NHSOS XIOS Posted April 23, 2009 Posted April 23, 2009 Διαβαζουμε στο ΑΙΠΕ Αναβαθμίζεται έστω και για 15-20 μέρες η ακτοπλοϊκή μας συγκοινωνία αφού το «ΛΙΣΣΟΣ» από σήμερα οδηγείται σε δεξαμενισμό και στη θέση του θα πραγματοποιεί δρομολόγια το «Κρήττη ΙΙ» πλοίο μήκους 191 μέτρων, που διανύει την απόσταση Χίου – Πειραιά με ταχύτητα 23 ν.μ. σε 6,5 ώρες. Στο διάστημα αυτό θα αξιολογηθεί η ελκτική ικανότητα του «Κρήτη ΙΙ» στο λιμάνι μας με πιθανότητα το «Κρήτη ΙΙ» να αντικαταστήσει στο μέλλον το «ΛΙΣΣΟΣ» μόνιμα. Το να κανει το Πειραιας-Χιος σε 6,5 ωρες δεν νομιζω να υπαρχει περιπτωση ενω το ιδιο πιστευω και για να μεινει μονιμα στην γραμμη.
polmyt Posted April 23, 2009 Posted April 23, 2009 Ουτε εγω πιστευω οτι θα το ανοιξουν ιδιαιτερα το βαπορι. Το πολυ πολυ να το πηγαινουν με 19-20 μιλια ωστε να κερδιζουν τον χρονο που θα χανει απο τη μανουβρα
enas chiotis Posted April 23, 2009 Author Posted April 23, 2009 Πρώτα πρέπει να βρούμε εμείς που θα κατέβουμε στο λιμάνι του Πειραιά σήμερα από ποιο σημείο θα αναχωρήσει, γιατί στου Ηετίωνα λίγο δύσκολο να χωρέσει.
enas chiotis Posted April 23, 2009 Author Posted April 23, 2009 Τελικά έδεσε στην γνωστή μας θέση, αν και θα προεξέχει λίγο η πλώρη.
coyote Posted April 23, 2009 Posted April 23, 2009 Το να κανει το Πειραιας-Χιος σε 6,5 ωρες δεν νομιζω να υπαρχει περιπτωση ενω το ιδιο πιστευω και για να μεινει μονιμα στην γραμμη. Για 6,5 ώρες ούτε λόγος.... Πάντως αν το πλοίο δουλέψει (ιδιέτερα στα φορτηγά) και αν τελικα μπει στη Χίο χωρίς ιδιέτερα προβλήματα,τότε γιατί να μη το αφήσουν...
NHSOS XIOS Posted April 23, 2009 Posted April 23, 2009 τότε γιατί να μη το αφήσουν... Γιατι σιγουρα θα υπαρχει γραμμη που θα μπορει να γεμιζει απο φορτηγα.Οταν το πλοιο δουλευε Κρητη,ο μεσος ορος ηταν 90-100 φορτηγα(δειτε το δελτιο επιβατικης).Αυτος ο αριθμος,δεν νομιζω να ισχυει για την Χιο και την Μυτιληνη,επομενως το ΛΙΣΣΟΣ θα ξαναπαρει το ποστο του.Το καλοκαιρι βεβαια η κινηση αυξανεται κατακορυφα,οποτε πλοια τετοιου μεγεθους(γκαραζ-επιβατων-οπως και η ΑΡΙΑΔΝΗ)θα μπορουσαν να δουλεψουν κερδοφορα,αρκει πιστευω,να ηταν τα μονα πλοια στην γραμμη,δηλ να παιρνουν ολους τους επιβατες και ολα τα οχηματα.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 24, 2009 Posted April 24, 2009 Κακά τα ψέματα το Λισσος είναι το πιο κατάλληλο για τη γραμμή, από την άποψη για τον επιβάτη. Τι εννοώ. Έχει περισσότερα κρεβάτια, το μέγεθος στο γκαράζ του είναι αυτό που θέλει η γραμμή. Ενώ το Κρήτη ΙΙ έχει σχεδόν τα μισά κρεβάτια και το γκαράζ του είναι υπερβολή!! Χθες για παράδειγμα στο γκαράζ του Κρήτη ΙΙ έπαιζες άνετα μπάλα. Από τα υπόλοιπα πλοία της ΑΝΕΚ αυτό που θα ταίριαζε γάντι είναι το Λατώ, αλλά δυστυχώς το βύθισμα του, μάλλον αποτρέπει κάποια σκέψη για το Β. Αιγαίο.
NHSOS XIOS Posted April 24, 2009 Posted April 24, 2009 Από τα υπόλοιπα πλοία της ΑΝΕΚ αυτό που θα ταίριαζε γάντι είναι το Λατώ. Παναγια μου(εκατ/νη),μην τους βαζεις ιδεεςΑς μην ξεχναμε οτι μια χαρα ημασταν με το Ν.ΧΙΟΣ και γρηγορα και χλιδατα=πλοιο του 2007.Αμα ηθελε η εταιρια του μπορουσε να το αφησει με τα παλια δρομολογια του και μαλιστα θα πηγαινοερχονταν γεματο ολο το χρονο(πως ρυθμισε το ΛΙΣΣΟΣ και παιρνει μονο του ολη την κινηση,ε ετσι).Αλλα τι να κανουμε,τα εχουμε ξαναπει...
Superfast VI Posted April 24, 2009 Posted April 24, 2009 Pantos i frasi ''tha minei monima sti grammi'' bori kai na erminevetai kyriolektika stin periptiosi pu to ploio apodeixti poli megalo gia ti Xio. Fysika den sxoliazo kan ton programmatismo tis etairias...oute stin Ellada na imastan:p
coyote Posted April 25, 2009 Posted April 25, 2009 Γιατι σιγουρα θα υπαρχει γραμμη που θα μπορει να γεμιζει απο φορτηγα Τότε γιατί μπήκε στη γραμμή και το Αρχάγκελος, αφού υπήρχε ήδη ένα ρο-ρο, το Αλεξάνδρα?
NHSOS XIOS Posted April 25, 2009 Posted April 25, 2009 Τότε γιατί μπήκε στη γραμμή και το Αρχάγκελος, αφού υπήρχε ήδη ένα ρο-ρο, το Αλεξάνδρα? Μα για να διωξει την ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ και να μεινει μονο η ΑΝΕΚ στα roro(ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ 'πεφτει' πανω στην ΕΞΑΝΔΡΑ και σε ολα τα λοιπα ΕΓ/ΟΓ) Ειλικρινα δεν ξερω την κινηση των 2 roro αλλα αμφιβαλω αν πηγαινοερχονται γεματα.(μονο το ΛΙΣΣΟΣ το πετυχαινει αυτο...) Αν θυμαμαι καλα η κινηση των 2 νησιων απο Οκτωβρη μεχρι Μαη ειναι 80 φορτηγα-350 επιβατες/μερα συνολικα ομως,και απο Πειραια κ απο Μυτιληνη.Αρα σιγουρα υπαρχουν γραμμες που θα δουλευε καλυτερα το ΚΡΗΤΗ.Για το καλοκαιρι βεβαια,ειναι αλλη συζητηση.
Stratos Posted April 25, 2009 Posted April 25, 2009 Πολλά ετερόκλητα βαπόρια έχουν στριμωχθεί στο Β.Αιγαίο και έχουν καταντήσει τα λιμάνια μας "κέντρο διερχομένων". Εμείς οι καημένοι τί θέλαμε? Με ένα ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ απευθείας, και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ επίσης, και μια χαρά θα την βγάζαμε.. Ατιμη sea star, που άλλους τους ανεβάζεις(Λισσός), και άλλους του ρίχνεις στα τάρταρα..(Ν.Χίος-Θεόφιλος). Υ.Γ. Τωρα με όλες τις ιαπωνέζικες μαούνες που πηγαινοέρχονται, δεν θα ξαναμιλησεί κανείς για νέο λιμάνι στην Χίο..
polmyt Posted April 26, 2009 Posted April 26, 2009 Το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ ειχε περιπου 30-40 φορτηγα απο Πειραια και 1-2 ΙΧ.Φανταζομαι οτι αναλογη ειναι η κινηση και απο τα νησια. Σιγουρα δεν γεμισε ποτε αλλα εχω την εντυπωση οτι τα εξοδα του τα βγαζει αν αναλογιστουμε και το ποσο λιγο πετρελαιο καιει
NHSOS XIOS Posted April 26, 2009 Posted April 26, 2009 Ειλικρινα μου φαινονται 30-40 φορτηγα πολλα,και το λεω με την εννοια οτι παντα(ειτε προς ειτε απο τα νησια)εχει να ανταγωνιστει ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-Ν.ΧΙΟΣ...Αν παιρνει η ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ τοσα,τοτε τι περισσευει για τα αλλα πλοιαΕκτος αν το οχηματα εχουν αυξηθει κατακορυφα...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 26, 2009 Posted April 26, 2009 Το Νήσος Χίος βλέπω να παίρνει από 20-30 φορτηγά σε κάθε δρομολόγιο. Το Μυτιλήνη έχω καιρό να περάσω ενώ το Αρχάγγελος δε ξέρω.
Stratos Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 Ας "μετατοπίσουν" τον Θεόφιλο στην ΑΝΕΚ (αφού ήρθε η μάμα εταιρία για να μείνει), πιο ασφαλής είναι από τα κρητικά και το ξέρουμε όλοι. Ενα εσωτερικό λίφτινγκ μόνο θέλει. Και στην τελικη, να γυρίσει στην φυσική του θέση, και όχι να χτυπάει τις αγόνες .. Η ΨΥΧΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ.............. Όσον αφορά την ψυχή αυτών που το απόφασισαν, δεν την συμμερίζομαι γιατί αν δεν ήθελαν να βγάζουν την ψυχή τους (και την δική μας) θα άφηναν το Ν.Χίος να πηγαινοερχόταν με 26 μίλια γεμάτο.. Για την ψυχή εκείνου που το πραγματοποίησε,σίγουρα είναι αξιοθαύμαστη η προσπάθεια, η εμπειρία και η επιτυχία του όλου εγχειρήματος της ΑΝΕΚ. Ομως θα προτιμούσα το Χίος να κάνει πιρουέτες στο λιμάνι ΑΣΦΑΛΩΣ, παρά τα κρητικά να μπαινοβγαίνουν οριακά. Καλό το Κρήτη ΙΙ, πάρα πολύ καλό, και αξιόλογο εσωτερικά, και θα ήθελα να ταξιδέψω οπωσδήποτε μαζί του, αλλά στην φυσική του γραμμή, Κρήτη ή Αδριατική. Σε αυτό το λιμάνι (ως έχει, χωρίς εκβάθυνση) είναι δύσκολο έως ακάταλληλο. Ούτως η άλλως η δρομολόγηση του θα είναι προσωρίνη. Για τους ίδιους λόγους ακαταλληλη θα ήταν και η Αριάδνη φίλε Νήσος Χίος. Δεν θα ήθελα καμια μέρα να πάω μαζί με την πλώρη τους κατευθείαν στο μαγαζί με τους λουκουμάδες που προτείνει ο Μαμαλάκης.. Όσο για το Λισσός, αποτελούσε αναχρονισμό για την Κρήτη και λόγος για πολυετή παράπονα από τους Χανιώτες, γιατί να είναι αναβάθμισή για την Χίο-Λέσβο?
Earl Granville Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 κάποτε ήρθε το ΘΕΟΦΙΛΟΣ κι έλεγαν ότι δεν χωρούσε στην Χίο.Τελικά μετά από ένα ατυχές συμβάν αποδείχτηκε ότι χωράει και μάλιστα πρ΄'οπερσι έκανε και δεξια με το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ μέσα Κάποτε ήρθε το μπλου σταρ και απεφανθει ότι δεν χωράει.Τελικά ήρθε το ΛΙΣΣΟΣ με παρόμοιο μηκος, με μεγαλύτερο βύθισμα και απείρως χειρότερες κινήσεις.Τελικά χώρεσε κι αυτό.Τώρα ήρθε το ΚΡΗΤΗ ΙΙ για να ανεβάσει τον πήχη και να γινει το μεγαλύτερο πλοίο που προσέγγισε την Χίο και με επίσης δύσκολες κινήσεις. Κοινός παρανομαστής στην δεξιά του ΘΕΟΦΙΛΟΣ, στο ΛΙΣΣΟΣ και το ΚΡΗΤΗ ΙΙ είναι ο καπτα Διαμαντής.Εγώ δεν μπορώ παρά να του βγάλω το καπέλο γιατί για να κάνεις όλα αυτά πάει να πει ότι έχεις ψυχή και κότσια πάνω από όλα. Το αν είναι τραβηγμένο ή όχι τετοια βαπόρια να πιάνουν στην Χίο εγώ θα πω ναι είναι αλλά από την στιγμή που ο πλοίαρχος λέει ναι στην εταιρεία το πάω κι αναλαμβάνει την ευθύνη είναι μαγκιά του. Και με το ΛΙΣΣΟΣ αφού εβγαλε το καλοκαίρι έλεγαν το χειμώνα με τους καιρούς θα τα βρει μπαστούνια.Τελικά όμως δεν έχασε καμία προσέγγιση. Όσο για το πλοίο είναι ένα εξαιρετικό πλοίο άνετο και σε όλους τους τομείς υπερκαλυπτει τις αναγκες της γραμμής.
NHSOS XIOS Posted May 1, 2009 Posted May 1, 2009 Όσο για το πλοίο είναι ένα εξαιρετικό πλοίο άνετο και σε όλους τους τομείς υπερκαλυπτει τις αναγκες της γραμμής. Και μαλλον η γραμμη,την δεδομενη χρονικη στιγμη και με τα αλλα πλοια που την εξυπηρετουν,δεν μπορει να 'καλυψει' το βαπορι. Ακομα κ προχτες το βραδυ(βλεπε δελτιο Χιου)που κατεβασε αρκετο κοσμο και οχηματα,το γκαραζ ηταν σχετικα αδειο.Οπως εχω ξαναπει το πλοιο μπορει σιγουρα να δουλεψει αλλου καλυτερα...αρα,ειναι μια προσωρινη λυση θεωρω και το ΛΙΣΣΟΣ θα ξαναπαρει την θεση του.
captain81 Posted May 2, 2009 Posted May 2, 2009 Απο μελος του πληρωματος ακουσα οτι το ΚΡΗΤΗ θα κατσει εως 10 Μαιου και μετα θα ξανακατεβει στο Ηρακλειο.
gpap2006 Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Πραγματι την επομενη Κυριακη 10/5 το ΛΙΣΣΟΣ επιστρεφει Χιο Μυτιληνη ενω το ΚΡΗΤΗ ΙΙ στα γνωστα.
NHSOS XIOS Posted May 5, 2009 Posted May 5, 2009 Διαβαζουμε στην εφημεριδα Πολιτης Βρήκε τον τρόπο η H.S.W. να χρυσώσει το χάπι των χιώτικων διεκδικήσεων, τροποποιώντας τους καλοκαιρινούς μήνες το δρομολόγιο του την Παρασκευή, ημέρα με την υψηλότερη ακτοπλοϊκή ζήτηση. Από τις 16 Ιουνίου το «ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ» θα εκτελεί κάθε Παρασκευή ένα απευθείας δρομολόγιο Πειραιά – Χίο με αναχώρηση στις 20.00 από Πειραιά και άφιξη στις 02.00 τα ξημερώματα του Σαββάτου στο λιμάνι της Χίου, ενώ χωρίς ενδιάμεσους σταθμούς Σύρου και Μυκόνου και είναι και η αναχώρηση του πρωινού δρομολογίου του από Χίο για Πειραιά. Μπραβο,ολοι Παρασκευη να φευγουμε κ να γυρναμε το Σαββατο...Ευχαρισουμε πολυ για το ΕΝΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ και την βολικη ωρα αφιξης,δεν θα παραλειψουμε να το τιμησουμε
Panagia Ekatontapiliani Posted May 8, 2009 Posted May 8, 2009 Τα δρομολόγια της ΑΝΕΚ, προς τη Χίο Μυτιλήνη που κάνει τώρα το Κρήτη ΙΙ είναι υπολογισμένα με το δρόμο που έχει το Λισσος με αποτέλεσμα το πλοίο να κάθεται αρκετή ώρα στα λιμάνια που πιάνει, ειδικά στο δρομολόγιο που πάει μέχρι τη Θεσσαλονίκη. Για παράδειγμα στη Θεσσαλονίκη υποτίθεται ότι φτάνει στις 22:30 αλλά τη προηγούμενη εβδομάδα ήταν δεμένο από τις 21:00 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Στη Λήμνο στο κατέβασμα το έχει ότι φτάνει στις 09:30 και έφτασε στις 08:00. Στη Μυτιλήνη έφτασε στις 14:30 αντί για τις 15:30
NHSOS XIOS Posted May 9, 2009 Posted May 9, 2009 Οπως ακουσα απο κατι μαστιχοδεντρα στην Χιο, στοχος της ΑΝΕΚ,ειναι να διπλωσει την γραμμη με 2 πλοια.Ποια θα ειναι αυτα(μαλλον το ενα θα ειναι σιγουρα το ΛΙΣΣΟΣ πιστευω)δεν μπορουμε να ξερουμε,το σιγουρο ειναι ομως,πως οταν γινει αυτο,ΜΥΤΙΛΗΝΗ και Ν.ΧΙΟΣ θα εξαφανιστουν δια μαγειας...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 10, 2009 Posted May 10, 2009 (edited) Μου αρέσει που συζητάμε (αλλού) για την προοπτική επανόδου του Θεόφιλου...και ότι είναι καλύτερος από το Λισσός...ότι έχει πολλά να προσφέρει ακόμα κλπ κλπ κλπ. Μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά? Εμένα η κατάσταση μου θυμίζει την ιστορία του Χότζα που έβαλε τα ζώα στο μικρό σπιτάκι...για να φανεί αυτό μεγαλύτερο όταν τα έβγαλε. Αλήθεια έχετε σκεφθεί λιγάκι που θα ήταν το Λισσός, το Μυτιλήνη και ο Θεόφιλος εάν δεν είχε καταργήσει (ανάθεμα την ώρα) την 35ετία ο Κεφαλογιάννης? Και μην ακούσω τι θα γινόταν η γραμμή κλπ...και λοιπές αηδίες! Η γραμμή σήμερα θα είχε σίγουρα δύο ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ...ή εφάμιλλα αυτού. Είτε η ΝΕΛ θα είχε βγάλει νέο πλοίο εάν μπορούσε...είτε θα είχε μπει άλλη μεγάλη εταιρεία στη γραμμή με σύγχρονο πλοίο. Η αιτιολογία του Κεφαλογιάννη ότι η κατάργηση του ορίου ηλικίας θα δώσει περιθώριο στις εταιρείες να προβούν σε ανανέωση του στόλου...βρίσκει την πιό ηχηρή της διάψευση στη γραμμή Χίου-Μυτιλήνης. Και γι' αυτό πιστεύω ότι η κατάργηση της 35ετίας ήταν καταστροφική για την ακτοπλοϊα και μόλις τώρα αρχίζουμε και βλέπουμε τα αποτελέσματά της. Edited May 10, 2009 by ΝΗΡΕΑΣ
Nick the Greek Posted May 10, 2009 Posted May 10, 2009 Νηρεα, μετονομασου σε Χρυσοστομος σε παρακαλω.. Αυτο το πλοιο ετσι οπως το εχουν μεταχειριστει τα τελευταια χρονια, εχει καταντησει σηψη και παρακμη και ειναι κατω του μετριου σε παραπανω απο εναν τομεις. Απο την αλλη αν το θελει στη γραμμη η τοπικη κοινωνια.. τι να πω.. Ευχομαι να τους μεινει μεχρι τα 50 να γουσταρουν.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now