Artevelde Posted August 21, 2008 Posted August 21, 2008 χεχε...Μακάρι να μην γίνουν έτσι τα πράγματα βέβαια γιατί θα είναι κρίμα ειλικρινά...Πάντως το Πρέβελης περιμέντε το εκεί πάνω και σύντομα...
proud_ionian Posted August 24, 2008 Posted August 24, 2008 οι φημες αυτες αναπαραγονται εδω και πολυ καιρο. πριν ακομη απο το ατυχημα του θεοφιλου ακουγαμε για αποχωρηση του χιος και διαφορα αλλα τετοια. κοντος ψαλμος αλληλουια. μεχρι τελη οκτωβρη θα ξερουμε. θα ειναι παντως μεγαλο πισωγυρισμα για τη γραμμη ειτε να αποχωρησει το Νησος Χιος ειτε να κοψει τη μυτιληνη και να πιανει συρο τηνο μυκονο. οτι και να λεμε η δρομολογηση του βοηθησε και τα δυο νησια. οχι μονο τη χιο που οι χιωτες φτανουν ανρθωπινες ωρες και απεχουν απο τον πειραια περιπου οσο η ναξος, αλλα και τη Λεσβο. ακομη και το χειμωνα μπορουσες να πας για πσκ και μην πει κανεις οτι τις παρασκευες το βαπορι φτανει αργα, γιατι τα 2/3 του κοσμου μενει στη μυτιληνη και τριγυρω. θα ειναι υποβαθμιση η χιος να παει στις 8 ωρες και με λιγο ιδιορρυθμες ωρες αφιξοαναχωρησης απο πειραια, οπως και θα ειναι μεγαλη υποβαθμιση για τη μυτιληνη να μεινει με το πρεβελης και το μυτιληνη. μου κανει τρομερη εντυπωση οτι ενω στη χιο τα χιος/μυκονος στηριχτηκαν παρα πολυ οταν ηρθαν και εχουν γινει παρα πολλες ενεργειες τους τελευταιους μεινες για να μη φυγει το βαπορι (ασχετα απο το αποτελεσμα που θα εχουν) στη μυτιληνη υπαρχει σιωπη και απαθεια. δεν αναφερομαι στους μυτιληνιους shipfriends που μεγαλωσαν στα πλοια της ΝΕΛ και τα βλεπουν με συμπαθεια, αλλα σε Δημο/Νομαρχια/Επιμελητηριο κλπ που μαλλον εχουν αδιαφορησει για το θεμα.
cpt_Hiotis Posted August 24, 2008 Posted August 24, 2008 μου κανει τρομερη εντυπωση οτι ενω στη χιο τα χιος/μυκονος στηριχτηκαν παρα πολυ οταν ηρθαν και εχουν γινει παρα πολλες ενεργειες τους τελευταιους μεινες για να μη φυγει το βαπορι (ασχετα απο το αποτελεσμα που θα εχουν) στη μυτιληνη υπαρχει σιωπη και απαθεια. δεν αναφερομαι στους μυτιληνιους shipfriends που μεγαλωσαν στα πλοια της ΝΕΛ και τα βλεπουν με συμπαθεια, αλλα σε Δημο/Νομαρχια/Επιμελητηριο κλπ που μαλλον εχουν αδιαφορησει για το θεμα. Η απάντηση στο ερώτημα σου για την συμπεριφορά των διάφορων φορέων της Μυτιλήνης νομίζω ότι έρχεται μέσα από ένα post του Στέφανου στο thread της ΝΕΛ: Μη με πείτε ρομαντικό,αλλά με αυτό το πλευρό να κοιμούνται όσοι νομίζουν ότι η ΝΕΛ θα διαλυθεί τόσο εύκολα,σκεφτείτε απο την άλλη πως στη μυτιλήνη κάποιοι ανακατεμένοι με τη ΝΕΛ που εγκυήθηκαν για τον Βεντούρη έχουν απο πίσω τους πολιτικές καριέρες,αν κλείσει η ΝΕΛ αυτό θα έχει τεράστια επίπτωση στη καριέρα τους,λέτε να μην το σκέφτονται?... Εγώ πιστεύω πως το Χίος έχει βρει την γραμμή του γιατί πολύ απλά σχεδιάστηκε εξ' αρχής για τις συνθήκες και ανάγκες της γραμμής Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Δεν μπορώ να καταλάβω την μανία της εταιρείας να το μεταδρομολογήσει σε Πειραιά - Σύρο - Τήνο - Μύκονο - Χίο. Δηλαδή η κίνηση τους χειμερινούς μήνες με αυτό το τρόπο θα είναι μεγαλύτερη και συνεπώς και τα έσοδα σε σχέση με τώρα; Μην ξεχνάμε πως η Συροτηνομυκονιά εξυπηρετείτε ήδη από αρκετές εταιρείες (με την Τήνο - Μύκονο από δύο λιμάνια) ' αντίθετα στην Χίο - Μυτιλήνη το Χίος είναι το πιο σύγχρονο και μακράν το πιο ανταγωνιστικό πλοίο στη γραμμή και τέλος η Χίος - Μυτιλήνη αποτελούν δύο ξεχωριστούς νομούς ενώ η Συροτηνομυκονιά τμήμα ενός ευρύτερου νομού (με ότι αυτό συνεπάγεται για την εμπορευματική κίνηση).
gpap2006 Posted August 26, 2008 Posted August 26, 2008 Το ΛΙΣΣΟΣ θα σταματησει 15 Σεπτεμβριου?Ποτε μπαινει στη γραμμη το ΠΡΕΒΕΛΗ?
NHSOS XIOS Posted August 27, 2008 Posted August 27, 2008 Με βαση την φημολογουμενη αποχωρηση του Ν.ΧΙΟΣ απο την Μυτιληνη,ηθελα να κανω το σχολιο μου.Νομιζω πως οι φιλοι και γειτονες Μυτιληνιοι δεν στηριξαν ποτε τα 2 πλοια της HSW.Απ την μια ηθελαν να στηριξουν το σπιτι τους(ΝΕΛ),και καλα εκαναν,κ απ την αλλη οι τιμες του γρηγορου συμβατικου εφταναν τις τιμες του αεροπλανου.Ειδικα τωρα,δεν το συζητω,καλυτερα αεροπλανο απο Μυτιληνη παρα με το Ν.ΧΙΟΣ... Επισης θυμαμαι αρκετες φορες στο καταχειμωνο(κοντα στα Χριστουγεννα)να φτανει το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ Χιο με ΑΔΕΙΟ γκαραζ απο Λεσβο η με 1-2 φορτηγα...Σιγουρα η κατασταση με το ΧΙΟΣ βελτιωθηκε αλλα και παλι δεν ηταν η ιδανικη. Ετσι λοιπον η SEA STAR-ANEK-HSW μπορει να οδηγηθηκε σε αυτη την αποφαση σε συνδυασμο παντα με την ενισχυση της ΝΕΛ στην εδρα της. Βεβαια με το δρομολογιο σιδηροδρομο που σχεδιασαν πανε να καψουν και το ισχυρο χαρτι που ειχαν=Χιος... Δεν ξερω τελικα πως θα διαμορφωθουν τα δρομολογια αλλα το ΣΥΡΟΣ-ΤΗΝΟΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ-ΧΙΟΣ ειναι ολιγον(εως πολυ)τραγικο.. 8 ωρες το λιγοτερο το βλεπω εγω..
Stefanos Posted August 27, 2008 Posted August 27, 2008 (edited) μου κανει τρομερη εντυπωση οτι ενω στη χιο τα χιος/μυκονος στηριχτηκαν παρα πολυ οταν ηρθαν και εχουν γινει παρα πολλες ενεργειες τους τελευταιους μεινες για να μη φυγει το βαπορι (ασχετα απο το αποτελεσμα που θα εχουν) στη μυτιληνη υπαρχει σιωπη και απαθεια. δεν αναφερομαι στους μυτιληνιους shipfriends που μεγαλωσαν στα πλοια της ΝΕΛ και τα βλεπουν με συμπαθεια, αλλα σε Δημο/Νομαρχια/Επιμελητηριο κλπ που μαλλον εχουν αδιαφορησει για το θεμα. Στη μυτιλήνη δεν υπάρχει μεγάλη καψούρα σε ότι αφορά το ακτοπλοικό ζήτημα,είναι περίεργο αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με ενίσχυση η αγάπη προς τη ΝΕΛ.Στο νησί υπάρχουν δυο μερίδες,αυτοί που μισούν τη ΝΕΛ και δεν θέλουν να τη βλέπουν ούτε ζωγραφιστή και εκείνοι που την αγαπούν για διάφορους λόγους μετοχικούς-συναισθηματικούς-επαγγελματικούς και λοιπά,κανείς όμως δεν κάνει δραστικές κινήσεις ούτε αυτοί που δεν θέλουν τη ΝΕΛ για να μπούν καινούργια πλοία στη γραμμή,ούτε οι άλλοι για να σωθεί η ΝΕΛ απο τη καταστροφή,και το πρόβλημα επικεντρώνεται και έχει να κάνει με νομαρχία δήμους επιμελητήριο (μέσω του οποίου πρίν 36 ιδρύθηκε η ΝΕΛ)όπως λέει ο proud και πρόεδρο σωματείου μικρομετόχων προσθέτω εγώ,ο απλός κόσμος δεν μπορεί να κάνει πολλά (και να φωνάζουν δυο τρείς μόνο γραφικοι μπορούν να χαρακτηριστούν),γιατί όλοι αυτοί σιωπούν σας αφήνω να το σκεφτήτε αν και γνώμη μου είναι πως το αίνιγμα λύνεται στην Αθήνα κάπου μεταξύ κολοκοτρώνη και ακτής μιαούλη Edited August 27, 2008 by Stefanos
Stratos Posted August 28, 2008 Posted August 28, 2008 Στην Μυτιλήνη δεν μιλάνε πολύ για αυτά.. Αλωστε το παιχνίδι για αυτούς χάθηκε πια. Τώρα θεριζουν ότι έσπειραν την προηγούμενη δεκαετία,..όταν ήταν μονοπώλειο. Επίσης την ελλένικ με τα Χίος-Μύκονος ποτέ δεν την αισθάνθηκαν δικιά τους εταιρία, κακώς γιατί είχαν μια πολύ καλη εναλλακτική επιλογή. Τώρα η (όπως λέγεται) επικείμενη αποχώρηση του Χίος από την Λέσβο και η αύξηση της διαρκειας ταξιδιού για Χίο (8 και βάλε) φαίνεται πως είναι πια απόφαση της sea star αλλά εκει δεν έχουν καταλάβει ότι μπορεί να τους ζημιώσει τελικά μια τέτοια κίνηση. Γιατί τέτοια οπισθοδρόμηση? Το Μυτιλήνη τα πρώτα χρόνια έκανε 7.40 ώρες από ντόκο σε ντόκο και στο μέλλον με το Χιός σε 8+,γιατί να το επιλέξω? Τελικώς θα αποδρομολογηθεί όπως θέλουν κάποιοι, και θα καταληξεί και αυτό στις Κυκλάδες. Και θα φτάνουμε πάλι στις 3-4 την νύχτα με τα 35άρια,(και στην καμπίνα να σε ξυπνούν από τις 2).. Υ.Γ. Που είσαι βρε Στρίντζη να δείς την "ορθολογική" διαχειριση του υλικού, που θέλουν να κάνουν οι διαδοχοι σου, της εταιρίας που έσυ ανέστησες..
cpt_Hiotis Posted August 28, 2008 Posted August 28, 2008 Πάντως κατά την γνώμη μου θα ήταν καλύτερα εάν το ζημιογόνο κομμάτι για το Χίος είναι η Λέσβος, που δεν είναι (ειδικά μετά το ατύχημα του Theo) αλλά λέμε τώρα, εάν το βάζανε να κάνει Πειραιά - Μεστά - Χίο. Το παραπάνω το λέω με το σκεπτικό πως τα νοτιώχορα έχουν ιδιαίτερα μεγάλη κίνηση και είναι τουριστικός προορισμός, ενώ ταυτόχρονα η HSW θα διατηρούσε τα, ούτως ή άλλως, υψηλά μερίδια της στη Χίο από την οποία έχει στηριχτεί αλλά και την υπόσχεση που είχε δώσει ο Στρίντζης, ο οποίος δυστυχώς δεν είναι πια στο τιμόνι της εταιρείας. Πάντως ο Στρίντζης σε όσες εταιρείες έχει βρεθεί, τα τελευταία χρόνια, έχει προσπαθήσει την δρομολόγηση πλοίου στην γραμμή και στην μία με επιτυχία (Hellenic Seaways) λέτε να ξαναπροσπαθήσει... Και έτσι για να θυμόμαστε τι λέγονταν και γίνονταν πριν από 3 χρονάκια, όταν πρωτομπήκε στη γραμμή το Νήσος Μύκονος: Ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας κ. Στρίντζης τόνισε μετά τον αγιασμό ότι το πλοίο ήρθε και θα μείνει για να ανοίξει νέους δρόμους στη θάλασσα, ενώ αφέθηκε ανοικτό εφόσον το πλοίο πάει καλά στη γραμμή να αποκτήσει και... αδερφάκι!Σε ότι αφορά το όνομα, πράγματι αρχικά προοριζόταν για άλλη γραμμή μας εκμυστηρεύτηκαν στελέχη της εταιρείας αλλά κρίθηκε ότι η γραμμή Πειραιά- Χίος- Μυτιλήνη ήταν η πλέον συμφέρουσα για την εταιρεία ΠΗΓΗ: chiosnews.com
gpap2006 Posted August 31, 2008 Posted August 31, 2008 Ξερουμε πότε θα αντικατασταθει το ΛΙΣΣΟΣ απο το ΠΡΕΒΕΛΗ στη γραμμη?Κατι ακουσα για 15/10 ισχύει?
cpt_Hiotis Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 Ο "Εφοπλιστής" στη στήλη "Όσα λένε οι μπίντες μεταξύ τους" έκανε μία αναφορά για δρομολόγια Express Πειραιάς - Μυτιλήνη με τα Μυτιλήνη/ Λισσός και το Νήσος Χίος για Χίο μέσω Συροτηνομυκονιάς, έχει ακουστεί κάτι τέτοιο; Γιατί από σενάρια τα έχουμε ακούσει, διαβάσει και πει όλα και αυτό πρώτη φορά το διαβάζω, ξέρει κανείς κάτι...
proud_ionian Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 αυτο εδω πρεπει να ειδε και ο εφοπλιστης η φημη αυτη ακουγεται απο πριν το ατυχημα. το χιος συρο τηνο μυκονο χιο το μυτιληνη express πειραια μυτιληνη και το ανεκοβαπορο ως εχει
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 Με τα υπάρχοντα πλοία, ίσως να είναι και ο πλέον ενδεδειγμένος σχεδιασμός για να αντιμετωπισθεί μια ενδεχόμενη (ίσως και βέβαιη) είσοδος στην γραμμή κάποιου πλοίου (αργού ή γρήγορου) της BSF...και με ταυτόχρονη είσοδο της Sea Star στην Σ-Τ-Μυκονία. Σε μιά τέτοια περίπτωση, θα έχει πολύ ενδιαφέρον η αντίδραση της BSF.
Stratos Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 Aς βάλει κανένα bluestar στην Χίο να δούμε για πότε κόβεται η "πρόθεση" για Σύροτηνομυκονία.. Πάντως αν το κάνουν αυτό το δρομολόγιο πραγματικότητα τότε θα χάσει ορστικά το στοίχημα της Χίου που κατάφερε και κέρδισε με το σπαθί της η ελλένικ αυτά τα τρία χρόνια..
NHSOS XIOS Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 Αν σκεφτουμε πως ο Βαρδινογιαννης ελενχει ΑΝΕΚ-HSW και ενα μερος της ΝΕΛ,το πιο λογικο θα ηταν να δημιουργηθει το εξης σκηνικο:ΜΥΤΙΛΗΝΗ,ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ(ειτε ως ΕΓ/ΟΓ ειτε ως ro-ro)και Ν.ΧΙΟΣ στα κλασικα τους δρομολογια. Εγω πιστευω πως ετσι και οι εφοπλιστες ειναι καλυμενοι αλλα και οι επιβατες των 2 νησιων βγαινουν κερδισμενοι.Και μην πειτε πως δεν θα επαρκουν αυτα τα 3 πλοια,η επιβατικη κινηση θα πεσει σε ιδιαιτερα χαμηλα επιπεδα τον επομενο μηνα. Ενταξει δεν θα υπαρχει πλοιο της ΑΝΕΚ αλλα θα υπαρχει εταιρια(HSW) που ανηκει στο μεγαλο αφεντικο αρα παλι κερδισμενος θα βγει. Τι θελουν να μπλεξουν με ΣΥΡΟ-ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ,μια γραμμη με δρομολογια και απο τον Πειραια και απο την Ραφηνα...Δεν μπορω να καταλαβω το σκεπτικο της κινησης αυτης..
cpt_Hiotis Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 Πιστεύω πως εάν η HSW κάνει το λάθος να μεταδρομολογήσει το Χίος κόβοντας την Μυτιλήνη και βάζοντας το να φτάνει μέχρι Χίο μέσω Συροτηνομυκονιάς είναι σχεδόν βέβαιη η είσοδος της BSF στην γραμμή μας. Πάντως κάτι μου λέει πως άσχετα με το αν θα αλλάξει γραμμή το Χίος, σύντομα θα δούμε κάποιο αστεράκι κατά πάνω, δεν ξέρω γιατί, απλώς έχω ένα προαίσθημα....
KAVOS Posted September 5, 2008 Posted September 5, 2008 Μετά τις 15/9 το ΛΙΣΣΟΣ αλλάζει μέρες. ΔΕ-ΤΕ-ΠΑ από Χίο, ΤΡ-ΠΕ-ΚΥΡ από Πειραιά. Επίσης το ΜΥΤΙΛΗΝΗ αλλάζει αντίστοιχα ΔΕ-ΤΕ-ΠΑ από Πειραιά, ΤΡ-ΠΕ-ΚΥΡ από Χίο.
polmyt Posted September 5, 2008 Posted September 5, 2008 Κατι που σημαινει οτι κοβεται η προεκταση του δρομολογιου της Παρασκευης προς Λημνο και Θεσσαλονικη. Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα εχει μια διανυχτερευση στην Μυτιληνη καθε Σαββατο και το ΛΙΣΣΟΣ καθε Σαββατο διανυχτερευση στον Πειραια
enas chiotis Posted September 5, 2008 Author Posted September 5, 2008 Κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει συνεννόηση μεταξύ των εταιρειών στο θέμα των δρομολογίων, γιατί ποιος θέλει να χάσει την αναχώρηση του χειμώνα Παρασκευή από Πειραιά και επιστροφή Κυριακή από νησιά; Εκτός αν "το μαρούλι" (τα χρήματα κατα την 17Ν) μπαίνει στην ίδια τσέπη πια.
Stefanos Posted September 5, 2008 Posted September 5, 2008 Ενοείτε πως υπάρχει συνένοηση τι δλδ επειδή το μυτιλήνη δεν έχει φορέσει ακόμα τα σινιάλα της ΑΝΕΚ?αγάλι αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι
Panagia Ekatontapiliani Posted September 7, 2008 Posted September 7, 2008 Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποια συνεννόηση. Αυτά τα δρομολόγια είχαν κατατεθεί από τη ΝΕΛ για το Θεόφιλο, όποτε αυτά τα δρομολόγια θα κάνει το Λισσος της ΑΝΕΚ, μιας και το Λισσος ήρθε ως αντικαταστατής του Θεόφιλος. Εάν θυμάμαι καλά, έτσι ήταν και τα δρομολόγια πέρυσι το φθινόπωρο. Όπου φέτος αντί για το Θεόφιλο, υπάρχει το Λισσος.
gpap2006 Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 Δεν υπαρχουν δρομολογια του ΧΙΟΣ στο συστημα μετα τις 29/9.Ξερουμε γιατι?
proud_ionian Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 παιδια υπομονη. οι περισσοτερες εταιριες δεν εχουν ανοιξει πλανα για μετα τις 29 ή τις 30 σεπτεμβριου. δεν υπαρχει λογος να ρωταμε σε καθε thread γι'αυτο
mitilinios Posted September 10, 2008 Posted September 10, 2008 Εάν θυμάμαι καλά, έτσι ήταν και τα δρομολόγια πέρυσι το φθινόπωρο. Όπου φέτος αντί για το Θεόφιλο, υπάρχει το Λισσος. Σωστός ο Π100. Εξάλλου κάθε χρόνο η ΝΕΛ ακολουθεί αυτή την πολιτική. Μάλιστα τον Οκτώβριο συνήθως το Μυτιλήνη πήγαινε για ετησία και το αντικαθιούσε το Ταξιάρχης. Για να δούμε τι θα γίνει φέτος...
enas chiotis Posted September 20, 2008 Author Posted September 20, 2008 4 και 5 Οκτώβρη στην Άνδρο οι Αιγαιοπελαγίτικοι αγώνες.Δεδομένου ότι τα δρομολόγια του Ν.ΧΙΟΣ δεν ταιριάζουν με τις αιτούμενες ημέρες, μαντέψτε ποιος αναχωρεί Παρασκευή βράδυ από Χίο για Πειραιά και Κυριακή βράδυ από Πειραιά για Χίο, για ποιον δηλαδή χτυπά η κουδούνα...:eek: Σύμφωνα με τον τεχνικό σύμβουλο της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Χίου Γιάννη Πετρή, στους Αιγαιοπελαγίτικους Αγώνες θα πάρουν μέρος 90 αθλητές - αθλήτριες μαζί με τους συνοδούς και τους προπονητές από τα Σωματεία του νησιού μας. Άλλο ένα σοβαρό πρόβλημα που υπάρχει είναι το θέμα της μετακίνησης για το κυκλαδίτικο νησί από τη Χίο. Γίνονται προσπάθειες, μέσω και του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής που έχει και τη γενική οργάνωση των αγώνων, να αλλάξει το δρομολόγιο του πλοίου που θα φύγει από τη Χίο για τον Πειραιά με σταθμό στην Άνδρο, ώστε η πολυπληθής αποστολή από το νησί μας να μην ταλαιπωρηθεί, πηγαίνοντας πρώτα στον Πειραιά, από εκεί με πούλμαν στη Ραφήνα και στη συνέχεια με άλλο πλοίο στην Άνδρο. «Την προηγούμενη φορά που είχαν γίνει οι αγώνες εκεί το είχαμε πετύχει να αλλάξουμε το δρομολόγιο του πλοίου και να μας αφήσει απευθείας στην Άνδρο, πιστεύω ότι και τώρα θα το καταφέρουμε γιατί διαφορετικά μιλάμε για μεγάλη ταλαιπωρία», σχολίασε ο τεχνικός σύμβουλος του ΣΕΓΑΣ. Ήδη η ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ του νησιού μας αναμένεται να κάνει σχετικό αίτημα στο Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Αιγαίου κ. Χρήστο Κουρούση (που είναι και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Αγώνων), για την αλλαγή του δρομολογίου του πλοίου την παραμονή των αγώνων αλλά και για την επιστροφή, έτσι ώστε να μην υπάρξει η ταλαιπωρία για τους αθλητές και συνοδούς των ομάδων της Χίου αλλά και της Λέσβου, που θα ταξιδέψουν μαζί. Από την Αλήθεια της Χίου το πλήρες άρθρο. Το πλοίο που είχε πάει στο παρελθόν τους αθλητές είναι το ΜΥΤΙΛΗΝΗ;
DYNAMITIS Posted September 20, 2008 Posted September 20, 2008 (edited) to kenteris eixe mpei tote sto gavrio alla tora !!!!!!!! pantos ayta pou leei o texn symboulos den einai sosta kai domatia yparxoun kai dromologia yparxoun kai poulman yparxoun kai organosi exei ginei kai prospathoun gia to kalytero Edited September 20, 2008 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now