d1969 Posted March 16, 2008 Posted March 16, 2008 Πιστεύω ότι ειδικά για Χίο - Μυτ ο κόσμος πρέπει να στηρίξει το Ν. Χίος γιατί: 1) Κάνει δρομολόγιο όλο το χρόνο 2) Είναι σοβαρή εταιρεία η hsw 3) Δεν πρέπει να αφήνουμε την ΝΕΛ να μας κοροιδευει πούλησε δεν πούλησε το red sea. 4) H Νελ δρομολογεί μόνο για 2-3 μήνες τα ταχύπλοα και σε κανέναν δεν δίνει λόγο. (Ξαφνικά στις αρχές Σεπτεμβρίου χαλάνε όλα). Αρα πρέπει να καταλάβουν ότι βαρεθήκαμε την κοροιδία
mytilene Posted March 16, 2008 Posted March 16, 2008 Πρόταση:ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΘΕΟΦΙΛΟΣ-ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ:Χίο-Μυτιλήνη ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ:Μυτιλήνη-Λήμνο-Θεσ/νίκη!!!
captmimis Posted March 17, 2008 Posted March 17, 2008 Ετσι λοιπόν λογικά θα έχουμε Μυτιληνη-Θεόφιλος απογευματινές ώρες απο Πειραιά και Μυτιλήνη αντίστοιχα,Ν.ΧΙΟΣ σταθερά και ΑΙΟΛΟ ΚΕΝΤΕΡΗ επάνω του.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Εάν ισχύουν όσα ειπώθηκαν και εάν έχω καταλάβει καλά ...η ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ ναυλώθηκε για Κυκλάδες κλπ, το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ θα ναυλωθεί για Δωδεκάνησα και το ΑΓΙΑΣΟΥ δεν είναι έτοιμο άμεσα για δρομολόγια. Συνεπώς, η γραμμή, τουλάχιστον για ένα διάστημα, θα μείνει χωρίς RoRo της ΣΑΟΣ...προς μεγάλη ικανοποίηση των άλλων 2 εταιρειών της γραμμής. Γιατί άραγε συμβαίνει αυτό, όταν (απ' όσα λέγονταν) η ΣΑΟΣ είχε μεγάλο μερίδιο στα φορτηγά? Τόσα χρόνια έχτιζε την θέση της για να την εγκαταλείψει έτσι ξαφνικά? Και μη μου πείτε ότι θα ξανάρθει και θα πάρει το ίδιο μερίδιο, γιατί αφ' ενός οι άλλες 2 εταιρείες δεν είναι χαζές, ώστε να μην εκμεταλλευθούν την ευκαιρία ... και αφ΄ετέρου μάτια που δεν βλέπονται... Πραγματικά, είναι άξιον απορίας...
mytilene Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Και βάζει και η ΝΕΛ το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ro/ro ΚΑΙ τα καθαρίζει όλα.Προβλέπω Προσκύνημα:D:D
NHSOS XIOS Posted March 29, 2008 Posted March 29, 2008 Τι εγινε ρε παιδια,ξαναρχισε η ΝΕΛ τα Σαββατιατικα δρομολογια απο και προς τα νησια... Συνηθως το Σαββατο ειχαν διανυκτερευση σε Μυτιληνη και Πειραια αντιστοιχα...Σορρυ αν εχω χασει καποιο επεισοδιο...
Stefanos Posted March 29, 2008 Posted March 29, 2008 Μάλλον επειδή γίνεται χαμός με τα φόρτηγα εν όψη της απουσίας της σαος,μέχρι τό προηγούμενο Σάββατο πάντως δεν υπήρχε δρομολόγιο
mytilene Posted March 30, 2008 Posted March 30, 2008 Ηταν προγραμματισμένο καιρό τώρα,καμία σχέση με τη ΣΑΟΣ και την αποδρομολόγηση του ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ.
NHSOS XIOS Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Ρε Βεντούρη φέρε κανα καράβι στη ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ τώρα που φύγανε ΟΛΟΙ και έχει ψωμί, και άσε τις μετοχές!!!! Φιλε mytilene τι εννοεις φυγανε ολοι Η SAOS ενδεχεται να επιστρεψει με αλλο ro-ro στην γραμμη και το Ν.ΧΙΟΣ θα λειψει μονο για 3 μερες... Τωρα για την αγορα καινουργιου πλοιου που λες,μου φαινεται κομματι δυσκολο με 9,8 εκ. ευρω ζημια στο 2007... Έπρεπε να είσαι στο λιμάνι της Μυτιλήνης σήμερα να δείς άλλο ένα SOLD OUT του αγαπημένου σου ΚΑΙ μου πλοίου. Καταρχην η ΝΕΛ παντα πηγαινε καλα στην κινηση με τα φορτηγα,κατα δευτερο,3 μερες τωρα,θα υπαρχει μονη της η εταιρια στα νησια αρα να περιμενεις κ αλλα sold out;)
Stefanos Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Κάποτε δεν υπήρχε στη γραμμή ούτε hellenic ούτε saos αρά η ΝΕΛ ήταν κάθε μέρα sold out αν περιμένει ο Βεντούρης να χάρει απο τις δυο μέρες που θα λείψει το Χιος τότε ας κοιτάξει το παρελθόν και τα περασμένα μεγαλεία,όσοι εμπλέκονται η εμπλέκτηκαν στο παρελθόν με τη ΝΕΛ πρέπει να κλαίνε με μαύρο δάκρυ
mytilene Posted April 1, 2008 Posted April 1, 2008 1.:Η saos ακούω -και το έχω ξαναπεί- οτι έχει χάσει την εμπιστοσύνη των οδηγών μετά το κρέμασμα που τους έκανε με το ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ πρόσφατα αλλά και στο παρελθόν.Και μη μου πείτε οτι ενημέρωσε και κανέναν. 2.Για το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ αν και πέρνει πολύ από κόσμο, από φορτηγά -λόγω και ωραρίου από Πειραιά κυρίως- δεν φτάνει στα επίπεδα της ΝΕΛ. 3.Εχει ανέβει πολύ η κίνηση των οχημάτων-φορτηγών -εξ'ου και τα καθημερινά sold out και με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ στη γραμμή-οπότε καλό θα ήτανε να έμπαινε το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ, γι'αυτο και εγραψα στο-topic της ΝΕΛ- να φέρει πλοίο.Έστω και το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ.
NHSOS XIOS Posted April 1, 2008 Posted April 1, 2008 (edited) Φιλε mytilene,για την SAOS αυτο που εχεις ακουσει για την εμπιστοσυνη,μπορει να ισχυει,μπορει ομως και οχι.Γιατι αν μια μερα μπει ξανα το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ η το Π.ΑΓΙΑΣΟΥ και δινει μιση τιμη(η λιγο παραπανω)σε σχεση με τις αλλες 2 εταιριες,στα οχηματα,τοτε εκει θα πανε παλι οι μεταφορικες Τωρα,οσον αφορα το Ν.ΧΙΟΣ,συμφωνω απολυτα οτι παιρνει λιγοτερα φορτηγα σε σχεση με τα πλοια της ΝΕΛ,λογω αφενος των υψηλοτερων τιμων και αφετερου του ωραριου(12.30 απο Πειραια).Στην επιστροφη ομως απο τα νησια,μπορει να βλεπεις εσυ να ξεκινα απο την Μυτιληνη με μισο γκαραζ η λιγοτερο(και τα ΘΕΟΦΙΛΟΣ/ΜΥΤΙΛΗΝΗ με sold out οπως λες)αλλα στην Χιο ''γεμιζει'' και απο επιβατες και απο οχηματα. Τελος για τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ,πιστευω πως η ΝΕΛ θελει να τον βαλει σαν ΕΓ/ΟΓ και οχι σαν ro-ro γιαυτο καθυστερει την δρομολογηση του,ωστε να αυξηθει και η κινηση. Edited April 1, 2008 by NHSOS XIOS
mytilene Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 Για τη ΣΑΟΣ φίλε ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ έπρεπε να ακούσεις τη λέγανε σήμερα στα ΜΜΕ της Μυτιλήνης οι επαγγελματίες οδηγοί-μεταφορικές εταιρείες με τα κρεμάσματα που τους έχει κάνει ο Μανούσης και λόγω ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑΣ και λόγω σύνδεσης με Βόρεια Ελλάδα!!Βέβαια για το 20ευρω πολλοί θα πάνε πάλι πίσω . Για τα πλοία της ΝΕΛ όταν λέω sold out εννοώ με τα οχήματα της Χίου. Για το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ καλό θα ήταν να μπεί σαν RO/RO για να πάρει και τα βυτία αρκεί βέβαια να μπεί το συντομότερο. Πάντως το Ν. ΧΙΟΣ πάει αρκετά καλά και πολλοί είναι αυτοί που το περιμένουν και πάλι στη γραμμή.
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 Γιατί άραγε συμβαίνει αυτό, όταν (απ' όσα λέγονταν) η ΣΑΟΣ είχε μεγάλο μερίδιο στα φορτηγά? Τόσα χρόνια έχτιζε την θέση της για να την εγκαταλείψει έτσι ξαφνικά? Απαντήσεις για όλες τις υπαρξιακές μας αναζητήσεις εδώ
NHSOS XIOS Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 Οτι η ΣΑΟΣ θα ειχε και ζημια απ το δρομολογιο του Π.ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ,δεν το περιμενα...Και αν ειναι ετσι,γιατι δρομολογει ενα αλλο της πλοιο...Που τελικα δεν καταλαβα ποιο θα ειναι,το Π.ΑΓΙΑΣΟΥ που λεει ο προεδρος η το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ που περασε τα δρομολογια του το ΣΑΣ
enas chiotis Posted April 4, 2008 Author Posted April 4, 2008 Από το παραπάνω link του Νηρέα κρατάμε τις 2 τελευταίες γραμμές: Εκτός από τη δρομολόγηση του «Θεσσαλονίκη» το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών αποφάσισε να δρομολογηθούν και δύο της εταιρείας «Αγούδημος» στις γραμμές του βορείου Αιγαίου. Τώρα ποια δυο, ποιου Αγούδημου και πως, είναι άλλο θέμα.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 Οτι η ΣΑΟΣ θα ειχε και ζημια απ το δρομολογιο του Π.ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ,δεν το περιμενα...Και αν ειναι ετσι,γιατι δρομολογει ενα αλλο της πλοιο...Που τελικα δεν καταλαβα ποιο θα ειναι,το Π.ΑΓΙΑΣΟΥ που λεει ο προεδρος η το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ που περασε τα δρομολογια του το ΣΑΣ Οι τιμές που είχε η ΣΑΟΣ στη γραμμή ήταν για μένα ξεφτιλίστηκες, για αυτό είχε καλό μερίδιο από τη πίττα των φορτηγών. Για αυτό ίσως δε έβγαινε εύκολα. Και ως γνωστόν καλύτερα τα ζεστά λεφτά της ναύλωσης παρά οι μεταχρονολογημένες επιταγές (έως 8 μήνες) από τις μεταφορικές.
George Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 Εκτός από τη δρομολόγηση του «Θεσσαλονίκη» το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών αποφάσισε να δρομολογηθούν και δύο της εταιρείας «Αγούδημος» στις γραμμές του βορείου Αιγαίου.Τώρα ποια δυο, ποιου Αγούδημου και πως, είναι άλλο θέμα. Είναι οι δύο γνωστές και μη εξαιρεταίες κοράκλες του καπτα Μάκη που μόνο λίγο καιρό ξαποστένουν και ξανά προς τη δόξα τραβάν. ΜΙΛΕΝΟΝΤΑΛΙΑΝΟ σε συνδιασμό μέ ένα δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη ενώ αρχικά είχε ακουστεί και το ΜΑΡΙΝΑ. Προφανώς όμως δεν εννοεί δρομολόγηση από Πειραιά αλλά από τα λιμάνια της βόρειας Ελλάδας. σσ: Όλα αυτά με επιφύλαξη καθότι άρχοντας είναι αυτός.
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 11, 2008 Posted April 11, 2008 (edited) Με τα σημερινά μαντάτα, μάλλον, οι επιβάτες της γραμμής δεν θα πρέπει να αισθάνονται και τόσο ευδιάθετοι. Εκτός και εάν πρόκειται για αμυντική κίνηση εν όψει μιας επικείμενης νέας δρομολόγησης, η οποία μόνο από μία εταιρεία μπορεί να προέλθει. Και ίσως η ΣΑΟΣ προείδε τα επερχόμενα και προτίμησε την ασφάλεια της ναύλωσης, παρά τον ρόλο του "βάτραχου στον βάλτο". Είπαμε...πρώτες σκέψεις. Edited April 11, 2008 by ΝΗΡΕΑΣ φραστική αστοχία
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 14, 2008 Posted April 14, 2008 Για δες καιρό που διάλεξαν να διαμαρτυρηθούν ζητώντας αναβάθμιση των συγκοινωνιών στον καταπέλτη...του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ Μα δεν διαβάζουν τους Μυτιληνιούς, οι οποίοι υποψιάζονται ότι έρχεται πολύ μεγάλη "αναβάθμιση"?
Stefanos Posted April 14, 2008 Posted April 14, 2008 Έλεος! όταν ήταν μόνο η ΝΕΛ μπορούσε να γίνει κάπως κατανοητή η διαμαρτυρία τους αλλά τώρα που εκτός της ΝΕΛ υπάρχει το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ με δρομολόγια ειδικά σχεδιασμένα για τη καλύτερη εξυπηρέτηση του νησιού τους πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω
captmimis Posted April 14, 2008 Posted April 14, 2008 Μάλλον θα πρέπει να μείνουν με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και ένα ro/ro για να σταματήσουν τις διαμαρτυρίες.Εάν μας μιλάνε για ακριβά εισιτήρια , τι να πούμε και εμείς στην Ικαροσαμια που έχουμε 10 ΓΙΟΎΡΟ ακριβότερο το εισιτήριο με το Ν. ΜΥΚΟΝΟΣ για διαδρομή αντίστοιχων μιλίων???
NHSOS XIOS Posted April 14, 2008 Posted April 14, 2008 Καθηστε βρε παιδια...δηλαδη πρεπει ολοι(και οχι μονο οι Χιωτες),να καθομαστε και να μας π...........ηγαινουν οι εταιριες και οι εφοπλισταδες και να μην λεμε και τιποτα Δηλαδη ποσο πρεπει να φτασουν να τα εισητηρια για να αρχισουμε τις διαμαρτυριες? Μεχρι ποτε θα δινονται επιδοτησεις για τις αγονες,μονο σε συγκεκριμενες εταιριες? Ποτε επιτελους θα κατσουν σοβαρα να δουν το μελλον της ακτοπλοιας και γενικοτερα της 'ΕΛΛΑΔΑΡΑΣ' μας,που παμε απ το κακο στο χειροτερο.. Σε λιγο καιρο(ισως και μερες),που σε ολο το αιγαιο θα κυκλοφορει μονο μια εταιρια= VARDINOGIANNIS SEA LINES,θα το καταλαβουμε καλυτερα ολοι μας, τι σημαινει ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ
enas chiotis Posted April 14, 2008 Author Posted April 14, 2008 Πρέπει καποιος να κατέβει από τον καταπέλτη και να τους πεί ταξίδεψα με 15 ευρώ (φτηνό, αν και με προσφορά) με το νεότερο πλοίο της ακτοπλοίας (ασφαλές για τον Έλληνα) που κάνει ένα κυκλικό δρομολόγιο στην γραμμή, την ημέρα (τακτικότητα).
captmimis Posted April 14, 2008 Posted April 14, 2008 Ας χρησιμοποιούμε προς το παρών την λέξη ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ και μην μας πειάνει ο πατριωτισμός μας.Η Χιος και η Μυτιλήνη έχουν να δουν τα μονοπώλεια εδώ και μια πενταετία.Τί να πουν και μερικοί άλλοι που έχουν μόνο ένα και πολλές φορές κανένα βαπόρι για ολόκληρη εβδομάδα. Οι επιδοτήσεις για τις άγονες σε συγκεκριμένους-ες εταιρείες, θα σταματήσουν εάν κάποτε ξηλωθεί το ΜΑΓΑΖΑΚΙ που εδω και χρόνια χειρίζεται το ΠΡΟΙΟΝ πάντοτε απο την πίσω πόρτα και όταν πράγματι δίνουν επιδοτήσεις χοντρές, ώστε ο καθένας μας εφοπλιστής (πλάκα κάνω)που θέλει να κάνει επένδυση με σύγχρονο πλοίο να βγαίνει στον προυπολογισμό του.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now