Panagia Ekatontapiliani Posted August 29, 2014 Posted August 29, 2014 Το λογικό είναι έρθει το Blue Star 1 στη γραμμή,απλώς κρατάω μια πιθανότητα να μείνει μόνο το Blue Star Patmos για να δουν εάν μπορεί μόνο του να εξυπηρετήσει τις ανάγκες στη γραμμή (φορτηγά)
enas chiotis Posted August 29, 2014 Author Posted August 29, 2014 Προφανώς η τράμπα φέτος έγινε για να προλάβει να βγάλει και κάνα φράγκο η blue star. Το διάστημα που ήταν στη γραμμή του Αριάδνη έχει μόνο δεν μπήκε μέσα αλλά άφησε και κάποιο κέρδος στην εταιρεία του. Γενικά, για να ακούγεται πάλι από τώρα ο προγραμματισμός για το χειμώνα θα είναι αυτός που αναφέρετε, αλλά αν γίνει οτιδήποτε με τη γραμμή της Λήμνου δεν θα χρειαζόμαστε και δεύτερο βαπόρι;
gtogias Posted August 29, 2014 Posted August 29, 2014 (edited) Προφανώς η τράμπα φέτος έγινε για να προλάβει να βγάλει και κάνα φράγκο η blue star. Γενικά, για να ακούγεται πάλι από τώρα ο προγραμματισμός για το χειμώνα θα είναι αυτός που αναφέρετε, αλλά αν γίνει οτιδήποτε με τη γραμμή της Λήμνου δεν θα χρειαζόμαστε και δεύτερο βαπόρι; Χωρίς τα ημερήσια Πέμπτης και Παρασκευής δεν προλαβαίνει το πλοίο να κάνει και τη Λήμνο? Δεν έκανε μια τέτοια δοκιμή εφέτος το BS Patmos? Εκτός του δρομολογίου του Σαββατοκύριακου που έχει μπόλικο διαθέσιμο χρόνο. Edited August 29, 2014 by gtogias
enas chiotis Posted August 29, 2014 Author Posted August 29, 2014 Υποτίθεται ότι η λύση θα περιλαμβάνει Λήμνο-Καβάλα, γι'αυτό το έγραψα. Απλά το αναφέρω γιατί προφανώς υπάρχει ο προγραμματισμός για τα 4 δρομολόγια, απλά αν γίνει κάτι μέσα στο δίμηνο που μένει με τη γραμμή της Λήμνου, αυτός είναι εύκολο να μεταβληθεί.
gtogias Posted August 29, 2014 Posted August 29, 2014 Να μείνουν και τα δύο και να προσθέσουν το κομμάτι ως τη Καβάλα είναι εκτός προθέσεων?
Panagia Ekatontapiliani Posted August 29, 2014 Posted August 29, 2014 Το Αριάδνη είναι προγραμματισμενο να δέσει τον Οκτώβριο για επισκευή, ότι και να γίνει με τις άγονες βόρεια από τη Μυτιλήνη! Τώρα εάν προκύψει κάτι τέτοιο θα μπορούσε να μπει το Νήσος Μύκονος ως συμπλήρωμα στη γραμμή!!
proud_ionian Posted August 29, 2014 Posted August 29, 2014 καλα και ενα πλοιο να μεινει, μπορει το σκ αντι να μενει μυτιληνη να συνεχιζει μεχρι καβαλα και να επιστρεφει κυριακη βραδυ για να παει πειραια. ομοιως και μια φορα μεσοβδομαδα μπορει να πεταγεται μεχρι λημνο
MILTIADIS Posted August 30, 2014 Posted August 30, 2014 Τώρα εάν προκύψει κάτι τέτοιο θα μπορούσε να μπει το Νήσος Μύκονος ως συμπλήρωμα στη γραμμή!! Ακουσα οτι θα μπει το Νησος Μυκονος μολις δεσει το Αριαδνη και κατα πασα πιθανοτητα θα κανει αυτο την προεκταση και για Λημνο-Καβαλα.
gtogias Posted August 30, 2014 Posted August 30, 2014 Το μόνο σίγουρο είναι το ενδιαφέρον τουλάχιστον της Hellenic για τις γραμμές της περιοχής. Προφανώς όλα είναι συνάρτηση του τι θα γίνει με τη ΝΕΛ.
Neptune Posted August 31, 2014 Posted August 31, 2014 Γενικα ακουγεται οτι ετοιμαζονται οι διαδικασιες ωστε να ειναι ετοιμο να μπει στην αγονη της Καβαλας σε περιπτωση που η ΝΕΛ δε "μπορει" να τη συνεχισει..
proud_ionian Posted September 10, 2014 Posted September 10, 2014 απο οτι βλεπω στο openseas απο αυτο το σκ επανερχομαστε στο χειμωνατικο μενου. ο ενας θα καθεται πειραια και η αλλη μυτιληνη
enas chiotis Posted September 11, 2014 Author Posted September 11, 2014 'Ηδη έχουμε επανέλθει proud, με τις αναχωρήσεις του Πάτμος στις 20:00 από Πειραιά και τα 9ωρα ταξίδια για Χίο στα χαρτιά (στην πράξη 8.5 ώρες στο πρώτο δρομολόγιο)
proud_ionian Posted September 13, 2014 Posted September 13, 2014 Πάντως πολύ ύπουλο αυτό το Η διαζευκτικό στις επιλογές. Μεγάλη ευελιξία και ενώ το πρώτο σενάριο θα ήταν το πιο εύκολα εφαρμόσιμο (2 δρομολόγια προέκταση από Σάμο για πάνω), λες τώρα ποιος μπορεί (και για ποιο λόγο) να σκέφτηκε το τόσο τραβηγμένο σενάριο Β. Και για να αναφέρεται σαν εναλλακτική επιλογή λες ίσως καποιος το ζήτησε και είναι στα πλάνα του να γίνει έτσι. Το Αριάδνη είναι προγραμματισμενο να δέσει τον Οκτώβριο για επισκευή, ότι και να γίνει με τις άγονες βόρεια από τη Μυτιλήνη! Τώρα εάν προκύψει κάτι τέτοιο θα μπορούσε να μπει το Νήσος Μύκονος ως συμπλήρωμα στη γραμμή!! προφανως και ζητηθηκε χιωτη. το κοβω οσο ειναι δεμενο το αριαδνη να μενει το πατμος με 4 δρομολογια στη γραμμη και ενα δρομολογιο του μυκονος μεχρι καβαλα για να ξεμπλοκαρει η κινηση
enas chiotis Posted September 13, 2014 Author Posted September 13, 2014 Αυτό είναι το εύκολο σενάριο proud. Θα μπορούσε να κρατήσει 3 δρομολόγια το patmos σε νορμαλ βραδυνές αναχωρήσεις και να προστεθεί και ένα του μύκονος σε διαφορετική ημέρα, ώστε να καλύπτεται η γραμμή με 4 βραδυνά δρομολόγια.
proud_ionian Posted September 17, 2014 Posted September 17, 2014 (edited) στη λημνο το σαββατο η αριαδνη για την καλυψη καποιων αγωνων Edited September 21, 2014 by proud_ionian
enas chiotis Posted September 20, 2014 Author Posted September 20, 2014 (edited) Ο κεντρικός πράκτορας της hellenic στη Χίο εκτιμά ότι θα έχουμε και φέτος 4 δρομολόγια το χειμώνα, και ότι τα δρομολόγια του Μύκονος στην άγονη θα μπορούν να εξυπηρετήσουν και τον κόσμο της βασικής γραμμής; Σε πόσες ώρες είναι το θέμα... Xειμώνας με τέσσερα δρομολόγια Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα επισήμως από τις Εταιρείες τα χειμερινά δρομολόγια των πλοίων αλλά ο Θοδωρής Μιχαλάκης, Τουριστικός Πράκτορας, υπολογίζει ότι δεν θα υπάρξει καμιά διαφορά, συνεπώς θα μιλάμε για τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα. Το θετικό βέβαια μας είπε, είναι ότι το δρομολόγιο της “αγόνου” μάλλον θα γίνεται με το “Ν. Μύκονος” με απόπλου απ’ το Λιμάνι του Πειραιά, που σημαίνει σταθερά δρομολόγια, από ένα σύγχρονο πλοίο, που αναπτύσσει ταχύτητες, έχει υποδομές κ.λ.π. Ενα πρόσθετο θετικό στοιχείο θεωρεί ότι μπορεί κάποιος να έρχεται στη Χίο και τις γραμμές της αγόνου, περνώντας βέβαια από Ικαρία, Σάμο για τη Χίο, αλλά, επισημαίνει ο Θ. Μιχαλάκης, αυτό μπορεί να συμφέρει και να μην ταλαιπωρεί, λόγω των ταχυτήτων, που αναπτύσσει το «Ν. Μύκονος». www.alithia.gr Edited September 20, 2014 by enas chiotis
enas chiotis Posted September 20, 2014 Author Posted September 20, 2014 Ο βουλευτής Χίου πήρε τηλέφωνο τον υπουργό για το θέμα των Ψαρών, κι εκείνος τον διαβεβαίωσε ότι την ερχόμενη βδομάδα θα κάνει απευθείας ανάθεση τουλάχιστον ενός δρομολογίου. ... Ο Υπουργός, έπειτα από τη συζήτηση που είχε με τον Κώστα Τριαντάφυλλο, δεσμεύτηκε ότι την επόμενη εβδομάδα θα λύσει το πρόβλημα της επικοινωνίας του νησιού με την ηπειρωτική χώρα, με προσωρινή ανάθεση δρομολογίου από και προς τα Ψαρά, τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, με επιδότηση του Υπουργείου, προκειμένου να αντιμετωπιστεί, άμεσα η προσωρινή παύση που προέκυψε τις τελευταίες μέρες. Peiratiko reportaz, αναπαραγωγή απο kounoupi.gr
enas chiotis Posted September 24, 2014 Author Posted September 24, 2014 O πολίτης της Χίου γράφει ότι σύντομα τα Ψαρά θα έχουν ένα δρομολόγιο τη βδομάδα με το Αριάδνη. Από ώρα σε ώρα αναμένεται η επίσημη ανακοίνωση του υπουργείου σύμφωνα με την οποία τον αποκλεισμό των Ψαρών θα σπάει το πλοίο Αριάδνη. Όπως αναφέρουν έγκυρες πηγές σε συνεννόηση με το υπουργείο Ναυτιλίας, η Hellenic Sea ways μια φορά την εβδομάδα θα προσεγγίζει και Ψαρά εκτελώντας το δρομολόγιο Πειραιά Χίου Λέσβου.Οι πληροφορίες κάνουν λόγω για προσέγγιση του πλοίου μια φορά την εβδομάδα, αμέσως μετά το λιμάνι του Πειραιά χωρίς να αναφέρουν ακριβώς μέρα. Η λύση όπως παραδέχονται και οι αρμόδιοι δεν είναι μόνιμη όπως δεν είναι και η τελειωτική ωστόσο αποτελεί μια προσωρινή λύση στον αποκλεισμό των Ψαρών στα πλαίσια και της δέσμευσης του υφυπουρού Ανάπτυξης Ν. Μηταράκη για επίλυση του προβλήματος Πηγή: politischios.gr Υγ. Η φωτό του άρθρου πάλι σχετικά σχετική.
enas chiotis Posted September 24, 2014 Author Posted September 24, 2014 Έβγαλε και ανακοίνωση ο ΥΕΝ που επιβεβαιώνει τα παραπάνω. Μια ελεύθερη προσέγγιση του Αριάδνη μέχρι τις 16/10 (που λογικά δένει για το τρίμηνο) Παράλληλα, επισημαίνεται ότι για την κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών των Ψαρών η εταιρεία «ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ» (Hellenic Seaways) δεσμεύτηκε για την εκτέλεση μιας προσέγγισης την εβδομάδα, χωρίς επιδότηση, στο πλαίσιο του δρομολογίου Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη με το πλοίο ΑΡΙΑΔΝΗ, μέχρι τις 16/10. Το δρομολόγιο αυτό αναμένεται να συνεχιστεί μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας προκήρυξης για τις γραμμές αυτές, όταν και θα αποκατασταθούν για όλο το έτος οι συγκοινωνιακές ανάγκες των νησιών στην ευρύτερη περιοχή. hcg.gr
gpap2006 Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 (edited) Δηλαδή θα πηγαίνει Πειραιά Ψαρά Χίο Μυτιλήνη?Είναι μια ώρα ταξιδιού παραπάνω με μέση ταχύτητα 20 μιλίων (συνυπολογίζοντας 12-15 λεπτά στα Ψαρά μαζί με την εκεί μανούβρα). Εφόσον μιλάμε για μέχρι τις 16/10 στην ουσία για 3 δρομολόγια πρόκειται..Μετά που θα δέσει το ΑΡΙΑΔΝΗ και θα μείνει η Blue star μόνη για δυομιση μήνες μένει να δούμε τί θα γίνει. Edited September 24, 2014 by gpap2006
gtogias Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 Μια ώρα παραπάνω? Βάλε δυο και δεν φτάνουν.
pathfinder Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 χοντρα 2 ωρες περίπου θα κάνει το Ψαρά-Χιος βγάλε όμως χοντρά 1 ωρα νωρίτερα (σε σχεση με Χιο) που θα φτάνει Ψαρά βάλε και μανούβρες/προσέγγιση.. άντε περίπου 1,5 να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι
proud_ionian Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 να υποθεσω παρασκευη απο πειραια που εχουν ανεση χρονου;
Captain_Nionios Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 (edited) Μια ώρα παραπάνω? Βάλε δυο και δεν φτάνουν. Και ομως ο gpap 2006 (σχεδον) εχει δικιο. Η παραπανισια αποσταση με την προσθηκη των Ψαρων ειναι 15 ν.μ. ( πηγαινοντας βορεια της Χιου και αναμεσα Χιο-Οινουσσες που ετσι και αλλιως περνα το βαπορι). Με 20 κομβους καλυπτονται σε 45 λεπτα. Αν βαλουμε και βια ενα 25λεπτο (για τα Ψαρα μιλαμε) για μανουβρα και φορτωεκφορτωση τοτε στο συνολο εχουμε 1 ωρα και 10 λεπτα. Edited September 24, 2014 by Captain_Nionios
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now