Nick the Greek Posted March 9, 2024 Posted March 9, 2024 Σε επίπεδο των σύγχρονων σκαριών ρυμουλκών, νομίζω πως το Svitzer Jupiter (ΙΜΟ 9878254)είναι από τα πλέον ευχάριστα στο μάτι. Στιβαρή κατασκευή, συμπαθητικά χρώματα, εμένα τουλάχιστον μου αρέσει. Τουλάχιστον μέχρι τον περασμένο Οκτώβριο είχε βάση το Ijmuiden της Ολλανδίας, εκεί το βλέπουμε να συνδράμει και το King Seaways στην προσπάθειά του να δέσει στη στρούγγα, στην κυριολεξία, που χρησιμοποιεί η DFDS για terminal. Ναυπήγηση 2020 στο Damen Song Cam Shipyard(513601), στη Haiphong του Βιετνάμ, με 2 κύριες μηχανές Caterpillar. Σημειωτέον πως καθελκύστηκε σκέτο Jupiter αλλά πολύ σύντομα πήρε το σημερινό του όνομα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted March 9, 2024 Posted March 9, 2024 Εμένα που το μάτι μου είναι συνηθισμένο σε πιό κλασικά σκαριά να πω την αμαρτία μου δεν μ' αρέσει Άσχετο που τα σύγχρονα ρ/κ από δύναμη είναι τερατάκια!
polmyt Posted March 10, 2024 Posted March 10, 2024 Το ΠΟΘΗΤΟΣ III με ΙΜΟ 9248617 ,δυστυχως το μαθαμε με ασχημο τροπο Φαινεται να ειναι κατακευης 2002 με μηκος 17 μετρα και πλατος 5,5 Αυτη την εποχη βρισκεται στον Άγιο Νικόλαο Κρητης ,προφανως σαν ρυμουλκο λιμενος.
Nick the Greek Posted March 12, 2024 Posted March 12, 2024 Ένα ρυμουλκό με βάση το Ijmuiden της Ολλανδίας στις οθόνες μας, είναι το Telstar (IMO 9796066). Ναυπήγηση 2016 στο Holland Shipyards BV(HS 2015-027) με έδρα το Hardinxveld και 2 κύριες μηχανές Mitsubishi. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.
Nick the Greek Posted March 25, 2024 Posted March 25, 2024 Να και μια σπάνια περίπτωση βορειοευρωπαικού ρυμουλκού που δεν ανήκει στην Gruppo Boluda ή στην Svitzer. Πρόκειται για το En Avant 30 (IMO 9597317) που ανήκει στην ολλανδέζικη Rederij T. Muller BV με έδρα το Dordrecht της Ολλανδίας. Ναυπήγηση 2011 στα ισπανικά Astilleros Armon(696) με δύο κύριες μηχανές MAN. Μοναδικό προηγούμενό του όνομα ως το 2017 το Rigel.
polmyt Posted April 5, 2024 Posted April 5, 2024 Να δουμε και το τουρκικο NAZIM TUR (ΙΜΟ 9513086)στο Βοσπορο Κατασκευης του 2009 με μηκος 32 μετρα και πλατος 12 .Προηγουμενο ονομα φαινεται το ZAMIA Aνηκει και αυτο στη γενικη διευθυνση ασφαλειας ακτων της Τουρκιας και λειτουργει ως ρυμουλκο λιμενος καλυπτοντας ολο το Βοσπορο
Panagia Ekatontapiliani Posted May 14, 2024 Posted May 14, 2024 H Protug Marine έχει δώσει παραγγελία για την ναυπήγηση ενός ρυμουλκού (Yard No: 194) στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου με το όνομα Protug 65 (IMO No: 1063786)
Panagia Ekatontapiliani Posted May 22, 2024 Posted May 22, 2024 Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος: Προτείνει αναθεώρηση του Π.Δ. για τα ρυμουλκά. Η διχογνωμία στον κλάδο οδηγεί το Επιμελητήριο να ζητήσει επίσης την αναβολή εφαρμογής του. Quote Με επιστολή του προς τον υπουργό, την οποία υπογράφει ο πρόεδρος του ΝΕΕ δρ Γιώργος Πατέρας, αναλύονται τα ζητήματα που εντοπίζει η τεχνική έκθεση που εκπονήθηκε από το ΝΕΕ. Το Επιμελητήριο, με τον θεσμικό ρόλο του συμβούλου της πολιτείας, σημειώνει: «Εν συντομία, το γενικό συμπέρασμά μας είναι ότι το Π.Δ. 83 μάλλον δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από αυτά που προσπαθεί να επιλύσει και, ως εκ τούτου, χρήζει τροποποιήσεων, όπως φαίνονται στο συνημμένο σχέδιο με χρωματισμένες τις αλλαγές που προτείνονται από το ΝΕΕ». Επισημαίνεται ότι το ΝΕΕ έχει διαπιστώσει διχογνωμία (στον κλάδο) αναφορικά με το Π.Δ. και έχει εισηγηθεί την αναβολή εφαρμογής του. Οι προτάσεις του ΝΕΕ Η σχετική εισήγηση της Επιτροπής του ΝΕΕ επί των ανωτέρω προβλημάτων είναι: Να υπάρξει για όλα τα υπό ελληνική σημαία ρυμουλκά εναλλακτική εφαρμογή των διατάξεων του Άρθρου 7.1 ή του Άρθρου 7.2. Αναφορικά με τις απαιτήσεις ελάχιστης απαιτούμενης δύναμης έλξης σε ρυμουλκήσεις λιμένος, η εισήγηση της επιτροπής είναι να καταργηθούν πλήρως οι διατάξεις των Άρθρων 9.1 και 9.2 και να γίνει ανάλογη τροποποίηση των υπολοίπων διατάξεων του Άρθρου 9. Αναφορικά με τις απαιτήσεις σχετικά με την πυροσβεστική ικανότητα του ρυμουλκού, προτείνονται τα εξής: (α) Η πλήρης αποσύνδεση της ικανότητας πυρόσβεσης των ρυμουλκών από την παροχή υπηρεσιών πρόσδεσης/απόδεσης με ρητή αναφορά εντός του κανονισμού προς συμμόρφωση των «αρμοδίων φορέων». (β) Στην κατηγορία της πυροσβεστικής ικανότητας των 1.200 m3 / hr, να γίνει αποδεκτή και η ύπαρξη μιας αντλίας, χωρίς να προσδιορίζεται ο τρόπος λειτουργίας της, αρκεί να διασφαλίζεται ότι η παροχή της είναι 1.200 m3 / hr, όπως αντίστοιχα προβλέπεται από τους Νηογνώμονες IACS για την πυροσβεστική ικανότητα Fi-Fi 1 των 2.400 m3/hr. Έτσι αυξάνεται η προσφορά των 1.200 m3/hr. Τέλος, αναφορικά με τους Νηογνώμονες η Επιτροπή του ΝΕΕ εισηγείται να συμπεριληφθούν στους φορείς πιστοποίησης, πέραν των Νηογνωμόνων IACS, και εκείνοι οι οργανισμοί οι οποίοι είναι αναγνωρισμένοι από την ΕΕΠ. Τι λένε οι Ενώσεις Οι δύο Ενώσεις που εκπροσωπούν τον κλάδο στη χώρα μας διατυπώνουν διαφορετικές απόψεις όσον αφορά το Προεδρικό Διάταγμα. Για παράδειγμα, η Πανελλήνια Ένωση Πλοιοκτητών – Εφοπλιστών Ρυμουλκών & Ναυαγοσωστικών Πλοίων «Άγιος Νικόλαος» έχει επισημάνει ότι «απαιτείται τάχιστα διόρθωση και παράταση δύο τουλάχιστον ετών, ήτοι μέχρι 30/6/2026, χωρίς προτεραιοποίηση, προκειμένου να επιτευχθεί η προσαρμογή και εναρμόνιση των ρυμουλκών στα νέα δεδομένα, χωρίς αποκλεισμούς από την αγορά και χωρίς απώλειες θέσεων εργασίας». Προσθέτει ότι «είναι απαραίτητο να συμπεριληφθούν στις προβλέψεις και οι υπάρχοντες δύο Ελληνικοί Οργανισμοί Επιθεώρησης και Πιστοποίησης Πλοίων (INSB & Phoenix), οι οποίοι παρακολουθούν και επιθεωρούν την πλειοψηφία των υπό ελληνική σημαία ρυμουλκών πλοίων, καθότι πάρα πολλά ελληνικά ρυμουλκά δεν έχουν πιστοποίηση διεθνών νηογνωμόνων IACS και δεν είναι εφικτή η προσαρμογή τους στις προδιαγραφές αυτών, είτε λόγω ηλικίας είτε λόγω κατασκευής. Εναλλακτικά, θα πρέπει να δοθεί ικανός χρόνος προσαρμογής, ώστε να μπορέσουν να ενταχθούν σε καθεστώς Νηογνωμόνων IACS όσα περισσότερα ρυμουλκά των Ελληνικών Οργανισμών Πιστοποίησης γίνουν αποδεκτά». Αντίθετη άποψη όμως εκφράζει η Ελληνική Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών Ναυαγοσωστικών Αντιρρυπαντικών Πλοίων Υποστήριξης Υπεράκτιων Εγκαταστάσεων. Όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά: «Η ενδεχόμενη χορήγηση παράτασης θα λειτουργήσει εις βάρος της ασφάλειας των ναυτικών, των πλοίων, των εγκαταστάσεων και του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Επίσης, θα λειτουργήσει αποθαρρυντικά για όλους εκείνους τους πλοιοκτήτες που ήδη έχουν επενδύσει σε ρυμουλκά νέας τεχνολογίας ή βρίσκονται σε διαδικασία ανάληψης τέτοιων επενδύσεων, δεδομένου μάλιστα ότι έχει ήδη δραστηριοποιηθεί σημαντικός αριθμός σύγχρονων ρυμουλκών σκαφών μέσα σε μόλις ένα έτος από τη δημοσίευση του Π.Δ. 83/2022, και συνεχίζονται παρόμοιες επενδύσεις». Τονίζει επίσης ότι «ο κλάδος των ρυμουλκών, με αφορμή το Π.Δ. 83/2022, έχει μια μοναδική ευκαιρία να βγει από το τέλμα της ανασφάλειας και της αποφυγής κάθε επενδυτικής δραστηριότητας προς όφελος συντεχνιακών οικονομικών συμφερόντων, και να καταστήσει, έστω και με μεγάλη καθυστέρηση, την Ελλάδα χώρα ασφαλή, με υγιή επιχειρηματική και αναπτυξιακή προοπτική».
Petros P Posted May 22, 2024 Posted May 22, 2024 On 1/20/2024 at 6:01 PM, Petros P said: Τελευταία υπάρχει ενα θέμα με την υποχρέωση να υπάρχει firefighting σύστημα σε όλα τα ρκ . Υπάρχει 6 μήνη παράταση αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει . Οσο έχω καταλάβει η μια ένωση ρκ έχει σχεδόν όλα τα μέλη της συμμορφωμενα ενώ η άλλη όχι στο 100%. Το fifi είναι σίγουρα υποχρεωτικά στα διυλιστήρια αλλά όχι σε κάθε λιμάνι . Εχει εικόνα παραπάνω κάποιος για την εξέλιξη του θέματος ; Τοσο καιρο δεν εχει γινει τπτ
lathraeos Posted June 7, 2024 Posted June 7, 2024 Σύμφωνα με ανακοίνωση του ναυπηγείου MED MARINE, εταιρία του ομίλου Σπανόπουλου προχώρησε σε παραγγελία ρυμουλκούμε παράδοση τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Θα είναι τύπου MED-A2875 με μήκος 28m και Bollard Pull 75t
fund.st Posted June 7, 2024 Posted June 7, 2024 (edited) Αυτό το είδατε; ΟΝΕΧ: Deal αξίας 280 εκατ. ευρώ με τη Robert Allan Edited June 7, 2024 by proud_ionian text
lathraeos Posted June 8, 2024 Posted June 8, 2024 Η τελευταία παραγγελία του ομίλου Σπανόπουλου στη MED MARINE θα είναι η 8η που θα εκτελέσει το ναυπηγείο για ελληνική εταιρία από το 2021 (δεν προσθέτω τα 4 της SVITZER που δραστηριοποιούνται στο FLNG της Αλεξανδρούπολης). Εκτός αυτών των 8,το ίδιο διάστημα, έχουν αγοραστεί αρκετά σύγχρονα μεταχειρισμένα σκάφη (μπορώ στα γρήγορα να μετρήσω τουλάχιστον 7) από διάφορες εταιρίες, ακόμη και τις "μικρότερες" της Κρήτης. On 1/20/2024 at 6:01 PM, Petros P said: Τελευταία υπάρχει ενα θέμα με την υποχρέωση να υπάρχει firefighting σύστημα σε όλα τα ρκ . Υπάρχει 6 μήνη παράταση αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει . Οσο έχω καταλάβει η μια ένωση ρκ έχει σχεδόν όλα τα μέλη της συμμορφωμενα ενώ η άλλη όχι στο 100%. Το fifi είναι σίγουρα υποχρεωτικά στα διυλιστήρια αλλά όχι σε κάθε λιμάνι . Εχει εικόνα παραπάνω κάποιος για την εξέλιξη του θέματος ; On 5/22/2024 at 11:09 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος: Προτείνει αναθεώρηση του Π.Δ. για τα ρυμουλκά. Η διχογνωμία στον κλάδο οδηγεί το Επιμελητήριο να ζητήσει επίσης την αναβολή εφαρμογής του. Γνώμη μου, λοιπόν, ότι χωρίς την αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου για τα ρυμουλκά και την έκδοση του επίμαχου Π.Δ. για το οποίο έχουν εσχάτως διατυπωθεί ενστάσεις, οι εταιρίες του κλάδου δεν θα είχαν προχωρήσει στις εν λόγω αγορές/ επενδύσεις. Διαχρονικά οι Έλληνες επιχειρηματίες, και όχι μόνο οι πλοιοκτήτες, έχουν δείξει απροθυμία για τον εκσυγχρονισμό των μέσων παραγωγής τους και την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, και έχω την αίσθηση ότι αναγκάζονται να το κάνουν μόνο όταν υπάρξει νομοθετική επιταγή (όπως και στην περίπτωση των ρυμουλκών). Εκ του αποτελέσματος, λίγο πολύ όλες οι εταιρίες βρήκαν τα αναγκαία κεφάλαια και ανανέωσαν/ ανανεώνουν το στόλο τους, και θεωρώ ότι οι ενστάσεις της μίας ένωσης έχουν να κάνουν περισσότερο με τη λογική "αφού λειτουργούσα τόσα χρόνια και είχα κέρδη χωρίς μεγάλες επενδύσεις, γιατί να το κάνω τώρα; θα αντισταθώ σε κάθε αλλαγή". Όσο και να καθυστερούσε η εφαρμογή του Π.Δ., όσες παρατάσεις και να δίδονταν, η αντιδράσεις θα ήταν οι ίδιες, όπως και τα επιχειρήματα "περί αφανισμού και αθέμιτου ανταγωνισμού"
Petros P Posted June 8, 2024 Posted June 8, 2024 Δεν υπάρχει απροθυμία , το πδ είναι κομμένο και ραμμένο στα ρκ της μιας κοινοπραξίας του ΠΕΙΡΑΙΑ , από μέτρα μεταξυ κάθετων (!!)νηογνώμονα IACS μεχρι και συγκεκριμένα cbm για το fifi.οποτε δεν είναι θέμα ότι δεν επένδυαν αφού ήδη είχαν αγοράσει η κατασκευάσει ρκ . Το κακό είναι στα μικρά λιμάνια που κανείς από τις εταιρείες που είναι εκεί αν θα υπάρξει κοινός κανονισμός λιμένος για όλη την Ελλάδα (λες και είναι διυλιστήρια όλα τα λιμάνια του ΠΕΙΡΑΙΑ ) η θα πρυτανεύσει η λογική και θα εχει το κάθε λιμάνι κάτι καλύτερο απο αυτό π ισχύει . απλα ισχύει το αν έχεις μπάρμπα στη Κορώνη εδώ .
Panagia Ekatontapiliani Posted June 24, 2024 Posted June 24, 2024 On 10/24/2019 at 12:15 PM, Panagia Ekatontapiliani said: To Olympic Z (IMO No: 9351206) πρέπει να είναι το πρώην Bourbon Thalie του 2007(για το τελευταίο δεν είμαι 100% σίγουρος) Το Olympic P (IMO No: 9351206) είναι ναυπηγημένο το 2007 στο ναυπηγείο Dayang Shipbuilding στο Yangzhou της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 64.80 μέτρα και πλάτος 16.00 μέτρα και ανήκει στην Southpoint Maritime SA. Προηγούμενα του ονόματα είναι Bourbon Thalie και Olympic Z.
Petros P Posted August 6, 2024 Posted August 6, 2024 Εδώ έχει αρκετό απο το παρασκήνιο για το ΠΔ των ρυμουλκών, απο την πλευρά βέβαια αυτών που το θέλουν https://www.reporter.gr/Eidhseis/Naytilia/612234-Limania-Ta-«shmata»-gia-thn-asfaleia-kai-oi-nees-prodiagrafes Απο την άλλη το STAR Z ,πήρε άδεια απο τον ΟΛΒ , ψιλοκομμένη και ραμμένη στα μέτρα του πλοιου. Δε το αναφέρει το πλοιο αλλα ειναι ευκολο να το τσεκάρει κανεις. Υπάρχουν και άλλα που δεν γράφονται ,αλλα μέχρι να έρθουν τα πολλά νέα Ρ/Κ απο τουρκία η απο την Ελευσινα (η οποου φτιαχτούν γιατι δεν ειναι σιγουρο η ONEX, δυστυχώς θα κλείσουν αρκετές μικρές.
Nick the Greek Posted August 6, 2024 Posted August 6, 2024 Το πρόβλημα είναι γενικότερο και το βλέπουμε και στο εξωτερικό. Όπου και να πας βλέπεις Boluda ή Svitzer, οι υπόλοιποι έχουν σχεδόν εκλείψει. Χωρίς να θέλω να ακουστώ σαν αρθρογράφος του Ριζοσπάστη, η κυβέρνηση εδώ δυστυχώς ευνοεί μια ολιγοπωλιακή(μην πω μονοπωλιακή) κατάσταση, με παρόμοιο τρόπο με τον οποίο φτάσαμε στο σημείο που είμαστε και στην ακτοπλοία. Θεωρώ αυτονόητο πως πρέπει να δωθεί παράταση στην εφαρμογή του ΠΔ ή τέλος πάντων η ευκαιρία στους μικρότερους να συμμορφωθούν με κάποιον τρόπο. Και για να τα λέμε και όλα, ειδικά σε πλοία όπως τα σύγχρονα κρουαζιερόπλοια, δεν γίνεται να υφίσταται το νταβατζηλίκι του ρυμουλκού, με 4 πλώρα και 3 πρύμα thrusters. Γελάω πολλές φορές στη Μύκονο με τα δεμένα κρουαζιερόπλοια στον Τούρλο στην αναχώρηση. Ο αέρας 7 κατάπαντα να τα σπρώχνει μακριά από την προβλήτα, με thrusters και ιπποδύναμη και να βλέπεις ένα παλαιού τύπου ρυμουλκά τύπου Καραπιπέρης ΧΧ και καλά “stand by” μη γίνει κάτι στην αναχώρηση. Γελάνε και οι λούζες στου Μαδούπα.
Petros P Posted August 6, 2024 Posted August 6, 2024 Ναι αναρωτιέμαι μιας και λες Μυκονος...ποιος θα κανει τον κανονισμο λιμενο? Το Δημοτικο Λιμενικο Ταμειο? Η στη ροδο για παράδειγμα.
Nick the Greek Posted August 6, 2024 Posted August 6, 2024 Ε λογικά Λιμενικό Ταμείο με την συμβουλή του ΛΣ για θέματα ασφαλείας.
Rodos1505 Posted August 6, 2024 Posted August 6, 2024 1 hour ago, Petros P said: Ναι αναρωτιέμαι μιας και λες Μυκονος...ποιος θα κανει τον κανονισμο λιμενο? Το Δημοτικο Λιμενικο Ταμειο? Η στη ροδο για παράδειγμα. Στη Ρόδο ευτυχώς έχουν καλυτερέψει λίγο τα πράγματα με το νεότευκτο καπτεν Δημήτρης 4 😁
Nick the Greek Posted August 17, 2024 Posted August 17, 2024 On 8/13/2018 at 11:00 PM, Nick the Greek said: Η Federimorchiatori, εκτός από 50-χρονα ρυμουλκά, έχει και πιο καινούρια, όπως τον Giovanni τον Calderan που εδώ βλέπουμε εν πλώ κοντά στη Γαληνοτάτη. Έχει ΙΜΟ 9449003 και είναι χτισμένος το 2010 στο ναυπηγείο Union Naval της Valencia με αριθμό 471. Το μοναδικό της ιστορίας είναι ότι το πλοίο είχε πρώτο όνομα το Solan και αρχικά ήταν παραγγελία της τοπικής κυβέρνησης των Shetland Islands στα βόρεια της Σκωτίας. Το 2016 όμως, έφυγε από τα κρύα, και ήρθε σε πιο ζεστά κλίματα. Εδώ βρίσκεται μέχρι και σήμερα με τις 2 MAN B&W που του δίνουν 14 κόμβους ταχύτητα, σπάνιο για μη ναυγοσωστικό ρυμουλκό. Βαριά και στιβαρή κατασκευή. Περίπου 6 χρόνια μετά και ο Giovanni συνεχίζει ακάθεκτος και χωρίς αλλαγές εξωτερικά.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 24, 2024 Posted October 24, 2024 On 10/29/2012 at 8:57 AM, moros said: 2) Ag.Nikolaos - Imo: ? - YOB 1969 - Ν.Π.4147 Tug Boat Costein - Piraeus Το Άγιος Νικόλαος (IMO 6226515) φαίνεται ότι έχει αλλάξει το όνομα του σε Nairobi και έχει υψώσει σημαία Τανζανίας. Το πλοίο βρίσκεται δεμένο στο λιμάνι του Δυρραχίου. Είναι το πρώην Marseillais 13
Panagia Ekatontapiliani Posted October 24, 2024 Posted October 24, 2024 To Άγιος Νικόλαος (ΙΜΟ Νο: 5406974) έμεινε μόνο του πλέον στο Πέραμα μετά την πώληση του Άγιος Νικόλαος (IMO 7229473) (νυν Seefahrestoltz) και του Άγιος Νικόλαος (IMO 6226515) (νυν Nairobi) στην Αλβανία.
Petros P Posted October 28, 2024 Posted October 28, 2024 On 10/24/2024 at 12:36 PM, lathraeos said: Να αναφέρουμε ότι βάσει marinetraffic, το ρυμουλκό που είχαν παραγγείλει από κοινού οι μέτοχοι της SVS έχει φτάσει στον Πειραιά. Το όνομα του θα είναι SVS 1 ο οποίος στόλος είναι αυτό ,το Karapiperis 18 και το Karapiperis New Generation . Τα αλλα 2 έγιναν Protug Οπου SVS - Spanopoulos Vernicos Scafi
Panagia Ekatontapiliani Posted November 22, 2024 Posted November 22, 2024 Το ρυμουλκό AXD Star (ΙΜΟ Νο: 9207912) είναι η νέα αγορά της Chatzigavriil Tugs. Το AXD Star έχει ναυπηγηθεί το 2000 στο ναυπηγείο Halter Marine στις ΗΠΑ. Το πλοίο έχει μήκος 27,40 μέτρα, πλάτος 15,20 μέτρα, φοράει δυο κύριες μηχανές WARTSILA 9L20C (4200 BHP). Προηγούμενο του όνομα είναι Suwannee River.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now