Earl Granville Posted August 12, 2011 Posted August 12, 2011 Επειδή οι φήμες ήταν απείρου κάλους καλό θα ήταν να μην στηριζόμαστε σε αυτές γιατί προσωπική γνώμη είναι ότι δεν πρέπει να ισχύει τίποτα από αυτά. Τα δόντια σε ποιούς ανταγωνιστές να τα δειξει για νέα πλοία που πιθανόν να φέρουν?Στον Αγούδημο ή στον Παναγιωτάκη ? Μόνο η μπλου έχει εκφράσει ανοιχτά την πρόθεσή της για νέο πλοίο αλλά για το Ιθάκη που γίνεται πολύ ντόρος τελευταία. Το εγγύς μέλλον θα δείξει αν θα πάρουν το βαπόρι ή όχι , αν η μπλου το δώσει και αν προχωρήσει πως θα χρηματοδοτηθεί το όλο project.
csst9728 Posted August 12, 2011 Posted August 12, 2011 (edited) Τα δόντια σε ποιούς ανταγωνιστές να τα δειξει για νέα πλοία που πιθανόν να φέρουν?Στον Αγούδημο ή στον Παναγιωτάκη ? Άμεσα στον Αγούδημο. Το πρόβλημα της εταιρείας είναι πως η Πόπη φεύγει 20 λεπτά πιο πριν και φτάνει αντίστοιχα. Ο επιβάτης που κατεβαίνει Ραφήνα είναι πάντα νωρίτερα εκεί (λόγω απόστασης), όπερ σημαίνει πως αν βρίσκεται εκεί πριν την αναχώρηση της Πόπης θα την προτιμήσει για να φτάσει 20 λεπτά νωρίτερα στο νησί του (παρόλο που σαν πλοίο δεν φημίζεται για τις υπηρεσίες του). Ακόμα και επί BS το ΣούπερΦέρρυ ερχόταν μισό μετά την Άνδρο (όπου είχε τους πιο φανατικούς ταξιδιώτες - ενώ αντίστοιχα η Πόπη είχε ανέκαθεν πλειοψηφία στους επιβάτες για Τήνο καθώς εκτός από το μισάωρο αργότερη αναχώρηση ο βάπορας καθυστερούσε πολύ στο λιμάνι του Γαυρίου). Αν η ιστορία είναι πυροτέχνημα, πιθανότατα να αποτελεί πίεση προς τον Αγούδημο για συνεργασία στη γραμμή.. Ώστε να αντιμετωπίσουν καλύτερα την έλευση του Ιθάκη (υπό την BS) του χρόνου. Αλλιώς απειλούνται και οι δύο τους. Edited August 12, 2011 by csst9728
Panagia Ekatontapiliani Posted August 12, 2011 Posted August 12, 2011 μηπως η ολη ιστορια με το ιθακη ειναι απλα μια χειροβομβιδα κροτου λαμψης; Δε ξέρω εάν είναι χειροβομβίδα κρότου λάμψης, απλώς από το ξεκίνημα της εταιρείας υπήρχαν σκέψεις ότι θα πρέπει να διπλώσουν τη γραμμή, για να αποκτήσουν τον έλεγχο της!!!! Απλώς να σε ενημερώσω ότι το μόνο σίγουρο είναι ότι ψάχνουν βαπόρι!!! Είτε είναι αυτό το Blue Star Ithaki είτε οποιοδήποτε άλλο (από Ελλάδα ή το εξωτερικό)!!!! ποτε οτι οι Στεφανου σκοπευαν να κανουν προταση εξαγορας του Πηνελοπη Α, για να μεινουν μονοι στα πρωινα) Υπήρξε πρόταση αγοράς του Πηνελόπη Α την άνοιξη αλλά δεν υπήρξε συμφωνία για τα λεφτά μεταξύ των δυο εταιρειών!!! δεν μπορει εκει που οι Στεφανου πριν τρεις μηνες διερρεαν οτι μπαινουν διαρκως μεσα και παρακαλουσαν τον κοσμο (σε τοπικα ΜΜΕ και ναυτιλιακα sites που ειδικευονται σε συνεντευξεις) να στηριξει το Superferry II, Λογικό δεν είναι να ζητάνε τη στήριξη του πλοίου της??? Μιας και η εταιρεία είναι καινούργια στην νερά της ακτοπλοΐας!!! Μπορεί το πλοίο να είναι γνωστό στη γραμμή, αλλά αλλο μεγεθους brand name ειναι της Golden Star Ferries και άλλο της Blue Star Ferries. Μπορεί σε κάποιους να μην αρέσει η «απλότητα» και η «αμεσότητα» που δείχνουν οι Αφοί Στεφάνου στην ακτοπλοΐα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted August 28, 2011 Posted August 28, 2011 Γιατί στο openseas δεν φαίνονται τα δρομολόγια του πλοίου για Νάξο, μετά τις 10/9?
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted August 28, 2011 Posted August 28, 2011 Στην αμέσως προηγούμενη εύλογη απορία, να προσθέσω και δύο δικές μου. Γιατί στις 21 - 22 & 28 - 29 Σεπτεμβρίου, κατά σύμπτωση (???) Τετάρτη και Πέμπτη, στο openseas δεν υπάρχουν καθόλου δρομολόγια του πλοίου από την Ραφήνα ??? Και ακόμα, γιατί από 1η Οκτωβρίου και μετά, δεν υπάρχουν επίσης καθόλου δρομολόγια του πλοίου από την Ραφήνα, την στιγμή που τόσο για το ΘΕΟΛΟΓΟΣ όσο και για το ΠΗΝΕΛΟΠΗ υπάρχουν για όλο τον Οκτώβριο ???
giorgos_249 Posted August 28, 2011 Posted August 28, 2011 Γιατί στο openseas δεν φαίνονται τα δρομολόγια του πλοίου για Νάξο, μετά τις 10/9? Γιατί ήταν προγραμματισμένο να σταματήσει δρομολόγια για Νάξο από 10/9, απο τοτε που αρχισε........Όσο για το αλλο, οτι τα δρομολογια δε φαινονται απο οκτωβριο δεν εχουν περαστει.......Αλλα μαλλον θα κανει συντηρηση τον οκτωβριο, προς τα τελη, για να μη μεινει η γραμμη μονο με ενα πλοιο, γιατι οκτωβριο - νοεμβριο θα ειναι ο θεολογος........
ΝΗΡΕΑΣ Posted August 28, 2011 Posted August 28, 2011 (edited) Έχεις δίκιο, απλώς στο φυλλάδιο των δρομολογίων το γράφει με αστερίσκο και ψιλά γράμματα και δεν το είχα προσέξει. Edited August 28, 2011 by ΝΗΡΕΑΣ
giorgos_249 Posted August 28, 2011 Posted August 28, 2011 Βέβαια είχανε πει ότι αν πήγαινε καλά θα συνεχίζανε και το χειμώνα.......Γιατί λοιπόν τώρα που δούλεψε πολύ καλά δεν το δρομολογούνε; Εκτός και αν εννούν ότι θα το βάλουν από Μάρτιο και μετά ξανά Νάξο.......
csst9728 Posted August 28, 2011 Posted August 28, 2011 Γιατί στις 21 - 22 & 28 - 29 Σεπτεμβρίου, κατά σύμπτωση (???) Τετάρτη και Πέμπτη, στο openseas δεν υπάρχουν καθόλου δρομολόγια του πλοίου από την Ραφήνα ??? κάτι πήρε τ'αυτί μου για ορισμένες καθημερινές το χειμώνα όπου δεν θα έχουμε πρωινό δρομολόγιο... Αλλά από Σεπτέμβρη μου φαίνεται πολύ παράξενο
Earl Granville Posted September 21, 2011 Posted September 21, 2011 Συνέντευξη που παραχώρησαν οι αφοι Στεφάνου στο kontra channe http://www.maritimes.gr/video/video.aspx?vid=49
Panagia Ekatontapiliani Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 Δελτίο Τύπου της Golden Star Ferries για την ακινησία του Superferrry II Αγαπητοί φίλοι,Στο τέλος της θερινής περιόδου της πρώτης χρονιάς λειτουργίας της GOLDEN STAR FERRIES, νιώθουμε την ανάγκη να σας ευχαριστήσουμε για την ενίσχυση και την πίστη που μας δείξατε. Θεωρώντας τιμή μας την εμπιστοσύνη από την πλευρά σας θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι το αγαπημένο σε όλους μας πλοίο σταματάει τα δρομολόγια του από την Δευτέρα 07/11/2011 προκειμένου να εκτελεσθούν οι εργασίες συντήρησης του και η ετήσια επιθεώρησή του. Το F/B SUPERFERRY II θα επανέλθει στα δρομολόγιά του στην αρχή του νέου έτους. Τελειώνοντας θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε για άλλη μία φορά το κοινό της Άνδρου για την υποστήριξη του και να υποσχεθούμε ότι θα συνεχίσουμε με την ίδια συνέπεια και με την υποχρέωση για συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας. GOLDEN STAR FERRIES
proud_ionian Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 καλα οι ναξιωτες δεν αναφερονται ; τοσος ντορος εγινε για τη ναξο
Panagia Ekatontapiliani Posted November 29, 2011 Posted November 29, 2011 Που και από ποιους έγινε τόσο ντόρος για τη Νάξο?? Η εταιρεία πραγματοποίησε τη σύνδεση της γραμμής Ραφήνας Άνδρου Τήνου Μύκονο με τη Νάξο, που δεν υπήρχε από άλλη εταιρεία (που να παίρνει και οχήματα). Εάν της βγήκε ή όχι δεν το γνωρίζω. Εάν δούμε και του χρόνου όμως να κάνει αυτή τη προέκταση μάλλον θα είχε θετικά αποτελέσματα για την εταιρεία. Φαντάζομαι έγινε ιδιαίτερη αναφορά για την Άνδρο, μιας και οι πλοιοκτήτες είναι από το νησί!!!
proud_ionian Posted November 29, 2011 Posted November 29, 2011 ντορος εγινε απο την εταιρεια πριν ξεκινησουν οι προσεγγισεις στη ναξο, αλλα και οταν ξεκινησαν με την υποδοχη που διοργανωθηκε εκει.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 29, 2011 Posted November 29, 2011 Τόσο μεγάλος ντόρος!!! Στη πρώτη προσέγγιση στο λιμάνι της Νάξου μίλησαν σε τοπικό site (Naxosnews) οι πλοιοκτήτες του πλοίου για την σύνδεση της Νάξου μέσω της Ραφήνας και τους υποδέχτηκαν τοπικοί φορείς!!! Προφανώς δίνεις διαφορετική ερμηνεία για το μέγεθος του ντόρου!!
proud_ionian Posted November 29, 2011 Posted November 29, 2011 καλα μην αρπαζεσαι η εταιρεια ειχε προβαλλει αρκετα την προσεγγιση στη Ναξο (σποτακια φυλλαδια κλπ), ο πρακτορας αφηνε ανοικτο το ενδεχομενο να μεινει το χειμωνα και γενικως απο οτι θυμαμαι και απο τις συζητησεις που εγιναν και εδω, η εταιρεια θα αποκομιζε το βελτιστο απο την κινηση αυτη. εν πασει περιπτωσει, θα αξιζε και μια αναφορα στη ναξο στον απολογισμο της χρονιας. τωρα να το συζηταμε ξανα ενα μηνα απο την ανακοινωση δεν εχει νοημα. εδω θα'μαστε το καλοκαιρι και θα δουμε αν θα ξαναπανε και τι θα λενε.
NIKOSNAXOS Posted November 30, 2011 Posted November 30, 2011 Ο proud εχει δικιο. Το οτι δεν πηρε εκταση σε μεγαλα ΜΜΕ(αλλωστε ποιο ακτοπλοικο θεμα ενδιαφερει τα καναλια?Μονο αν εχουμε κανεναν πνιγμο!) δε σημαινει οτι δεν εγινε ντορος. Εγω προσωπικα τον εζησα και ναι θεωρω οτι επρεπε και τη Ναξο να την αναφερουν καπου.Αν δεν τους ενδιεφερε η γραμμη και απλα εβαλαν ενα πλοιο επειδη δεν υπηρχε αλλο, ουτε θα κατεβαιναν στο πρωτο δρομολογιο οι Στεφανου αλλα ουτε θα παρακαλουσαν τους Ναξιωτες κυριως και φυσικα δεν θα μας τονιζαν συνεχως την διαφορα στα 10 ευρω με τον πειραια(το οποιο φυσικα δεν υφισταται)
TASOSNAXOS Posted December 1, 2011 Posted December 1, 2011 Καλα ενταξει αρπαχτη ηταν για εκεινους κ τιποτα περισσοτερο,ηταν αδυνατον να στιριχτει το πλοιο χειμωνα στην γραμμη με μηδεν κινηση.Δεν νομιζω οτι του χρονου θα ειναι το ιδιο,με 600ριες η 700ριες επιβατες και 70αριες και 90αριες ιχ σερι επι μερες.Αυτο ηταν μονο για φετος,του χρονου που η γραμμη του Πειραια θα εχει αλλη δυναμικη αν καταφερουν να πιασουν αυτα τα νουμερα 4-5 ημερες επιτυχια θα ειναι!!!!
proud_ionian Posted February 3, 2012 Posted February 3, 2012 αύριο το απόγευμα (19:00) θα κοπεί η πίτα της εταιρείας (και των φορτηγών της ) στο Superferry II στη Ραφήνα των φορτηγων πλοιων να υποθεσω, οχι των φορτηγατζηδων της γραμμης που τυχον την προτιμουν?.
giorgos_249 Posted February 4, 2012 Posted February 4, 2012 Γενικώς η πίτα των ναυτιλιακών εταιρειών του Στεφάνου.........Απλά γίνεται εκεί γιατί το βαπόρι ως επιβατηγό έχει σαλόνια και χώρους......
proud_ionian Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 (edited) μετα το "δεκα ευρω λιγοτερα απο τον πειραια" και τις "πεντε πλευσιμες ωρες" (για ναξο ραφηνα αυτα) τωρα εχουμε και νεο καυγα με την αληθεια. τα αφεντικα χτες στην κοπη της πιττας (με αδωνη, δωροθεο και λοιπους πουλ μουρ ), ειπαν οτι το πλοιο επιασε 21 κομβους στα δοκιμαστικα, οταν στο ταξιδι πειραιας ραφηνα δεν περασε τους 6 κομβους και σημερα κανει απο το πρωι δοκιμαστικα και στους 15 πεφτει κοφτης. Edited February 5, 2012 by proud_ionian δωροθεος οχι διοδωρος
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 Καλό και άγιο το Superferry, δεν λέω, και πανέμορφο και αγαπητότατο και χωρίς σχεδόν προβλήματα, και, και, και.... ότι άλλο θέλετε. Αλλά με οκτώ μύρια (4,65 η αγορά + 3 η ανακαίνιση) δεν θα μπορούσαν να βρουν κάτι "το καλύτερον" από ένα -όπως και να το κάνεις- 38χρονο πλοίο ??? Άσχετος είμαι βεβαιότατα από τιμές πλοίων, αλλά ...σαν πολλά δεν είναι ???
margaritis24 Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 στα 4,65 αγορασαν το ονομα του πλοιου κ την φημη του κ την γραμμη του!στα 3μυρια που εριξαν τωρα αγορασαν το πλοιο ετσι κ αλλιως πλοιο με αυτα τα λεφτα δεν υπαρχει στην αγορα γιατι θα ειχε ερθει ηδη...
proud_ionian Posted February 5, 2012 Posted February 5, 2012 τα λεφτα ειναι πολλα ετσι και αλλιως. περα απο το οτι δεν ξερουμε ποσο πραγματικα στοιχισε η φετεινη επισκευη (αν κρινουμε απο τις δηλωσεις περι 21 κομβων στα δοκιμαστικα τη στιγμη που ακομη ειχε κανει ενα δοκιμαστικο και τα περι μηχανων που πηγαν στη... γαλλια τοτε και τα 3εκ μπορει να ειναι σαλτσα), η ουσια ειναι οτι δεν εξασφαλισαν κατι με τα λεφτα που εδωσαν. να θυμισω λιγο πραγματα που κατι που λεγαμε και περσυ: με 4,7εκ περσυ δεν εξασφαλισαν τουλαχιστον το αυτονοητο, οτι δεν θα ξαναπαει η bs στη γραμμη. αν το δηλος ειχε ερθει στην ωρα του, το ιθακη θα ειχε παει ραφηνα και θα ειχε παρει τον αφρο.(περισσοτερα στα περσυνα ποστ στο τοπικ του πλοιου και της εταιρειας) οσο για το ποσα χαλασαν φετος ειναι μεγαλη ιστορια. τα εχουμε συζητησει στο τοπικ του πλοιου. η αισθηση που εχει ο περισσοτερος κοσμος παντως ειναι οτι ξοδευτηκαν χρηματα σε πραγματα υπερβολικα για πλοιο του '74 να θυμισω ξανα, οτι οταν αγορασε η strintzis ferries το κεφαλονια το 2004 (που και αυτο ειχε ονομα και ιστορια στη γραμμη του και εκεινο προερχοταν απο ατυχημα που επισκευαστηκε με εξοδα της ασφαλιστικης) εδωσαν 4εκ και μεσα στο deal εξασφαλισαν οτι δεν θα ξανα παει η attica στην κεφαλονια ποτε (και βεβαια δεν εβγαινε κανεις απο το περιβαλον των γραμμων επτανησου να διαδιδει οτι πηρε το βαπορι σε απαραδεκτη κατασταση)
proud_ionian Posted February 6, 2012 Posted February 6, 2012 + 3 η ανακαίνιση) Η Golden Star Ferries επένδυσε το κέρδος, που έβγαλε πέρυσι στην «ανακαίνιση» του βαποριού της. μονο 3εκατομμυρια κερδος ειχε περσυ;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now