NHSOS XIOS Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Αν και μεχρι τοτε δεν ξερουμε τι μπορει να εχει γινει(με τις εταιριες),δεν αποκλειεται να ξαναλλαξει σε 'συμβατικες' καταστασεις Γενικα εχω την εντυπωση οτι η ΑΝΕΚ σχεδιαζει μετα τον Σεπτεβριο να διπλωσει το ΛΙΣΣΟΣ με το ΧΙΟΣ στα ωραρια που βλεπουμε τωρα και το καλοκαιρι μονο(και τις περιοδους με υψηλη κινηση)να 'εκμεταλευεται' τις υψηλες ταχυτητες του ΝΗΣΟΣ.Αλλα μεχρι τοτε,βλεπουμε,πολλα μπορει να εχουν αλλαξει αλλα ισως και τιποτα. Με το EUROPEAN τι γινεται απο κινηση?Σημερα θα ειναι ενα ωραιο τεστ στην Μυτιληνη με το ΛΙΣΣΟΣ να φευγει μιαμιση ωρα πριν...
coyote Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Το πλοίο στα πρώτα του δρομολόγια ήταν σχεδόν άδειο, λίγοι επιβάτες, λίγα φορτηγά. Σε κανένα ταξίδι δν πρέπει να ξεπέρασε τους 100 επιβάτες. Κατα τη γνώμη μου, το πλοίο θα έχει μικρή κίνηση όλο το καλοκαίρι, γιατί άργησε να ξεκινήσει.
polman Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Εγώ στο πρώτο του δρομολόγιο από Πειραιά, το είδα να φορτώνει 31 φορτηγά μέχρι τις 20:30 που έφυγα. Από έξω περίμεναν ακόμα 6. Δεν θα το έλεγα και λίγα τα 31. Από επιβάτες δεν παίρνει όντως. Αρκετά λογικό άλλωστε.
coyote Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Όμως στο εξπρές του Σαββάτου και το χτεσινό δρομολόγιο, το γκαραζ ήταν σχεδόν άδειο. Τζάμπα ταξίδι με άλλα λόγια......
kyr1 Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Είναι στραβό το κλίμα, το τρώει και το γαϊδούρι...έχουν που έχουν την κρίση, άργησε να ξεκινήσει και το βαπόρι, και τώρα που ξεκίνησε δεν νομίζω ότι έχει ακόμα γίνει ευρέως γνωστό. Μια πιο επιθετική διαφημιστική πολιτική δν βλάπτει...
gpap2006 Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Η γραμμή είναι υπερ-κορεσμένη αυτό το καλοκαίρι. Ήταν που ήταν πεσμένη από το χειμώνα (30% κάτω σύμφωνα με ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ σε σχέση με χειμώνα 2008-2009) ήρθε και η υπερπληθώρα πλοίων για μία γραμμή που μπορεί να έχει σταθερό κόσμο χειμώνα καλοκαίρι αλλά δεν είναι Κρήτη σε καμία περίπτωση. Μάλλον αυτά βλέπει η ΑΤΤΙΚΑ και δεν τολμά να ανοιχτεί στη Χίο Μυτιλήνη μέχρι σήμερα..
gtogias Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Φίλε gpap2006 θα διαφωνίσω μαζί σου. Δε νομίζω ότι τα φετινά χάλια βλέπει η Blue Star και δε μπαίνει στο Βόρειο Αιγαίο. Καταρχήν η "επιτυχία" του European Express είναι μάλλον προδιαγεγραμμένη από πριν. Χωρίς καμμιά πρότερη επικοινωνιακή επίθεση, χωρίς κάποια ειδική τιμολόγηση, χωρίς να είναι κάτι ιδιαίτερο, γιατί να το προτιμήσει κανείς? Επειδή έχει την τρίηρη? Φτάνει μόνο αυτό? Μπορεί η γραμμή του Βορείου Αιγαίου να μην είναι Κρήτη ή και Ρόδος αλλά μήπως τελικά έχει σημασία ότι έχει από τα πιο ακριβά εισιτήρια και για τη Χίο άθλια ωράρια? Αν βγάλεις το Νήσος Χίος τα υπόλοιπα της γραμμής μπορούν να συγκριθούν με τις προσφερόμενες υπηρεσίες και τα τιμολόγια που απολαμβάνουν οι επισκέπτες, και όχι μόνο, της Κρήτης? Να δούμε και τα ωράρια? Τα περισσότερα δρομολόγια είναι προσανατολισμένα στους επιβάτες από και προς Μυτιλήνη. Οι με προορισμό την Χίο είναι επιεικώς ριγμένοι. Το ότι το Νήσος Χίος επέστρεψε στα στρωτά δρομολόγια είναι μάλλον ψιλοάγωστο. Χώρια που αλλάζει κάθε τρεις και λίγο. Στα χρόνια του Στρίντζη το πλοίο χτύπαγε πρωτόκολλο και όχι μόνο την ψηλή περίοδο. Σήμερα τι κάνει? Γιατί να προτιμήσει κάποιος να πάει στο Βόρειο Αιγαίο? Οι εποχές είναι δύσκολες και τα χρήματα πλέον τα μετρούν οι πιο πολλοί δύο και τρεις φορές. Όταν αυτό γίνει αντιληπτό θα είναι πολύ αργά για τις ακτοπλοϊκες εταιρείες. Σήμερα κυνηγούν όλοι την χαμηλή τιμή και προσφορά. Δεν την έχεις, ανεβοκατεβαίνεις άδειος. Εκτός και αν είσαι ΝΕΛ και εκεί που έχεις προσφορά (Λαύριο-Μεστά 16 Ευρώ και 41 το ΙΧ) το κρατάς επτασφράγιστο μυστικό για τους δικούς σου λόγους. Να μην κλαίγονται όμως. Ο ενδιαφερόμενος επιβάτης ψάχνεται, ακούει, τσεκάρει. Και καταλήγει όπου τον συμφέρει. Στο Βόρειο Αιγαίο τελικά πάμε μόνο όσοι ειμαστε απο εκεί συν βέβαια όσοι δεν μπορούν και αλλιώς, στρατευμένα νιάτα, φοιτητές. Οι άλλοι όπου βρουν πιο φθηνά.
taxiarhis Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Συμφωνο σε οσα λετε απλως λεω οτι το European εφυγε σημερα αδειο και την Κυριακη που κατεβηκα απο Θεσσαλονικη με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ πηρε επτα φορτηγα γυρω στα 35-40 Ι.Χ και οι επιβατες δεν ηταν πανω απο 150 ατομα και πολλα λεω.
polmyt Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Για την κινηση του ισχυουν τα ιδια που ειχα μπει και για το HIGHSPEED 6.Το βαπορι οχι μονο μπηκε αργα αλλα και δεν ειχαν ανοιξει καθολου τα πλανα με αποτελεσμα ο περισσοτερος κοσμος να εχει ηδη κλεισει εισητηρια.Πιστευω ομως οτι μεσα στον Αυγουστο θα δουλεψει πολυ καλυτερα.Το πρωινο δρομολογιο απο Μυτιληνη το θεωρω εξαιρετικο.Οσα χρονια υπηρχε ηταν παντα γεματο, τον Αυγουστο τουλαχιστον
taxiarhis Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 (edited) Στον καταπελτη του European που κουβεντιασα με γνωστες τον πραγματων θεωρουν αποτυχια το δρομολογιο του ΜΥΤΙΛΗΝΗ απο Θεσσαλονικη και του European το πρωινο και εγω συμφωνο μαζι σου για το πρωινο και μακαρι να πανε ολα καλα. Edited July 19, 2010 by proud_ionian quote
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 21, 2010 Posted July 21, 2010 (edited) Κάποια στιγμή φέτος θέλησα να συνδυάσω Κυκλάδες με Χίο και διαπίστωσα το μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει μετά την διακοπή των προσεγγίσεων του Ν. Χίος σε Σύρο-Μύκονο. Για να μετακινηθείς πλέον πχ από Σύρο για Χίο και αντίστροφα, θα πρέπει να πας είτε μέσω Πειραιά είτε Χίο-Βαθύ/Καρλόβασι με τον Θεόφιλο ή τον Διαγόρα και από εκεί με το Ν. Μύκονος. Εάν δείτε όμως τα δρομολόγια δεν υπάρχει καμία λογική ανταπόκρισης, εκτός και εάν μου ξέφυγε κανένα δρομολόγιο με ανταπόκριση. Το αποτέλεσμα είναι ότι είτε να πρέπει να διανυκτερεύσεις στη Σάμο είτε να κάνεις το ταξίδι των 3-4 ωρών σε 12 ώρες το λιγότερο. Και γι΄αυτό πιστεύω ότι θα έπρεπε είτε να υπάρχει τουλάχιστον 1 δρομολόγιο εβδομαδιαίως (από την HSW ή την ΝΕΛ) μέσω Σύρου που είναι η πρωτεύουσα και έχει τακτική σύνδεση με όλα τα κυκλαδονήσια...είτε να υπάρχει αναταπόκριση μεταξύ των δρομολογίων του Ν. Μύκονος και του Θεόφιλου. Edited July 21, 2010 by ΝΗΡΕΑΣ
NHSOS XIOS Posted September 4, 2010 Posted September 4, 2010 Αν ειδα το γκαραζ του EUROPEAN 10 φορες απο τοτε που δρομολογηθηκε,τις 11 ηταν γεματο.Πιθανον να εχει κανει αρκετη ζημια στο ΛΙΣΣΟΣ αλλα μαλλον περισσοτερη στον ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ/AEGEAN STAR,του οποιου ειδα το γκαραζ πριν μια βδομαδα και ηταν γεματο αερα κοπανιστο...Η λογικη λεει οτι καποιο απο τα παραπανω θα μας κουνησει μαντιλι στο τελος (απορω τι θα κανουν στην γραμμη τα ΙΠΠΟΤΗΣ κ ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ - αν ερθουν ποτε)
NHSOS XIOS Posted September 12, 2010 Posted September 12, 2010 Αυριο το τελευταιο express δρομολογιο απο Μυτιληνη για Πειραια.Απο αυτη την βδομαδα θα φευγει κανονικα Παρασκευη απο Λεσβο,θα μενει ολο το Σαββατο Πειραια και θα αναχωρει την Κυριακη μιση ωρα μετα το ΛΙΣΣΟΣ,19.30 δηλαδη αντι 21.30 που ηταν μεχρι τωρα. Κι επειδη τελειωσαν τα express του EUROPEAN,καθε Σαββατο μονο ο ομιλος ΑΝΕΚ θα κανει τα δρομολογια της γραμμης.Απο Λεσβο,Ν.ΧΙΟΣ κ ΛΙΣΣΟΣ και απο Πειραια μονο το ΝΗΣΟΣ,τα πλοια της ΝΕΛ στα λιμανια για φωτογραφιες
NHSOS XIOS Posted September 22, 2010 Posted September 22, 2010 Με μια ωρα καθυστερηση εφτασε το ΛΙΣΣΟΣ στην Μυτιληνη(08.39).Να φταιει ο καιρος....το EUROPEAN παντως αφιχθει στην ωρα του(06.47) Αληθεια υπαρχουν πολλοι Μυτιληνιοι ακομα που θελουν να κανουν ταξιδι 14ωρων μεχρι το νησι τους και να πληρωνουν πιο ακριβα το κρεβατι σε σχεση με το 11ωρο του EUROPEAN Κατα την γνωμη μου πρεπει να μετριουνται στα δαχτυλα...τους ενος χεριου
enas chiotis Posted September 22, 2010 Author Posted September 22, 2010 Αυτοί οι Μυτιληνιοι, αφού έκανε η ΝΕΛ κίνηση με τη δρομολόγηση του EUROPEAN, περιμένουν να δώσει η ΑΝΕΚ την απάντηση της. Αν δεν είναι άλλο πλοίο ας είναι μειωση τιμών τουλάχιστον στα επίπεδα αυτών της ΝΕΛ.
Orestis Posted September 23, 2010 Posted September 23, 2010 5 χρόνια παρουσίας στη γραμμή συμπλήρωσε την προηγούμενη Παρασκευή η HSW. Γενικά το φετινό καλοκαίρι ήταν πολύ καλό για τους δύο προορισμούς, τόσο από πλευράς διαθεσιμότητας και επιλογής ωραρίων, όσο και από πλευράς τιμών.
NHSOS XIOS Posted October 1, 2010 Posted October 1, 2010 (edited) Αυτοί οι Μυτιληνιοι, αφού έκανε η ΝΕΛ κίνηση με τη δρομολόγηση του EUROPEAN, περιμένουν να δώσει η ΑΝΕΚ την απάντηση της. Αν δεν είναι άλλο πλοίο ας είναι μειωση τιμών τουλάχιστον στα επίπεδα αυτών της ΝΕΛ. Πραγματι απαντησε η ΑΝΕΚ με πολυ ανταγωνιστικες τιμες σε σχεση με τα 2 συμβατικα της ΝΕΛ. Κι επειδη μειωθηκαν και οι τιμες στο Ν.ΧΙΟΣ θα ελεγα οτι ο ομιλος ΑΝΕΚ δειχνει τις διαθεσεις του για την γραμμη.Βεβαια με τοσα δρομολογια αυτη την εποχη κ με τετοιες τιμες ολοι πρεπει να μπαινουν μεσα...αλλα αφου κερδιζουν οι επιβατες τι μας νοιαζει Edited October 1, 2010 by NHSOS XIOS
Earl Granville Posted October 1, 2010 Posted October 1, 2010 Καταρχήν χειμωνιάτικα κιόλας 4 βαπόρια με το μέγεθος του ΛΙΣΣΟΣ και του EUROPEAN EXPRESS ή με την χωρητικότητα και τα καθημερινά δρομολόγια του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ είναι πολλά για την κίνηση της γραμμής.Η πίτα μοιράζεται πλέον στα 4 κι όχι στα 3 ή στα 2 που ίσχυε άλλες εποχές οπότε κι ο ανταγωνισμός στις τιμές θα είναι μοιραίος.Στενάχωρος για την τσέπη των εταιρειών κι ευτυχής για την τσέπη των επιβατών.
gpap2006 Posted October 1, 2010 Posted October 1, 2010 Πράγματι είναι πολλά τα 4 πλοία στη γραμμή για τέτοια εποχή, όμως αυτό θα αλλάξει πολύ σύντομα όταν αρχίσουν οι ετήσιες επισκευές. Το Ν.ΧΙΟΣ θα λείψει 2 μήνες από τη γραμμή (δένει κάπου μέσα Γενάρη) για ετήσια δική του και αδερφού του. Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα δέσει για 40 μέρες τουλάχιστον. Το EUROPEAN ίσως και παραπάνω. Το ΛΙΣΣΟΣ είναι το μόνο που όταν δέσει θα αντικατασταθεί από άλλο ΑΝΕΚοβάπορο(είτε το ΑΡΙΑΔΝΗ, είτε κάποιο ΚΡΗΤΗ).
coyote Posted October 2, 2010 Posted October 2, 2010 Επίσης μέσα στο Νοέμβρη μάλλον θα πραγματοποιηθεί κρουαζιέρα από το EUROPEAN, πιθανόν Μικρασιατικά παράλια και Βόσπορος, οπότε μετά την επισκευή δεν θα επιστρέψει αμέσως στη γραμμή.
Earl Granville Posted October 2, 2010 Posted October 2, 2010 To AΡΙΑΔΝΗ θα σκαντζάρει και φέτος το ΛΙΣΣΟΣ αλλά και το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ.Συνολικά θα κάτσει πέριπου ένα διμηνο επάνω.
Orestis Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Εάν επαληθευθούν αυτές οι πληροφορίες, τα ζευγάρι Αριάδνη-Νήσος Χίος (έστω και με διαφορετικά σινιάλα) θα κάνει σύντομα το ντεμπούτο του. Η παραπάνω κίνηση έρχεται να επαληθεύσει πως τα πράγματα στη γραμμή έχουν χοντρύνει. Ας το απολαύσουμε λοιπόν!!
NHSOS XIOS Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Εγω παντως καταλαβα απο το post του Earl οτι θα τα αντικαθιστουσε εναλλαξ κ οχι οτι θα εκανε διδυμο με το ΝΗΣΟΣ...Βεβαια ωραιο ειναι το σκηνικο αλλα απ την αλλη σιγουρα θα γυρισουν το ΧΙΟΣ σε συμβατικα ωραρια (παλι πειραματα δηλαδη...)για να κανει μερα παρα μερα δρομολογια με την ΑΡΙΑΔΝΗ. ΥΓ.Περα απο ολα αυτα,ποσο χαιρομαι που το ΛΙΣΣΟΣ δεν υπαρχει μεσα σε ολα αυτα τα σεναρια
Panagia Ekatontapiliani Posted October 5, 2010 Posted October 5, 2010 Μην χαίρεσαι τόσο nhsos xios!!! Το Λισσος θα το απολαμβάνεις ακόμα στη γραμμή. Όπως αναφέρει ο Earl Granville το Αριάδνη θα κάνει τις ετήσιες των δυο πλοίων (Λισσος & Νήσος Χίος) του ομίλου. Το Λισσος φέτος φαίνεται να έχει δέσιμο μια φορα μόνο την άνοιξη και όχι όπως πέρυσι που είχε δυο φορές.
Orestis Posted October 13, 2010 Posted October 13, 2010 Αυτή την περίοδο τα πλοία είναι 4 σε σχέση με 2 που ήταν πέρσι (τον Οκτώβριο του 2009 το Νήσος Χίος ήταν εκτός), ενώ από ότι μαθαίνω από κάποιους πανευτυχείς φορτηγατζήδες, ο πόλεμος τιμών επεκτάθηκε και στις μεταφορικές.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now