ΝΗΡΕΑΣ Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 (edited) .΄Πρίν 30 χρόνια το Ρίο-Αντίρριο είχε πολλές παντόφλες με σιδηρογραμμές που παλιότερα συνέδεαν την Πάτρα με το Κρυονέρι και από εκεί Ευηνοχώριον (Μποχόρ για τους παροικούντες στην Ιερουσαλήμ)-Μεσολόγγι.Υπήρχαν, νομίζω, τα τελευταία και πριν καμμιά δεκαριά χρόνια.Κατά την γνώμη μου κακώς αποσύρθηκαν, θα μπορούσαν να βοηθήσουν στον εκσυγχρονισμό του Σιδ. δικτύου.. Edited June 29, 2014 by proud_ionian tag
proud_ionian Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 πιο παλια για την ακριβεια δεν παιρναγαν βαγονια απεναντι αλλα οι επιβατες κατεβαιναν στον οσε στην πατρα (εκει που ειναι και σημερα) και επαιρναν καραβακι για κρυονερι που ξεκιναγε απο την προβλητα αγ νικολαου (εκει που παλια ηταν ο φαρος και σημερα η καφετερια). αυτο γινοταν για πολλα χρονια.
Ariadne Posted December 26, 2010 Posted December 26, 2010 (edited) Παιδιά, επειδή παλαιότερα με ενδιέφεραν και τα σιδηροδρομικά, μην ξεχνάτε ότι μέχρι τη δεκαετία του 60 ή 70, είχαμε πορθμεία από Πάτρα για Κρυονέρι που κουβαλούσαν βαγόνια! Μήπως ανήκει σε αυτά; Edited January 6, 2011 by proud_ionian
proud_ionian Posted December 26, 2010 Posted December 26, 2010 του 70 δεν νομιζω. τουλαχιστον απο τα μεσα των 70s που μπορω και θυμαμαι.
antonis molos Posted December 26, 2010 Posted December 26, 2010 Τα τελευταία χρόνια λειτουργίας των Σ.Β.Δ.Ε (αναστολή λειτουργίας τους Οκτώβριος του 1970) η μετακίνηση των επιβατών απο το Αγρίνιο εως το Κρυονέρι γινόταν με αυτοκινητάμαξες BREDA γνωστές ως "η οτομοτρίς" για τους ντόπιους. Απο το Κρυονέρι περνούσαν απέναντι με το τελευταίο πλοίο της σειράς ΚΑΛΥΔΩΝ (ΙΙΙ),το οποίο όμως δεν μετέφερε σιδηροδρομικά βαγόνια. Για τον σκοπό αυτό οι Σ.Β.Δ.Ε είχαν το αποβατικό (ανοικτό πορθμείο) ΡΟΔΟΣ το οποίο διέθετε σιδηροδρομικές ράγες στο κατάστρωμα του για την μεταφορά βαγονιών. Το πλοίο εκτελούσε και συγκοινωνία στη γραμμή Ρίο-Αντίριο (παιδική μου ανάμνηση η προβληματική διάσχιση του καταστρώματος του λόγω των γραμμών). Να σημειωθεί ότι η γραμμή πρωτολειτούργησε το 1915 και η απόσταση απο το λιμάνι της Πάτρας έως το λιμάνι του Κρυονερίου καλυπτόταν απο το πλοίο σε 1 ώρα & 10 λεπτά περίπου.
proud_ionian Posted December 10, 2012 Posted December 10, 2012 πατρα τελη των 60s δυο παντοφλες του κρυονεριου στο μωλο. ποιες;
antonis molos Posted December 14, 2012 Posted December 14, 2012 Η μπροστινή μου φαίνεται για το Αγιος Χαράλαμπος, η πίσω με δυσκολευει .
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 14, 2012 Posted December 14, 2012 Αντώνη η μπροστινή παντόφλα εκτός από το ΑΓΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ μπορεί να είναι και το ΝΑΥΤΗΣ. Η πίσω μήπως είναι το ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ??? Πάντως, κακά τα ψέμματα. Σε τέτοιες περιπτώσεις μόνο με "τρελλή μαντεψιά" μπορείς ίσως να πέσεις μέσα. Αν σκεφτείς ότι το 99% από τις ελληνικές παντόφλες έχουν δεχτεί τουλάχιστον μία - δύο μετασκευές που τις έχουν κάνει αγνώριστες, το να προσπαθείς να βρεις ποιές απεικονίζονται σε φωτογραφία προ πενήντα ετών και μάλιστα μακρινή και σε χαμηλή ανάλυση, είναι αυτό που λέμε "βελόνα στ' άχυρα".........
gtogias Posted April 9, 2013 Posted April 9, 2013 Να προσθέσουμε ότι το Ρόδος πολύ λίγο δούλεψε στη γραμμή, μόνο εκτάκτως όταν υπήρχε ειδικό φορτίο καθώς και ότι, όπως προκύπτει από τον έντυπου τύπο της εποχής, η γραμμή λειτουργούσε και για οχήματα με αξιόλογη κίνηση, ιδιαίτερα τις περιόδους που γίνονταν έργα στο οδικό δίκτυο πέραν του Αντιρρίου. Τότε όλη η κίνηση μεταφερόταν από το Ρίο στη γραμμή Πατρών-Κρυονερίου.
polmyt Posted April 10, 2013 Posted April 10, 2013 (edited) Ενδιαφερουσα πληροφορια.Ειχα την εντυπωση οτι γινοταν ακριβως το αντιθετο.Οτι δηλαδη το ΡΟΔΟΣ δουλευε μονιμα Κρυονερι για τον ΟΣΕ και οτι αλλο χωραγε και περιστασιακα πηγαινε Ριο-Αντιριο. Ανακεφαλαιονοντας λοιπον ξερουμε οτι απο τη γραμμη σιγουρα εχουν περασει τα: ΡΟΔΟΣ,ΠΑΛΛΟΙΡΙΑ,ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΙΙ.Ποια αλλα ξεχναω; Edited April 10, 2013 by polmyt
gtogias Posted April 10, 2013 Posted April 10, 2013 Τα πρώτα χρόνια της δρομολόγησης του Ρόδος ήταν στο Ρίο-Αντίρριο και μάλιστα όποτε χρειαζόταν να κάνει μεταφορές για τον ΟΣΕ (τότε ΣΒΔΕ, μετέπειτα ΣΠΑΠ και ΣΕΚ) οι διαμαρτυρίες έπεφταν σωρηδόν αφού το Ιασεμίδης δε μπορούσε να καλύψει τη γραμμή μόνο του. Χώρια που η δρομολόγηση του Ρόδος στο Ρίο έφερνε καλά λεφτά στην εταιρεία του. Το ίδιο συνέβαινε όλα τα χρόνια, ακόμη και όταν μαζεύτηκαν αρκετά πορθμεία στην περιοχή. Μόνο σε εξαιρετικές περιστάσεις πήγαινε το Ρόδος στη γραμμή Πάτρα-Κρυονέρι. Κατά μια πηγή αυτό συνέβαινε μια φορά την εβδομάδα. Δεν το έχω επιβεβαιώσει όμως. Στη γραμμή Ρόδος-Κρυονέρι ήταν δρομολογημένο και το Μιχαήλ Α το 1969. Σίγουρα πέρασαν και άλλα πορθμεία αφού την περίοδο που ήταν κλειστός ο δρόμος Αντίιριο-Ευηνοχώρι λόγω έργων η κίνηση ήταν όλη στη γραμμή Πάτρα-Κρυονέρι. Μόνο με ένα ή και δυο πλοία δεν έβγαινε. Στο Ρίο τότε ήταν κάπου 15 πλοία, κάποια αν όχι όλα δούλεψαν και στη γραμμή Πάτρα-Κρυονέρι.
proud_ionian Posted February 27, 2016 Posted February 27, 2016 η μηχανη του χρονου εχει ενα αφιερωμα στη γραμμη του κρυονεριου, βασισμενο στο βιβλιο του χαλατση και στο shipfriends
kerkini Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 Λέτε να ζήσουμε αναβίωση της γραμμής; Σύμφωνα με το ypodomes.gr υπάρχει λέει κινεζικό ενδιαφέρον για σιδηροδρομική γραμμή για το λιμάνι Αστακού. Αν και φαντάζομαι ότι μάλλον για το Πλατυγιάλι έχει να κάνει το ρεπορτάζ, με δεδομένο ότι στη Γέφυρα δεν υπάρχει δυνατότητα για σιδηροδρομική γραμμή, μόνο μια τέτοια λύση φαντάζομαι πως μπορεί να παίξει, αν έχει υπόσταση το δημοσίευμα Quote Μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα είδηση προέκυψε από τη συνεχιζόμενη Κινεζική εφόρμηση σε υποδομές της χώρας. Σύμφωνα με πηγές από το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης στο ypodomes.com υπάρχει έντονο Κινεζικό ενδιαφέρον που θα συνδυάζει την ανάπτυξη σιδηροδρομικής γραμμής στην Αιτωλοακαρνανία και την αξιοποίηση του Λιμένα Αστακού. Όλα αυτά όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές είναι σε επίπεδο διερεύνησης δυνατοτήτων σε συνεργασία με την Ελληνική Κυβέρνηση και φυσικά το ΥΠΟΙΑΝ, έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από ως επι το πλείστον κρατικές Κινεζικές εταιρείες για την ανάληψη μεγάλων έργων στην χώρα μας στους τομείς των σιδηροδρομικών και λιμενικών υποδόμων, όπου διαφαίνονται μεγάλες επενδυτικές ευκαιρίες.
proud_ionian Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 αυτη ειναι η καταντια μας. υποδομες που υπηρχαν πριν 110 χρονια (τραινο στην αιτωλοακαρνανια, με ατμοπλοϊκη ανταποκριση με τη γραμμη πελοποννησου, τραινο ως την κυλληνη, με το ατμοπλοιο να περιμενει κλπ) φτασαμε σημερα να ειναι ζητουμενα
Marios Superfast Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 (edited) Αν κάνετε μια βόλτα εκει στην περιοχή από το Κρυονερι μέχρι το Καβουρι θα δείτε πόσα λεφτά έχουν πάει χαμένα(και πόσα έχουν φαγωθεί) για αυτό το "έργο". Πρέπει παντα να υπάρξει ξένη παρεμβαση για να υπάρξει προκοπή... Edited May 29, 2018 by Marios Superfast
kerkini Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 Αν υποθέσουμε ότι έχουν βάση τα όσα λέει ο Καραγιάννης στο ypodomes.gr, ποια άλλη λύση μπορεί να είναι εφικτή για τη σιδηροδρομική σύνδεση αλήθεια;
proud_ionian Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 αφου κατασκευαστει συγχρονη γραμμη και οχι μετρικη, μονο τα ferries
kerkini Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 Δεν νομίζω να εννοούν κάποια άλλη λύση μέσω Σιδηροδρομικής Εγνατίας π.χ.
Marios Superfast Posted May 29, 2018 Posted May 29, 2018 (edited) Στον μωλο που εδεναν τα πλοία,πλέον άμα κάνεις μια βουτιά θα σπάσεις κανένα χερι/πόδι τόσο ρίχα που είναι .Θα μπει φερρυ/παντοφλα εκει? Ναι οκ μπορούν να κάνουν εκβαθυνσεις,αλλά αυτό δεν θα χεις επιπτώσεις στην παραλία εκεί? Δεν νομίζω να μην αντιδράσουν οι γύρω μαγαζατορες. Edited May 29, 2018 by Marios Superfast
gtogias Posted May 30, 2018 Posted May 30, 2018 Πιο πιθανό είναι το σενάριο σύνδεσης με την "Σιδηροδρομική Εγνατία" παρά με τη νέα γραμμή κανονικού εύρους μεταξύ Κορίνθου και Πάτρας που κατασκευάζεται ήδη. Το δυτικό τμήμα όμως της "Σιδηροδρομικής Εγνατίας" δεν προβλέπεται να κατασκευαστεί στα επόμενα χρόνια. Κακά τα ψέματα, η απόφαση στα μέσα της δεκαετίας του 1990 για την κατασκευή της γέφυρας χωρίς σιδηροδρομική γραμμή "χαντάκωσε" την δυτική Ελλάδα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now