polmyt Posted March 9, 2011 Posted March 9, 2011 (edited) On 3/9/2011 at 10:09 AM, giopet said: Κατά πάσα πιθανόητα έχεις δίκιο. Απλά θυμόμουν ένα ατύχημα με κάποιο Εξπρές στη Χιο 5 ή 6 χόνια πριν το τράκο του Νήσος Χίος. Μάλλον θυμόμουν το λάθος Εξπρές. Παρακαλώ συγχωρήστε μου την παραπληροφόρηση! Για ποιο ΑΘΕΝΣ ΕΞΠΡΕΣ μιλαμε? Εχουμε καμια πληροφορια παραπανω?Προσωπικα δεν την εχω ξανακουσει την ιστορια Edited February 11, 2018 by Nick the Greek
Nektarios Papadakis Posted March 18 Posted March 18 Λίγα στοιχεία για το πλοίο. Το ΑΘΕΝΣ ΕΞΠΡΕΣ κατασκευάστηκε το 1949 στο ναυπηγείο S.A Cockerill (John Cockerill S.A., Hoboken, Βέλγιο) με αριθμό κατασκευής 731 και ήταν 2572 gt. Διαστάσεις 114,31 m x 15,07 m. Είχε 2 μηχανές Sulzer, δίχρονες, δεκακύλινδρες, 7600 ίππων και ταχύτητα 20 κόμβους. Αγοράστηκε το 1976 από τον Α. Μερτίκα (Blanca Compania Naviera S.A.), ονομάστηκε ΛΗΤΩ και νηολογήθηκε στη Β΄κλάση του Πειραιά με αριθμό 5744 και ΔΔΣ SYLC. Πουλήθηκε το 1977 στον Γεώργιο Κιοσέογλου (Ακτοπλοϊκή Α.Ε. Πειραιάς) και μετονομάστηκε σε ΑΘΕΝΣ ΕΞΠΡΕΣ με ίδιο νηολόγιο και ΔΔΣ. Διαλύθηκε στου Σάββα στην Ελευσίνα στις 1-8-1984. Υπάρχει ΕΔΩ μια πολύ ωραία σελίδα με στοιχεία και φωτογραφίες από την καριέρα του (και την Ελληνική).
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 18 Posted March 18 Μιά διόρθωση,πουλήθηκε το 1977 στον Γεώργιο Κουσουνιάδη Πανέμορφο κ γρήγορο βαπόρι, ο πρόγονος όλων των Βέλγων που μας ΄ήλθαν στην Ελλάδα
pkos Posted March 18 Posted March 18 Κοντάδελφο του Αιγαίον είναι νομίζω και όπως είπε κι ο Βίκτωρ Χιώτης ο πρόγονος πολλών Βέλγων με εναπομείναντες εδω στην ακτοπλοϊα το σούπερσταρ.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 18 Posted March 18 Το πρόγονος το εκφράζει καλύτερα αφού μοιάζουν μεν αλλά έχουν κ διαφορές Κοντοξάδελφο,ξάδελφο πλησιάζει περισσότερο
Molmed Posted March 18 Posted March 18 5 hours ago, Nektarios Papadakis said: Λίγα στοιχεία για το πλοίο. Το ΑΘΕΝΣ ΕΞΠΡΕΣ κατασκευάστηκε το 1949 στο ναυπηγείο S.A Cockerill (John Cockerill S.A., Hoboken, Βέλγιο) με αριθμό κατασκευής 731 και ήταν 2572 gt. Διαστάσεις 114,31 m x 15,07 m. Είχε 2 μηχανές Sulzer, δίχρονες, δεκακύλινδρες, 7600 ίππων και ταχύτητα 20 κόμβους. Αγοράστηκε το 1976 από τον Α. Μερτίκα (Blanca Compania Naviera S.A.), ονομάστηκε ΛΗΤΩ και νηολογήθηκε στη Β΄κλάση του Πειραιά με αριθμό 5744 και ΔΔΣ SYLC. Πουλήθηκε το 1977 στον Γεώργιο Κιοσέογλου (Ακτοπλοϊκή Α.Ε. Πειραιάς) και μετονομάστηκε σε ΑΘΕΝΣ ΕΞΠΡΕΣ με ίδιο νηολόγιο και ΔΔΣ. Διαλύθηκε στου Σάββα στην Ελευσίνα στις 1-8-1984. Υπάρχει ΕΔΩ μια πολύ ωραία σελίδα με στοιχεία και φωτογραφίες από την καριέρα του (και την Ελληνική). Νεκτάριε, το εν λόγω πλοίο έχει και κάτι από Κρήτη, είχε υπηρετήσει σε αυτό μέχρι το τέλος του πλοίου ως υποπλοίαρχος και ύπαρχος ο καπετάν Γιώργης Σανδαλάκης, μετέπειτα πλοίαρχος στο ΚΑΝΤΙΑ, στο ΤΑΛΩΣ, στο ΑΠΤΕΡΑ, στο ΛΙΣΣΟΣ και στο ΛΑΤΩ.
Nektarios Papadakis Posted March 19 Posted March 19 10 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Μιά διόρθωση,πουλήθηκε το 1977 στον Γεώργιο Κουσουνιάδη Πανέμορφο κ γρήγορο βαπόρι, ο πρόγονος όλων των Βέλγων που μας ΄ήλθαν στην Ελλάδα Ναι σωστά, στον Κουσουνιάδη πουλήθηκε... εκ παραδρομής το έγραψα λάθος, σόρρυ !
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 19 Posted March 19 On 3/9/2011 at 3:59 PM, gtogias said: Αν και off topic για τον φίλο polmyt: Ήμουν παρών στο ατύχημα τότε Κόλλησε το τιμόνι του κ προσέκρουσε στην άκρη του νότιου λιμενοβραχίονα κ εν συνεχεία κόλλησε στην ξέρα που υπάρχει στα νότια του λιμένα της Χίου Εκεί έμεινε αρκετές ώρες κολλημένο αφού ύστερα από ανεπιτυχείς προσπάθειες από αλιευτικά κ το ΚΑΠΕΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣ,το ξεκόλλησε το Ρ/Κ ΑΧΙΛΛΕΑΣ του Φραγκάκη Όσο γιά το ρήγμα,η πλώρη είχε γίνει φυσαρμόνικα 2-3 μ στο ύψος του μπλε της μπότας,πολύ χοντρή λαμαρίνα Έχω αρκετές φωτο μόλις βρεθούν θα τις ανεβάσω.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now