Superfast VI Posted October 4, 2017 Posted October 4, 2017 Άντε να δούμε. Όπως και να έχει είναι πολλά τα ανοίγματα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Στη δική μου λογική (η οποία μπορεί και να είναι λανθασμένη) πρώτα καθιερώνεις και εδραιώνεις στην αγορά το καινούργιο σου συμβατικό (Superferry) και μετά επεκτείνεσαι σε οτιδήποτε άλλο. Η φετινή χρονιά δεν έδειξε ότι το Superferry έχει βρει το ρόλο του. Μου θυμίζει λίγο το μετρό της Θεσσαλονίκης, το οποίο επεκτείνεται χωρίς να έχει ανοίξει η βασική γραμμή 😀
valencay Posted October 4, 2017 Posted October 4, 2017 (edited) Δεν έχει τόσο σημασία ο αριθμός των πλοίων,αλλά ο σωστός καταμερισμός των δρομολογίων και οι επιλογές των γραμμών...Ας περιμένουμε λοιπόν να δούμε τι και πώς... Edited October 4, 2017 by valencay
NEA MAKRH Posted October 5, 2017 Posted October 5, 2017 Κάτι μου λέει ότι θα ξαναγυρίσουμε στις εποχές που βλέπαμε seajet 1 & seajet 2 στο λιμάνι, αλλά σε μία πιο σύγχρονη εκδοχή. Ξαναγεμίζει και αυτό το κομμάτι του λιμανιού, το οποίο δείχνει υπέροχο όταν έχει ταχυπλοάκια!
Champion Jet_2 Posted October 8, 2017 Posted October 8, 2017 Το θέμα είναι ότι πόσα πλοία θα έχει η Ραφήνα...Σίγουρα θα πρέπει να βάλει και κάποιο από Πειραιά για Μύκονο και Σαντορίνη(δύσκολο με τα πλοία που αγόρασε) ανάλογο του Champion που είναι σίγουρα επιτυχία αν θέλει να χτυπήσει την Seajets
nomikos Posted October 8, 2017 Posted October 8, 2017 Η golden χρειαζόταν ένα γρήγορο ταχύπλοο.Για Τήνο και Μύκονο σε ελάχιστο χρόνο.Αφού δε μπορούσε να χτυπήσει το Tera σε χωρητικότητα στοχεύει πλέον στη ταχύτητα.
Sf_X Posted October 8, 2017 Posted October 8, 2017 Φαίνεται να χτυπάει ταχύπλοα χωρίς γκαράζ πάντως και αυτό συνεπάγεται ότι θα προσπαθήσει να στοχεύσει σε συγκεκριμένο επιβατικό κοινό όπως οι φοιτητές, οι τουρίστες κ.ο.κ που φέτος σάρωσε το Τέρα
georgios express Posted October 8, 2017 Posted October 8, 2017 1 hour ago, Sf_X said: ... να στοχεύσει σε συγκεκριμένο επιβατικό κοινό όπως οι φοιτητές, οι τουρίστες κ.ο.κ .... Απορία τρίτου παρατηρητή: Τόσο καλή ανάλυση της αγοράς είχαν κάνει που περίμεναν πρώτα το TerraJet να μην αφήσει άνθρωπο στο ντόκο της Ραφήνας για να στραφούν τώρα σε φοιτητές και τουρίστες;
Neptune Posted October 8, 2017 Posted October 8, 2017 Καλα ας μη γελιομαστε. Οποιος εβαζε 15 ευρω εισιτηριο αυτο θα εκανε. Δε σαρωσε το Τερα για κανενα αλλο λογο νομιζω.
.voyager Posted October 8, 2017 Posted October 8, 2017 (edited) 42 minutes ago, Neptune said: Δε σαρωσε το Τερα για κανενα αλλο λογο νομιζω. Και για το πως προωθήθηκαν τα €15, παρά την όποια "τάση" να προωθούνται υποψήφιοι επιβάτες σε άλλα πλοία. Το να ξέρει ο φίλος στο gym, η νυχού της συναδέλφου και η κυρία από τη Λάρισα το Terajet, κάτι σημαίνει. Edited October 8, 2017 by .voyager
nomikos Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 Η δρομολόγηση με τη Σύρο μέσα είναι εντελώς παράλογη αυτή τη περίοδο.Δε στοχεύει πουθενά.Εγώ απλά απορώ με την όλη στρατηγική της συγκεκριμένης εταιρείας.Οι λάθος κινήσεις θα στοιχίσουν πολύ στο μέλλον.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 Πραγματι ειναι παραλογη αλλα....αλλα....Αν καθυστερησει πολυ να γυρισει το Ναξος η εταιρεια( μηπως γνωριζει κατι παραπανω για αυτο?) προφανως πονταρει στη σχετικη δυσαρεσκεια για την ωρα αφιξης του Ανδρος ιδιαιτερα στο Πειραια και τη φυσικη δυνατοτητα να αφικνυεται νωριτερα στη Συρο το πρωι. Διοτι αν μπει το Ναξος θα φτανει νωριτερα εκεινο οποτε εκει μαλλον θα μιλουσαμε για αυτοκτονια. Ο χρονος θα δειξει....
Sf_X Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 Και πάλι αν βάλει κανείς το τρενάκι Μ-Τ-Α της επιστροφής σε σχέση με το απ' ευθείας του Άνδρος και την μετάβαση απο Ραφήνα έστω στον κοντινότερο σταθμό Μετρό δεν συμφέρει τον μέσο επιβάτη. Αν βάλουμε και τον παράγοντα κάποιων "καλομαθημένων" Συριανών που γκρινιάζουν για τα 40 και τα 50 λεπτά παραπάνω προς Πειραιά σίγουρα δεν είναι και η καλύτερη δυνατή κίνηση όμως ίσως η εταιρεία αντέδρασε πρώτη στο κάλεσμα για λόγους μαρκετινγκ
gtogias Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 (edited) H επιστροφή δεν είναι Άνδρο-Ραφήνα και ουχί Μ-Τ-Α? Υπάρχει και μια μεγάλη μερίδα κόσμου-δυνητικών επιβατών που έχουν ευκολότερη πρόσβαση στη Ραφήνα απ' ότι στον Πειραιά. Αν η τιμολογιακή πολιτική και οι χρόνοι είναι ελκυστικοί μέσω Ραφήνας σαφώς και θα την προτιμήσουν. Το ερώτημα είναι αν είναι αρκετοί για να στηρίξουν τη δρομολόγηση του πλοίου. Προσωπικά θεωρώ δύσκολο να σταθεί ένα πλοίο όλο τον χρόνο για Άνδρο-Σύρο-Τήνο-Μύκονο, ακριβώς γιατί "ακυρώνει" την κύρια επιβατική κίνηση της γραμμής, την ημερήσια επίσκεψη στην Τήνο. Ίσως η αναβίωση γραμμής του παρελθόντος, Ραφήνα - Σύρος - Πάρος - Νάξος, να είχε πιο πολλές προοπτικές, έστω και εποχιακά. Edited October 11, 2017 by proud_ionian quote
margaritis24 Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 Το θεμα ειναι οτι ακυρωνται μονοι τους σαν εταιρεια!βαλανε το superferry πανω κατω το καλοκαιρι συνεχεια χωρις λογο κ μπηκανε μεσα!τους βαζει το υπουργειο συρο τηνο μυκονο κ αντι να πιασουν την ευκαιρεια απο τα μαλλια κ να μεινουν κ το χειμωνα οσο θα εκανε τις σκαντζες των μπλε κ να κανει κ τις δημοσιες σχεσεις κ να κατεβει απο ραφηνα το καλοκαιρι προτειμουν να φυγουν...βαζουν το superferry ii ενα πρωι ανδρο συρο τηνο μυκονο χωρις καμια λογικη γιατι δεν ειχε προετοιμαστει το εδαφος κ επειδη ειναι κ χειμωνας κ σε 3 μερες ανακαλουν τα δρομολογια του σ/κ που μπορει να ειχαν κ κοσμο!κ αναρωτιεμαι ποιος αποφασιζει εκει μεσα κ πιο σχεδιο η σκοπο!!!το καλο βεβαια ειναι οτι πηρε 2 ταχυπλοα κ θα δουλεψει κοσμος για να μην λεμε μονο τα στραβα
Panagia Ekatontapiliani Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 Η Golden Star Ferries δεν έφυγε από τη γραμμή Πειραιά Σύρο Τήνο Μύκονο από μόνη τους!! Είχαν πάρει έγκριση μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου για να κάνουν δρομολόγια στη γραμμη, που ειχε δηλωσει η Blue Star Ferries ότι δεν μπορεί να πραγματοποιήσει τα εγκεκριμένα δρομολόγια της λόγω του ατυχήματος του Blue Star Patmos. Από τον Οκτώβριο η Blue Star Ferries διάλεξε να ναυλώσει το Fast Ferries Andros από ότι κάποιο πλοίο της Golden Star Ferries (υπήρχαν προτάσεις και στις δυο εταιρείες και διάλεξε η Blue Star Ferries μάλλον αυτή με το χαμηλότερο ημερήσιο ναύλο)
Sf_X Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 2 hours ago, gtogias said: H επιστροφή δεν είναι Άνδρο-Ραφήνα και ουχί Μ-Τ-Α? Σωστά. Σε μια πλάγια γρήγορη ανάγνωση κατάλαβα οτι θα περνά απο Σύρο μόνο στο κατέβασμα. Να δούμε αν θα κερδίσει και απο τις μεταφορικές μερίδιο για Ραφήνα.
AQUA JEWEL Posted October 11, 2017 Posted October 11, 2017 Η προσθήκη της Σύρου μήπως ανοίγει το δρόμο για τα κυκλικά καλοκαιρινά δρομολόγια που ακούστηκε ότι θα εκτελούν τα πλοία το 2018 με καθημερινές πρωινές αναχωρήσεις; SF: Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος - Νάξος - Πάρος - Σύρος - Ραφήνα SF II: Ραφήνα - Σύρος - Πάρος - Νάξος - Μύκονος - Τήνος - Άνδρος - Ραφήνα
Petros P Posted October 26, 2017 Posted October 26, 2017 Μήπως το Κέρβερος που ξεκίνησε απο Σαλόνικα για Σπλίτ παει να φέρει το Τριμαράν?
proud_ionian Posted November 5, 2017 Posted November 5, 2017 20 hours ago, proud_ionian said: θα κλεινουν με το superspeed, θα φανταζονται κατι τετοιο και θα πεφτουν στο... επταμηνητικο. 12 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Ας είναι πιο προσεκτικοί να ξέρουν ότι άλλο το Superspeed (σκέτο) και άλλο το Superspeed 1 & 2!! Όπως ο επιβάτης πρέπει να ξεχωρίζει το Blue Star (Delos) από το Blue Star (Naxos) και να μην τα λέει όλα Blue Star!!! οπως εχουμε ξανασυζητησει προσφατα, με αφορμη την εξαγορα της hsw, blue star, superfast, highspeed, ειναι καθιερωμενα brands στην ελληνικη αγορα καιτα ξερουν σχεδον οι παντες. οι παντες επισης, οσον αφορα τους τακτικους επιβατες της γραμμης, ξερουν το superferry και τι αντιπροσωπευει η λεξη σε επιπεδο ποιοτητας πλοιου εσωτερικων χωρων και υπηρεσιων, ηδη απο τη δεκαετια του 1990. το λαθος που κανει η golden star, ειναι οτι αντι να βρει ενα προθεμα για τα ταχυπλοα της, που να παραπεμπει ευθεως στην εταιρεια, κανει αυτοσχεδιασμους με τα εμπορικα σηματα αλλων. οπως επισης αυτοσχεδιασμος με την επωνυμια της blue star, ηταν το golden star και η μπλε τσιμινιερα με το κιτρινο αστερι, που παραμπεμπει στη blue ferries (τα παλια συμβατικα της bs), αλλα και η διατηρηση, ακομη και σημερα, της γραμματοσειρας της bs. καλυτερα να κραταγε το superrunner και να τα ονομαζε superrunner I, II κλπ
valencay Posted November 5, 2017 Posted November 5, 2017 Η λέξη Super παραπέμπει στην εταιρεία με την έννοια ότι μια ζωη είναι στο πρώτο πλοιο της. Αυτή είναι η σταθερά.Απο εκεί και πέρα υπάρχει μεγάλη ποικιλία στο τι θα συμπληρώσει....
proud_ionian Posted November 5, 2017 Posted November 5, 2017 (edited) Così è (se vi pare). ετσι ειναι, αν ετσι νομιζετε, που ελεγε και ο pirandello Edited November 5, 2017 by proud_ionian
valencay Posted November 5, 2017 Posted November 5, 2017 (edited) Παρομοίως.... Edited November 5, 2017 by valencay
Petros P Posted November 5, 2017 Posted November 5, 2017 (edited) 2 hours ago, valencay said: Η λέξη Super παραπέμπει στην εταιρεία με την έννοια ότι μια ζωη είναι στο πρώτο πλοιο της. Αυτή είναι η σταθερά.Απο εκεί και πέρα υπάρχει μεγάλη ποικιλία στο τι θα συμπληρώσει.... Οπότε βλέπω να βγάζει το βορειοΕυρωπαικό Supercat που δεν θυμαμαι να υπαρχει και δε θα ειναι Χαρούλα Edited November 5, 2017 by Petros P
valencay Posted November 5, 2017 Posted November 5, 2017 (edited) Δεν κανετε μια λιστα να την στείλετε ??Ρε νυχτιάτικα,δουλειά δεν έχουμε Πέστε για ύπνο ,μπορεί σε κάνα όνειρο να βρείτε ονομα !!.. Edited November 5, 2017 by proud_ionian
speedrunner Posted November 28, 2017 Posted November 28, 2017 Golden Star Ferries: Δυναμική είσοδος στις δυτικές Κυκλάδες- κόντρα με τη Sea Jets Αυτό ακριβώς περίμενα να κάνει η Golden Star και όχι να βάλει και άλλα ταχύπλοα στην Ραφήνα!!!!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now