gtogias Posted August 11, 2024 Posted August 11, 2024 ΟΙ μεταφορικές της Λέσβου χρειάζονται το πλοίο να φτάνει πρωί, ώστε να προλαβαίνουν τα φορτηγά να πηγαίνουν ως την άλλη άκρη του νησιού, να ξεφορτώνουν και να γυρνούν πίσω την ίδια μέρα. Είναι γεγονός ότι τα δρομολόγια είναι φτιαγμένα έχοντας κατά νου τις ανάγκες των μεταφορικών και όχι των επιβατών. Το θετικό της υπάρχουσας κατάστασης είναι τα αχανή γκαράζ των δύο δρομολογημένων πλοίων (Σάμος - Ρόδος), που εξασφαλίζουν ότι δε μένει όχημα εκτός. Δεν αναφέρω το Διαγόρας, μιας και μπορεί να είναι ποιοτικό πλοίο, δε μπορεί να συγκριθεί με τα δύο μεγάλα. Η έλλειψη κρεβατιών τις περιόδους αιχμής είναι θέμα. Ο όμιλος κατά καιρούς κάνει προσπάθειες, πχ το ωράριο του self service είναι πολύ καλύτερο και στα δύο σκέλη, η έκπτωση 40% στα ΙΧ ανακουφίζει πολλούς, κλπ κλπ. Παραμένει όμως ότι δεν είναι προτεραιότητα οι επιβάτες.
SuperRunner Posted August 11, 2024 Posted August 11, 2024 37 minutes ago, nomikos said: Πιστεύω πως δε μπαίνει νέος παίχτης στη γραμμή(πχ Sea Jets) επειδή δε θα μπορεί να κερδίσει τις μεταφορικές. Τα υπάρχοντα πλοία έχουν τεράστια χωρητικότητα στα γκαράζ τους.. Αν όμως συμβεί το μοντέλο που έγινε και στο Βόλο που έχει ξανασυζητηθεί εδώ στο φόρουμ και πάρει πλοία και γραμμή τότε θέλουν δε θέλουν θα πάνε με Seajets. Εκτός και αν η Attica χτυπήσει τη γραμμή μετά με ρο/ρο και έχει πιο ευέλικτα ωράρια για τις μεταφορικές.
gpap2006 Posted August 24, 2024 Posted August 24, 2024 Το ερχομενο Σαββατο 31/8 ειναι το τελευταιο για φετος δρομολογιο προς Μυκονο Μεστα Σιγρι.
pkos Posted September 16, 2024 Posted September 16, 2024 Απο 2/10 ο Διαγόρας στη γραμμή όπως είπε και ο polmyt στο τοπικ του πλοίου. Το ερώτημα είναι από 11/10 και μετά τι γίνεται; Παραμένει ο Διαγόρας στη γραμμή(κάναν ενημέρωση για τα δρομολόγια του Ρόδος μόνο)ή μπαίνει άλλο πλοίο;
gpap2006 Posted September 16, 2024 Posted September 16, 2024 Από τη Τρίτη 1/10 ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ στη γραμμή αντικαθιστώντας μόνιμα για χειμώνα απ'οτι φαίνεται το ΡΟΔΟΣ.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 6, 2024 Posted October 6, 2024 (edited) 48 minutes ago, JohnR730 said: Στην Gallery θα βρείτε μερικές φωτογραφίες από άφιξη του πλοίου στο λιμάνι της Μυτιλήνης. Γενικότερα από κόσμο δεν πρέπει να τα πήγε ιδιαίτερα καλά πέρα από την περίοδο του Αυγούστου. Σχεδόν σε κάθε άφιξη έφερνε αλλά και έπαιρνε λίγο κόσμο. Δεν ξέρω τι μερίδιο έπαιρνε στη Μυτιλήνη σε σχέση με την Χίο, αλλά από τις αρχές Ιουλίου δεν υπήρχε διαθέσιμο εισιτήριο σε επιβάτες στο δρομολόγιο του από Πειραιά, σε αντίθεση με το Blue Star Patmos. (Σίγουρα δεν έχουν το ίδιο πρωτόκολο) Edited October 6, 2024 by proud_ionian quote/μεταφορά
proud_ionian Posted October 6, 2024 Posted October 6, 2024 Tο δρομολόγιο από Πειραιά δούλεψε πολύ καλά με τη Χίο.
JohnR730 Posted October 6, 2024 Posted October 6, 2024 Στη Μυτιλήνη τουλάχιστον δεν είχε διαφημιστεί ιδιαίτερα με αποτέλεσμα ο κόσμος να μη το γνωρίζει.
superfastship Posted October 7, 2024 Posted October 7, 2024 (edited) Πάντως το καλοκαίρι που το κοίταζα στο σύστημα της εταιρείας, οι καμπίνες του Asterion II ήταν στο κόκκινο σε κάθε δρομολόγιο. Έχει κανείς νούμερα απο την κίνησή του; Edited October 7, 2024 by proud_ionian μεταφορά
polmyt Posted November 27, 2024 Posted November 27, 2024 Το εκτακτο δρομολογιο του Σαββατου με το ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΙΙ φαινεται οτι θα διατηρηθει και το επομενο καλοκαιρι
Panagia Ekatontapiliani Posted November 27, 2024 Posted November 27, 2024 Μάλλον το Σάββατο το Νήσος Σάμος θα προεκτείνει το δρομολόγιο του μέχρι την Λήμνο Καβάλα για να εξυπηρετήσει τα φορτηγά τώρα που σταμάτησε ο Πελαγιτης.
polmyt Posted December 31, 2024 Posted December 31, 2024 Ακουσα επισης οτι στη θεση του ΔΙΑΓΟΡΑ απο 9 Ιανουαριου μεχρι 7 Φεβρουαριου προκειται να μπει το BLUE STAR ΠΑΤΜΟΣ. Για να δουμε αν θα πραγματοποιηθει η αντικατασταση και θα εχουμε την ευχαριστη εκπληξη ,εστω και για λιγο, στη γραμμη
polmyt Posted January 7 Posted January 7 Και αυτη η πληροφορια φαινεται να με στελνει στον κουβα μιας και απο οτι φαινεται θα συνεχιζει ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ στη γραμμη.
mytilene Posted January 7 Posted January 7 Επαιξε για λίγο αυτό το σενάριο και στο σύστημα 😎οπότε σε δικαιολογώ😜
George...f Posted February 23 Posted February 23 Αραγε μεγάλωσαν τα μεγέθη της γραμμής ή κυνήγησαν την τύχη τους σε πιο κερδοφόρες γραμμές αφού εξόντωσαν τον ανταγωνισμό; Μέχρι και την δρομολόγηση του Πατμος υπήρχαν στη γραμμή επιλογές, μετά τα Πατμος-Χίος έγιναν Blue Star 1 & Αριάδνη και ουσιαστικά έγινε μια άτυπη κοινοπραξία πριν καν γίνει η απορρόφηση της μιας από την άλλη. Πώς καταλήξαμε σε πλοία γίγαντες όπως το Σαμός και το Ρόδος είναι αλήθεια άξιο συζήτησης. Ηταν βέβαια πλοία που περίσσευαν στις υπόλοιπες γραμμές όντας παλαιότερα και μη ανταγωνιστικά σε ταχύτητα, και ταυτόχρονα με την σταδιακή απουσία roro στη γραμμή γεννήθηκε η ανάγκη για μεγαλύτερα γκαράζ. Ωστόσο είναι πραγματικά απορίας άξιο αν το Χίος θα στεκόταν στη γραμμή με τα σημερινά δεδομένα. Πόσο μεγαλύτερο είναι το λειτουργικό του κόστος από ένα τόσο μεγαλύτερο πλοίο όπως το Σαμος και το Ρόδος;
pkos Posted February 23 Posted February 23 Κοίταξε από αυτά που ξέρω εγώ η πρώτη φορά που μπήκε πλοίο πάνω από 150 μέτρα ήταν το Κρήτη 2 μια φορά που αντικατέστησε το Χίος όταν είχαν τη sea star και μετά το Αριάδνη το 2013 μετά το ατύχημα του Μύκονος. Τότε είχαμε και θέματα με τα φορτηγά οπότε βόλεψε τότε που έκατσε μισή καλοκαιρινή σεζόν πριν πάει στην Αλγερία. Έπειτα επειδή πήγε το Χίος στην Baleria τότε μονιμοποιήθηκε το Αριάδνη και η μπλου έβαλε το 1 σε κάποιες ακινησίες τότε που άτυπα έγινε μια κοινοπραξία. Το Ρόδος και το Σάμος ήρθαν στη γραμμή το 2018 μετά την απόφαση να δώσουν το ΒΑ στην Ελλενικ και τα υπόλοιπα στη Μπλου Σταρ. Πια είχαμε μεγάλα πλοία και τα νησιά με τα φορτηγά προσαρμόστηκαν σε αυτά. Τώρα βέβαια με το Διαγόρα που είναι περίπου ίδιου μήκους με τα Χίος Μύκονος θα μπορούσε χειμώνα να σταθεί στη βασική γραμμή παρεα με Ρόδος Σάμος απλώς μάλλον ο Διαγόρας βγαίνει πιο οικονομικός
Villandry Posted February 23 Posted February 23 Πάνω από 150 μέτρα το πρώτο που μπήκε, σε καθεστώς κανονικής κι όχι έκτακτης δρομολόγησης, ήταν το Λισσός.
margaritis24 Posted February 23 Posted February 23 Με τα 90 φορτηγα που περνει το Σαμος καθε φορα για πανω το Χιος θα τα επερνε σε 2 δρομολογια!ασε που το κοστος του πετρελαιου θα το εκανε κ μη ανταγωνιστικο με τους 25 κομβους σε καθημερινο δρομολογιο!χοντρικα να στα πω με πληρωμα κ πετρελαια σε full speed εισαι γυρω στις 80χλ eura για πανω κατω
polmyt Posted February 23 Posted February 23 Εντωμεταξυ οταν ηταν το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ ,υπηρχε και η ΝΕΛ με καθημερινο δρομολογιο ,οποτε ειχαμε δυο πλοια στη γραμμη σε σχεδον καθημερινη βαση.
margaritis24 Posted February 23 Posted February 23 Βαλε κ το ro ro,οποτε τα 3 πλοια εγιναν 1, να κ τα 90 κομματια πως βγαινουν τη μερα
cpt Mitsos Posted February 25 Posted February 25 Σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων το Πρεβελης θα αντικαταστήσει το Διαγόρας από 09/03 έως 30/03
pkos Posted February 25 Posted February 25 (edited) Και μετά το Ρόδος θα αλλάξει το Σάμος κατα τον Απρίλιο απ ότι ακούγεται Edited February 25 by pkos
pkos Posted February 28 Posted February 28 On 2/25/2025 at 3:24 PM, cpt Mitsos said: Σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων το Πρεβελης θα αντικαταστήσει το Διαγόρας από 09/03 έως 30/03 Σύμφωνα με νεότερη πληροφορία το Νήσος Ρόδος στη γραμμή στη θέση του Διαγόρα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now