Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
44 minutes ago, allk said:

Ισχύουν οι φήμες ότι η golden star ψάχνει να μπει στην γραμμή του Ευβοικου- Μαρμαρι αγοράζοντας τα πλοία της γραμμής 

 

30 minutes ago, polmyt said:

Βασικα ισχυει οτι ειδανε το ΠΑΝΟΡΑΜΑ. Τωρα αν θα προχωρησουν στην αγορα του και αν μπουν στη γραμμη του Μαρμαριου ειναι μια αλλη ιστορια και μαλλον μακρινη ακομα

Και έτσι όπως πάει η γραμμή, φαίνεται λαμπρή επιχειρηματική ευκαιρία για τους αφους 🤪

Αν δε γίνει κάτι (μείωση τιμών, αύξηση δρομολογίων και πιθανώς αλλαγή πλοίων με λιγότερο κοστοβόρα, βελτίωση υπηρεσιών γενικότερα κλπ) τα πράγματα δεν είναι καλά για το μέλλον....

(Το plot σε excel δικό μου βάσει στοιχείων που υπάρχουν δημόσια - είναι επιβατική κίνηση - σύνολο επιβιβάσεων και αποβιβάσεων ανά τρίμηνο)

326522241_727821298863123_1685018636861229746_n.png

Είναι φαύλος κύκλος. Η μειωμένη κίνηση επιβάλλει περικοπές δρομολογίων, οι τελευταίες μειώνουν ακόμη περισσότερο την κίνηση και η μειωμένη κίνηση φέρνει περεταίρω περικοπές δρομολογίων. Είναι ημέρες (μέσα στα τελευταία χρόνια) που έχει μόνο ένα δρομολόγιο, οπως πχ και τώρα τις Κυριακές..... 

Περισσότερα και αυστηρή επιστημονική αποδειξη εδώ: https://www.tau.ac.il/~bennya/publications/TransResB2013BarYosefMartensBenenson.pdf 

Posted (edited)

Καλά, δε θα τους χαλαγε να έχουν χειμώνα καλοκαίρι μόνο του το Σταρ στο Μαρμάρι ίσως με θερινή προσθήκη της Καρύστου και ταυτόχρονα το Πανόραμα σε ενδοκυκλαδικη επιδοτούμενη γραμμή.

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Και το Εύβοια Σταρ πολύ είναι για το χειμώνα. Εκτιμώ ότι χρειάζεται ένα μικρό οικονομικότερο πλοίο (ως 60-70 μετρα πχ, να παιρνει και μερικα φορτηγά, το Aqua Spirit θα ήταν καλό ή έστω κάτι τέτοιο) με περισσότερα δρομολόγια (τουλάχιστον 4 τη μέρα ορισμένες ημέρες) για να μπορεί να είναι ανταγωνιστικό στη γραμμή των Στύρων, και χαμηλότερες τιμές. 

Οπως ηταν το Κάρυστος δηλαδή κάποτε, κάτι τέτοιο. 

Posted

Οικονομική κρίση

Ασφαλέστερος και γρηγορότερος δρόμος από Στυρα. Για μια οικογένεια με αυτοκίνητο η διαφορά είναι μεγάλη. 

Σιγά σιγά απευθύνεται πιο πολυ στους επιβάτες χωρίς ΙΧ. πολλες φορές δεν υπάρχει ανταπόκριση ΚΤΕΛ. 

Τα δρομολόγια ακόμα και για το τριήμερο που έρχεται δεν έχουν ανακοινωθεί, μη μπορώντας κάνεις να κανονίσει. Σε αντίθεση με τη γραμμή των Στυρων που είναι αναρτημενα. Επίσης πλέον την Κυριακή καθιερώθηκε το μονο δρομολόγιο.

Πως να επιλέξει κάποιος να παει από Μαρμάρι; Εκτός αν είναι πεζός ή βαριέται να οδηγήσει 20 λεπτά + 20 λεπτά παραπανω. 

Επιπλέον το Ευβοια Σταρ μόνο του πολυ δυσκολα σηκώνει τριημερα, Πασχα κ καλοκαίρι. Οπότε χρειάζεται μεγαλυτερο πλοιο. Και παμε στο Πανόραμα που παρα είναι μεγάλο. 

Posted

20 +20 ; Δεν θα το έλεγα, διπλάσιοι και βάλε χρόνοι και για Αγία Μαρίνα, και από Νέα Στύρα για Κάρυστο.

Συν το κόστος της οδικής μεταφοράς, πολλά τα χιλιόμετρα.

Αυτό που σώζει τη γραμμή της Αγίας Μαρίνας είναι η συχνότητα και μόνο. 

 

 

Posted (edited)

Προφανώς, είκοσι λεπτά κάνεις από το Μαραθώνα για να φτάσεις στο λιμάνι της Αγίας Μαρίνας, όχι από τη Ραφήνα.

Όπως και το Νέα Στύρα Μαρμάρι είκοσι λεπτά ασχολιαστο, εκτός αν το κάνεις ως συνοδηγός του Φερσταπεν.

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted
1 hour ago, Villandry said:

εκτός αν το κάνεις ως συνοδηγός του Φερσταπεν.

Στον συγκεκριμένο δρόμο, ούτε αυτός δεν το κάνει τόσο. 

Posted

Από τότε που βελτιώθηκε ο δρόμος Μαρμαρίου-Στύρων δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να πάρει κανείς το πλοίο για Μαρμάρι. Οι τιμές ήταν πάντα πολύ φτηνότερες για τα Στύρα (ειδικά για το αυτοκίνητο). 

Αλλά και για όσους επιβάτες δεν έχουν αυτοκίνητο όλα τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Αττικής συνδέονται με το φέρι, το οποίο περιμένει κιόλας το ΚΤΕΛ αν αυτό αργήσει.

Ο πιο σημαντικός παράγοντας όμως είναι (όπως προαναφέρθηκε) η συχνότητα και η συνέπεια στα δρομολόγια της Αγίας Μαρίνας. Ειδικά τη θερινή περίοδο τα δρομολόγια ανακοινώνονται μήνες πριν. 

Η Κάρυστος ίσως είναι άλλη περίπτωση και λόγω της μεγαλύτερης απόστασης απ' τα Στύρα αλλά για το Μαρμάρι όσο δεν αλλάζει κάτι ριζικά στις δύο επιλογές πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να πάει κάποιος από Ραφήνα

Posted

Κάρυστος Μαρμάρι γυρω στο ενα τέταρτο με εικοσάλεπτο και αντίστοιχα Καρυστος Στυρα 40-45 λεπτά είναι. 

Μετά πχ Αγία Παρασκευή Ραφήνα είναι 30 λεπτά και Αγια Παρασκευη Αγια Μαρίνα 50-60 λεπτά

Αλλά το ζήτημα δεν είναι εκεί, αν είναι 45 λεπτά ή μια ώρα παραπανω οδήγηση. 

Λίγοι είναι αυτοί που επιλέγουν την γραμμή με ΙΧ. Τους περισσότερους που ξέρω και πηγαινοερχονται Καρυστο Αθήνα με ΙΧ από Στυρα πανε, περαν καποιων εξαιρέσεων όπως άνθρωποι πιο προχωρημένης ηλικίας, ενα άτομο με ΙΧ οπότε δεν αξίζει από Στυρα και άτομα που απλά δίνουν τα παραπανω χρήματα γιατί δεν θέλουν αυτή τη παραπανω οδήγηση. 

Και ξαναλέω, ουτε στους επιβάτες δεν μπορεί να βασιστεί η γραμμή, καθώς δεν είναι κανένας σίγουρος αν υπάρχει ανταπόκριση ΚΤΕΛ σε κάθε δρομολόγιο για να κανονίσει. Κάτι πρεπει να αλλάξει σαφώς. 

Posted

Για του λόγου το αληθές, το Σάββατο δεν υπάρχει ΚΤΕΛ από Μαρμάρι στο τελευταίο δρομολόγιο από Ραφήνα (17:30). Στην ερώτησή μου, γιατί σε ένα τριήμερο δεν υπάρχει ΚΤΕΛ στο τελευταίο δρομολόγιο του Σαββάτου, έλαβα την τεκμηριωμένη απάντηση: "είναι πολυ αργά"  18:30 ώρα το απόγευμα. Τα συμπεράσματα δικά σας. 

  • 11 months later...
Posted

Ως ένδειξη πένθους, το σημερινό απογευματινό και τα αυριανά δρομολογια δεν θα πραγματοποιηθούν.

Posted (edited)

Δεν είναι ακριβώς ένδειξη πένθους, υπάρχουν και κάποια διαδικαστικά προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν απ'ότι άκουσα. Η δολοφονηθείσα φαινόταν σαν ιδιοκτήτρια της εταιρίας των 2 πλοίων οπότε τώρα ουσιαστικά έμεινε ακέφαλη. Επίσης υπάρχει κι ένα κληρονομικό δικαστήριο. Πρέπει να τακτοποιηθούν νομικά αυτά τα θέματα, αλλά δε νομίζω να πάρει και πολύ χρόνο η όλη ιστορία....

Edited by proud_ionian
Δολοφονία είναι
Posted

Διάβασα μία μελέτη με τον τίτλο Εύβοια Μετά, που έχει γίνει για όλο το νησί, αλλά περισσότερο για την Βόρεια Εύβοια μετά την μεγάλη φωτιά. 

Στο θέμα των υποδομών της Νότιας Εύβοιας αναφέρει

Διερεύνηση σκοπιμότητας δημιουργίας νέας
πορθμειακής σύνδεσης από Αγία Μαρίνα προς
Μακρυλαίμι Καρυστίας για την καλύτερη εξυπη-
ρέτηση της οδικής πρόσβασης στην Κύμη, σε αντι-
κατάσταση της σημερινής πορθμειακής σύνδεσης
Αγία Μαρίνα - Νέα Στύρα, υπό το φως και των
νέων δεδομένων που διαμορφώνονται για την
προσβασιμότητα της Κύμης, που θα προκύψουν
για την ανταγωνιστική πορθμειακή σύνδεση Σκά-
λα Ωρωπού – Ερέτρια σε συνδυασμό με τη νέα
διάρθρωση του βασικού οδικού δικτύου

 

Προφανώς μία τέτοια γραμμή, θα είχε διαδρομή λιγότερο από 4 νμ και χρόνο στα 20 λεπτά, δηλαδή τον μισό από τον σημερινό, με ανάλογη μείωση των τιμών των εισιτηρίων. Σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση και του νέου δρόμου που φτιάχνεται, θα είχαμε μείωση της διαδρομής για όλη την νότιο-ανατολική Εύβοια. 

Ως προς τα ΚΤΕΛ αυτά αν έχουν κόσμο θα βάζουν δρομολόγια, ενώ και τα Νέα Στύρα θα γλυτώσουν και από την κίνηση.

Posted

Το Μακρυλαίμι που είναι; με μια πρόχειρη αναζήτηση δεν το βρίσκω πουθενά. είναι το κομμάτι μπροστά στην Καβαλλιανή; 

  • 3 weeks later...
Posted

Οι "ελάχιστοι επιβάτες"!!! Όχι σκέτο επιβάτες, να καταλάβουν όλοι γιατί ζητάμε "περικοπή" και "περικοπή" δρομολογίων..!

Είναι κάτι σουπιές αυτοί... 

  • 2 months later...
Posted

Το φοβαμαι τον αντικαταστάτη του Πανοραμα, και ο ιδιοκτητης ο συγκεκριμένος δεν φημίζεται για την αξιοπιστία του. Το Πανοραμα δίνει λίγο ποιότητα στη γραμμή, σε αντίθεση με το Εύβοια Σταρ που το εσωτερικό του πρέπει να είναι από τα χειρότερα στην ακτοπλοϊα. 

Posted

Θα είναι μεγάλη υποβάθμιση της γραμμής εάν αλλάξει γραμμή το πανόραμα και φέρουν ένα δεύτερο Εύβοια Στάρ.

Δεν παλεύεται με τίποτα το δεύτερο τα Σαββατοκύριακα που έχει κόσμο. Είναι πολύ πιο βολικό να πάς μέχρι τα Στύρα και να πάρει παντόφλα για Αγία Μαρίνα που έχει και πολύ πιο συχνά δρομολόγια. 

Posted

Αν φέρει ένα φθηνό καράβι με ενα αξιοπρεπες εσωτερικό και αυξήσει τα δρομολόγια τότε το πρόβλημα θα λυθεί, γιατί η αλήθεια είναι το Πανοραμα είναι ότι πρέπει για σκ, τριήμερα, Πάσχα και καλοκαίρι, απορροφά πολύ κόσμο χωρίς καμία ταλαιπωρία. 

Από την άλλη με τον επικείμενο αγοραστή και εγώ φοβάμαι όπως προαναφερθηκε μην φέρει κάνα Πρωτεα και γελάμε.

Posted

Σε σχέση με τον Πρωτέα, προτιμότερο το Ithaki Diamond (ex Styra Diamond). Ειδικά εάν αυξήσουν και τα δρομολόγια.  

Posted

Νομίζω ότι το θέμα της συγκοινωνίας της Αττικής με την νότια Εύβοια, που μπορεί να εξυπηρετήσει και την Αττική θα έπρεπε να το βλέπαμε σε εντελώς νέα βάση. 

Το κόστος των εισιτηρίων για το Μαρμάρι είναι ακριβό και με τόσα λίγα δρομολόγια δεν καταλαβαίνω τι χρειάζονται 2 βαπόρια. Βλέπω τιμές 29 το αυτοκίνητο και 11 το άτομο, ήτοι 102 2 άτομα και αυτοκίνητο, έναντι 18 και 5,5 ήτοι 58 με επιστροφή για δύο άτομα και αυτοκίνητο από τα Στύρα. 44 ευρώ ακόμα και για βενζινοκίνητο αμάξι σημαίνει 300 χλμ διαδρομή, για δε ντίζελ ή υβριδικό 550 χλμ. Αν μάλιστα έχουμε 4 άτομα στο αυτοκίνητο, τότε η διαφορά πάει στα 380 και 700 χλμ αντίστοιχα. 

Θα έπρεπε σε πρώτη φάση να δημιουργηθεί προβλήτα στο Μακρυλαίμι όπως προβλέπει και το σχέδιο Εύβοια Μετά, όπου με μικρή βελτίωση υπάρχοντος δρόμου, θα είχαμε εύκολη πρόσβαση στον κόμβο Ραπταίων που με τον νέο δρόμο που ολοκληρώνεται θα είχαμε τα φορτηγά έξω από τα Στύρα και το Μαρμάρι, αλλά και εύκολη πρόσβαση προς Αλιβέρι - Κύμη, αφού η διαδρομή του πλοίου από την Αγία Μαρίνα θα ήταν 20 λεπτά για τα 3,5-4 νμ απόσταση.

Αυτό θα μπορούσε να κατεβάσει τις τιμές σε επίπεδο Ωρωπού - Ερέτριας δηλαδή στην μισή τιμή και να αυξήσει κατά πολύ την κίνηση της γραμμής, αφού θα βόλευε και την κεντρική Εύβοια σαν χρόνος και χρήμα μια και θα γλύτωνε το προβληματικό κομμάτι του δρόμου Χαλκίδα - Αλιβέρι. 

Επίσης θα ήταν βολικό να υπάρχει από την Ραφήνα ταχύπλοο επιβατικό, που να πηγαίνει Μαρμάρι ή και Στύρα με ανταποκρίσεις λεωφορείων από Αθήνα και από Κάρυστο ή και Αλιβέρι, για κόσμο που δεν θέλει να πάρει αμάξι για να πάει μία βόλτα στην Νότια Εύβοια ένα Σαββατοκύριακο, ή ακόμα και ημερήσια, ειδικά αφού πλέον είναι πολύ εύκολη η πρόσβαση από το Μαρμάρι στην Κάρυστο.

Γενικά θέλει άλλο τρόπο σκέψης το τουριστικό κομμάτι της περιοχής.

Κάπως έτσι χρειάστηκαν 40 χρόνια οι Σκυριανοί να καταλάβουν ότι έπρεπε να υπάρχει η δυνατότητα αυθημερόν επίσκεψης της Σκύρου, από την Κύμη και έτσι από φέτος το καλοκαίρι, από Πέμπτη μέχρι Κυριακή θα μπορεί κάποιος να μείνει 7-8 ώρες στο νησί χωρίς να χρειάζεται να διανυκτερεύσει. 

Ανοικτό μυαλό χρειάζεται, γιατί έχει πέσει πολύ σκουριά στα μυαλά των συμπατριωτών μας και νομίζουν ότι βρίσκονται ακόμα στο 1960. Εστω και αν δεν το πρόλαβαν αρκετοί, αφού γεννήθηκαν αρκετά μετά. 

Posted

Φίλε bas τι συζητάμε, εδώ Μεγάλη Πέμπτη μετά από απεργία δεν είχε ούτε κτελ ούτε ταξί από Μαρμαρι για Καρυστο στο 1ο πρωινό δρομολόγιο και έμεινε κόσμος στο λιμάνι, δεν υπάρχουν λόγια για τις συγκοινωνίες ειλικρινά.

Posted

Προσπαθώ να βλέπω τα πράγματα σφαιρικά. 

Εδώ και χρόνια άκουγα από γνωστούς στην Κύμη, ότι το ΚΤΕΛ για Χαλκίδα - Αθήνα πηγαίνει άδειο, αφού όλοι έχουν ΙΧ, αλλά και να μην έχουν, θα βρεθεί κάποιος φίλος τους που θα τους πάει κάπου πιο κοντά. 

Από την άλλη όταν το ΚΤΕΛ πηγαίνει από όλα τα χωριά πάλι δεν είναι ελκυστικό. Αλλά και η τιμή του δεν είναι ελκυστική. 

Χρειάστηκα να πάω κάποια φορά να πάρω ένα αυτοκίνητο από την Κύμη και πήρα το ΚΤΕΛ από Αθήνα. Πήρα μάλιστα της Σκύρου που είναι λίγο πιο γρήγορο. 

Συνολικά έκανα από σπίτι σε σπίτι 4.30 ώρες. Και το κόστος πριν 3-4 χρόνια ήταν 16,5 ευρώ. Τόσο μου κοστίζει να πάω με το αυτοκίνητο μου, που είναι πετρέλαιο, μαζί με τα διόδια. Κάποτε το εισιτήριο με λεωφορείο ή τρένο ήταν κοντά στην τιμή των 2 ατόμων. Δηλαδή ένας μόνος του τον συνέφερε να πάει με το ΜΜΜ. 

Σήμερα δεν ισχύει αυτό.

Αρα θέλει συνεργασία και αναδιοργάνωση σε νέο τρόπο σκέψης.

Τα ΚΤΕΛ πρέπει να έχουν κάποια επιδότηση για την βασική συγκοινωνία σε τοπικό επίπεδο, ακόμα και ανταποκρίσεις, ή και συνδυασμούς δρομολογίων.

Πριν 30+ χρόνια έβλεπα στην Γερμανία, ότι τα αστικά λεωφορεία, σε γραμμές τροφοδότες του μετρό, ενώ από το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα ήταν αυτά των 100 θέσεων, μετά τις 7 έβγαζαν μικρά λεωφορεία, μεγάλα βανάκια βασικά, σαν mini bus, 20-30 θέσεων, ώστε να έχουν μικρότερο κόστος λειτουργίας. 

Εδώ έχουμε μόνο τα μεγάλα λεωφορεία. Βασικά θα έπρεπε η αναλογία να εί-ναι 7 προς 3 υπέρ των μικρών λεωφορείων, ώστε να είναι βιώσιμα. 

Τώρα ένα ταχύπλοο μόνο για επιβάτες, από Ραφήνα για Μαρμάρι, θα έκανε γύρω στην μισή ώρα. Αλλο τόσο είναι Μαρμάρι - Στύρα και το ίδιο Στύρα - Ραφήνα. 

Σε συνδυασμό με το να έχουμε δρομολόγια από Αγία Μαρίνα για Μακρυλαίμι που κάποιους θα εξυπηρετεί και τα Στύρα με αραιότερα δρομολόγια, θα είχαμε ένα πλέγμα δρομολογίων, που τα φορτηγά και τα ΙΧ θα πήγαιναν από Αγία Μαρίνα, για κεντρική και νότια Εύβοια και οι μεμονωμένοι επιβάτες, από Ραφήνα που έχει συχνή συγκοινωνία και σε δρομολόγιο είτε Ραφήνα - Μαρμάρι - Στύρα - Ραφήνα, κάπου 1.40 όλο το δρομολόγιο, άρα ανά 2-2.30 ώρες θα μπορούσε να επαναληφθεί, ή αν έχει κόσμο για κάθε 2 δρομολόγια Ραφήνα - Μαρμάρι - Ραφήνα, να έχουμε ένα δρομολόγιο Ραφήνα - Στύρα - Ραφήνα. 

Ολο το σκεπτικό, ότι εύκολα θα είχαμε τουρισμό ημερήσιο του ΣΚ. 

Δηλαδή αντί ο Αθηναίος να πάει εκδρομή στο Λαύριο, ή στο Λουτράκι, θα μπορεί να είναι στην Κάρυστο σε 1.30 ώρα και λίγο λιγότερο στο Μαρμάρι, ή στα Στύρα. 

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...