Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ας παμε στις Συρακουσες της Σικελιας για να δουμε ενα μεγαλο ρυμουλκο ανοιχτης θαλασσης.

Προκειται για το OCEAN VIKING με IMO 8506854 .Ειναι ηδη 37 ετων ,μιας και ειναι κατασκευης του 1986 

Τα προηγουμενα ονοματα του ηταν VIKING FIGHTER και TENDER FIGHTER

  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
Posted

Έχουμε μια πάαααρα πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη στο χώρο και την αγορά αυτή, σύμφωνα με το Splash. Η εταιρεία που θα διαχειρίζεται το LNG terminal του λιμανιού, έκανε συμφωνία με την Svitzer για 15ετή, αποκλειστική προσφορά υπηρεσίας στο εν λόγω terminal. Η Svitzer μαζί με την Boluda είναι παγκόσμιες εταιρείες ρυμουλκών και σιγά-σιγά έχουν φτιάξει μονοπώλια ή ολιγοπώλια σε πάρα πολλά λιμάνια και περιοχές. Όπου Svitzer, βλέπε Maersk η οποία είναι ο μεγαλομέτοχος. Η Svitzer τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να δημιουργεί παράδοση τακτικών σε σχέση με τα εργασιακά δικαιώματα του πληρώματος, που προκαλούν μεγάλες αντιδράσεις. Και στην Αυστραλία και στο UK αλλά και αλλού. 

 

Η συγκεκριμένη εξέλιξη είναι ενδιαφέρουσα γιατί προφανώς τη δουλειά την έχασαν οι ελληνικές εταιρείες, αλλά και γιατί είναι η πρώτη φορά που η Svitzer μπαίνει στην Ελλάδα. Και αν ήμουν ΠΝΟ θα παρακολουθούσα από πάρα πολύ κοντά τι γίνεται στον τομέα της επάνδρωσης των ρυμουλκών και με ποιούς όρους. 

Posted

Δεν νομιζω οτι θα ηταν ευκολο για τους ελληνες να ανταγωνιστουν εταιρειες σαν την Svitzer... ειδικα με τις απαιτησεις του συγκεκριμενου project.

Η Svitzer παντως στην ανακοινωση της αναφερει οτι τα ASDs θα εχουν μονο ελληνικο πληρωμα...

 

(https://svitzer.com/svitzer-awarded-alexandroupolis-lng-terminal-contract-with-gastrade/#:~:text=Copenhagen%2C 13 July 2023%3A Svitzer,offshore LNG project in Greece.)

 

 

 

 

Posted
On 7/17/2023 at 3:50 PM, Nick the Greek said:

Έχουμε μια πάαααρα πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη στο χώρο και την αγορά αυτή, σύμφωνα με το Splash. Η εταιρεία που θα διαχειρίζεται το LNG terminal του λιμανιού, έκανε συμφωνία με την Svitzer για 15ετή, αποκλειστική προσφορά υπηρεσίας στο εν λόγω terminal. Η Svitzer μαζί με την Boluda είναι παγκόσμιες εταιρείες ρυμουλκών και σιγά-σιγά έχουν φτιάξει μονοπώλια ή ολιγοπώλια σε πάρα πολλά λιμάνια και περιοχές. Όπου Svitzer, βλέπε Maersk η οποία είναι ο μεγαλομέτοχος. Η Svitzer τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να δημιουργεί παράδοση τακτικών σε σχέση με τα εργασιακά δικαιώματα του πληρώματος, που προκαλούν μεγάλες αντιδράσεις. Και στην Αυστραλία και στο UK αλλά και αλλού. 

 

Η συγκεκριμένη εξέλιξη είναι ενδιαφέρουσα γιατί προφανώς τη δουλειά την έχασαν οι ελληνικές εταιρείες, αλλά και γιατί είναι η πρώτη φορά που η Svitzer μπαίνει στην Ελλάδα. Και αν ήμουν ΠΝΟ θα παρακολουθούσα από πάρα πολύ κοντά τι γίνεται στον τομέα της επάνδρωσης των ρυμουλκών και με ποιούς όρους. 

Απ ότι καταλαβαίνω η svitzer θα καλύψει την απαίτηση με νέα ρυμουλκα on order και made in 🇹🇷 

  • 4 weeks later...
Posted
On 7/18/2023 at 10:17 PM, marioskef said:

Απ ότι καταλαβαίνω η svitzer θα καλύψει την απαίτηση με νέα ρυμουλκα on order και made in 🇹🇷 

 

Έχουν βγεί και στην αγορά με αγγελίες για προσωπικό.

  • 2 weeks later...
Posted

Στην προβλήτα του ναυπηγείου Ατσαλακη στο Πέραμα είναι δεμένο ενα ρυμουλκό με όνομα NAOMI και σημαία Comoros, πρώην MISA PRIMO (1986 - IMO 8515142).

Περαστικό άραγε απο τα μέρη μας, ή ήρθε για να μείνει ??? Στο equasis πάντως εμφανίζεται να ανήκει σε εταιρεία με έδρα στον Πειραιά (Prometheus Maritime LTD). 

Posted

Επειδή είχα και εγώ την ίδια απορία, οσο έψαξα,ειδα οτι δραστηροποιούνται στη Νιγηρία.

Οπότε επισκευούλες και (ξανα)εκεί? Αρα περαστικο μαλλον.

Posted (edited)
On 7/17/2023 at 2:50 PM, Nick the Greek said:

Έχουμε μια πάαααρα πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη στο χώρο και την αγορά αυτή, σύμφωνα με το Splash. Η εταιρεία που θα διαχειρίζεται το LNG terminal του λιμανιού, έκανε συμφωνία με την Svitzer για 15ετή, αποκλειστική προσφορά υπηρεσίας στο εν λόγω terminal. Η Svitzer μαζί με την Boluda είναι παγκόσμιες εταιρείες ρυμουλκών και σιγά-σιγά έχουν φτιάξει μονοπώλια ή ολιγοπώλια σε πάρα πολλά λιμάνια και περιοχές. Όπου Svitzer, βλέπε Maersk η οποία είναι ο μεγαλομέτοχος. Η Svitzer τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να δημιουργεί παράδοση τακτικών σε σχέση με τα εργασιακά δικαιώματα του πληρώματος, που προκαλούν μεγάλες αντιδράσεις. Και στην Αυστραλία και στο UK αλλά και αλλού. 

 

Η συγκεκριμένη εξέλιξη είναι ενδιαφέρουσα γιατί προφανώς τη δουλειά την έχασαν οι ελληνικές εταιρείες, αλλά και γιατί είναι η πρώτη φορά που η Svitzer μπαίνει στην Ελλάδα. Και αν ήμουν ΠΝΟ θα παρακολουθούσα από πάρα πολύ κοντά τι γίνεται στον τομέα της επάνδρωσης των ρυμουλκών και με ποιούς όρους. 

 

Όπως ανακοίνωσε επίσημα η τουρκική MED MARINE, υπεγράφησαν τα συμβόλαια με τη SVITZER για την κατασκευή 2 νεότευκτων ρυμουλκών τύπου MED-A2885 που θα χρησιμοποιηθούν στο FLNG της Αλεξανδρούπολης.

Η παράδοση τους προγραμματίζεται για τέλος του 2023

Edited by lathraeos
  • 1 month later...
Posted
On 12/12/2012 at 5:59 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Δύο νέα ρυμουλκά προστέθηκαν στον στόλο της Aigaion Marine του ομίλου Ζούρου, που έχει ως έδρα την Θεσσαλονίκη.

Το VAGIA II (IMO 9148764) πρώην FAIRPLAY 22, κατασκευής 1998 στην Ισπανία, 

Το Βάγια ΙΙ πουλήθηκε το 2014 στην Οργανισμό Λιμένα Gavle στη Σουηδία και πλέον έχει το όνομα Grizzly Af Gefle.

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Τρία ρυμουλκά που ναυπηγήθηκαν στην Τουρκία έρχονται στο σταθμό LNG της Αλεξανδρούπολης

Quote

Η ναυπηγική μονάδα Med Marine, που εδρεύει στην Τουρκία και η οποία ειδικεύεται στην κατασκευή κυρίως ρυμουλκών και βοηθητικών σκαφών ναυτιλιακών εργασιών στο ναυπηγείο της στο Eregli, παρέδωσε με επιτυχία την ίδια ημέρα, τρία ρυμουλκά RAstar 2800 στη δανική εταιρεία ρυμουλκών Svitzer.

Τα τρία ρυμουλκά είναι όλα σχεδιασμένα από τον Καναδό Ναυτικό Αρχιτέκτονα Robert Allan και τα μοντέλα RAstar 2800 επιλέχθηκαν ειδικά από την Svitzer για την εξαιρετική τους αποτελεσματικότητα στις λιμενικές λειτουργίες.

Αναφέρεται ότι και τα τρία ρυμουλκά μετά την παράδοσή τους θα αναπτυχθούν στην Ελλάδα για την εξυπηρέτηση του τερματικού σταθμού LNG του Ανεξάρτητου Συστήματος Φυσικού Αερίου της Gastrade.

Ο Melis Üçüncü, διευθυντής πωλήσεων της Med Marine, δήλωσε: «Η επιτυχία μας στην παράδοση τριών ρυμουλκών στη Svitzer σε μια μέρα είναι απόδειξη της ακλόνητης αφοσίωσης της Med Marine στην αριστεία και των εξαιρετικών δεξιοτήτων της ομάδας μας. Αυτό το επίτευγμα όχι μόνο υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να ξεπεράσουμε τα όρια του δυνατού στη ναυτιλιακή μηχανική, αλλά επίσης εδραιώνει την ισχυρή συνεργασία μας με τη Svitzer».

 

Posted

Πρέπει να έρχεται το πρώτο  απο τα ρυμουλκα ,γιατι βλέπω ενα SVITZER KIKONAS έρχεται προς τα εδώ.

Το οποίο ΡΚ έχει IMO 9965887

Και ψάχνοντας , τα ονόματα των άλλων 2  πρέπει να ειναι SVITZER EVROS με IMO 9957098 και SVITZER ELMINA με IMO  9957086

Posted (edited)

Μηπως για τα bollard pull tests? στην ασχετοσύνη μου ( στο τομέα των ρκ) δε μου έρχεται κάτι άλλο. Η κάποιο ειδος εγκαινιων?

Edited by Petros P
  • 1 month later...
Posted

Τουρκικο ρυμουλκο θα δουμε σημερα και συγκεκριμενα το KURTARMA 12 (IMO 9854404).

Το πλοιο ειναι 5ετιας ,χτισμενο το 2019 με μηκος 32 μετρα και πλατος 12

Aνηκει στη γενικη διευθυνση ασφαλειας ακτων της Τουρκιας και λειτουργει ως ρυμουλκο λιμενος καλυπτοντας ολο το Βοσπορο

  • 2 weeks later...
Posted

Τελευταία υπάρχει ενα θέμα με την υποχρέωση να υπάρχει firefighting σύστημα σε όλα τα ρκ . Υπάρχει 6 μήνη παράταση αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει . 
Οσο έχω καταλάβει η μια ένωση ρκ έχει σχεδόν όλα τα μέλη της συμμορφωμενα ενώ η άλλη όχι στο 100%. 
Το fifi είναι σίγουρα υποχρεωτικά στα διυλιστήρια αλλά όχι σε κάθε λιμάνι . 
Εχει εικόνα παραπάνω κάποιος για την εξέλιξη του θέματος ;

Posted

Βύθιση του Ρ/Κ Milos Pilot στη Μήλο

Quote

Ενημερώθηκε, τις μεσημβρινές ώρες σήμερα η Λιμενική Αρχή Μήλου, από τον ιδιοκτήτη και κυβερνήτη του Ρ/Κ «ΜΗΛΟΣ ΠΑΪΛΟΤ» Ν.Π. 7831, για τη βύθιση του σκάφους χωρίς επιβαίνοντες, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών. Το ρυμουλκό βρισκόταν πλαγιοδετημένο σε έτερο Ρ/Κ σκάφος στην προβλήτα «ΚΑΝΑΒΑ» της ν. Μήλου.

Άμεσα στην περιοχή μετέβησαν στελέχη της οικείας Λιμενικής Αρχής, όπου δεν διαπίστωσαν ρύπανση του θαλάσσιου περιβάλλοντος, ενώ ενημερώθηκε το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Μήλου ως ο τοπικός φορέας διαχείρισης και ενεργοποιήθηκε το τοπικό σχέδιο έκτακτης ανάγκης. Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Μήλου.

 

  • 3 weeks later...
Posted
On 5/23/2018 at 10:23 PM, Nick the Greek said:

Μεταφερόμαστε στο Ijmuiden της Ολλανδίας, για να γνωρίσουμε το ρυμουλκό Argus με πλοιοκτήτρια εταιρεία την Iskes Towage. Τα τεχνικά του χαρακτηριστικά μπορεί κανείς να τα δεί εδώ πολύ αναλυτικά. Επιγραμματικά να πούμε πως έχει ΙΜΟ 9600762 και έχει χτιστεί το 2011 στο Ρουμάνικο παράρτημα των ναυπηγείων Damen, στο Galati με αριθμό γιάρδας 511580. Δύο μηχανές Caterpillar συνδεδεμένες με azimuth thrusters.

 

Το Argus έχει πια περάσει στην αγκάλη της Grupo Boluda και έχει αποκτήσει το πρόθεμα VB στο όνομά του. Κάπως έτσι το βλέπουμε στο Travemunde της Γερμανίας. Παρά το γεγονός ότι έχει κρατήσει την Ολλανδική σημαία, εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο έχει βάση αυτό το λιμάνι της Βαλτικής. Το βλέπουμε και εδώ να εξέρχεται του λιμένος για να προσφέρει τις υπηρεσίες του.

  • 2 weeks later...
Posted
On 8/8/2012 at 10:55 PM, Nick the Greek said:

Για οσους ειστε ρυμουλκαραιοι, θεωρω πως εχει καλο πραμα ο καπελας απο περυσι το καλοκαιρι στη Σαρδηνια. Eδω βλεπουμε το στιβαρο και χτισμενο το 2009 στην Ισπανια, Corrado Neri βαμμενο με εντονο καναρινι χρωμα.

 

Κάτι μου έλεγε εμένα αυτό το Corrado Neri όταν το φωτογράφισα το περασμένο καλοκαίρι στο Livorno. Και έπεσα μέσα, διότι το είχα ξαναπετύχει το 2011 στο Cagliari, τότε σε χρώμα κίτρινο. Επ' ευκαιρία λοιπόν να συμπληρώσω το προφίλ του λέγοντας πως το ΙΜΟ 9443748 είναι χτισμένο το 2009 στα Astilleros Gondan(445) της Ισπανίας με μία μηχανή ΜΑΝ. Καμία αλλαγή ονόματος ως σήμερα.

  • 2 weeks later...
Posted
On 8/8/2012 at 10:55 PM, Nick the Greek said:

Για το τελος ο Valenciaνος, Tommaso Onorato που τον βλεπουμε και απο πρυμα οπως εξερχεται το λιμανι για ρυμουλκιο. Το τι θα ρυμουλκουσε, θα το δουμε αργοτερα. Και για οσους αυτο το μπλε χρωμα των ρυμουλκων και τα ονοματα Onorato σας λενε κατι, ναι, προκειται για ρυμουλκα του ομιλου Moby.

 

Μετά από μια δεκαετία και πλέον ξαναπετυχαίνουμε το ρυμουλκό, αυτήν τη φορά στο Livorno όπου και δεξαμενιζόταν. Και επί τη ευκαιρία να δούμε και τα χαρακτηριστικά του. Ναυπήγηση 2009 στο Union Naval Valencia(376) με δύο κύριες μηχανές Caterpillar. Καθελκύστηκε σαν Ilan, μέσα σε λίγες εβδομάδες έγινε Ilan Uno ενώ τον Απρίλιο του 2010 πήρε τελικά το σημερινό του όνομα. Εννοείται σημαία Ιταλίας, κλάση Rina και νηολόγιο Cagliari. 

Posted

Μια σημαντική εξέλιξη στον τομέα των ρυμουλκών σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η ανεξαρτητοποίηση της Svitzer Towage από την Maersk, με την είσοδό της στο χρηματιστήριο της Κοπεγχάγης. Μιλάμε για μια τεράστια εταιρεία με ρυμουλκά όπου δεν φαντάζεστε. Και η άντληση χρήματος από εκεί σίγουρα θα σημαίνει περαιτέρω εξάπλωση, ή τέλος πάντων φιλοδοξίες για κάτι τέτοιο. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...