Panagia Ekatontapiliani Posted April 8, 2009 Posted April 8, 2009 Φαντάζομαι ότι με την αύξηση των δρομολογίων από την Aegean Flying Dolphin, ότι υπάρχει διπλό πλήρωμα στο μοναδικό δελφίνι (Flying Dolphin Hermes) της που κάνει τα 7 δρομολόγια.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 12, 2009 Posted July 12, 2009 Είχα απορία που άλλαζε πλήρωμα του Super Jet, γιατί με το συγκεκριμένο δρομολόγιο ξεπερνούσε το ωράριο εργασίας εν πλω. Η απορία μου λύθηκε τη προηγουμένη εβδομάδα στη Σαντορίνη. Στη προσέγγιση στη Σαντορίνη για την επιστροφή στο Πειραιά, το πλήρωμα αλλάζει στη Σαντορίνη οπού μένουν εκεί. Υ.Γ: Ωραία αλλαγή, συνδυάζεις εργασία και διακοπές σε νησί!!
Panagia Ekatontapiliani Posted July 13, 2009 Posted July 13, 2009 Τώρα που κόπηκαν οι καθημερινές προσεγγίσεις του Mega Jet στο Πειραιά, το δεύτερο πλήρωμα τις ημέρες που δεν έχει προσέγγιση στο Πειραιά ξεκουράζεται στο Πειραιά και εγώ αναρωτιέμαι θα πληρώνεται για να κάθεται?? Ή θα έχουν κάνει κάποια συμφωνία για αυτές τις ημέρες με την εταιρεία??
Orestis Posted July 13, 2009 Posted July 13, 2009 Πολύ ενδιαφέρουσα απορία. Εάν δεν έχει γίνει κάποιου είδους συμφωνία (η οποία μπορεί να προϋποθέτει και συνεννόηση με ΝΑΤ και ΠΝΟ), τότε το κόστος λειτουργίας του πλοίου θα είναι ιδιαίτερα αυξημένο.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 17, 2009 Posted July 17, 2009 Τα μεγάλα Blue Star τώρα που κάνουν τα εξπρές δρομολόγια Πέμπτη & Σάββατο, όπως και το Blue Star Ithaki που κάνει τα βραδινά δρομολόγια για Πάρο κάθε Πέμπτη, Παρασκευή & Κυριακή δε χρειάζονται δεύτερο πλοίαρχο και Α’ μηχανικό μιας και δεν έχουν έξι ώρες ανάπαυσης χωρίς να προσεγγίζουν κάποιο λιμάνι.
proud_ionian Posted August 1, 2009 Posted August 1, 2009 δεν ειναι μονο η strintzis ferries που εχει μειωσει δρομολογια στην κυλληνη, αλλα και η κοινοπραξια. καθε πλοιο της, κανει 3 δρομολογια (2 για ζακυνθο ενα για κεφαλονια τα μεγαλα και αντιστροφα τα μικρα). ο λογος ειναι απλος να μην υπερβαινουν τα ωραρια ωστα να μην απαιτειται δευτερος πλοιαρχος και chief. (στο κεφαλονια αυτο εφαρμοζεται εδω και μηνες). ΥΓ: αληθεια μπορει καποιος να μας εξηγησει ακριβως πως ειναι η διαταξη; μιλα για 2 εξαωριες (ειτε σε λιμανι αφετηριας ειτε μεταξυ προσεγγισεων);
margaritis24 Posted August 1, 2009 Posted August 1, 2009 αν θυμαμαι καλα μιλα για εξαωρη ξεκουραση στο λιμανι αφετηριας η στο λιμανι τερματισμου...
proud_ionian Posted August 1, 2009 Posted August 1, 2009 αυτη ειναι η παλια διαταξη για εξαωρη παραμονη στην αφετηρια ή μια διανυκτερευση την εβδομαδα. νομιζω οτι τωρα (σχετικα με τον δευτερο πλοιαρχο/α μηχανικο) εχει προστεθει και εξαωρια αναμεσα στις προσεγγισεις.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 2, 2009 Posted August 2, 2009 Πρέπει να υπάρχει εξάωρη ανάπαυση του πλοίαρχου και του Α’ μηχανικού κατά τη διάρκεια της νύχτας ή οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, χωρίς να προσεγγίζει σε κάποιο λιμάνι.
proud_ionian Posted August 2, 2009 Posted August 2, 2009 εξαωρη αναπαυση μετα απο 10ωρη απασχοληση. ετσι ειναι (αναγομενο και σε εβδομαδιαια βαση) γι'αυτο δεν βγαινουν τα κουκια στα πιο πολλα ferries.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 29, 2009 Posted August 29, 2009 Στο χθεσινό τελευταίο δρομολόγιο του Απόλλων Ελλάς από Πειραιά στις 20:30 για Αίγινα Μέθανα Πόρο και επιστροφή κατευθείαν στο Πειραιά, για να κάνει το πρώτο δρομολόγιο σήμερα είχαν επιστραυτεθει μέλη από το πλήρωμα του Νεφέλη, επειδή ξεπερνούσαν τα ωράρια εργασίας.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 28, 2010 Posted April 28, 2010 Με την περικοπή της Σύρου και της Μυκόνου στο δρομολόγιο του Νήσος Χίος, θα σταματήσει να υπάρχει δεύτερος πλοίαρχος και δεύτερος Α΄ μηχανικός.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Προχθές το Απόλλων Ελλάς ξεκίνησε τα δρομολόγια στις 06:00 από το Πόρο που είχε διανυκτέρευση (όποτε από τις 05:30 το πλήρωμα ήταν τουλάχιστον στο πόδι), τελείωσε τα προγραμματισμένα του δρομολόγια στις 19:15. Και αντί η εταιρεία να πει ότι 14 ώρες που είναι στην εργασία τους έστειλε να κάνουν και το δρομολόγιο των καυσίμων!!! Το πλοίο έδεσε στο Πειραιά κατά τις 01:30, αυτό σημαίνει 20 ώρες. Ο κ. ISM πως δικαιολογεί τόσες ώρες εργασίας?? Εάν ήθελαν να κάνουν τόσο πολύ το δρομολόγιο των καύσιμων, θα μπορούσαν να είχαν τροποποιήσει τα δρομολόγια τους (ακυρώνοντας ένα τοπικό μέχρι την Αίγινα)
Neptune Posted December 22, 2010 Posted December 22, 2010 ΓΙΑ ΑΝΔΡΟ -1 ώρα και 35’ΓΙΑ ΤΗΝΟ -3 ώρες ΓΙΑ ΜΥΚΟΝΟ -3 ώρες και 45΄ Δηλαδη συνολο πηγαινε ελα 8 ωρες. Συν τις φορτωσεις 9+++ Στο βραδινο δρομολογιο που εχουμε αναφερει οτι θα γινεται για Συρο-Παρο-Ναξο αν τελικα γινει θα μπει διπλο πληρωμα?
Ermenegildo Posted December 22, 2010 Posted December 22, 2010 neptune δεν θα παίξει Σύρος... δεν βγαίνει έτσι το δρομολόγιο... λογικα θα παίξει διπλό πλήρωμα απο όσο ξέρω
Panagia Ekatontapiliani Posted December 22, 2010 Posted December 22, 2010 Γιατί είχε διπλό πλήρωμα το Superferry II ή το Blue Star Ithaki το καλοκαίρι που έκαναν απογευματινά δρομολόγια?? Το πολύ να ναυτολογήσουν έναν δεύτερο πλοίαρχο και Α΄ μηχανικό για να είναι νομοταγείς με τους κανονισμούς.
Neptune Posted December 22, 2010 Posted December 22, 2010 Αυτο εννοουσα... Για δευτερο πλοιαρχο και Α μηχανικο απλα επειδη ακομα ειναι πρωι εγραψα πληρωμα. Λογικα θα θελει..
Panagia Ekatontapiliani Posted December 22, 2010 Posted December 22, 2010 Βέβαια υπάρχουν περιπτώσεις όπου υπάρχουν ναυτολογημένοι δεύτεροι πλοίαρχοι και Α΄ μηχανικοί για τα χαρτιά, που όμως εκτελούν χρέη υπάρχου και Α/Β μηχανικού αντίστοιχα.
Hastaroth Posted December 22, 2010 Posted December 22, 2010 Εγώ ώς κεντροδεξιοαριστερός ψάλτης έχω τίς εξής απορίες: 1.Στά φορτηγά πλοία απ'όσο ξέρω δεν υπάρχουν διπλά πληρώματα.Ειδικά δέ στά ποντοπόρα ο έρημος ο πλοίαρχος μπορεί να είναι και ολόκληρα εικοσιτετράωρα στην γέφυρα,άν πέσουν σε τίποτε περίεργους καιρούς.Εκεί δέν "δουλεύει" ISM ή κάνει τά curved eyes που λένε και οι Αμπχάζιοι; 2.Σε ένα πλοίο με διπλό πλήρωμα,στο οποίο όμως επιβαίνουν και τα δύο πληρώματα,σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ποιός εκ τών δύο πλοιάρχων έχει το γενικό πρόσταγμα;Και τί θα συμβή άν ο-άς πούμε-"ενεργός" πλοίαρχος πάρη μιά απόφαση την οποία ο "μή ενεργός" πλοίαρχος θεωρεί λανθασμένη ή ακόμα και επικίνδυνη γιά την ασφάλεια τού πλοίου και τών επιβαινόντων; 3.Αυτό το καθεστώς τών διπλών πληρωμάτων έχει προβλεφθεί στον ΚΙΝΔ (που λέει ότι "ο πλοίαρχος είναι το ανώτατο τεχνικό και οικονομικό πρόσωπο επί τού πλοίου",άρα δέν μπορεί να συνυπάρχουν δύο τέτοια "ανώτατα πρόσωπα" επί τού αυτού πλοίου) ή,όπως και σε πολλά άλλα πράγματα που γίνονται εν Ελλάδι,ισχύει αυτοσχεδιαστικώ τώ τρόπω μέχρι να προκύψη καμμιά στραβή και να τρέχουνε όλοι με τά σώβρακα;
margaritis24 Posted December 22, 2010 Posted December 22, 2010 απο την στιγμη που εχει υπογραψει στο ημερολογιο του πλοιου την αναληψη της πλοιαρχιας ο Α πλοιαρχος αυτος φερει την ευθυνη για οτι γινεται κ οχι ο Β που ειναι ανενεργος εκεινη την ωρα!βεβαια κατοπιν συνενοησης παντα κανουν το σωστο για το πλοιο
Panagia Ekatontapiliani Posted April 20, 2011 Posted April 20, 2011 Η HSW θα βάλει δίπλα πληρώματα στο Highspeed 4 για 4 ήμερες και στο Highspeed 5 για 3 ήμερες για την Πασχαλινή περίοδο. Το Highspeed 6 παρόλο που θα έχει μερικά διπλά δρομολόγια θα έχει μονό πλήρωμα
Panagia Ekatontapiliani Posted May 6, 2011 Posted May 6, 2011 Φέτος το καλοκαίρι το Flying Cat 1 θα κάνει 3 δρομολόγια, οπότε φέτος θα έχει διπλό πλήρωμα, σε αντίθεση με πέρυσι που είχε μονό πλήρωμα με 2 δρομολόγια, μιας και φέτος λείπει ένα δελφίνι από τη γραμμή του Σαρωνικού
Panagia Ekatontapiliani Posted October 4, 2011 Posted October 4, 2011 Με τη μείωση των δρομολογίων αφαιρέθηκε ένας πλοίαρχος και ένας Α’ μηχανικός από το Νήσος Μύκονος.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 23, 2012 Posted March 23, 2012 Στα νέα δρομολόγια που έχει αναρτήσει η εταιρεία στην ιστοσελίδα της το 20λεπτο έκανε φτερά και αντικαταστάθηκε από συν ένα μισάωρο στο όλο δρομολόγιο. Τα δρομολόγια για Άγιο και για Βόλο. Για να κάνει τα δρομολόγια του Πάσχα το Flying Cat 5 θα χρειαστεί διπλό πλήρωμα κάποιες ημέρες
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now