Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Πολλές νέες αγορές, αλλά μάλλον υπάρχει θέμα, εξού και η απεργία στα ΕΛΠΕ. Από τα 50 ρυμουλκά, μόνο 8 σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς και όλα της ίδιας εταιρείας.

  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Gesmar όντως φαίνεται να είναι η πλοιοκτήτρια εταιρεία στα χαρτιά. Εγώ παραπάνω αναφέρθηκα σε beneficial owner. Με λίγα λόγια για την εταιρεία που δε φαίνεται μεν στα χαρτιά, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο δε, εισπράττει τα κέρδη.

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Posted

Τα ρυμουλκά λιμένος Θεσσαλονίκης είναι αυτή τη περίοδο τα εξής:

Quote

Ρ/Κ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ Ζ Ν.Π 12268

Ρ/Κ ΦΩΤΕΙΝΗ Ζ Ν.Θ 252

Ρ/Κ ΕΥΡΩΠΗ Ν.Θ 244

Ρ/Κ ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ VIII N.P 11152

Ρ/Κ ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ ΧΙΙ Ν.Π. 11718

Ρ/Κ ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΧΧ Ν.Π 12294

Ρ/Κ ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΧΧVIΙI Ν.Π 12375

 Έχουν μειωθεί κατά τρία σε σχέση με πέρυσι. Έχουν φύγει τα Ρ/Κ ΒΕΡΝΙΚΟΣ ΜΑΣΤΕΡ Ν.Π. 11869, Ρ/Κ ΒΕΡΝΙΚΟΣ ΜΕΡΜΕΙΝΤ Ν.Π 12111 και το Ρ/Κ ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ ΧΙV N.Π11057. Και το ΦΩΤΕΙΝΗ Ζ έχει αντικαταστήσει το ΠΑΝΘΗΡ Ζ.

  • polmyt pinned this topic
  • 4 weeks later...
Posted

Επέκταση σε όλη την Ελλάδα μέσω της συνεργασίας Aegean Tugs – Σπανόπουλου

Quote

Η κοινοπραξία ρυμουλκών Aegean Tugs που αποτελείται από τις Vernicos Tugs & Salvage, Lyboussakis Salvage and Towage και Karapiperis Salvage and Towage, ενώνει τις δυνάμεις της με τον όμιλο Σπανόπουλος, ενισχύοντας την παρουσία της στα λιμάνια της χώρας και δρομολογώντας σχέδια επέκτασης για το 2018.

Σημειώνεται ότι η κοινοπραξία Aegean Tugs διαθέτει 30 ρυμουλκά και με τα επιπλέον 30 ρυμουλκά της Σπανόπουλος θα μπορέσει να επεκτείνει τις δραστηριότητες της στην Πάτρα και το Κατάκολο, ενώ στα τέλη του 2018 στόχος είναι να καλύπτει και την Καβάλα.

Προς το παρόν, οι εταιρείες παρέχουν υπηρεσίες σε Πειραιώς, Θεσσαλονίκη και Μύκονο.

Ο όμιλος Σπανόπουλος, με 50 και πλέον χρόνια εμπειρίας, προσφέρει ένα πλήρες φάσμα θαλάσσιων υπηρεσιών που βασίζεται σε μία πλούσια γκάμα καινοτομιών, σε αναβαθμισμένα και άκρως παραγωγικά σκάφη.

 

  • 1 month later...
Posted

Γνωρίζει κανείς τα 2 Ρ/Κ ,Panagia V και Nikolaos V (1977 κατασκευή-Ιταλία)τι κάνουν στο Κιάτο σε παροπλισμό ?

Posted (edited)

Καινουρια αγορά . Τα έφερε το ρκ Κέρβερος απο Augusta αρχές Δεκέμβρη 

Edited by Petros P
  • 1 month later...
Posted

Νέα κοινοπραξία στον χώρο των ρυμουλκών – Vernicos και Σπανόπουλος ένωσαν επίσημα τις δυνάμεις τους

Quote

Σε μία νέα κοινοπραξία ρυμουλκών και σωστικών πλοίων προχώρησε η Vernicos Tugs & Salvage, της οποίας ηγείται ο Δημήτρης Βερνίκος, και ο όμιλος Σπανόπουλος εδραιώνοντας  με αυτό τον τρόπο την παρουσία τους στο Βόρειο Αιγαίο.

Η κοινοπραξία θα επεκτείνεται σε όλο το Βόρειο Αιγαίο και ρυμουλκά θα υπάρχουν στα λιμάνια της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης.

Σημειώνεται πως στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα υπάρχουν 4 έως 6 ρυμουλκά τα οποία θα εξυπηρετούν πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, δεξαμενόπλοια καθώς και bulk carriers.

Όσον αφορά τον όμιλο Σπανόπουλος, με 50 και πλέον χρόνια εμπειρίας, προσφέρει ένα πλήρες φάσμα θαλάσσιων υπηρεσιών που βασίζεται σε μία πλούσια γκάμα καινοτομιών, σε αναβαθμισμένα και άκρως παραγωγικά σκάφη.

 

Posted

Εδω και καιρό έχει ανακοινωθεί,ουσιαστικά ο Σπανόπουλος ,μαζι με την Aegean Tugs θα συνεργαστεί οσο γνωρίζω.

Αν άλλαξε κάτι θα το μάθω εντος της ημέρας

Posted

μας μπερδευετε συντροφοι:P παραπανω δεν γραφετε(και γραφεται) οτι η Vernicos Tugs, ειναι μερος της Aegean Tugs?

εν το μεταξυ και οι δυο αναρτησεις, ειναι του παγκοσμιως εγκριτου mononews.

(θα μπερδεψαν τα non papers)

Posted (edited)

Στο @proud_ionian hafen θα φέρει 3ο ρυμουλκό ο Τσαβλίρης μου ανέφερε φίλος εκ Πατρών.Έχει ακούσει κανείς ποιο?

Πρέπει να είναι απο τα μέρη μας(πειραιά).

Edited by Petros P
Posted

Τι πηρε αραγε το Christos XXIV απο τα Παλουκια με προορισμο την Aliaga συμφωνα παντα  με το ΑΙS του ???

IMG_20180315_214109.JPG

Posted

Ένα απο τα κατασχεμένα στο λιμάνι της Ελευσίνας . Ένα το έλεγαν Baris το αλλο πως ;

Posted

Και άλλη κίνηση από το Βερνίκο, συνεργασία με την Ardent και άλλη ελληνική εταιρεία που ονομάζεται Environmental Protection Engineering S.A.(ομολογώ δεν έχω ξανακούσει το όνομα αυτό), στον τομέα της διάσωσης, με βάση το οποίο η Ardent αποκτά το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τις βάσεις του Βερνίκου ακόμα και στο Πέραμα. Οπότε μάλλον θα έχουμε επισκέπτες.

  • 4 weeks later...
Posted

Να και μια περαστική παρουσία από τη Σιγκαπούρη στο Νέο Μώλο, ένα Anchor Handling ρυμουλκό με το όνομα Nor Star(ΙΜΟ 9348974). Χτισμένο το 2005, μπαμπάς του το ναυπηγείο Jaya Asiatic με αριθμό 868. Έκτοτε τρώει το ψωμί του στα πηγάδια της Νιγηρίας και έχει μετονομαστεί στο -ταιριαστό όνομα για την υποσαχάρια Αφρική- Prince Johannsson II :blink:.

  • 3 weeks later...
Posted

Πήρε ο ΣΠανοπουλος κανένα απο τα ΚΑραπιπερης ΙΙ η ΙΙΙ ,γτ βλεπω μπροστά απο το Σουδα στη παρακατω φωτο,ενα που μου θυμιζει τα προαναφερομενα??

 

  • 1 month later...
Posted

Σύμφωνα με την Tradewinds:

Quote

 

Greek tug operators Spanopoulos Group and Aegean Tugs widened their existing cooperation into a full-blown merger that will create the biggest company of its kind around the port of Piraeus, according to managers involved in the deal.

The two companies agreed to form Mediterranean Tugs (in short: “Med Tugs”) . The new entity will manage 32 towage vessels in the Piraeus and southern Greece.

The move, announced during Posidonia, drives consolidation in the Greek towage and salvage business even further. Aegean Tugs is itself the result of a joint venture between the Lyboussakis, Vernicos and Karapiperis companies. Aegean Tugs had in turn been cooperating with the Spanopoulos Group for several months now, with both entities retaining their full independence so far. Aegean Tugs and Spanopoulos merged their operations in northern Greece about two months ago and now proceed with a full-blown merger for their key market of Piraeus and southern Greece. The two partners will retain independent control over part of their fleets in other regions.

Dimitris Vernicos, a partner with Aegean Tugs, on 20 March signed a cooperation agreement with international salvor Ardent.

 

 

Ο μόνος που είναι εκτός της καινούριας κοινοπραξίας είναι ο Γκιγκιλίνης. Και εδώ να μείνετε ήσυχοι πως η Επιτροπή Ανταγωνισμού, θα πράξει τα δέοντα.

  • 2 weeks later...
Posted (edited)
On 5/26/2018 at 2:25 PM, Petros P said:

Στου Σπανοπούλου στη Σαλαμινα ειναι το Adwa . Καινουρια αγορά ; 

https://www.marinetraffic.com/el/ais/details/ships/shipid:659997/mmsi:428150753/imo:9041344/vessel:ADWA

Πήρε η Netta τη Γιουροβυζιον , τους παιρνουμε τα ρυμουλκα.. :P   Sufa κα Gaash έρχονται. Απο οτι μαθαίνω ειναι voith sneider οπως το XLI και το XLII .

 

 

Edited by Petros P
  • 1 month later...
Posted

Να δούμε εδώ ένα κομμάτι που δουλεύει σαν πλοίο εφοδιασμού των πηγαδιών της Αδριατικής, στα ανοιχτά της Ιταλικής ακτής. Πρόκειται για το Ievoli Grey(IMO 9608788) που εδώ προχωρά πρός τα ενδότερα της Ravenna. Είναι χτισμένο το 2013 για την γνωστή Ιταλική εταιρεία Marnavi στα Ναυπηγεία ABG της cricketομάνας Ινδίας(354 αριθμός γιάρδας). Φοράει 2 μηχανές Wartsila των 9,014 ίππων. 

Posted
On 6/19/2011 at 4:53 PM, Nick the Greek said:

Πρώτ΄απ' όλα από τα ρυμουλκά της Βενετίας, εν προκειμένω βλέπουμε τα Emilio Panfido

Τον Αιμίλιο τον Πανφίδο(ΙΜΟ 6914801) λοιπόν, τον έχουμε δεί και στο παρελθόν. Σήμερα θα τον δούμε όμως σε ακόμη καλύτερες -ελπίζω- φωτογραφίες και μάλιστα επετειακές μια και διανύει πια το 50ό έτος της ηλικίας του. Golden Jubilee λοιπόν για το rimorchiatore που εδώ περνάει από μπροστά μας στα νερά της Βενετίας. Εϊναι χτισμένο Ιανουάριο του 1969 στην Ολλανδία, στο ναυπηγείο Bodewes Millingen με αριθμό 670 και 2 μηχανές Kloeckner - Humboldt - Deutz των 900 ίππων η κάθε μία. Το περίεργο εδώ είναι πως είναι χτισμένο μεν στην Ολλανδία αλλά δε δούλεψε ποτέ εκεί μια και ήταν παραγγελία των Ιταλοί, παραδόθηκε λοιπόν και ήρθε καρφί στην Ιταλία. Δουλέυει ακόμη για λογαριασμό της Federazione Italiana Armatori di Rimorchiatori ή αλλιώς Federimorchiatori. Περίεργο όνομα και στήσιμο μια και απ' ότι διαβάζω πρόκειται για μια ένωση πλοιοκτητών ρυμουλκών σε διάφορα Ιταλικά λιμάνια. Όπως και να έχει το πράγμα, Χρόνια σου Πολλά, Emilio Panfido.

Posted

Η Federimorchiatori, εκτός από 50-χρονα ρυμουλκά, έχει και πιο καινούρια, όπως τον Giovanni τον Calderan που εδώ βλέπουμε εν πλώ κοντά στη Γαληνοτάτη. Έχει ΙΜΟ 9449003 και είναι χτισμένος το 2010 στο ναυπηγείο Union Naval της Valencia με αριθμό 471. Το μοναδικό της ιστορίας είναι ότι το πλοίο είχε πρώτο όνομα το Solan και αρχικά ήταν παραγγελία της τοπικής κυβέρνησης των Shetland Islands στα βόρεια της Σκωτίας. Το 2016 όμως, έφυγε από τα κρύα, και ήρθε σε πιο ζεστά κλίματα. Εδώ βρίσκεται μέχρι και σήμερα με τις 2 MAN B&W που του δίνουν 14 κόμβους ταχύτητα, σπάνιο για μη ναυγοσωστικό ρυμουλκό. Βαριά και στιβαρή κατασκευή.   

Posted

Για τους φίλους των ρυμουλκών με Καταλανικά ονόματα:D, να παρουσιάσουμε απόψε το Montbrio, που παίρνει το όνομά του από ένα χωριό στα περίχωρα της Tarragona. Έχει ΙΜΟ 9361299 και είναι μέλος του στόλου της Rebarsa από το 2007 οπότε και χτίστηκε στα Astilleros Zamakona της χώρας των Βάσκων με αριθμό 636. Στο κράτος της Καστίλλης, τίποτα δηλαδή:D. Διαθέτωμεν επίσης 2 μηχανές Rolls Royce και ένα ωραιότατο γαλάζιο χρώμα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...