Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • proud_ionian changed the title to Corfu Express (IMO)
Posted

Να δώσω και εγώ τα εύσημα στους ναυπηγούς και σε όλη την ομάδα που το αποπεράτωσε. Πάντυ καλοτάξιδο και με ασφαλή ταξίδια! Δέν έχει λάβει ακόμη αριθμό I.M.O. .

Posted

Μα είναι. Η τροπίδα μπορεί να έχει μπει αρκετά χρόνια πριν, αλλά το πλοίο ήταν κουφάρι χωρίς ίχνος καλωδίωσης ή συστημάτων. Επίσης αλλαχτήκαν σχεδόν όλες του οι λαμαρίνες στην καρινα, όποτε ναι μπορεί να θεωρηθεί νεότευκτο.

Posted

Tην απάντηση την έδωσες ο ίδιος Το βασικό το ότι "ετέθη η τρόπις" πριν τουλάχιστον 15 χρόνια τα λέει από μόνο του Να μην αναφερθώ στο υπόλοιπο σκάφος κ τις όποιες λαμαρίνες της υπερκατασκευής
Νεότευκτο είναι γιά τους αδαείς κ τους έχοντες συμφέρον να το προβάλλουν έτσι.

Posted

Πριν δεκαπέντε χρόνια το καραβάκι δέχθηκε ευρύτατη μετασκευή μετατρεπομενο σε Ε/Γ-Ο/Γ. Για την τρόπιδα πρέπει να πάμε πιό πίσω. 

Όσον αφορά το αν θα "πλασαριστεί" ως νεότευκτο, νομίζω θα είναι καλύτερα να περιμένουμε να το μάθουμε επίσημα, εκτός πια και αν γνωρίζεις ήδη Βίκτωρ το έτος που θσ αναφέρεται ως έτος κατασκευής του. 

Σε κάθε περίπτωση, κανείς δεν μπορεί να..... πλασάρει αυθαίρετα ό,τι θέλει. Υπάρχουν κανονισμοί που ορίζουν επί ποιου σημείου-ποσοστού ανακατασκευής μπορεί ένα πλοίο να θεωρηθεί νεότευκτο, υπάρχουν επιθεωρήσεις για την χορήγηση πιστοποιητικών, υπάρχουν νηογνώμονες, υπάρχει τέλος και ο..... υγιής ανταγωνισμός (βλέπε κατσίκα του γείτονα) που θα φροντίσει να..... πράξει τα δέοντα. 

  • 2 months later...
  • proud_ionian changed the title to Corfu Express (IMO 1089948)
Posted

Το Corfu Express φαίνεται ότι είχε ξεκινήσει να ναυπηγηθεί το 2000 με το όνομα Θεομήτωρ και το 2008 πήρε το όνομα Ευτυχία Π. Προς το παρόν το Corfu Express έχει σημαία Belize.

  • 4 weeks later...
Posted

Ζήσαμε να το δούμε κι αυτό. Το να ταξιδεύει δηλαδή το καραβάκι για πρώτη φορά μετά από τρεις δεκαετίες "ακινησίας" (sic !!!). Η απόλυτη δικαίωση του ποτέ μην λες ποτέ. 

Καλοτάξιδο να είναι, και μακροημέρευση εύχομαι. 

 

Posted

Πραγματικά. Εκεί που νομίζαμε ότι τα είχαμε δει όλα με τη νεκρανάσταση του Menhir, ήρθε αυτό να μας αποτελειώσει. Τι άλλο μένει να δούμε, δρομολόγηση Αιόλων, επισκευή/μετασκευή Ift ?

...ή μήπως? :D 

Quote

Η Seajets αγοράζει και ανελκύει το Mediterranean Sky το οποίο μεταφέρεται με πάσα μυστικότητα στα Ναυπηγεία Χαλκίδος και ξεκινά η προετοιμασία του για να διπλώσει το Aqua Myth. Τα καραβολατρικά social media παραληρούν για την επάνοδο του θρυλικού βαποριού. Ο χρήστης Π100 ενημερώνει πως το νέο όνομα του πλοίου θα είναι SuperWreck.

 

Posted

Το Corfu Express έφυγε χθες κατά τις 12:00 από το ναυπηγείο Ζάρα ρυμουλκούμενο από το Αγωνιστής Ζ. Στην διάρκεια του πλου μετά την ράδα του Πειραιά φαίνεται ότι έκανε χρήση των μηχανών του για δοκιμές εν πλω.

  • 3 weeks later...
Posted

Στο Marine Traffic φαίνεται να είναι στο ύψος της Οξειάς (βγαίνει από Πατραϊκο) με πορεία ΒΔ και σημαία Belize.

 Δείχνει να έφυγε από Κόρινθο σήμερα το πρωί.

Ισχύει αυτό ή είναι τρολιά του AIS?

Αν ισχύει, τί έκανε εκεί τόσες μέρες ο βάπορας, που νομίζαμε ότι είναι στσου Κορφούς;

Posted

Δεν μοιάζει για τρολιά. Είναι συνεχές στίγμα, χωρίς απότομες μεταβολές στην ταχύτητα. Εκτιμώ ότι είναι αληθές. 

Posted

Corfu Express: Κέρκυρα – Άγιοι Σαράντα με 18 κόμβους την ώρα

Quote

Στην Κέρκυρα έφτασε το πλοίο Corfu Express, πάλαι ποτέ “Ευτυχία Π.” το οποίο, μετά από εκτεταμένες μετασκευές στο Πέραμα, θα εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή Κέρκυρα – Αγ. Σαράντα.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της ιδιοκτήτριας εταιρίας Joy Cruises, Κωνσταντίνο Αντίοχο, το νεότευκτο πλοίο θα εκτελεί τη γραμμή δύο φορές την ημέρα το χειμώνα και 6 φορές το καλοκαίρι. 

Μετασκευή αλλά… από την αρχή!

Το πλοίο είναι ουσιαστικά καινούριο, καθώς οι μετασκευές στο ναυπηγείο “Φραντζή” ήταν εξαιρετικά εκτεταμένες και, στην πραγματικότητα, μετέτρεψαν το παλιό πλοίο  σε κάτι εντελώς νέο: κόπηκε στη μέση όπου και προστέθηκε τμήμα της επιμήκυνσής του, απέκτησε τρεις καταπέλτες στη πρύμη, οι δυο εκ των οποίων για τους επιβάτες με σκάλες για την επιβίβαση ενώ το γκαράζ του θα μπορεί να χωράει δυο σειρές φορτηγών μέχρι το μέσο και συνολικά 40 αυτοκίνητα. Έχει δημιουργηθεί ένα αρκετά μεγάλο εσωτερικό κατάστρωμα για τους επιβάτες και ένα ακόμα ανοικτό.

Πολύ γρήγορο!

Θα έχει πολύ μεγάλη ταχύτητα σε σχέση ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα των πλοίων της γραμμής Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα (18 κόμβοι) και θα μπορεί να μεταφέρει 400 επιβάτες. Εκτιμάται ότι θα μπορεί να εκτελεί το δρομολόγιο προς Άγιους Σαράντα σε λιγότερο από μία ώρα.

Οι μετασκευές διήρκησαν περίπου δύο χρόνια, ενώ αν και καθελκύστηκε τον Ιούλιο, είχε μεταβεί πρώτα στην Κόρινθο όπου και ολοκληρώθηκαν κάποιες εργασίες, πριν φτάσει στο λιμάνι της Κέρκυρας.

Τα δρομολόγια αναμένεται να ξεκινήσουν το αργότερο έως το Φεβρουάριο, όταν και ολοκληρωθούν οι τυπικές διαδικασίες έκδοσης όλων των απαραίτητων δικαιολογητικών και πιστοποιητικών.

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...