Petros P Posted October 22, 2015 Posted October 22, 2015 Ακούγεται έχει θέματα με την εφορία αρκετά...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 23, 2015 Author Posted November 23, 2015 Το Εμπεδοκλής έχει συμπληρώσει 1,5 χρόνο που είναι παροπλισμένο στη Σαλαμίνα, μέχρι να βρεθεί κάτι για το μέλλον του πλοίου
Ariadne Posted November 23, 2015 Posted November 23, 2015 Κρίμα που κάθεται. Είναι πολύ όμορφο πλοίο.
polmyt Posted November 24, 2015 Posted November 24, 2015 Οντως κριμα που καθεται, αλλα ομορφο δεν μπορω να το πω.Στα ματια μου είναι ένα κλασικο αμφιπλωρο χωρις κατι το ιδιαιτερο
Ariadne Posted November 24, 2015 Posted November 24, 2015 Έχει κάποιες διαφορές με τα υπόλοιπα. Είναι πιο ... στιβαρό, ας πούμε
Panagia Ekatontapiliani Posted November 25, 2015 Author Posted November 25, 2015 Και ότι ναυπηγήθηκε με παρακολούθηση κάποιου νηογνωμονα οπότε είναι πιο ποιοτικά κατασκευασμενο!! Εάν δεν είχε γίνει αυτό τώρα το πλοίο σίγουρα θα ήταν τελειωμένο και όχι ημιτελές λόγω του κόστους που ξέφυγε από τις οικονομικές δυνατότητες των πλοιοκτητων
Hastaroth Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Δηλαδή τα άλλα αμφίπλωρα δέν τα παρακολουθεί νηογνόμων όταν κατασκευάζονται;Ωιμέ καημέ (που λέει και κάποιος) άν είναι έτσι-εγώ λοιπόν διακινδύνεψα το τομάρι μου οκτώ φορές φέτος το καλοκαίρι που έκανα Πέραμα-Παλούκια και τούμπαλιν με τ'αμφίπλωρα αυτά; Κι'έπειτα,ποιός λόγος υπήρχε ειδικώς γιά το ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ να παρακολουθήση νηογνώμονας την κατασκευή του;δέν είναι δά και κανένα υπερωκεάνειο.Μικρούς πλόες θα κάνη άλλωστε,1-1,5 μίλια απόσταση,σε "κλειστή" θάλασσα,όταν (και άν) ολοκληρωθή η κατασκευή του. Μάλλον άλλος ήταν ο λόγος που το κόστος ξέφυγε από τις οικονομικές δυνατότητες τών πλοιοκτητών του.Γιατί πιό πάνω γράφεις ότι ο ένας εκ τών πλοιοκτητών απεβίωσε-οπότε προφανώς "απεβίωσε" και το πορτοφόλι του....
Panagia Ekatontapiliani Posted November 25, 2015 Author Posted November 25, 2015 Το Εμπεδοκλης δεν κατασκευαστηκε με προοπτικη να δρομολογηθει στη Σαλαμινα αλλα στο Σαρωνικο, οποτε υπαρχουν αλλες απαιτησεις εκει!! Επιπλεον η επιβλεψη απο το νηογνωμονα ειχε σαν αποτελεσμα να αυξηθει το κοστος περιπου 0,5εκ ευρω!!!
miko mission Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Απο οτι ξερω πηγε πολυ παραπανω Π100 απο το προβλεπομενο
pontos Posted February 1, 2016 Posted February 1, 2016 Με νέους συνεταίρους (αλλά παλαιούς στην πιάτσα) συνεχίζει το συγκεκριμένο σκάφος, παραμένει ο αρχικός του πλοιοκτήτης Α.Κυριακίδης και με τους κ.Βιλλιώτη και Καλουδά.Συνεταιροι στα δύο Σαλαμινία στο Κωνσταντίνος Κ ,και στο Πανορμήτης...Καλή επιτυχία στο νέο ξεκίνημα...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2016 Author Posted February 8, 2016 Όπου προορίζεται για τη γραμμή Πέραμα Παλούκια
Petros P Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Οχι για Πειραια - Σουβάλα που είχε ακουστεί?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2016 Author Posted February 8, 2016 Η δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή της Σουβαλας, θα σήμαινε συνέχεια της κατασκευής με το νηογνώμονα οπότε θα ξέφευγε σε κόστος και χωρίς σίγουρο αποτέλεσμα για τη βιωσιμότητα του πλοίου.
Petros P Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Σωστά ναι, απο τη μικρή εμπειρία που έχω αποκτήσει το τελευταίο καιρό στο τομέα των αμφιπλώρων...ειναι τουλάχιστον 1 με 1,5 εκατομμυριο παραπάνω στη κατασκευή η παρακολούθηση του απο IACS νηογνόμωνα...
sv1kyk Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Ναι αλλα τα ιδια εσοδα θα εχει αν παει Σουβαλα απο το να παει Σαλαμινα;
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2016 Author Posted February 8, 2016 Πέρα από τους δύο μήνες το καλοκαίρι όλους τους υπόλοιπους μήνες θα έχουν περισσότερα έσοδα στη Σαλαμίνα!! Επιπλέον τα έξοδα στη Σαλαμίνα για το πλήρωμα θα είναι λιγότερα
sv1kyk Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 Η Σουβαλα εχει μονιμη πελατεια το χειμωνα οπως και η Αιγινα που ειναι πορθμειο
polmyt Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 (edited) Μηπως ομως δεν ειναι τοση ωστε να σηκωσει ενα αμφιπλωρο.Εδω και το ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ,που ειναι και μικροτερο, σταματησε τα δρομολογια του.Αν ειχε τοση κινηση δεν θα συνεχιζε; Edited February 9, 2016 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted February 10, 2016 Author Posted February 10, 2016 Τότε θα χάσεις το κόσμο που θέλει να πάει στη πόλη γιατί θα σκεφτεί την ενδιάμεση στάση στη Σουβαλα! Δυστυχώς η Σουβαλα είναι γραμμή πλέον Εποχιακη! Περιμένουμε στην ίδια γραμμή και τη παντόφλα Οσιος Δαβίδ
sv1kyk Posted February 12, 2016 Posted February 12, 2016 Νομιζω πως το Οσιος Δαυιδ ειναι για φετος να ερθει αλλα επειδη εχει ζητησει και Αγια Μαρινα ειμαι πολυ περιεργος να δω τι θα γινει γιατι στην Αγ Μαρινα το βλεπω λιγο χλωμο Ιδωμεν.......
polmyt Posted February 15, 2016 Posted February 15, 2016 Οι εργασιες στο πλοιο ξεκινησαν και παλι.Ελπιζω να τελειωσουν αυτη τη φορα και να δουμε το πλοιο να ταξιδευει
polmyt Posted March 10, 2016 Posted March 10, 2016 Να τος και ο ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ.Εξωτερικα εχει λιγες διαφορες σε σχεση με πριν 3 βδομαδες
sv1kyk Posted April 2, 2016 Posted April 2, 2016 Τωρα που θα μπει ο Οσιος Δαυιδ στην Σουβαλα δεν νομιζω νομιζω οτι υπαρχει χωρος για τον Εμπεδοκλη
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now