Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Δεν θα μπορούσαν να χαλαρώσουν λίγο τα ωράρια και να τα κάνουν 11ωρα/12ωρα για να τηρούνται τα ωράρια;Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το 10ωρο δεν τηρείται σε πολλά πλοία ταχύπλοα και κανένα πλήρωμα από πλοίαρχο μέχρι ναύτη δεν αλλάζει…

Posted

Γιατι υπαρχει μηχανισμος που ελεγχει;

Πιστευεις οτι περνουν παραπανω λεφτα τα πληρωματα;;

Οτι δε το κανουν ολες οι εταιρειες;;

Ολοι τα ξερουν/βλεπουν αλλα δε μιλαει κανεις

Posted

Ούτε μηχανισμός υπάρχει ,ούτε παραπάνω λεφτά παίρνουν τα πληρώματα τα οποία δίνουν μάχη καθημερινά από τον πρώτο στο crewlist μέχρι τον τελευταίο και εννοείται ότι το κάνουν όλες οι εταιρείες... Το υπουργείο θα πρέπει να ξέρει τι δρομολόγια εγκρίνει και το αν μπορούν να γίνουν με ένα πλήρωμα. Στη Ραφήνα το διπλό του FC3 ακούγεται ότι το κόψανε λόγω των ελέγχων που έγιναν. Γιατί να μη γίνει το ίδιο και σε άλλα λιμάνια της Ελλάδας;

Posted
2 hours ago, Champion Jet_2 said:

Στη Ραφήνα το διπλό του FC3 ακούγεται ότι το κόψανε λόγω των ελέγχων που έγιναν. 

Το Flying Cat 3 είχε διπλό πλήρωμα στο ξεκίνημα και μετά που έκαναν αλλαγή στα δρομολόγια έμεινε με μονό πλήρωμα. Αλλά δεν τους βγήκε, οπότε έκοψαν το δύο απογευματινά δρομολόγια για να μην έχουν θέμα με το ωράριο.

  • 8 months later...
Posted

Ένα πλοίο που ξεπερνάει τις 70 ώρες ταξιδιού εβδομαδιαίως και κάνει πχ 74ωρες την εβδομάδα,είναι απαραίτητο να παρει διπλό πλήρωμα όλη την εβδομάδα η πχ μπορεί και μια ή δυο ημέρες της εβδομάδας;

Posted

Όλοι οι νόμοι/ η ευρωπαϊκές οδηγίες όπως αυτές ενσωματώνονται  (πχ 1999/63/ΕΚ )μιλάνε για χρόνο εργασίας και ανάπαυσης ναυτικών, όχι για χρόνο που το πλοίο ταξιδεύει.....

Μπορεί ένα πλοίο να θέλει διπλό πλήρωμα ενώ τηρούνται οι χρόνοι εργασίας γιατί δεν τηρούνται οι χρόνοι ανάπαυσης (ακραίο αλλά γίνεται). Είναι σχετικό. 

Posted

Ναι αυτο ηθελα να πω πως εφόσον είναι εφικτό μόνο ένα πλήρωμα να εργάζεται  έως 70 ώρες την εβδομάδα σε περίπτωση που πχ δουλευει 74,χρειάζεται καθημερινά διπλό πλήρωμα ή μπορεί να χρησιμοποιεί διπλό μόνο μία μερα.

Posted

Η νομοθεσία για τα ταχύπλοα αναφέρει ως χρόνο απασχόλησης ημερησίως 8+2 = 10 ώρες ημερησίως . Σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί να παραταθεί έως τις 11 ώρες αρκεί να μην ξεπερνούν συνολικά τις 70 εβδομαδιαίως . 
εαν λοιπόν κάθε ημέρα απασχολεί πχ τον ναυτικό 10:30 ώρες τότε θέλει διπλό πλήρωμα κάθε ημέρα . Αν πχ τον απασχολεί 10 ώρες και μια η δυο ημέρες την εβδομαδα ξεπερνάει το δεκάωρο τυπικα μπορει να βάλει διπλό πλήρωμα μονο εκείνες τις ημέρες . Ουσιαστικά ομως ποιος θα δεχτεί να ειναι ανεργος τις 5 ημέρες της εβδομαδας και να δουλεύει τις δυο και παράλληλα να χαλάσει ένα φυλλάδιο μεσα στη σεζόν με τις ναυταπολυσεις ;; 

Σημειωτέον οτι στο χρονο εργασίας τον ναυτικών συμπεριλαμβάνεται και η φόρτωση και εκφόρτωση επιβατών και οχημάτων του πλοίου . 

  • 2 months later...
Posted (edited)
9 hours ago, George...f said:

Πραγματικά πολλα εύσημα στο πλήρωμα του, είναι σε δρομολόγιο σχεδόν σε 24ωρη βάση. 

Αληθεια αυτο με το πληρωμα πώς παει; 3 βαρδιες 8ωρες;

Επισης να φανταστω σε ολα τα πλοια το πληρωμα κοιμαται μεσα στο πλοιο ετσι; Εννοω ακόμα και στο Δήλος που ειναι πίσω σχετικά νωρις

Edited by proud_ionian
μεταφορά
Posted (edited)

Δηλαδη ενα πληρωμα ας πουμε οτι αποτελείται απο 50 άτομα δουλεύει όλο το 24ωρο στο Νάξος;;!!

Edited by Nick the Greek
Quote
  • 10 months later...
Posted (edited)

Εξαπλώνεται αλλά πως διαπιστώθηκε ότι δεν αμείβονται; από... μαρτυρίες;

Edited by Nikos_Chania
Πνο, όχι πεπεν

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...