Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)
On 3/9/2011 at 10:09 AM, giopet said:

Κατά πάσα πιθανόητα έχεις δίκιο. Απλά θυμόμουν ένα ατύχημα με κάποιο Εξπρές στη Χιο 5 ή 6 χόνια πριν το τράκο του Νήσος Χίος. Μάλλον θυμόμουν το λάθος Εξπρές.

Παρακαλώ συγχωρήστε μου την παραπληροφόρηση!

Για ποιο ΑΘΕΝΣ ΕΞΠΡΕΣ μιλαμε?

Εχουμε καμια πληροφορια παραπανω?Προσωπικα δεν την εχω ξανακουσει την ιστορια

Edited by Nick the Greek
  • 7 years later...
Posted

Λίγα στοιχεία για το πλοίο.

Το ΑΘΕΝΣ ΕΞΠΡΕΣ κατασκευάστηκε το 1949 στο ναυπηγείο S.A Cockerill (John Cockerill S.A., Hoboken, Βέλγιο) με αριθμό κατασκευής 731 και ήταν 2572 gt. Διαστάσεις 114,31 m x 15,07 m. Είχε 2 μηχανές Sulzer, δίχρονες, δεκακύλινδρες, 7600 ίππων και ταχύτητα 20 κόμβους.

Αγοράστηκε το 1976 από τον Α. Μερτίκα (Blanca Compania Naviera S.A.), ονομάστηκε ΛΗΤΩ και νηολογήθηκε στη Β΄κλάση του Πειραιά με αριθμό 5744 και ΔΔΣ SYLC.

Πουλήθηκε το 1977 στον Γεώργιο Κιοσέογλου (Ακτοπλοϊκή Α.Ε. Πειραιάς) και μετονομάστηκε σε ΑΘΕΝΣ ΕΞΠΡΕΣ με ίδιο νηολόγιο και ΔΔΣ.

Διαλύθηκε στου Σάββα στην Ελευσίνα στις 1-8-1984.

Υπάρχει ΕΔΩ μια πολύ ωραία σελίδα με στοιχεία και φωτογραφίες από την καριέρα του (και την Ελληνική).

Posted

Κοντάδελφο του Αιγαίον είναι νομίζω και όπως είπε κι ο Βίκτωρ Χιώτης ο πρόγονος πολλών Βέλγων με εναπομείναντες εδω στην ακτοπλοϊα το σούπερσταρ.

Posted
5 hours ago, Nektarios Papadakis said:

Λίγα στοιχεία για το πλοίο.

Το ΑΘΕΝΣ ΕΞΠΡΕΣ κατασκευάστηκε το 1949 στο ναυπηγείο S.A Cockerill (John Cockerill S.A., Hoboken, Βέλγιο) με αριθμό κατασκευής 731 και ήταν 2572 gt. Διαστάσεις 114,31 m x 15,07 m. Είχε 2 μηχανές Sulzer, δίχρονες, δεκακύλινδρες, 7600 ίππων και ταχύτητα 20 κόμβους.

Αγοράστηκε το 1976 από τον Α. Μερτίκα (Blanca Compania Naviera S.A.), ονομάστηκε ΛΗΤΩ και νηολογήθηκε στη Β΄κλάση του Πειραιά με αριθμό 5744 και ΔΔΣ SYLC.

Πουλήθηκε το 1977 στον Γεώργιο Κιοσέογλου (Ακτοπλοϊκή Α.Ε. Πειραιάς) και μετονομάστηκε σε ΑΘΕΝΣ ΕΞΠΡΕΣ με ίδιο νηολόγιο και ΔΔΣ.

Διαλύθηκε στου Σάββα στην Ελευσίνα στις 1-8-1984.

Υπάρχει ΕΔΩ μια πολύ ωραία σελίδα με στοιχεία και φωτογραφίες από την καριέρα του (και την Ελληνική).

Νεκτάριε, το εν λόγω πλοίο έχει και κάτι από Κρήτη, είχε υπηρετήσει σε αυτό μέχρι το τέλος του πλοίου ως υποπλοίαρχος και ύπαρχος ο καπετάν Γιώργης Σανδαλάκης, μετέπειτα πλοίαρχος στο ΚΑΝΤΙΑ, στο ΤΑΛΩΣ, στο ΑΠΤΕΡΑ, στο ΛΙΣΣΟΣ και στο ΛΑΤΩ.

Posted
10 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Μιά διόρθωση,πουλήθηκε το 1977 στον Γεώργιο Κουσουνιάδη
Πανέμορφο κ γρήγορο βαπόρι, ο πρόγονος όλων των Βέλγων που μας ΄ήλθαν στην Ελλάδα

Ναι σωστά, στον Κουσουνιάδη πουλήθηκε... εκ παραδρομής το έγραψα λάθος, σόρρυ ! 

Posted
On 3/9/2011 at 3:59 PM, gtogias said:

Αν και off topic για τον φίλο polmyt:

post-2126-0-66689500-1299679169_thumb.jp

Ήμουν παρών στο ατύχημα τότε Κόλλησε το τιμόνι του κ προσέκρουσε στην άκρη του νότιου λιμενοβραχίονα κ εν συνεχεία κόλλησε στην ξέρα που υπάρχει  στα νότια του λιμένα της Χίου Εκεί έμεινε αρκετές ώρες κολλημένο αφού ύστερα από ανεπιτυχείς προσπάθειες από αλιευτικά κ το ΚΑΠΕΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣ,το ξεκόλλησε το Ρ/Κ ΑΧΙΛΛΕΑΣ του Φραγκάκη Όσο γιά το ρήγμα,η πλώρη είχε γίνει φυσαρμόνικα 2-3 μ στο ύψος του μπλε της μπότας,πολύ χοντρή λαμαρίνα
Έχω αρκετές φωτο μόλις βρεθούν θα τις ανεβάσω.

 

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...