Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

ΟΙ μεταφορικές της Λέσβου χρειάζονται το πλοίο να φτάνει πρωί, ώστε να προλαβαίνουν τα φορτηγά να πηγαίνουν ως την άλλη άκρη του νησιού, να ξεφορτώνουν και να γυρνούν πίσω την ίδια μέρα.

Είναι γεγονός ότι τα δρομολόγια είναι φτιαγμένα έχοντας κατά νου τις ανάγκες των μεταφορικών και όχι των επιβατών. 

Το θετικό της υπάρχουσας κατάστασης είναι τα αχανή γκαράζ των δύο δρομολογημένων πλοίων (Σάμος - Ρόδος), που εξασφαλίζουν ότι δε μένει όχημα εκτός. Δεν αναφέρω το Διαγόρας, μιας και μπορεί να είναι ποιοτικό πλοίο, δε μπορεί να συγκριθεί με τα δύο μεγάλα.

Η έλλειψη κρεβατιών τις περιόδους αιχμής είναι θέμα.

Ο όμιλος κατά καιρούς κάνει προσπάθειες, πχ το ωράριο του self service είναι πολύ καλύτερο και στα δύο σκέλη, η έκπτωση 40% στα ΙΧ ανακουφίζει πολλούς, κλπ κλπ. Παραμένει όμως ότι δεν είναι προτεραιότητα οι επιβάτες. 

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
37 minutes ago, nomikos said:

Πιστεύω πως δε μπαίνει νέος παίχτης στη γραμμή(πχ Sea Jets) επειδή δε θα μπορεί να κερδίσει τις μεταφορικές.

Τα υπάρχοντα πλοία έχουν τεράστια χωρητικότητα στα γκαράζ τους..

Αν όμως συμβεί το μοντέλο που έγινε και στο Βόλο που έχει ξανασυζητηθεί εδώ στο φόρουμ και πάρει πλοία και γραμμή τότε θέλουν δε θέλουν θα πάνε με Seajets. Εκτός και αν η Attica χτυπήσει τη γραμμή μετά με ρο/ρο και έχει πιο ευέλικτα ωράρια για τις μεταφορικές.

  • 2 weeks later...
Posted

Το ερχομενο Σαββατο 31/8 ειναι το τελευταιο για φετος δρομολογιο προς Μυκονο Μεστα Σιγρι.

  • 4 weeks later...
Posted

Απο 2/10 ο Διαγόρας στη γραμμή όπως είπε και ο polmyt στο τοπικ του πλοίου. Το ερώτημα είναι από 11/10 και μετά τι γίνεται; Παραμένει ο Διαγόρας στη γραμμή(κάναν ενημέρωση για τα δρομολόγια του Ρόδος μόνο)ή μπαίνει άλλο πλοίο;

Posted

Από τη Τρίτη 1/10 ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ στη γραμμή αντικαθιστώντας μόνιμα για χειμώνα απ'οτι φαίνεται το ΡΟΔΟΣ. 

  • 3 weeks later...
Posted (edited)
48 minutes ago, JohnR730 said:

Στην Gallery  θα βρείτε μερικές φωτογραφίες από άφιξη του πλοίου στο λιμάνι της Μυτιλήνης. Γενικότερα από κόσμο δεν πρέπει να τα πήγε ιδιαίτερα καλά πέρα από την περίοδο του Αυγούστου. Σχεδόν σε κάθε άφιξη έφερνε αλλά και έπαιρνε λίγο κόσμο. 

Δεν ξέρω τι μερίδιο έπαιρνε στη Μυτιλήνη σε σχέση με την Χίο, αλλά από τις αρχές Ιουλίου δεν υπήρχε διαθέσιμο εισιτήριο σε επιβάτες στο δρομολόγιο του από Πειραιά, σε αντίθεση με το Blue Star Patmos. (Σίγουρα δεν έχουν το ίδιο πρωτόκολο)

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Posted

Στη Μυτιλήνη τουλάχιστον δεν είχε διαφημιστεί ιδιαίτερα με αποτέλεσμα ο κόσμος να μη το γνωρίζει. 

Posted (edited)

Πάντως το καλοκαίρι που το κοίταζα στο σύστημα της εταιρείας, οι καμπίνες του Asterion II ήταν στο κόκκινο σε κάθε δρομολόγιο. Έχει κανείς νούμερα απο την κίνησή του;

Edited by proud_ionian
μεταφορά
  • 1 month later...
Posted

Το εκτακτο δρομολογιο του Σαββατου με το ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΙΙ φαινεται οτι θα διατηρηθει και το επομενο καλοκαιρι

  • 1 month later...
Posted

Ακουσα επισης οτι στη θεση του ΔΙΑΓΟΡΑ απο 9 Ιανουαριου μεχρι 7 Φεβρουαριου προκειται να μπει το BLUE STAR ΠΑΤΜΟΣ. Για να δουμε αν θα πραγματοποιηθει η αντικατασταση και θα εχουμε την ευχαριστη εκπληξη ,εστω και για λιγο, στη γραμμη

Posted

Και αυτη η πληροφορια φαινεται να με στελνει στον κουβα μιας και απο οτι φαινεται θα συνεχιζει ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ στη γραμμη.

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Posted

Αραγε μεγάλωσαν τα μεγέθη της γραμμής ή κυνήγησαν την τύχη τους σε πιο κερδοφόρες γραμμές αφού εξόντωσαν τον ανταγωνισμό; Μέχρι και την δρομολόγηση του Πατμος υπήρχαν στη γραμμή επιλογές, μετά τα Πατμος-Χίος έγιναν Blue Star 1 & Αριάδνη και ουσιαστικά έγινε μια άτυπη κοινοπραξία πριν καν γίνει η απορρόφηση της μιας από την άλλη. Πώς καταλήξαμε σε πλοία γίγαντες όπως το Σαμός και το Ρόδος είναι αλήθεια άξιο συζήτησης. Ηταν βέβαια πλοία που περίσσευαν στις υπόλοιπες γραμμές όντας παλαιότερα και μη ανταγωνιστικά σε ταχύτητα, και ταυτόχρονα με την σταδιακή απουσία roro στη γραμμή γεννήθηκε η ανάγκη για μεγαλύτερα γκαράζ. Ωστόσο είναι πραγματικά απορίας άξιο αν το Χίος θα στεκόταν στη γραμμή με τα σημερινά δεδομένα. Πόσο μεγαλύτερο είναι το λειτουργικό του κόστος από ένα τόσο μεγαλύτερο πλοίο όπως το Σαμος και το Ρόδος;

Posted

Κοίταξε από αυτά που ξέρω εγώ η πρώτη φορά που μπήκε πλοίο πάνω από 150 μέτρα ήταν το Κρήτη 2 μια φορά που αντικατέστησε το Χίος όταν είχαν τη sea star και μετά το Αριάδνη το 2013 μετά το ατύχημα του Μύκονος. Τότε είχαμε και θέματα με τα φορτηγά οπότε βόλεψε τότε που έκατσε μισή καλοκαιρινή σεζόν πριν πάει στην Αλγερία. Έπειτα επειδή πήγε το Χίος στην Baleria τότε μονιμοποιήθηκε το Αριάδνη και η μπλου έβαλε το 1 σε κάποιες ακινησίες τότε που άτυπα έγινε μια κοινοπραξία. 

 

Το Ρόδος και το Σάμος ήρθαν στη γραμμή το 2018 μετά την απόφαση να δώσουν το ΒΑ στην Ελλενικ και τα υπόλοιπα στη Μπλου Σταρ. Πια είχαμε μεγάλα πλοία και τα νησιά με τα φορτηγά προσαρμόστηκαν σε αυτά.

 

Τώρα βέβαια με το Διαγόρα που είναι περίπου ίδιου μήκους με τα Χίος Μύκονος θα μπορούσε χειμώνα να σταθεί στη βασική γραμμή παρεα με Ρόδος Σάμος απλώς μάλλον ο Διαγόρας βγαίνει πιο οικονομικός 

Posted

Πάνω από 150 μέτρα το πρώτο που μπήκε, σε καθεστώς κανονικής κι όχι έκτακτης δρομολόγησης, ήταν το Λισσός.

Posted

Με τα 90 φορτηγα που περνει το Σαμος καθε φορα για πανω το Χιος θα τα επερνε σε 2 δρομολογια!ασε που το κοστος του πετρελαιου θα το εκανε κ μη ανταγωνιστικο με τους  25 κομβους σε καθημερινο δρομολογιο!χοντρικα να στα πω με πληρωμα κ πετρελαια σε full  speed εισαι γυρω στις 80χλ eura για πανω κατω

Posted

Εντωμεταξυ οταν ηταν το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ ,υπηρχε και η ΝΕΛ με καθημερινο δρομολογιο ,οποτε ειχαμε δυο πλοια στη γραμμη σε σχεδον καθημερινη βαση.

Posted

Σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων το Πρεβελης θα αντικαταστήσει το Διαγόρας από 09/03 έως 30/03

Posted (edited)

Και μετά το Ρόδος θα αλλάξει το Σάμος κατα τον Απρίλιο απ ότι ακούγεται

Edited by pkos
Posted
On 2/25/2025 at 3:24 PM, cpt Mitsos said:

Σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων το Πρεβελης θα αντικαταστήσει το Διαγόρας από 09/03 έως 30/03

Σύμφωνα με νεότερη πληροφορία το Νήσος Ρόδος στη γραμμή στη θέση του Διαγόρα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...