεται οτι τον Ιουνιο θα ειναι ετοιμο...αλλα ας κρατανε και μια πισινη με τα DSME :D

Posted

συγνωμη αλλα απο ποτε World's largest ferry???ειναι κατα 15 μικροτερο απο τα 4 cruise...

Εκτος και αν εννοουν χωριτηκοτητες

  • 5 weeks later...
Posted

Αλλες 2 φωτο διερευσε η εταιρια για το νεο της πλοιο.Το παλατια μπροστα του ειναι αριστουργηματα :lol: Ευτυχως που υπαρχουν και οι κοκοφοινικες :P με την πισινα για να εχουμε με κατι να ασχολουμαστε,σε σχεση με το πλοιο B)

  • 1 month later...
Posted

Καλο promo κανει η εταιρια του με την δημοσιευση πληροφοριων και φωτογραφιων για το πλοιο.Εσωτερικα απ οτι φαινεται,θα βαλει κατω και τα ΔΗΛΟΣ/ΠΑΤΜΟΣ :P

εχουμε και το ΙΜΟ 9598579

Posted

Φαίνεται ότι θα είναι εντυπωσιακό εσωτερικά, θυμίζοντας χώρους κρουαζιερόπλοιου. Δεν μένει παρά μόνο να το διαπιστώσουμε σε πραγματικές φωτογραφίες.

Posted (edited)
θυμίζοντας χώρους κρουαζιερόπλοιου.

Που τα χαρακτηρίζει η υπερβολή. Η άποψη είναι πως ήδη διαφαίνεται ότι δε θα είναι πιό εκλεπτισμένο εσωτερικά από το δίδυμο BSDelos/Patmos γιατί στα graphics φαίνονται οι... αραβικές επιρροές (ακόμη κι αν είναι concept), διακόσμηση λίγο "φορτωμένη" για την εποχή μας, που το καθιστούν υποδεέστερό τους. Σα να βάζαμε στα Blue Star κίονες κορινθιακού ρυθμού. Το "loud" δεν είναι της μοδός!

Δεν μένει παρά μόνο να το διαπιστώσουμε σε πραγματικές φωτογραφίες.

Σωστά. Δε μπορούμε να κρίνουμε με σιγουριά από τα graphics, συχνά ωραιοποιούν. Πχ. το "Spirit of Britain" δεν είναι τελικά τόσο εντυπωσιακό όσο παρουσιαζόταν στα graphics του micro-site της P&O. Edited by .voyager
Posted

Γιατί ο καθένας μας πρέπει να ακολουθάει τη μόδα της εποχής??? Εξαρτάται τι αρέσει στον καθένα μας!!! Άλλοι θέλουν το μοντέρνο design και άλλοι το πιο κλασσικό!!!

  • 4 weeks later...
Posted
Εσωτερικα απ οτι φαινεται,θα βαλει κατω και τα ΔΗΛΟΣ/ΠΑΤΜΟΣ

Και εξωτερικα θα βαλει κατω το...ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ B) Πρεπει να εχει και clamshell καθως η πλωρη φαινεται λιγο 'καμπριολε'.

  • 1 month later...
Posted

Μιά χαρά είναι το βαποράκι :D .

Το θέμα είναι πως δέν πρόκειται να το δούμε στα νερά μας πρίν περάση καμμιά εικοσιπενταετία.

Posted

Επίτρεψέ μου, φίλε Hastaroth, να πω ότι και να μην το δούμε στα νερά μας δεν έγινε και κάτι :) Για την ώρα έχουμε στα νερά μας πλοία καλύτερά του από κάθε άποψη. Ένα αδιάφορο, "κουτο-ειδές" design το χαρακτηρίζει και για το εσωτερικό έχω τις επιφυλάξεις μου.

Τα παλατια μπροστα του ειναι αριστουργηματα :lol:
  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Τελικα το βαψιμο εκανε την διαφορα στο πλοιο,τουλαχιστον εμενα μου φαινεται πολυ ομορφο :blink: στην παρακατω φωτο.Περισσοτερες απο τα sea trials εδω.

ΥΓ1.Για αλλη μια φορα οι ξενοι μας βαζουν τα γυαλια για το πως πρεπει να ρεκλαμαρεις τα πλοια σου στους επιβατες.Εμεις ποσο καιρο ψαχναμε για φωτο του ΔΗΛΟΣ και τωρα του ΠΑΤΜΟΣ B)

ΥΓ2.Τοσο μεγαλο duck tail δεν εχω ξαναδει :blink:

trials-end-of-april-2012-dsme.jpg

Edited by NHSOS XIOS
Posted
λετε να παραδοθει πριν το ΠΑΤΜΟΣ :P

Συμφωνα με την ansa ξεκιναει ταξιδια 21/6 που σημαινει οτι τελη Μαιου πρεπει να ξεκινησει απο την Κορεα.Στο site της εταιριας εχει σε πρωτο πλανο ολες τις φωτο απο τα δοκιμαστικα.

ΥΓ.Απο τον στολο λειπει πια ο ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛ(και στην αγγλικη εκδοση).

  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Οριστε λοιπον,την Τριτη το πλοιο παραδιδεται επισημα στην CTN και την Τεταρτη ξεκιναει απο την Κορεα.Το δικο μας οπως βλεπετε ειναι εκει κ εχει ο θεος ποτε θα παραδοθει... B)

A delegation of Tunisian businessmen operating in the sector of car dealerships and the only representative of the new car ferry cargo to the NTC to replace Al Habib, visited Busan Korean shipyard where she took the final preparations for delivery of this big boat passenger cars and for Tunisia.

With a capacity of 3,200 passengers and 1,060 vehicles, the new Car Ferry "Tanit" made its final sea trials in Japan, not far from the shipyard in Busan, instead of its construction, where we had been able to discover up close. The Tanit, whose tender and construction predate the Revolution, has all the necessary amenities required international standards for quality, safety and environmental protection. It is well equipped with an infirmary, three restaurants, five recreation areas, an arcade, a children's area, a pool, a mosque, a shopping complex and a large convention hall. The Tanit should be delivered on May 29, the Tunisian authorities.

For the occasion, the Minister of Transport Abdelkrim Haroun, who will be accompanied by the new CEO of CTN, will conduct the official opening of the boat, in Busan in South Korea.

Abdelkrim Harouni and take delivery of a transport ship, passenger cars, worth 450 million dinars. Funding was provided by the consortium of foreign banks, BNP Paribas and Societe Generale at 80% and that NTC could assurer20% flow.

Industrial port city of South Korea, Busan hosts, indeed, the shipyard which was manufactured on Car Ferry Tunisian and an industrial site of the Korean brand SsangYong dealer in Tunisia which is Sotudis society.

Scheduled to be officially handed over to Tunisian authorities, 29 May, he will sail on 30, towards the port of La Goulette, with 160 cars on board Korean brand SsangYong, on behalf of the Sotudis Hafedh Zouari, the Tanith should arrive at the port of La Goulette between 13 and 15 June next and do some two weeks later, her maiden voyage roundtrip from Tanit on the line from Marseilles, scheduled for June 21, 2012.

post-2049-0-41441600-1337872382_thumb.jp

http://www.africanmanager.com/

Edited by NHSOS XIOS
Posted

Και διαφίμηση του κάνουν με τις........ διαρρροές φωτογραφιών και τον κόσμο προετοιμάζουν. Οι δικοί μας κρατούν ....σιγή ιχθύος.

Το χρήμα φαίνετε έπεσε για το Tanit και πλέον όλοι τρέχουν, ενώ για το δικό μας...........

Posted

Εμ αυτοί έχουν πιό πολύ χρήμα και δέν έχουν ούτε κρίση ούτε μνημόνια....

Πάντως θα συμφωνήσω με τον voyager ότι ένα κυτιοειδές κατιτίς το έχει.Αλλά πλέον αυτά είναι τα "μοδέρνα" γούστα και οφείλουμε να τα δεχώμαστε (ή έστω,να τα ανεχώμαστε).France,QE κλπ "καραβίσια" βαπόρια να τά ξεχάσουμε,δέν ξαναγίνονται.....

Καλά ταξίδια να έχη πάντως-αυτό είναι το σημαντικώτερο.

ΥΓ.Και το εσωτερικό του πάντως,δέν είναι άσχημο.

Posted (edited)

Χτες εγιναν τα εγκαινια και πολλα γαλλοφωνα ΜΜΕ εχουν την ειδηση πρωτο θεμα περιγραφοντας το ΤΑΝΙΤ σαν ενα απο τα καλυτερα cruise ferry στον κοσμο και την σπουδαιοτητα μια τετοιας μεγαλης επενδυσης απο την CTN.

With a cruising speed of 27.5 knots sailors, the Tanit will be able to rally Tunis to Marseille in only 17 hours in comfort and luxury cruise lines worthy. Also offers the Tanit, in addition to cabins and seats as relaxing as the first class of aircraft, 30 apartments of 130 square meters each and single rooms. The fully equipped bathrooms and even hot tubs and even TV sets and stereos. We are told that the boat has no fewer than 250 TV stations in its various compartments, not counting those rooms and apartments. In a luxury worthy of a thousand and one nights, the Tanit offers five restaurants equipped with high brand appliances, served by two kitchens. The Tanit also offers its passengers among the Tunisian living abroad and foreign tourists, two bars, a Moorish café, five recreation areas, an arcade, a children's area and even a prayer room where Nahdhaoui the Minister did not fail to make the first prayer. As a real cruise ship, the Tanit also offers two swimming pools one of which is designed for children, a shopping complex and a large convention hall.

Εσωτερικα λοιπον πρεπει να βαζει κατω σχεδον ολα τα συγχρονα ferries με την πολυτελεια και τις ανεσεις που προσφερει.Εξωτερικα παλι 1,2,3,σιγουρα ειναι αρκετα κουτι αλλα εμενα μ αρεσει τελικα :P ,κυριως λογω του χρωματισμου οπως λεω και παραπανω.Μαλιστα θα το χαρακτηριζα τον ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟ της εποχης μας,για το μεγεθος του,το σχημα του αλλα και την χωρητικοτητα του σε επιβατες και οχηματα(3200/1060).

Εχει φυγει απο τα ναυπηγεια(ειναι στην ραδα του Busan)ενω τα δρομολογια του απο τις 25/6 θα τα βρειτε εδω.

Edited by NHSOS XIOS
  • 2 weeks later...
Posted

Ξεκινησε το παπορι την Παρασκευη(νομιζω)απο τα DSME και επειδη το πανε πατημενο με 26+μιλια βρισκεται ηδη στο Colombo για ανεφοδιασμο.Παρακατω το βιντεο απο τα εγκαινια/τελετη παραδοσης(κυρια Blue Star εμεις γιατι δεν ειδαμε τιποτα στο ΔΗΛΟΣ :ph34r:?)

Posted

Fuel stop στην Τζεντα πριν λιγες ωρες και βουρ με 27μιλια για το Σουεζ,πιθανον θα προλαβει το μεθαυριανο πρωινο κομβοι για πανω.Κορεα-Μεσογειος σκαρτα 14μερες :blink:

Posted

Το πλοιο προλαβε το κομβοι και σε λιγη ωρα μπαινει στην μεσογειο.αυτη την ωρα ειναι στο καναλι

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...