rafina-lines Posted July 14, 2011 Posted July 14, 2011 Κι όμως πολλές φορές στο παρελθόν είχαμε τρία πλοία για Μαρμάρι: ΚΑΡΥΣΤΟΣ - ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ - ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ, ΜΑΡΜΑΡΙ Ι - ΚΑΡΥΣΤΟΣ - ΚΑΣΤΡΙΑΝΗ ΚΕΑΣ (μετέπειτα ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ), κάπου σφήνα για ένα χρόνο το ΕΞΠΡΕΣ ΕΥΒΟ'Ι'ΚΟΣ (μετέπειτα ΕΞΠΡΕΣ ΔΑΝΑΗ), και συνδιασμοί αυτών... Βέβαια παλιότερα είχαμε και τη γραμμή της Καρύστου που τώρα δε δουλεύει, οπότε είναι ένα σημαντικό μείον... Αλλά εκτός από όλα αυτά που λέμε, σήμερα έμαθα για πιθανή πώληση του ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ! Αν συμβεί κάτι τέτοιο και αποχωρήσει ο Αλιφραγκής, μένουν πάλι μόνο δύο πλοία (ΕΥΒΟΙΑ - ΠΑΝΟΡΑΜΑ), άρα στον ίδιο παρανομαστή καταλήγουμε... ;-)
polmyt Posted July 14, 2011 Posted July 14, 2011 Δεν διαφωνω οτι και παλιοτερα ειχαμε τρια βαπορια αλλα αν δεν κανω λαθος οι χωρητικοτητες ηταν πολυ μικροτερες των πλοιων που ειναι τωρα στη γραμμη.Ασε που τωρα που φτιαχτικε ο δρομος μεχρι τα Στυρα, η γραμμη των Στυρων περνει και αυτη μεγαλυτερο μερος της κινησης. Προσωπικα θεωρω δεδομενο οτι καποιο απο τα τρια θα φυγει απο τη γραμμη αλλα πιστευω οτι ο Αλιφραγκης δεν θα φυγει και αυτο που θα μας αποχαιρετισει τελικα θα ειναι το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ.
rafina-lines Posted July 14, 2011 Posted July 14, 2011 Ναι, συμφωνώ σ' αυτό, φίλε μου Polmyt. Οι χωρητικότητες εκείνες πράγματι ήταν μικρότερες από τις σημερινές. Βέβαια ήταν αλλιώς οι μετακινήσεις του κόσμου, αλλά αυτό λίγο ρόλο παίζει... Αν δεν αποχωρήσει όμως ο Αλιφραγκής με ποιο πλοίο θα δουλέψει αν πουληθεί το ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ? Πάμε για νέα αγορά δλδ? Γιατί το ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ δε νομίζω ν' αφήσει την Κέα...
polmyt Posted July 15, 2011 Posted July 15, 2011 (edited) Αυτο που ηθελα να πω ειναι πως δεν πιστευω οτι θα πουληθει το ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ.Αυτο ομως ειναι καθαρα προσωπικη εκτιμηση,δεν εχω καμια πληροφορια Edited July 15, 2011 by polmyt
valencay Posted July 17, 2011 Posted July 17, 2011 μπορει 21 του μηνος να εχει ΣΑΣ με θεμα το Πανοραμα,αλλα δεν ειναι καθολου βεβαιο οτι το βαπορι θα μπει στην γραμμη....
rafina-lines Posted July 18, 2011 Posted July 18, 2011 Γιατί, βρε φίλε μας σκοντάφτουμε πάλι? Τι μας προέκυψε αυτή τη φορά?? :-(
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 Απ' ότι φαίνεται απλουστεύονται πια τα πράγματα αν αποχωρήσει το ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ... Γιατί φαίνεται κατά κει πάει το πράγμα... ;-) Για να το λες, υποθέτω πως κάτι θα γνωρίζεις, δεν φαντάζομαι να είναι λόγια του αέρα. Αλλά δεν καταλαβαίνω το πως "κατά κει πάει το πράγμα". Αν κάπου πάει το πράγμα (σύμφωνα με την λογική) είναι το να αποχωρήσει το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ, αφού υπάρχει κοινοπραξία και το ...επερχόμενο ΠΑΝΟΡΑΜΑ ανήκει στην ίδια εταιρεία. Θα αποχωρήσει δηλαδή το ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ είτε για να πάει σε άλλη γραμμή είτε για να πουληθεί και η εταιρεία του δεν θα το αντικαταστήσει με κάποιο άλλο, αλλά θα αφήσει την γραμμή του Μαρμαρίου στην "αντίπαλη" εταιρεία ??? Περίεργα μου ακούγονται όλα αυτά.....
proud_ionian Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 μια που λυθηκε το θεμα με την τυχη του αρτεμισια, παραμενει η απορια αν η οικογενεια αλιφραγκη εγκαταλειπει τη γραμμη του μαρμαριου ή θα επιστρεψει το μαρμαρι εξπρες
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 1, 2011 Posted October 1, 2011 ...παραμενει η απορια αν η οικογενεια αλιφραγκη εγκαταλειπει τη γραμμη του μαρμαριου ή θα επιστρεψει το μαρμαρι εξπρες.... Από ότι έχω μάθει, προς το παρόν, δεν τίθεται θέμα επιστροφής του ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ στην παλιά του γραμμή. Σχετικά έχω αναφερθεί και εδώ. Από εκεί και πέρα, και σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα, το μόνο σίγουρο πλοίο για την γραμμή είναι το ΠΑΝΟΡΑΜΑ μιας και το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ (όπως εδώ και καιρό έχουμε πει) ψάχνει αγοραστή και είναι πολύ πιθανό σύντομα να αποχωρήσει και αυτό. Το βέβαιο πάντως είναι, ότι με την έλευση του το ΠΑΝΟΡΑΜΑ, με το μέγεθος και τις δυνατότητες του, αναβαθμίζει την γραμμή και θέτει νέα δεδομένα στην -όποια- αντίπαλο εταιρεία. Ίσως αυτός να ήταν και ο λόγος της πώλησης του ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ.
rafina-lines Posted October 1, 2011 Posted October 1, 2011 Πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες, Σείριος! Σ' ευχαριστούμε πολύ! Αν είναι έτσι, ίσως αναμένονται εξελίξεις στη γραμμή... Να δούμε τι θα μας προκύψει ως του χρόνου... ;-)
dimioiko Posted October 28, 2013 Posted October 28, 2013 Κατα πασα πιθανοτητα το χειμωνα η γραμμη θα καλυφθει με δυο δρομολογια τις καθημερινες (αντι τριων) και το Πανοραμα οδευει προς πωληση...
rafina-lines Posted October 28, 2013 Posted October 28, 2013 Ούτε δυο χρόνια δεν έκλεισε ακόμη το ΠΑΝΟΡΑΜΑ και πωλείται κιόλας?? Μήπως ξέρεις φίλε μου αν θα αντικατασταθεί με άλλο πλοίο ή θα μείνει μόνο του το ΕΥΒΟΙΑ??
dimioiko Posted October 28, 2013 Posted October 28, 2013 Προς το παρον το ΕΥΒΟΙΑ παραμενει κανονικα,το ΠΑΝΟΡΑΜΑ λογω πεσμενης κινησης και αυξημενων εξοδων δυσκολευεται πολυ..πρωτη σκεψη ειναι η πωληση...
fund.st Posted October 28, 2013 Posted October 28, 2013 Για το πανόραμα ακούγετε καιρό ότι θα πωληθεί μιας και λόγω των αυξημένων εξόδων δεν αφήνει κάποιο κέρδος. Όσες φορές ταξίδεψα και το καλοκαίρι μαζί του σμδεν είχε καλές πληρότητες. Κατα τα άλλα ήταν πραγματικά αναβάθμιση για την γραμμή και πολύς κόσμος κανόνιζε έτσι το πρόγραμμα του ώστε να ταξιδεύει με αυτό και όχι με το Ευβοια
rafina-lines Posted October 28, 2013 Posted October 28, 2013 Κατάλαβα! Ευχαριστώ, παιδιά! Πάντως, αν δεν αντικατασταθεί, το καλοκαίρι θα έχουμε πρόβλημα... Δε φτάνει ένα πλοίο για το Μαρμάρι, ιδίως τα σαββατοκύριακα που παίζουν και τα δύο σχεδόν κάθε μέρα... Τουλάχιστον να φέρει κάποιο πιο οικονομικό σε στυλ ΕΥΒΟΙΑ. Ή και μικρότερο ας πούμε, όπως κάποτε το ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ. Ήταν λάθος που πουλήθηκε. Ήταν ιδανικό πιστεύω για τη γραμμή. Σε μέγεθος και κατανάλωση...
dimioiko Posted October 29, 2013 Posted October 29, 2013 Η γραμμη ραφηνας-μαρμαριου θ αντιμετωπισει οξυτατο ανταγωνισμο απο εκεινη της αγιας μαρινας-ν.στυρων οταν ολοκληρωθει η οδικη συνδεση ν στυρων με την καρυστο με την προυποθεση να κατεβει ο ακτοπλοικος χρονος στη μιση ωρα απο σαραντα πεντε λεπτα που ειναι σημερα...υπαρχει σημαντικη διαφορα στις τιμες και στη συχνοτητα δρομολογιων...
fund.st Posted October 29, 2013 Posted October 29, 2013 (edited) Μα ήδη η γραμμή της αγίας μαρίνας τραβάει πολύ κόσμο! Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν μπορείς να κλείσεις θέση αυτοκινήτου οπότε αναγκαστικά πρέπει να είσαι ώρες πριν τις μέρες που έχει κόσμο. Τουλάχιστον με προσωπικές εκτιμήσεις ο δρόμος δεν θα είναι έτοιμος για κανένα λόγο μέσα στην διετία μιας και σε πολλά σημεία έχει σταματήσει η κατασκευή του. Edited October 29, 2013 by proud_ionian
rafina-lines Posted October 29, 2013 Posted October 29, 2013 Αν τίθεται θέμα ανταγωνισμού της γραμμής του Μαρμαριού με δρόμο στο (σχεδόν) άμεσο μέλλον, μήπως θα ήταν καλύτερα να μετατραπεί ο χαρακτηρισμός της γραμμής σε πορθμείο και να μας έρθουν παντόφλες, όπως κάποτε πολύ παλιά που είχαμε παντόφλες για Μαρμάρι. Έτσι και τα έξοδα των πλοίων θα μειωθούν, αλλά και η συχνότητα των δρομολογίων θα αυξηθεί, οπότε δε θα υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. :)
fund.st Posted October 29, 2013 Posted October 29, 2013 (edited) Απο όσο θυμάμαι το πανόραμα και το Εύβοια πάνε με 14-15 μίλια που δεν νομίζω ότι μπορούν να ανταγωνιστούν παντόφλες. Απο την άλλη η τιμή των εισιτηρίων έχει μεγάλη διαφορά. Απο όσο θυμάμαι να μου λέει ο πατέρας μου στην γραμμή Αγία Μαρίνα-Νέα Στύρα το αυτοκίνητο έχει 16 ευρώ και το άτομο 3,5 ευρώ ενώ στο Ραφήνα-Μαρμάρι έχει 23 το αυτοκίνητο και 7 άτομο. Η διαφορά αυτή δηλαδή επιβαρύνει περισσότερο τους ανθρώπους που ταξιδεύουν 4-5 άτομα με αυτοκίνητο μιας και αντι για 33,5 ευρώ απο Αγία Μαρίνα θα πληρώσουν 58 ευρώ απο Ραφήνα Μαρμάρι. Ο πατέρας μου όποτε πάει στο εξοχικό που έχουμε στην νότια Εύβοια πάει απο Αγία Μαρίνα λόγω περισσότερων δρομολογίων, εγώ που συνήθως το αποφασίζω τελευταία στιγμή πάω απο Ραφήνα για να ξέρω ότι θα βρω θέση στο καράβι και για να μην οδηγώ και περισσότερα χιλιόμετρα. Edited October 29, 2013 by proud_ionian
dimioiko Posted October 29, 2013 Posted October 29, 2013 Παντως θα ηθελα μια δοκιμη του STYRA DIAMOND στη γραμμη του μαρμαριου...βεβαια ενα σκεπασμα του γκαραζ αυτοκινητων θα το θεωρουσα απαραιτητο.Το βαπορακι ειναι αξιοπρεπες σε ταχυτητα(οταν ξεκινησε εκανε κατω απο μισαωρο την αποσταση-απλα μετα μπηκε στην κοινοπραξια...)και η συμπεριφορα του σε μποφορ μια χαρα.Κι ολα αυτα με χαμηλοτερο κοστος...
fund.st Posted October 29, 2013 Posted October 29, 2013 Μιας και ζωντάνεψε το τόπικ ας δούμε 4 φωτογραφίες που είχα βγάλει το καλοκαίρι. Το γκαράζ του Πανόραμα στις 13 Αυγούστου. Όλη η αριστερή πλευρά είναι άδεια αλλα κατα τα άλλα είχε κόσμο. Ούτε τότε δεν είχε χρειαστεί να κλείσω εισιτήριο. Ας μην αναφέρω πόσο άδειο ήταν στις 17 που γύρναγα. Μετά φωτογραφίες την 15η Σεπτεμβρίου ενώ κάνει μανούβρα δίπλα στο Πηνελόπη Α. και τέλος μια φωτογραφία που δείχνει την απόσταση απο τον ντόκο
dimioiko Posted October 29, 2013 Posted October 29, 2013 Εξαιρετικη δουλεια my friend...αλλωστε η σκεψη για το STYRA DIAMOND αφορα αυτο που ανεφερες,την πεσμενη κινηση,που οπως δειχνουν τα πραγματα θα υφισταται για αρκετα χρονια.Ετσι αναγκαστικα θα παμε σε πιο μικρα και ευελικτα σχηματα(σε οτι αφορα σχετικα μικρες αποστασεις πιο πολυ αναφερομαι)
rafina-lines Posted October 29, 2013 Posted October 29, 2013 Μακάρι να μας ερχόταν το STYRA. Το συμπαθώ πάρα πολύ το καραβάκι. Ήδη μας είχε έρθει μία φορά το Πάσχα του 2009 νομίζω. Τότε που ανέβαινε για πρώτη φορά στην Αγία Μαρίνα να ξεκινήσει. Του κουτιού ήταν! Έλαμπε κυριολεκτικά και ήταν πανέμορφο στο λιμάνι μας. Μόλις είχε βγει από τα ναυπηγεία και σταμάτησε σε μας για να πάρει κάτι χαρτιά από το λιμεναρχείο (το λιμάνι της Αγίας Μαρίνας υπάγεται διοικητικά στη Ραφήνα). Εφόσον λοιπόν τα κλειστά πλοία ζορίζονται για να τα βγάλουν πέρα στη γραμμή, σίγουρα θα ήταν καλύτερα το STYRA ή και το ANGELA ακόμη. Το δεύτερο είναι πιο μεγάλο αλλά πιο παλιό. Δε θα με χάλαγε καθόλου. Προσωπικά προτιμώ τις παντόφλες τύπου ΨΥΤΑΛΕΙΑ 2, δλδ με το κομοδέσιο προς την πλώρη κι όχι τις κλασικές. Αλλά εκτός της συζήτησης για τις παντόφλες τώρα, εδώ και πολύ καιρό έχω στο νου μου κι ένα μικρό καραβάκι που κάθεται ανεκμετάλλευτο εδώ και χρόνια και σίγουρα θα μας έκανε για το Μαρμάρι (σε συνδυασμό με το ΕΥΒΟΙΑ ώστε να μην αλλάξουμε τόσο τα δεδομένα της γραμμής την παρούσα στιγμή). Ο λόγος για το ΣΦΑΚΙΑ 1 που σαπίζει στη Σούδα. Νομίζω 75 μέτρα δεν έχει μήκος?? Σε περίπτωση δλδ που πουληθεί το ΠΑΝΟΡΑΜΑ, δε θα ήταν άσχημα να μπει αυτό στη θέση του. Ακόμη κι από το ΕΥΒΟΙΑ θα είναι οικονομικότερο.... Σκέψεις τώρα, έτσι?? Μόνο σκέψεις...
fund.st Posted October 29, 2013 Posted October 29, 2013 (edited) 7 Σεπτεμβρίου 2012 είχα γράψει τα εξής στο τοπικό του πλοίου οπότε απο ότι καταλαβαίνουμε το πρόβλημα υπήρχε απο τότε. Quote Περνώντας και ρωτώντας σήμερα την γενικότερη κίνηση στα πρακτορεία του Μαρμαρίου μου είπαν ότι το πλοίο άντε να γέμισε 5-6 μέρες όλο το καλοκαίρι , ενώ τα περισσότερα δρομολόγια που κάνει απο ραφήνα αλλα και απο Μαρμάρι καλύπτουν μόνο τα αυξημένα ( για τη γραμμή) λειτουργικά έξοδα που έχει!! Όπως μου είπαν το χειμώνα δεν θα δουλεύει και πολύ, και απλά θα καλύπτει το evia star όποτε χρειάζεται! Είναι κρίμα πάντως διότι δεν υστερεί σε τίποτα απο πολλά πλοία που καλύπτουν μεγαλύτερες διαδρομές! Κατα την γνώμη μου το Πανόραμα θα ήταν άριστος αντικαταστάτης ενός εκ των πλοίων της γραμμής Λαυρίου-Τζίας. Δυστυχώς δεν έχει χώρο για φορτηγά ( 2 σειρές στην μέση) οπότε το καθιστά ακατάλληλο για αρκετές γραμμές. Τέλος πάντων το πλοίο είναι εξαιρετικό μέσα και χαραμίζεται στην γραμμή. Σπάνια γεμίζει το μπροστινό σαλόνι ενώ μόνο 2 φορές φέτος άνοιξαν τα σαλόνια στον δεύτερο όροφο. Αντικατάσταση απο το Σφακιά πολύ δύσκολο. Πιο μικρό και απο το Εύβοια Στάρ αν και ποιο καινούργιο, αλλα χρειάζεται επίσης απίστευτες εργασίες για να έρθει σε λειτουργική κατάσταση. Ας μην ξεχνάμε πως δεν έχει ταξιδέψει απο όταν ήρθε απο Ιαπωνία καθόλου άρα θα χρειάζεται απίστευτες αλλαγές και μεγάλης έκτασης μετασκευή ώστε να αυξηθούν οι χώροι για τους επιβάτες και να φτάσουν μέχρι τον χώρο του καταπέλτη που μέχρι τώρα είναι ανοιχτός. Για να γίνουν όλα τα παραπάνω πρέπει η ιδιοκτήτρια εταιρεία του Σφακιά να λογικέυσει τα χρήματα που ζήταγε ( στο τοπικό του Σφακιά είχε αναφερθεί κάτι για 5 εκ. ευρώ!). Edited October 29, 2013 by irraklis
dimioiko Posted October 31, 2013 Posted October 31, 2013 Την κυριακη 3/11 θα εκτελεστουν μονο δυο δρομολογια κι αυτα με το ΕΥΒΟΙΑ...οι εξελιξεις εχουν θορυβησει την τοπικη κοινωνια που θα ζητησουν επιδοτηση της γραμμης.Οι αλλαγες ειναι προ των πυλων και με τα οικονομικα δεδομενα φαινεται δυσκολο ν αλλαξει κατι προς το καλυτερο...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now