Nick the Greek Posted March 7, 2005 Posted March 7, 2005 Ολα αυτα τα απιθανα ωραρια θα γινονται με μονο πληρωμα? Κι αν ειναι διπλο το πληρωμα, θα ειναι πραγματικα διπλο η θα αλλαζει μονο ο πλοιαρχος και ο Α' μηχανικος και οι ταλαιπωροι οι μπαρμεν πχ θα τρωνε το παλουκι?
Earl Granville Posted March 7, 2005 Posted March 7, 2005 Με μονό πλήρωμα δεν γίνεται δεν βγαίνει θα τρελαθούν οι άνθρωποι.θα έχουν 20 ώρες πλεύσιμες την ημέρα χώρια την ώρα που θέλουν για να μαζέψουν το βαπόρι. Ελπίζω ότι το διπλό πλήρωμα θα ισχύσει για όλο το πλήρωμα και όχι μόνο για τον πλοίαρχο και τον Α μηχανικό.Αλλιώς ο καμαρότος που λες nick θα παραγγέλνεισ καφε κι αυτός θα κοιμάται επάνω στην καρέκλα από την αυπνία.
Nick the Greek Posted March 7, 2005 Author Posted March 7, 2005 Ο λογος να μη γινεται το ιδιο ειναι το γεγονος οτι σε οτι αφορα διεθνεις κανονισμους σχετικους με τα ελαχιστα στανταρ για ενδιαιτηση πληρωματων/ωρες ξεκουρασης πλοιου και πληρωματος και διαφορα αλλα, η Ελλαδα ξερα δεν τους εφαρμοζει γιατι εδω εχουμε "εσωτερικους πλοες". Δες αν εχεις κρατησει το τευχος του "Ε" για την προσκρουση του Ποσειδωνα στην Παρο και θα καταλαβεις ακριβως σε τι αναφερομαι. Οσον αφορα τα ωραρια, δεν μπορω να φανταστω με την κινηση του Ιουλιου/Αυγουστου και τα μελτεμια πως ειναι δυνατον να κρατηθουν τετοια σφιχτα ωραρια. Στη Μυκονο μονο, θελει 35 λεπτα για φορτοεκφορτωση οταν εχει κοσμο και αυτοκινητα
pie Posted March 7, 2005 Posted March 7, 2005 Για πιο δρομολόγιο μιλάτε???? Απ'ότι καταλαβαίνω για Hs4-5 ή για Hellenic Koufari?
proud_ionian Posted March 7, 2005 Posted March 7, 2005 ειναι ξεκαθαρο οτι αναφερονται στο hull1701. τα hs εχουν διπλα πληρωματα. βεβαια μονο φιλολογικο ενδιαφερον εχει η κουβεντα. οσο εχουν διπλα πληρωματα τα μικρα blue star, (ειδικα τα παρος ναξος που ταξιδευουν 19ωρες τη μερα και κανουν 10ρεμετζα), το κεφαλονια (ομοιως) τοσο θα εχει και το hellenic construction. να μην ξεχασω και τον ποσειδωνα και το σαντορινη πεσρυ που ταξιδευαν non-stop
Alcaeos Posted March 9, 2005 Posted March 9, 2005 Τότε ας καταργήσουν και τα διπλά πληρώματα στα ταχύπλοα! Τι είναι αυτό που επιβάλλει τα διπλά πληρώματα? Τα 5-10 μίλια παραπάνω ταχύτητα? Μάλλον όχι. Προφανώς είναι ή η δυνατότητα εκτέλεσης διπλών δρομολογίων και το ότι είναι σε κίνηση 20 ώρες τη μέρα. Ας επιβληθεί λοιπόν σε όσους έχουν και αξιοποιούν τη δυνατότητα αυτή, η ας καταργηθεί για όλους. Και να μειωθούν λιγάκι οι τιμές στα ταχύπλοα (αντί να είναι οι διπλάσιες) να έχει και ο κοσμάκης περισσότερες επιλογές!
tiniakos Posted June 18, 2005 Posted June 18, 2005 ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ Απαράδεχτο το Κ/Λ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΠΟΥ ΣΎΜΦΩΝΑ ΜΕ ΈΓΚΥΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟ FLYING CAT ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑΞΙΔΙΑ 13-14 ΩΡΩΝ ΜΕ ΜΟΝΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΛΙΜΕΝΑΡΧΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΕΞΩ. ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ Ο ΛΙΜΕΝΑΡΧΗΣ; Ή ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΝ ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;
Panagia Ekatontapiliani Posted August 2, 2006 Posted August 2, 2006 Σύμφωνα το όρθρο της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ, η ΠΝΟ θα προσπαθήσει να εμποδίσει τον αυριανό απόπλου του Δημητρουλα στις 16:00 για Δυτικές Κυκλάδες. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας: «έχει ειλημμένη απόφαση να κρατηθεί το πλοίο "Δημητρούλα" αύριο, το οποίο δεν θα εκτελέσει δρομολόγιο και θα ακολουθήσει κράτηση του πλοίου "Θεσσαλονίκη"».«Τα κλιμάκια της επιτροπής της ΠΝΟ για τον έλεγχο της επάνδρωσης και του χρόνου εργασίας - ανάπαυσης των πληρωμάτων, ύστερα από επιτόπιους ελέγχους, διαπιστώνουν ότι συνεχίζονται οι συστηματικές παραβιάσεις των προβλέψεων της ΣΣΕ και της Δ.Σ. 180 και δεν διενεργείται, όπως θα έπρεπε, κανένας ουσιαστικός έλεγχος με αποτέλεσμα την πρόκληση επικίνδυνων συνθηκών όσον αφορά την ασφάλεια», υπογραμμίζει η ΠΝΟ και προσθέτει: «Για τους παραπάνω λόγους η Ομοσπονδία για πολλοστή αλλά ύστατη φορά προειδοποιεί όλους αυτούς που μεθοδεύουν συνθήκες εργασίας που εξαντλούν τα πληρώματα, με υπερεργασία καθ' υπέρβαση των ορίων που προσδιορίζονται από τις προαναφερόμενες διατάξεις, να σταματήσουν άμεσα τις αυθαιρεσίες τους. Η Ομοσπονδία περαιτέρω επιφυλάσσεται να προβεί σε ανάλογη συνδικαλιστική δράση και για όσα άλλα πλοία διαπιστωθεί ότι προβαίνουν σε ανάλογες παραβιάσεις της Δ.Σ. 180».
Orestis Posted August 2, 2006 Posted August 2, 2006 Αναστέλλονται οι προγραμματισμένες κινητοποιήσεις της ΠΝΟ μετά από απόφαση του προεδρείου της με ψήφους 9 προς 5. Πηγή: ALPHA
Panagia Ekatontapiliani Posted August 4, 2006 Posted August 4, 2006 Μια ερώτηση, πως πήγε να σταματήσει η ΠΝΟ, το Δημητρουλα χωρίς καταγγελία από το πλήρωμα, γιατί από όσο γνωρίζω το πλήρωμα δεν έκανε παράπονα για το ωράριο εργασίας.
Nick the Greek Posted August 6, 2006 Author Posted August 6, 2006 Τις τελευταιες μερες στο Εξπρες Αφροδιτη, μαλλον εναλλασσονται στην πλοιαρχια ο Μπαμπης Παντελης και ο Σπυρος Θηραιος μια και τους βλεπω εναλλαξ εκει. Σημερα κατα την αναχωρηση πρεπει να ηταν πλοιαρχος ο καπτα-Μπαμπης. Η ερωτηση μου εχει να κανει σχετικα με το αν ειναι και οι δυο ναυτολογημενοι σαν πλοιαρχοι, η μηπως ναυτολογουνται εναλλαξ πλοιαρχος και υπαρχος ωστε να περιοριζεται το κοστος?
Panagia Ekatontapiliani Posted August 7, 2006 Posted August 7, 2006 Είναι και οι δυο ναυτολογημένοι ως πλοίαρχοι.
proud_ionian Posted August 21, 2006 Posted August 21, 2006 παιδια τι ισχυει γενικως για την αναπαυση των πληρωματων και τα διπλα πληρωματα; (ωρες αναπαυσης, 6ωριες διανυκτερευσεις κλπ). να πω το πιο κραυγαλεο. υπαρχουν 2 επιβατηγα ταχυπλοα "γνωστου" πλοιοκτητη, που αλωνιζουν το αιγαιο και απο οτι εμαθα στις διακοπες μου ΔΕΝ εχουν διπλα πληρωματα. απο τα χαραματα μεχρι μετα τα μεσανυχτα ειναι τα ιδια ατομα stand by. υπαρχουν συμβατικα και στο ιονιο και στο αιγαιο που ταξιδευουν καθημερινα πανω απο 19 ωρες (που ειναι η εξαωρια στο λιμανι αφετηριας οεο?). να μην πω για αλλο επιβατηγο οχηματαγωγο ταχυπλοο που ειναι στα ορια του ωραριου το χειροτερο ειναι οτι δεν μιλαει κανεις. δεν μιλανε και εταιρειες που εφαρμοζουν τις κειμενες διαταξεις. αυτο γινεται απο αβροτητα ή μπας και η παρεκλιση γινει κανονας;
LEFTERIS68 Posted August 21, 2006 Posted August 21, 2006 Χμ!!! Ο μόνος που έχει επιβατηγα ταχύπλοα στο Αιγαίο είναι ο Ηλιόπουλος, όμως αν εννοείς αυτόν μάλλον δεν σε πληροφορησαν καλά proud.Τουλάχιστον στο SUPERJET που είναι στα νερά μου έχει 100% διπλό πλήρωμα.Τώρα βέβαια τίθετε το θέμα της τήρησης του ωραρίου που σχεδόν σε κανένα ταχύπλοο δεν ισχύει, ειδικά αυτή την περίοδο.Τώρα γιατί δεν διαμαρτύρωνται τα πληρώματα υπάρχει ο συνδιασμός της κατανόησης του ότι μπορεί να ξεφύγει το δρομολόγιο από το ωράριό του με τον φόβο της black list.
Apostolos Posted August 21, 2006 Posted August 21, 2006 Το καινούργιο το μαθατε? Το λιμεναρχειο Πειραιά επιβάλει σε όλα τα πλοία γραμμής να καταθέτουν το έντυπο του ISM που αναφερει τις ώρες ανάπαυσης και εργασίας πληρώματος κάθε φορά που το πλοίο πέρνει απόπλου! Απαιτούν να υπογράφονται ώρες ανάπαυσης για τους Αξ/κους Γεφυρας και Μηχανης καθώς και τους Ναύτες ή Μηχανοδηγούς βάρδιας οι οποίοι κάνουν την πρώτη βάρδια κατα την αναχώρηση. Καταλαβαίνετε οτι έχει γίνει ένα μπάχαλο με το θέμα αφού επιφορτήστικαν όλα τα πλοια και τα πληρώματα σε μία πρόσθετη εργασία η οποία όχι μόνο δέν διαφυλάτει την ασφάλεια πλοίου φορτίου και επιβαινόντων αλλα και και αφαιρεί ώρα ανάπαυσης καθώς για να συμπληρωθούν σχεδόν καθημερινά απαιτεί μια μισάωρη πρόσθετη απασχόληση. Και μην γυρίσει κανείς να μου πεί οτι γίνεται για όφελος μας γιατι εγώ απαντώ οτι ο έλεγχος γίνεται επι τόπου στο πλοίο και όχι με την παρουσίαση μια ψέυτικής ώς επι το πλήστρον υπογραφής. Απλά μας βάλαν ακόμα μία εργασία γραφιοκρατείας για να εξασφαλιστούν εφοπλιστές και Υπουργικοί Υπάλληλοι (στρατιωτικοί και μή). Γιατι αν γίνει ενα ατύχημα π.χ. στην είσοδο του Separation και επικαλεστείς κούραση (πράγμα όχι σπάνιο) θα σου παρουσιάσουν το έντυπο οπού θα έχεις υπογράψει οτι είσαι ξεκούραστος και δούλεψες σύμφωνα με τα πρότυπα του ILLO και της STCW... Κουράγιο και ο Άγιος Νικόλας στην πλώρη μας...
proud_ionian Posted August 21, 2006 Posted August 21, 2006 Τουλάχιστον στο SUPERJET που είναι στα νερά μου έχει 100% διπλό πλήρωμα. για το seajet & το superjet μου ειπαν (στη μυκονο). για να το λες για το super ετσι θα ειναι. δεν αλλαζει κατι για ολα τα υπολοιπα που ειπα παντως
LEFTERIS68 Posted August 21, 2006 Posted August 21, 2006 Με μεγάλη σιγουριά στο λέω proud ότι τουλάχιστον το SUPERJET έχει δύο πληρώματα γιατί τυγχάνει να τους γνωρίζω και προσωπικά.Όσο για τα άλλα που ανέφερες δεν έχω κάποια αντίρηση.
Neptune Posted September 12, 2006 Posted September 12, 2006 Η εταιρεία ναυτολόγησε δυο πλοίαρχους και δυο Α μηχανικούς στο Εξπρές Αφροδίτη, για να είναι νομοταγής με το ωράριο εργασίας, σε αυτή τη περίπτωση γιατί κάνει τα στραβά μάτια ? Με αφορμη το παραπανω σχολιο απο το thread του Εξπρες Αθηνα να ρωτησω ποιοι ειναι οι δυο Α μηχανικοι που ειναι ναυτολογημενοι στο πλοιο? Και αφου μου απαντησει καποιος σε αυτο ας μου εξηγησει γιατι το Αφροδιτη με τα ιδια δρομολογια θελει 2 πλοιαρχους και 2 Α Μηχανικους και γιατι το Σαντορινη ταξιδευε τοσο καιρο χωρις δευτερη βαρδια.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 12, 2006 Posted September 12, 2006 Ο ένας Α’ μηχανικός είναι ο πρώην του Απόλλων Ελλάς και ο άλλος είναι Α/Β του Εξπρές Σαντορίνη. Δυστυχώς δε θυμάμαι τα ονόματα τους. Θυμάσαι μια μέρα που ήθελαν να δέσει η ΠΝΟ το Δημητρουλα για τα ωράρια εργασίας, εκείνη τη περίοδο θυμήθηκε και η HSW να γίνει νομοταγής (τήρηση ωρών ξεκούρασης πλοίαρχου και Α’ μηχανικού)!! Τώρα γιατί δεν το θυμήθηκαν νωρίτερα, καλύτερα να μας απαντήσει η εταιρεία !!
Hastaroth Posted September 14, 2006 Posted September 14, 2006 Είναι και οι δυο ναυτολογημένοι ως πλοίαρχοι. Καί σέ περίπτωση emergency ποιός έχει το γενικό πρόσταγμα; Γιατί ώς γνωστόν "όπου λαλούν πολλοί κοκκόροι αργεί να ξημερώση"... Εκτός άν κατά την άφιξη στόν Πειραιά από το πρώτο δρομολόγιο κατεβαίνει το ένα πλήρωμα και ανεβαίνει τό άλλο.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 15, 2006 Posted September 15, 2006 Στο ταξίδι προς τη Σαντορίνη έχει το πρόσταγμα ο ένας και στην επιστροφή ο δεύτερος.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 17, 2006 Posted September 17, 2006 Ο ένας Α’ μηχανικός είναι ο πρώην του Απόλλων Ελλάς Πρέπει να λέγεται Χρονης Τουρλουμουσης
LEFTERIS68 Posted February 13, 2007 Posted February 13, 2007 Φίλε μου Αλέξανδρε, χωρίς να θέλω να αντιδικήσω μαζί σου θέλω να σε πληροφορήσω ότι εργάζομαι πολύ περισότερες ώρες από κάθε ναυτικό και από την συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων ανά την υφήλιο.Όταν θα δουλέψεις για 15 συνεχόμενες Πρωτοχρονιές και 18 συνεχόμενες Κυριακές του Πάσχα με ωράρια από 12-18 ώρες ημερησίως (κάθε μέρα), χωρίς ρεπό ποτέ και διακοπές κάθε 5 χρόνια τότε έλα να τα ξαναπούμε.Μάλλον σε λάθος άτομο βρήκες να κάνεις την συνδικαλιστική σου αλληλεγγύη. Όσο για το ναυτικός του ντόκου , ναι είμαι αλλά πιστεψέ με 18 χρόνια ναυτικός πράκτορας έχω φάει αρκετά πιό πολλή αλμύρα από πολλούς ναυτικούς και ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΑΓΩΝΙΕΣ!!!! Τώρα για το θέμα μας , το γνωρίζω και γω για τo ότι θα ψάχνει δουλειά την επομένη (στην παράθεσή μου αν παρατήρησες γράφω για black list). Όμως όλες οι δουλειές έχουν τους κανόνες , γραφτούς ή άγραφους και όποιος θέλει παίζει.Υπάρχουν και δουλειές γραφείου με οκτάωρο όπως αναφέρεις και μπορείς και εσύ αν θέλεις να κάνεις μία τέτοια.Είμαι πρόθυμος να σου προσφέρω τέτοια αν θες στο γραφείο μου να κατεβαίνουμε μαζί στο λιμάνι.Και επειδή μόλις τώρα γύρισα από κει όταν ο γαρμπής είναι ζόρικος και οι λιμενεργάτες φοβούνται να πιάσουν να ξεκαπελώσουν τους κάβους μη σπάσουν λόγω της ρεστίας θα το κάνεις εσύ αντί για μένα στην βροχή.Επίσης όταν κάποιο καράβι μας ακυρωθεί λόγω βλάβης ή απαγορευτικού θα βάζω εσένα να σε βρίζουν οι 500-600 κάφροι στο λιμάνι λεγοντάς σου όλα όσα δεν έμαθες στην ναυτική σου καριέρα από κοσμητικά επίθετα.Επίσης όταν κάποιο πλοίο έχει πρόβλημα θα δίνω το δικό σου τηλέφωνο να σε παίρνουν 2 τα ξημερώματα , να τους βρεις λύση , ντόκο, φάρμακα, γιατρο κλπ. Τέλος θα σε καταστήσω υπεύθυνο απέναντι στον νόμο αν κάποιος πλοιοκτήτης ανοίξει "κατα λάθος" καμιά 200 εισιτήρια το καλοκαίρι παραπάνω και γίνει καταμέτρηση.Τέλος θα σε αμοίβω με το "αστρονομικό" ποσό των 200 ευρώ μηνιαίως (η βενζίνη δική σου για το λιμάνι), όση και η προμήθεια που παίρνω από μικρά καραβάκια (Νήσος Θήρα πχ) τους χειμερινούς μήνες με καθημερινές αναχωρήσεις.Οι δουλειές έχουν κανόνες φίλε μου.Αν θες παίζεις με αυτούς , αν δεν θες όχι.Σε όσο καιρό είμαι σε αυτό το site προσπάθησα να αφήσω τα επαγγελματικά μου έξω και τα προσωπικά ακόμα πιό πολύ.Όμως να σαι σίγουρος από τα 18 χρόνια που κάνω αυτή την δουλειά κουράζομαι και φθείρομαι πολύ περισότερο από πολλούς ναυτικούς.Κι αν θες μπορούμε να το συζητήσουμε κατ ιδίαν. ΥΓ Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη από τους φίλους shipfriends που δεν είναι υποχρεωμένοι να διαβάζουν τα δικά μου και παρακαλώ τους moderators να διαγράψουν το μήνυμα μου μόλις το διαβάσει ο αποδέκτης. Επίσης σας υπόσχομαι ότι θα ξεκινήσω να σας διηγούμαι "ιστοριούλες" , πραγματικές με ενδιαφέρον και αγωνία, αλλά και πλάκα πολλες φορές που οι περισότεροι δεν θα τιε ξέρετε αλλά εγώ τις έχω ζήσει λόγω επαγγέλματος. Χώρίς να θίγουμε ονόματα ή εταιρείες και ως επί το πλείστον παλιές για να μην προσβάλλονται όσοι είναι ακόμα εν ενεργεία.
Captain_Nionios Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 Σημερα θα εχω την πρωτη επαφη σε ταξιδι με το πλοιο,μετα τον πρωτο καταπλου στη Σουδα.Ηθελα να ρωτησω αν καποιος ξερει τι γινεται με το πληρωμα.Δηλαδη,ειναι δυνατον να δουλευουν καθε μερα δυο δρομολογια οι ανθρωποι χωρις ρεπο;Δεν πρεπει να γινεται και καποια αλλαγη,διοτι οι υπερκοπωση ειναι κοντα;
doctorvgs Posted July 26, 2007 Posted July 26, 2007 Εγώ που τους ρώτησα στο ταξίδι, μου είπαν ότι το πλήρωμα είναι ένα. Έχουν όλοι καμπίνες (4κλινες εννοείται) όπου ξεκουράζονται όταν δεν έχουν βάρδια και βγαίνουν από το πλοίο τα πρωινά στον Πειραιά από 07.00 μέχρι 14.00.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now