polmyt Posted July 21, 2021 Posted July 21, 2021 Απο οσο ξερω προς το παρον δεν παιζει σεναριο για νεα αγορα. To SUPEREXPRESS απο αυριο λογικα ξαναπιανει δουλεια
Annivas Posted July 21, 2021 Posted July 21, 2021 Αν ξεφυλλίσουμε απο την αρχή της σεζόν την πορεία των ταχυπλοων , θα διαπιστώσουμε ότι τα περισσότερα ταχύπλοα έχουν βγάλει απο μια τουλάχιστον βλάβη . Αλοιμονο αν κλυδωνιζότανε η υπόσταση μιας εταιρείας απο μια βλάβη που απο ότι μας πληροφορεί ο φίλος παραπάνω μάλλον ειναι παροδική και πιθανόν αύριο να επιστρέψει στα δρομολόγια του. Το Σουπερεξπρες μέχρι στιγμής έχει ανταποκριθει καλά σε ένα πολύ απαιτητικό δρομολόγιο . Πρεπει να γινει κατανοητό και να μην συγκρίνεται σε καμιά περίπτωση η αξιοπιστία των συμβατικών με αυτή των ταχυπλοων . Τα ταχύπλοα έχουν πολυστροφες μηχανές , υποφέρουν απο φορτία και μελτέμια κάνοντας παραμορφώσεις και έχουν πολλές κοπώσεις που αντανακλούν στο μηχανολογικό τομέα !!! Δεν είναι συμβατικά που οι κοπώσεις είναι απειροελάχιστες . Τεχνικά το χαισπιντ 4 εχει την πιο σωστή διαχείριση , με μονο δρομολόγιο λίγων προσεγγίσεων και ρεπο κάθε Τετάρτη όπου προλαβαίνουν να κανουν συντήρηση . Απο την άλλη η εταιρεία έχει κρατήσει χαμηλά τις εμπορικές προσδοκίες της απο το πλοιο αλλιώς σίγουρα θα το είχε φορτώσει περισσοτερο.
Nikos_Chania Posted October 11, 2021 Posted October 11, 2021 Το Δελτίο Τύπου για την ανακοίνωση της ολοκλήρωσης της συμφωνίας με την Seajets, όπως δημοσιεύτηκε στο ellinikiaktoploia CCF_000151.pdf
Takisg Posted October 11, 2021 Posted October 11, 2021 Tι εννοεί ο ποιητής λέγοντας σχεδιάζει το μέλλον;
Panagia Ekatontapiliani Posted October 11, 2021 Posted October 11, 2021 Ίσως υπάρχουν κάποιες σκέψεις για επένδυση σε κάποιο άλλο πλοίο συμβατικού τύπου.
George...f Posted October 12, 2021 Posted October 12, 2021 Κάτι το οποίο θα έπρεπε να είχε κάνει εξαρχής, αγοράζοντας ένα συμβατικό 10ετίας με υψηλότερη ταχύτητα. Τα χρηματα που έχασε με τα ταχύπλοα, θα μπορούσαν να είχαν επενδυθεί ορθότερα, χωρίς να προσπαθεί να μπει σε ένα χώρο και να γίνει κυρίαρχος χωρίς την απαραίτητη τεχνογνωσία. Με το SuperRunner ήταν μια χαρά. Την συμπαθώ πολύ σαν εταιρία και πραγματικά εύχομαι να εξελιχθεί, ορθότερα αυτή τη φορά.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted October 24, 2021 Posted October 24, 2021 5 hours ago, Takisg said: Η γνώμη μου απο εκεί και μετά είναι ότι βγαίνει κερδισμένη και από το deal Golden star-Seajets!!! Χωρις να ξερουμε φυσικα αν η Golden κανει καμια τολμηρη κινηση συμβατικου.......
Takisg Posted October 24, 2021 Posted October 24, 2021 Μακάρι να επενδύσει εκ νέου η Golden Star αλλά βλέπω πιο πιθανό, εάν λέω εάν βρεθεί το κατάλληλο τίμημα πράγμα δύσκολο να απεμπλακεί τελείως από την ακτοπλοΐα και τα αδέλφια Στεφάνου να αφοσιοθούν στην ποντοπόρο ναυτιλία!!!
Nikos_Chania Posted October 24, 2021 Posted October 24, 2021 1 hour ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said: Χωρις να ξερουμε φυσικα αν η Golden κανει καμια τολμηρη κινηση συμβατικου....... Η Golden Star Ferries μοιάζει περισσότερο με διαττων αστέρα παρά για το αστέρι της Βηθλεεμ.. Δεν μοιάζει να θέλει να οδηγηθεί σε κάτι περισσότερο, αλλά ότι σταδιακά θα αποχωρήσει απο την ακτοπλοΐα. Το ενδεχόμενο να πούλησε 4 πλοία μαζί για να αποκτήσει ρευστότητα για να φέρει νέο πλοίο δεν φαίνεται ρεαλιστικό. Προσωπικά, θα ήθελα να δω την GSF να γίνει μια σταθερή επιλογή στον ακτοπλοϊκό χάρτη, με στοχευμενες/σταθερές δρομολογήσεις.
Nereus Posted October 24, 2021 Posted October 24, 2021 Η GSF ευκαιρίας δοθείσης θα κανει κίνηση, εξάλλου έχει δωσει δειγμα γραφής τοσα χρονια με τις επενδύσεις της και την ποιότητα των βαποριων της.. Δεν μπηκαν για να βγαλουν λεφτα, δεν εφαγαν χρηματιστήριακα λεφτα, ουτε πήραν θαλασσοδανεια.. Το γουστο τους κανουν με ιδια κεφάλαια.. Επομένως δεν χρωστανε σε κανεναν εξηγησεις για το τι κανουν και γιατί..
Nick the Greek Posted October 24, 2021 Posted October 24, 2021 Σωστά όλα αυτά που λές, αυτό δε σημαίνει όμως πως δεν θα σχολιάζουμε η ψαχνόμαστε για το τι θα κάνουν.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted October 24, 2021 Posted October 24, 2021 Εγω παλι νομιζω οτι με ενα συμβατικο τυπου Ιθακη-Ναξος-Παρος ή Μυκονος τα κοκκινα δεν...
Neptune Posted October 24, 2021 Posted October 24, 2021 Και 'γώ αν έβαζα κάπου τα λεφτά μου θα τα έβαζα στο ότι μετά από 10 χρόνια στην ακτοπλοΐα και 5 με ταχύπλοα κατέληξαν στο που θέλουν να κατευθυνθούν και θα πάνε σε κάποια κίνηση με προοπτική και το μικρότερο δυνατό ρίσκο. Αυτό βέβαια είναι δικό μου συμπέρασμα και δεν αποκλείει αύριο να τους γυρίσει το μάτι και να αγοράσουν 10 ταχύπλοα μαζεμένα ούτε να τα πουλήσουν όλα και να κλείσουν.
Nereus Posted October 24, 2021 Posted October 24, 2021 1 hour ago, Nick the Greek said: Σωστά όλα αυτά που λές, αυτό δε σημαίνει όμως πως δεν θα σχολιάζουμε η ψαχνόμαστε για το τι θα κάνουν. Δεν είπα καπου σε αυτο που εγραψα οτι δεν πρέπει να ψάχνομαστε η να σχολιάζουμε νομίζω.. Απλα ειπα (ισως πιο άκομψα) οτι μην προδικαζουμε καταστασεις οταν δεν ξερουμε κάτι.. Αλλο το δεν ξερω και ρωτω, αλλο το δεν ξερω και κανω υποθέσεις και τελειως αλλο το δεν ξερω και εχω βγαλει και σχεδον σίγουρα συμπεράσματα.
margaritis24 Posted October 24, 2021 Posted October 24, 2021 Δε θα μου εκανε καθολου εντυπωση παντως να δωσουν κ το ferry ενα πρωι
MILTIADIS Posted October 24, 2021 Posted October 24, 2021 Οποιος δει αυτη τη συνεντευξη δεν θα δυσκολευτει να καταλαβει νομιζω οτι ο ανθρωπος επιθυμει να απεμπλακει απ την ακτοπλοια..χθες.
Annivas Posted October 24, 2021 Posted October 24, 2021 Διάττοντας Αστέρας σημαίνει κάτι περιστασιακό και η GSF βαδίζοντας προς τον ενδέκατο χρόνο λειτουργίας της , μόνο περιστασιακή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί . Είναι μια εταιρεία με μια σταθερή παρουσία στη Ραφήνα όπως άλλωστε και η Fast Ferries και αμφότερες έχουν προσεγμένα και καλοσυντηρημενα πλοία στην γραμμή που εξυπηρετούν χειμώνα καλοκαίρι . Η εταιρεία έκανε μια επιχειρηματική συμφωνία με τον Ηλιοπουλο η οποία περιλάμβανε την πώληση τεσσάρων πλοιων . Δεν γνωρίζω αν έπραξαν σωστά η λάθος ( άλλωστε μια επιχειρηματική κίνηση μπορεί να ερμηνευθεί ποικιλοτρόπως απο την οπτική σκοπιά που την προσεγγίζει ο καθένας και με τα δεδομένα που αυτός γνωρίζει ) , ο χρόνος θα δείξει , αλλά το ότι κράτησαν τα δυο καλύτερα πλοία του στόλου της (και τα πιο ακριβά ) , αυτό εμένα προσωπικά μου δείχνει ότι δεν έχει στα άμεσα σχέδια της την απόσυρση της απο την ακτοπλοΐα . Τωρα αν θα κάνει κάποια κίνηση για επιπλέον πλοίο δεν ξέρω , αν όμως κάνει τότε η γνώμη μου συντάσσεται με αυτή του ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ, ότι αυτή θα πρέπει να εστιάζεται στο αύριο με ένα καλό συμβατικό , γρήγορο και νέο , που θα την πάει ένα βήμα παρακάτω . Σε διαφορετική περίπτωση καλύτερα είναι να μείνουν με τα δυο βαποράκια που είναι αξιόλογα.
proud_ionian Posted October 24, 2021 Posted October 24, 2021 50 minutes ago, MILTIADIS said: Οποιος δει αυτη τη συνεντευξη δεν θα δυσκολευτει να καταλαβει νομιζω οτι ο ανθρωπος επιθυμει να απεμπλακει απ την ακτοπλοια..χθες. οταν μιλα για την ποντοπορο ειναι τελειως αλλος ανθρωπος. μιλα χωρις συναισθηματισμους και εξαρσεις. ξερει τι θελει για την εταιρεια του και μεχρι που μπορει να παει και βεβαια κατανοει ολο το διεθνες περιβαλλον της ποντοπορου. νομιζω οτι ειναι απο τις καλυτερες παρουσιες του, ολα τα χρονια που ειναι στη δημοσιοτητα λογω ακτοπλοΐας. οταν μιλα για την ακτοπλοια, αλλαζει το πραγμα. ξαναγυρνανε το συναισθημα και οι εξαρσεις. 4 σχολια. εχει δικιο οτι οι covidoεπιδοτησεις μοιραστηκαν με φωτογραφικα κριτηρια την κρατικη παρεμβαση τη θελουμε οταν ειναι να μη μας μπει ανταγωνιστης και για να μας δωσει και εμας χρηματα το κρατος, αλλα δεν τη θελουμε οταν ειναι για το χρονο ακινησιας και τις συνθεσεις των πλοιων μας ή οταν το κρατος μας ζητα να κανουμε τον εισπρακτορα του. εσωτερικη ακτοπλοϊα χωρις κρατικη παρεμβαση δεν γινεται να υπαρξει, γιατι εχει να κανει με τη διασφαλιση της εδαφικης συνεχειας της χωρας. αλλο οτι εδω ειμαστε μπανανια και δεν υπαρχει σταθερο πλαισιο. τις επιβαρυνσεις (και οχι κρατησεις) υπερ τριτων πανω στο ναυλο (φπα, λιμανιατικα κλπ) τις παρουσιαζει ως φορο. δεν ειναι ετσι ακριβως. τα εχουμε συζητησει σε χωριστο τοπικ. το σχεδιο του ΝΕΕ, για ανανεωση του ακτοπλοϊκου στολου με ευρωπαϊκους πορους, φαινεται οτι εχει ουρα πισω του. μακαρι να βγει κατι.
George...f Posted October 24, 2021 Posted October 24, 2021 Εγώ θεωρώ πάντως πως οι Στεφάνου όσο και αν έχουν ταλαιπωρηθεί με το κομμάτι που ονομάζεται ακτοπλοΐα, δεν θα αποσυρθούν. Είναι 11 σχεδόν χρόνια τώρα μια σταθερή παρουσία στη Ραφήνα με πολύ αξιόλογα πλοία και παραμένει μια εκ των 2 βασικών εταιριών της γραμμής. Η πώληση των τεσσάρων πλοίων της στη Seajets για μένα είναι μια σωστη αναδιάρθωση, ώστε η εταιρία να μπει σε ρυθμό ανάπτυξης εκ νέου. Έδωσε τα ταχύπλοα που η ιστορία έδειξε ότι δεν μπορούσε να τα διαχειριστεί/εκμεταλλευτεί με τον πλέον αποδοτικό τρόπο, και έδωσε και ένα συμβατικό που εφάμιλλο του δεν υπάρχει σε αυτή την ηλικία και κατάσταση σε μια περίοδο που ακόμη διατηρεί υψηλή αξία σε συνάρτηση των παραπάνω. Όποτε εγώ από πλευράς μου αναμένω μια νέα κίνηση σε συμβατικό.
wysiwid Posted November 26, 2021 Posted November 26, 2021 Η Golden Star …στην ιστοσελιδα της παρουσιάζει μονο ενα πλοιο.. το Superferry … Εγινε κατι με το Super express??
Panagia Ekatontapiliani Posted November 26, 2021 Posted November 26, 2021 Απλώς δεν έχει πάρει ακόμα την έγκριση των δρομολογίων του Σούπερ Εξπρές.
speedrunner Posted November 27, 2021 Posted November 27, 2021 10 hours ago, wysiwid said: Η Golden Star …στην ιστοσελιδα της παρουσιάζει μονο ενα πλοιο.. το Superferry … Εγινε κατι με το Super express?? Δεν ξέρω που κοιτάς αλλά εγώ μια χαρά το βλέπω το super express στο στόλο, μάλιστα ακόμα δεν έχουν αφαιρέσει ουτε το superferry II.
wysiwid Posted November 27, 2021 Posted November 27, 2021 (edited) Στην mobile έκδοση στο μενου εχει μονο το ενα πλοιο , μετά όντως όταν πατήσεις ο στόλος τα δείχνει όλα Edited November 27, 2021 by Nick the Greek Quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now