VAS Posted September 9, 2020 Posted September 9, 2020 Έχει κάποιος εικόνα πόσα χρήματα μπορεί να θέλει το καραβάκι για να ολοκληρωθεί;
VAS Posted September 11, 2020 Posted September 11, 2020 Ίσως λάθος topic αλλά αν κάποιος γνωρίζει θα ήθελα εγκυκλοπαιδικά μια πληροφορία αν και είναι πολύ θεωρητική η ερώτηση. Πόσο ενδεχομένως θα μπορούσε να στοιχίσει η ολοκλήρωση ενός εγ/ογ 40 μέτρων το οποίο είναι κουφάρι (καλή ώρα σαν τα blue star κάποτε). Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος η ερώτηση μου αφορά αυτό... https://www.shipfriends.gr/forum/topic/3886-%CE%B5%CF%85%CF%84%CF%85%CF%87%CE%AF%CE%B1-%CF%80/?tab=comments#comment-117939
Shippihs Posted September 11, 2020 Posted September 11, 2020 Κανα 5-6αρι εκατομμύρια θα θέλει σίγουρα για να πεις ότι θα το συνεφερεις
Neptune Posted September 11, 2020 Posted September 11, 2020 Με τοσα κανεις μετασκευη σε γιαπωνεζο βαπορα μικρομεσαιου μεγεθους 🤑
Petros P Posted September 11, 2020 Posted September 11, 2020 Γύρω στα 3 εκατομμυρια αν το πάς με τα πιο φτηνά,δηλαδή οχι IACS και όχι κατηγορία. Ξέρουμε αν φοράει μηχανές πάνω γιατι και αυτό μπορεί να ειναι 1-1,5 εκατομμυριο. Ας πούμε τα αμφίπλωρα μπορει να διαφέρει 2 με 3 εκατομμύρια στην κατασκευή ,αν έχει κατηγορία C καί ειναι σύμφωνα με IACS.
polmyt Posted January 16, 2021 Posted January 16, 2021 Μου λεγανε τις προαλλες οτι το βαπορακι ειχε παραμεινει με μορφη επιβατικου,χωρις γκαραζ κλπ παροπλισμενο γυρω στο 2005-2006 στη Ζακυνθο. Παιζει να ισχυει κατι τετοιο;
Shippihs Posted January 16, 2021 Posted January 16, 2021 Δε θυμάμαι χρονιά,αλλά σίγουρα ήταν Γιατί κάπου είχα δει και φωτο του,τελείως διαφορετικό από τη τωρινή του μορφή
polmyt Posted February 3, 2021 Posted February 3, 2021 Παιζει να ειναι αυτο; Δεν μοιαζει ιδιαιτερα αλλα ταιριαζει το μεγεθος και η χρονολογια που ειναι Ιουλιος 2006
Shippihs Posted February 3, 2021 Posted February 3, 2021 Ναι αυτό είναι.Ειχε πέσει πολύ δουλειά πάνω του για να γίνει εγ/ογ
polmyt Posted February 3, 2021 Posted February 3, 2021 Ευχαριστω πολυ για την επιβεβαιωση Το ονομα του τοτε ηταν ΘΕΟΜΗΤΩΡ ή καποιο αλλο.Πανω του δεν φαινεται κατι γραμμενο
Shippihs Posted December 2, 2021 Posted December 2, 2021 Έχει μετακινηθεί το πλοιο και ειναι πλαγιοδετημενο στο τσιμεντένιο μόλο αριστερα
Petros P Posted December 10, 2021 Posted December 10, 2021 Μάλλον πρέπει να το αναφέρουμε στα ferries ...εντός δράσης μιας και ήρθε στο Πέραμα δίπλα εκεί που φευγουν τα επιβατηγά για παλούκια (οχι τα αμφίπλωρα)εντός ΝΑΥΣΙ. Το είδα και έπαθα ενα σοκ η αλήθεια ειναι.Το εψαξα και στον ΟΛΠ και φαίνεται σαν πράκτορας ,ισως και ναι ειναι η νεα εταιρεια του (???) αφου ειναι ελληνικη σημαια η ΓΑΛΑΖΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΚΕ
JohnR730 Posted December 10, 2021 Posted December 10, 2021 Ανέβηκε χτες και φωτογραφία στην ομάδα του Παντελή Φύσσα ο οποίος είπε πως το πλοίο θα επισκευαστεί και θα ταξιδέψει αλλά μέχρις στιγμής δεν λέει για που προορίζεται.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 14, 2021 Posted December 14, 2021 Απομακρύνθηκε το 10ο επικίνδυνο-επιβλαβές πλοίο από τον κόλπο Ελευσίνας Quote Ένα ακόμη επικίνδυνο-επιβλαβές πλοίο, που επί σειρά ετών ήταν εγκαταλελειμμένο στον κόλπο της Ελευσίνας, απομακρύνθηκε οριστικά από την θαλάσσια ζώνη αρμοδιότητας του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ, μετά την διενέργεια επιτυχούς πλειοδοτικού διαγωνισμού. Πρόκειται για το επιβατηγό- τουριστικό πλοίο “ΕΥΤΥΧΙΑ Π” (Ν. Ζακύνθου 3), το οποίο βρισκόταν στη θέση “Κρόνος” και ήταν χαρακτηρισμένο ως επικίνδυνο- επιβλαβές. Το πλοίο απομακρύνθηκε ρυμουλκούμενο εκτός περιοχής δικαιοδοσίας Ο.Λ.Ε. ΑΕ. Είχε καταφθάσει με τον ίδιο τρόπο, ρυμουλκούμενο καθόσον δεν φέρει μηχανή, στις 30-6-2008 από τον λιμένα Ζακύνθου στην Ελευσίνα, όπου στη συνέχεια εγκαταλείφθηκε από τον τότε πλοιοκτήτη του. Με εισήγηση του Διευθύνοντος Συμβούλου Ο.Λ.Ε. ΑΕ, κ. Απόστολου Καμαρινάκη προς το ΔΣ, τα χρήματα του τιμήματος από την εκποίηση του Ε/Γ -Τ/Ρ “ΕΥΤΥΧΙΑ Π” που θα αποδοθούν στον Ο.Λ.Ε. ΑΕ, λόγω των οφειλών της πρώην πλοιοκτήτριας εταιρείας προς τον Οργανισμό, θα διατεθούν αποκλειστικά για την απομάκρυνση επικίνδυνων-επιβλαβών πλοίων από τον ιστορικό λιμένα της Ελευσίνας “Φονιάς”. Το έργο της απομάκρυνσης ναυαγίων και επικίνδυνων επιβλαβών πλοίων, τα οποία παραμένουν επί δεκαετίες στην Ελευσίνα επιβαρύνοντας το θαλάσσιο περιβάλλον και δημιουργώντας προβλήματα στην ναυσιπλοΐα, αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα της Διοίκησης του Ο.Λ.Ε. ΑΕ. Συνολικά, από τον Απρίλιο του 2020 μέχρι σήμερα, έχουν απομακρυνθεί 10 επικίνδυνα-επιβλαβή πλοία και ναυάγια από την περιοχή αρμοδιότητας του. Ταυτόχρονα εξετάζεται και η προοπτική δημιουργίας καταδυτικών τουριστικών κέντρων στον κόλπο της Ελευσίνας και σε σημεία όπου δεν θα παρεμποδίζεται η θαλάσσια ναυσιπλοΐα, με στόχο να αξιοποιηθούν ορισμένα ναυάγια που δεν θα μπορούν να ανελκυθούν από τον βυθό, προωθώντας έτσι ένα νέο είδος τουριστικού προϊόντος στην περιοχή, προς τόνωση της τοπικής οικονομίας.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 5, 2022 Posted January 5, 2022 (edited) Το Ευτυχία Π έχει βγει εκτός νερού στο ναυπηγείο του Φραντζή. Εάν πρόσεξα καλά λείπει ο καταπέλτης των οχημάτων ενώ τα καταπελτακια των επιβατών είναι κλειστά. Edited January 5, 2022 by Panagia Ekatontapiliani
Cpt johngrp Posted January 12, 2022 Posted January 12, 2022 Στο Facebook στην ομάδα του κυρίου Παντελή Φύσσα ειδα ανάρτηση που το πλοίο έχει κοπεί και θα επιμηκυνθεί 8 μέτρα όπως αναφέρεται
Nick the Greek Posted January 15, 2022 Posted January 15, 2022 Έτσα, έτσα, που λέει κι ο σύντεκνός μου στο Ρέθυμνο. Πολύ περίεργος πως θα καταλήξει το πλοίο αυτό.
Z.Gk. Posted January 15, 2022 Posted January 15, 2022 Το ότι γίνεται επιμήκυνση σε αυτό το βαποράκι και το γεγονός ότι θα πληρωθούν μεροκάματα για αυτή τη δουλειά είναι πολύ θετικό! Και εγώ είμαι περίεργος για το που θα καταλήξει το πλοίο. Μαζί με την επιμήκυνση, τις μηχανές, κλπ μιλάμε για αρκετά σοβαρή επένδυση, αν ισχύουν και τα ποσά που έχουν αναφερθεί και παραπάνω. Τουλάχιστον, θα έχουμε υλικό να συζητάμε οι καραβολάτρες...
Nikos_Chania Posted January 17, 2022 Posted January 17, 2022 (edited) On 12/13/2015 at 12:12 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Ευτυχία Π (πρώην Θεομήτωρ) δεν αναμένεται να έχει ευτυχές τέλος!! Ο καιρός το έχει διπλαρώσει με την αριστερή μπάντα στην ακτή στο λιμάνι της Ελευσίνας (Καλυμπακι) και με μια κλίση εμπλωρα και αριστερά Αν είχαμε αναδρομικο φιδεμπορα, σίγουρα θα εμπαινε η παραπάνω δήλωση. Το πλοίο, σύμφωνα με τον Π. Φυσσα, είναι αγορά της Joy Cruises για δρομολόγια στους Παξούς, με νέο όνομα Joy Blue Star. Edited January 17, 2022 by Nikos_Chania
Cpt johngrp Posted January 18, 2022 Posted January 18, 2022 Να πω μια εικασία δικη μου,αφού η joy cruises είχε το zanadu στην γραμμή τον διαποντιων νήσων μήπως ετοιμάζει το Ευτυχία για εκεί;;Πάντως τα χαρακτηριστικά του ταιριάζουν για την γραμμή αυτή θεωρώ!!🤔 (Μην το πάρετε στα σοβαρά απλά μια δικη μου σκέψη)
polmyt Posted January 18, 2022 Posted January 18, 2022 Στα Διαποντια ειναι το ΕΥΔΟΚΙΑ αυτη τη στιγμη ,αλλα θεωρω οτι θα την χτυπησει την αγονη η Joy Cruises οταν θα ξαναβγει προκυρηξη
proud_ionian Posted January 18, 2022 Posted January 18, 2022 με τι ετος κατασκευης θα βγει το καμαρι; οταν πρωτοβραχηκε, στα βαθη του προηγουμενου αιωνα ή 2022;
polmyt Posted January 18, 2022 Posted January 18, 2022 Για να μπουν σε ολη αυτη τη διαδικασια η λογικη λεει οτι θα ειναι του 22
Panagia Ekatontapiliani Posted February 1, 2022 Posted February 1, 2022 Ας δούμε το Ευτυχία Π κομμένο στα δύο από τη σελίδα του τεχνικού γραφείου στο Facebook.
polmyt Posted February 4, 2022 Posted February 4, 2022 (edited) Αρχισε να μπαινει το μεσαιο κομματι στο βαπορι Οι φωτο απο τo facebook της shipinvestigation Edited February 4, 2022 by polmyt
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now