Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...
Posted

Οντως κριμα που καθεται, αλλα ομορφο δεν μπορω να το πω.Στα ματια μου είναι ένα κλασικο αμφιπλωρο χωρις κατι το ιδιαιτερο

Posted

Έχει κάποιες διαφορές με τα υπόλοιπα. Είναι πιο ... στιβαρό, ας πούμε ;)

Posted

Και ότι ναυπηγήθηκε με παρακολούθηση κάποιου νηογνωμονα οπότε είναι πιο ποιοτικά κατασκευασμενο!! Εάν δεν είχε γίνει αυτό τώρα το πλοίο σίγουρα θα ήταν τελειωμένο και όχι ημιτελές λόγω του κόστους που ξέφυγε από τις οικονομικές δυνατότητες των πλοιοκτητων

Posted

Δηλαδή τα άλλα αμφίπλωρα δέν τα παρακολουθεί νηογνόμων όταν κατασκευάζονται;Ωιμέ καημέ (που λέει και κάποιος) άν είναι έτσι-εγώ λοιπόν διακινδύνεψα το τομάρι μου οκτώ φορές φέτος το καλοκαίρι που έκανα Πέραμα-Παλούκια και τούμπαλιν με τ'αμφίπλωρα αυτά;

 

Κι'έπειτα,ποιός λόγος υπήρχε ειδικώς γιά το ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ να παρακολουθήση νηογνώμονας την κατασκευή του;δέν είναι δά και κανένα υπερωκεάνειο.Μικρούς πλόες θα κάνη άλλωστε,1-1,5 μίλια απόσταση,σε "κλειστή" θάλασσα,όταν (και άν) ολοκληρωθή η κατασκευή του.

 

Μάλλον άλλος ήταν ο λόγος που το κόστος ξέφυγε από τις οικονομικές δυνατότητες τών πλοιοκτητών του.Γιατί πιό πάνω γράφεις  ότι ο ένας εκ τών πλοιοκτητών απεβίωσε-οπότε προφανώς "απεβίωσε" και το πορτοφόλι του....

Posted

Το Εμπεδοκλης δεν κατασκευαστηκε με προοπτικη να δρομολογηθει στη Σαλαμινα αλλα στο Σαρωνικο, οποτε υπαρχουν αλλες απαιτησεις εκει!! Επιπλεον η επιβλεψη απο το νηογνωμονα ειχε σαν αποτελεσμα να αυξηθει το κοστος περιπου 0,5εκ ευρω!!!

  • 2 months later...
Posted

Με νέους συνεταίρους (αλλά παλαιούς στην πιάτσα) συνεχίζει το συγκεκριμένο σκάφος, παραμένει ο αρχικός του πλοιοκτήτης Α.Κυριακίδης και με τους κ.Βιλλιώτη και Καλουδά.Συνεταιροι στα δύο Σαλαμινία στο Κωνσταντίνος Κ ,και στο Πανορμήτης...Καλή επιτυχία στο νέο ξεκίνημα...

Posted

Η δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή της Σουβαλας, θα σήμαινε συνέχεια της κατασκευής με το νηογνώμονα οπότε θα ξέφευγε σε κόστος και χωρίς σίγουρο αποτέλεσμα για τη βιωσιμότητα του πλοίου. 

Posted

Σωστά ναι, απο τη μικρή εμπειρία που έχω αποκτήσει το τελευταίο καιρό στο τομέα των αμφιπλώρων...ειναι τουλάχιστον 1 με 1,5 εκατομμυριο  παραπάνω στη κατασκευή η παρακολούθηση του απο IACS νηογνόμωνα...

Posted

Πέρα από τους δύο μήνες το καλοκαίρι όλους τους υπόλοιπους μήνες θα έχουν περισσότερα έσοδα στη Σαλαμίνα!! Επιπλέον τα έξοδα στη Σαλαμίνα για το πλήρωμα θα είναι λιγότερα

Posted

Η Σουβαλα εχει μονιμη πελατεια το χειμωνα οπως και η Αιγινα που ειναι πορθμειο

Posted (edited)

Μηπως ομως δεν ειναι τοση ωστε να σηκωσει ενα αμφιπλωρο.Εδω και το ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ,που ειναι και μικροτερο, σταματησε τα δρομολογια του.Αν ειχε τοση κινηση δεν θα συνεχιζε;

Edited by polmyt
Posted

Τότε θα χάσεις το κόσμο που θέλει να πάει στη πόλη γιατί θα σκεφτεί την ενδιάμεση στάση στη Σουβαλα! Δυστυχώς η Σουβαλα είναι γραμμή πλέον Εποχιακη! Περιμένουμε στην ίδια γραμμή και τη παντόφλα Οσιος Δαβίδ

Posted

Νομιζω πως το Οσιος Δαυιδ ειναι για φετος να ερθει αλλα επειδη εχει ζητησει και Αγια Μαρινα ειμαι πολυ περιεργος να δω τι θα γινει γιατι στην Αγ Μαρινα το βλεπω λιγο χλωμο Ιδωμεν.......

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted

Τωρα που θα μπει ο Οσιος Δαυιδ στην Σουβαλα δεν νομιζω νομιζω οτι υπαρχει χωρος για τον Εμπεδοκλη

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...