enas chiotis Posted June 20, 2013 Author Posted June 20, 2013 Σαν να λέτε αυτού του χάριζαν τον γάιδαρο και τον κοίταζε στα δόντια. Δεν έγραψα ότι το Αριάδνη δεν είναι άξιο πλοίο, ούτε ότι οποιος έχει κλείσει στο Κάμπος του Χίος δεν θα βρεί θέση σε ένα από τα 12+1 σαλόνια του πλοίου. Ούτε ότι αν λείψει ένα μήνα για την αντικατάσταση του Μύκονος θα χαθεί ο κόσμος. Το Χίος (στα καλά του) έχει αγαπηθεί από το επιβατικό κοινό, είναι ένα βαπόρι στα μεγέθη των λιμανιών της γραμμής και στις απαιτήσεις της γραμμής, δεδομένου ότι έχει σχεδιαστεί γι'αυτήν. Επειδή στην ακτοπλοΐα μας έχουμε δει πολλές φορές το σενάριο το προσωρινό να γίνεται μόνιμο, και καμμιά φορά οι συνθήκες και τα γεγονότα μας φέρουν προ τετελεσμένων, έγραψα ότι δεν είναι βολικό να φεύγει το βαπόρι της γραμμής για άγνωστο διάστημα.Τίποτα παραπάνω. Στο κάτω κατω, αν η εταιρεία κρίνει οτι την συμφέρει το Χίος Κυκλάδες και το Αριάδνη με το γκαραζ του στη Χίο, νομίζω ότι εμας δεν θα μας ρωτήσουν.
Molmed Posted June 20, 2013 Posted June 20, 2013 (edited) Γιατί κανένας δεν αναφέρει πως είναι ανέφικτη η δρομολόγηση του ΑΡΙΑΔΝΗ σε Ικαρία - Σάμο, απλά και μόνο λόγω του μεγέθους του? Ευχαριστώ! Edited June 20, 2013 by proud_ionian quote
Orestis Posted June 20, 2013 Posted June 20, 2013 Το έχουμε ήδη αναφέρει: ο ΑΡΙΑΔΝΗ αν παει Ευδηλο Καρλοβασι θα μεινει για παντα εκει σφηνωμενο.
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 20, 2013 Posted June 20, 2013 Μπορεί όλοι να πετάμε τη σκούφια μας που θα δούμε και πάλι την Αριάδνη να ταξιδεύει, αλλά σίγουρα δεν είναι ευχάριστο να φεύγει (για απροσδιόριστο χρόνο) ένα βαπόρι όπως το Χίος που έχει ναυπηγηθεί (και ταιριάζει σε όλα) για τη γραμμή. Εγω που εχω συγκεκριμενη καμπινα οπως αλλοι, οπως και ο πολυς κοσμος που κλεινει στον καμπο και λοιπα σαλονια δεν ειναι υποχρεωμενος να ξεβολευτει για να καλυψει την βλαβη ενος αλλου. Εγω διαλεξα το το Χιος , οχι το Αριαδνη για να παω στον προορισμο μου.. Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά μήπως είστε λίγο υπερβολικοί σε αυτή τη γραμμή τελικά???? Με συμπαθάτε αλλά γκρινάζεται με το παραμικρό.... Μπορεί να φαίνονται υπερβολικές οι γκρίνιες των αδελφών Χίων, θα πρέπει όμως να γίνουν σεβαστές. Ο κάθε επιβάτης επιλέγει με τα δικά του κριτήρια με ποιο πλοίο θα ταξιδέψει και αυτο θα πρέπει να είναι σεβαστό. Εξάλλου, γι αυτό βγάζει και εισιτήριο με το όνομα του πλοίου, που δεν είναι τίποτε περισσότερο από μία σύμβαση, μεταξύ εταιρείας και επιβάτη. Και εάν υπάρχει μια βλάβη σε ένα πλοίο, εντάξει είναι έκτακτο γεγονός. Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως το Χίος άλλαξε για να καλύψει την βλάβη ενός άλλου πλοίου, γιατί έτσι αποφάσισε η εταιρεία, για τους δικούς της λόγους. Και οι οποίοι επιβάτες δεν χρώσταγαν τίποτε να φάνε την ανακατωσούρα του πρώτου δρομολογίου του Αριάδνη, θα μπορούσε να πάει 2-3 μέρες πιό πίσω το πρώτο δρομολόγιο. Τέλος πάντων, μακάρι να ήταν αυτά τα μόνα προβλήματα της ακτοπλοϊας... ΥΓ Φαντάζομαι ότι η εταιρεία θα δίνει το δικαίωμα σε όσους έχουν εισιτήριο με το Χίος να πάρουν πίσω τα λεφτά τους στο ακέραιο και να ταξιδέψουν με όποιο άλλο πλοίο θέλουν.
minoan Posted June 20, 2013 Posted June 20, 2013 Δηλαδη για να καταλαβω, αν το προβλημα ηταν στο Χιος, θα ηταν αλλιως τα πραγματα; Γιατι μου φαινεται πως δεν ξερουμε τι θελουμε;
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 20, 2013 Posted June 20, 2013 Μα τί δεν καταλαβαίνεις? Είναι απλό: όταν βγάζεις εισιτήριο με ένα πλοίο, ως επιβάτης, έχεις απαίτηση να ταξιδέψεις με το ίδιο πλοίο. Τώρα εάν το γενικότερο συμφέρον -και για να βολευτούν όλα τα νησιά- επιβάλλει αυτές τις αλλαγές, ή το αποδέχεσαι και ταξιδεύεις με τον αντικαταστάτη ή δεν το αποδέχεσαι, εξαργυρώνεις το εισιτήριό σου και ταξιδεύεις με όποιο άλλο πλοίο νομίζεις. Σε κάθε περίπτωση είναι σεβαστές οι ενστάσεις, ακόμα και οι υπερβολικές, όσων αναγκάζονται να αλλάξουν πλοίο.
Neptune Posted June 20, 2013 Posted June 20, 2013 Και τι καλυτερη επιλογη απο το Αριαδνη υπαρχει ας πουμε αυτη τη στιγμη?
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 20, 2013 Posted June 20, 2013 Εάν ρωτάς εμένα...καμία! Η επόμενη λύση θα ήταν να παραμείνει το Ν. Χίος στη γραμμή του και στην Ικαροσαμία να κόψουν τον λαιμό τους ή να βολευτούν με τίποτε extra δρομολόγια. Και γι΄αυτό μίλησα για το "γενικότερο συμφέρον". Τώρα εάν το γενικότερο συμφέρον -και για να βολευτούν όλα τα νησιά- επιβάλλει αυτές τις αλλαγές, ή το αποδέχεσαι και ταξιδεύεις με τον αντικαταστάτη ή δεν το αποδέχεσαι, εξαργυρώνεις το εισιτήριό σου και ταξιδεύεις με όποιο άλλο πλοίο νομίζεις.
kyr1 Posted June 20, 2013 Posted June 20, 2013 Εγώ ειλικρινά δεν νομίζω ότι υπάρχει καν ζήτημα. Αλλάξε το Χίος για πολύ συγκεκριμένο λόγο και μπήκε η Αριάδνη, και λοιπόν ; Όσο για τον επιβάτη που θέλει το Χίος πχ γιατί "είναι σχεδιασμένο για τη γραμμή" κλπ, καταρχάς δεν νομίζω ο απλός επιβάτης να κάτσει να χολοσκάσει για τον μπήκε το Χίος, ή το Αριάδνη ή κάποιο αντίστοιχο. Το δρομολόγιο να γινει, έγκαιρα και με ασφάλεια, αυτό ειναι το σημαντικό. Τα υπόλοιπα μου κάνουν λίγο να 'χαμε να λέγαμε...
proud_ionian Posted June 20, 2013 Posted June 20, 2013 επειδη εχω χαθει λιγο στη μεταφραση, το αριαδνη τα δρομολογια και τα ωραρια του χιος δεν θα κανει;
minoan Posted June 21, 2013 Posted June 21, 2013 Ετσι ειναι proud_ionian! Στα δρομολογια του Νησος Χιος ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ και μεχρι να ερθει το Νησος Μυκονος πισω!
gtogias Posted June 21, 2013 Posted June 21, 2013 Καλημέρα Μόλις γύρισα από το ταξίδι Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη και επιστροφή Πειραιά με το Αριάδνη. Αν εξαιρέσει κάποιος τις όποιες εντάσεις δημιουργήθηκαν στην αναχώρηση της Τετάρτης λόγω της καθυστέρησης απόπλου, δεν υπήρξε κανένα άλλο θέμα με το πλοίο ή τους επιβάτες. Χώρια που αποζημιώθηκαν από το ταξίδεμα του που παρόλα τα μποφοράκια ήταν υπερ του δέοντως άνετο. Μπορεί το πλοίο να μην είναι και το πιο ταιριαστό στη γραμμή, και γιατί το μεταφορικό έργο της γραμμής υπολείπεται των δυνατοτήτων του πλοίου και γιατί το μέγεθος του είναι οριακό ως δύσκολο στο λιμάνι της Χίου, αλλά δεν παύει να έχει πολλές δυνατότητες. Σαλόνια άπειρα, αίθουσες με αεροπορικά καλύτερες των Νήσος Χίος και Νήσος Μύκονος, μεγάλο self service, γκαράζ γήπεδο και καμπίνες αρκετές, και ικανοποιητικού μεγέθους, για τα στάνταρ της γραμμής. Σίγουρα υπεράξιος αντικαταστάτης του Νήσος Χίος και πλοίο στολίδι για τη γραμμή, και όποια άλλη γραμμή, αλλά κακά τα ψέματα, χωρίς τα φορτηγά της προέκτασης προς βόρεια Ελλάδα δε νομίζω ότι σε σταθερή βάση συμφέρει η δρομολόγηση τους στη γραμμή.
enas chiotis Posted June 23, 2013 Author Posted June 23, 2013 Τα εκτός ημερησίας του ερχόμενου ΣΑΣ ανέβηκαν στην ιστοσελίδα του υπουργείου. Ξεχωρίζουν οι αιτήσεις τροποποίησης δρομολογίων των Χίος και Πάτμος για την ίδια ακριβώς περίοδο 21/07-25/08 (ούτε κοινοπραξία να ήταν). Όπως φαίνεται με μια πρόχειρη αναζήτηση στο openseas, εκείνη την περίοδο θα έχουμε ημερήσια δρομολόγια και από τα δύο πλοία για τις ημέρες Παρασκευή - Σάββατο - Κυριακή. Συνεπώς εκείνες της ημέρες θα έχουμε δυο αναχωρήσεις την ημέρα από/προς τα νησιά. Ενδεικτικά το Χίος θα έχει αναχώρηση κάθε ΠΣΚ Πειραιά (09:00) Χίο (15:15 - 15:45) Μυτιλήνη (18:00 - 20:00) Χίο (22:40 - 23:10) Πειραιά (06:25) Το Πάτμος αντίστοιχα κάθε ΠΣΚ Μυτιλήνη (09:00) Χίο (11:15 -11:45) Πειραιά (18:00 - 21:00) Χίο (03:45 - 04:15) Μυτιλήνη (06:30) Σημ. Της Κυριακής το βραδυνό του Πάτμος από Πειραιά φτάνει Μυτιλήνη 07:55
Panagia Ekatontapiliani Posted June 25, 2013 Posted June 25, 2013 Πλεον εχουν περαστει αυτες οι αλλαγες στους πινακες των δρομολογιων των δυο εταιρειων. Ενω ταυτοχρονα αφαιρεθηκε ο πινακας των δρομολογιων της γραμμης Χιου Μυτιληνης απο την NEL LINES!!!
enas chiotis Posted June 25, 2013 Author Posted June 25, 2013 (edited) Συνεπώς η τελευταία ημέρα που πρέπει να έχει επιστρέψει το Χίος στη γραμμή (να έχει ολοκληρωθεί η επισκευή του Μύκονος), είναι η Παρασκευή 26/07, αφού από τότε προγραμματίζονται ταξίδια με πλήρη ταχύτητα. Edited June 25, 2013 by enas chiotis
Captain_Nionios Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 (edited) Πράγματι υπάρχει ένα θεματάκι με τα κρεβάτια για τη ψηλή περίοδο αλλά μάλλον φυσιολογικό. Βέβαια μέσω πρακτορείων βρίσκεις ότι θέλεις. Παντως τις τελευταιες δυο Τεταρτες που εμαθα τη μεσοβδομαδη κινηση του Αριαδνη ηταν 1300-1400 ατομα και τα 450+ κρεβατια γεματα. Με δυο πλοια η γραμμη παει καλα, ο κοσμος ταξιδευει οσο μπορει παρα την κριση και φανταζομαι οτι το Πατμος μετα τη σχετικα νοχελικη περσινη αρχη λογικα πρεπει να πηγαινει πολυ καλα. Edited July 11, 2013 by proud_ionian move
gtogias Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 Η κίνηση της γραμμής πάει πολύ καλά, αλλά αλοίμονο αν δεν πήγαινε και τέτοια εποχή καλά. Να πούμε βέβαια ότι καθημερινά υπάρχει ένα πλοίο και όχι δυο, αυτό συμβαίνει μόνο το Σαβατοκύριακα. Σίγουρα όμως η έλλειψη δεύτερου θα φανεί εκεί προς το τέλος Αυγούστου, όπως συνέβαινε πάντα, ακόμη και επί εποχής μονοπωλείου ΝΕΛ. Την έλλειψη τροφοδοτεί και η απουσία πλοίου στη γραμμή των Μεστών που τα τελευταία χρόνια τράβηξε πολύ κόσμο.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 Απο το δελτιου τυπου της Blue Star Ferries με αφορμη τη συμππληρωση ενος ετους στη γραμμη, μαθαινουμε τι εχει κανει απο κινηση μεσα στο χρονο αυτο το Blue Star Patmos στη γραμμη της Χιου Μυτιληνης 314 δρομολόγια και μετέφερε με συνέπεια και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας 235.450 επιβάτες, 22.912 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 10.104 φορτηγά οχήματα. Δηλαδη σε μεσο ορο αυτο σημαινει ανα ταξιδι (διαδρομη) ειναι 750 επιβατες, 73ΙΧ & 32ΦΓ
gtogias Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 Απο το δελτιου τυπου της Blue Star Ferries με αφορμη τη συμππληρωση ενος ετους στη γραμμη, μαθαινουμε τι εχει κανει απο κινηση μεσα στο χρονο αυτο το Blue Star Patmos στη γραμμη της Χιου Μυτιληνης Δηλαδη σε μεσο ορο αυτο σημαινει ανα ταξιδι (διαδρομη) ειναι 750 επιβατες, 73ΙΧ & 32ΦΓ Σίγουρα δεν είναι άσχημα νούμερα, αλλά ο μέσος όρος των φορτηγών δεν έχει σχέση με αυτό. Όσο υπήρχε και η ΝΕΛ στη γραμμή από φορτηγά η κίνηση ήταν τραγική. Όταν αποχώρησε ξεκίνησε να γεμίζει το γκαράζ.
mytilene Posted July 11, 2013 Posted July 11, 2013 Eγώ έχω να πώ οτι κατακαλόκαιρο μας έχουν τσακίσει και νομίζουν οτι είμαστε Κυκλάδες με διαθέσιμες μόνο αριθμημένες θέσεις εδώ και καιρό και DECK(λές και πάμε από Λαύριο-Τζιά) προκοπή δε βλέπω σε αυτό το τόπο παρόλο που ήρθανε οι ''ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ''!!!!Έτσι μπροστά δε πάμε και κόσμος δεν έρχεται κύριοι!!!!Το άλλο με 20 τετράκλινες και 10 δίκλινες θα βγάλει κατακαλόκαιρο δρομολόγια μόνο του,το καινούργιο και μοναδικό και σούπερ κα δε ξέρω γώ πουλάει μόνο θέσεις και κρεβατάκι μόνο με βύσμα τον ΘΕΟ!!!!ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ λοιπόν με μπινελίκι και κατάρες για τα νησιά μας ΚΛΑΣΙΚΑ!!!!! ΥΓ:Αυτό το ΘΕ'Ι'΄ΚΟ να βάλουν τέλη Αυγούστου το ΠΑΤΜΟΣ πρωινά το ΣΚ και βράδυ το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ απορώ ποιό τσακάλι το σκέφτηκε.
enas chiotis Posted July 15, 2013 Author Posted July 15, 2013 αρεσε στα στελεχη της εταιρειας τα νουμερα που εφερε το πλοιο (σσ. Αριάδνη) 3 βδομαδες στην γραμμη κ πεσανε κ παραπονακια απο την χιο οτι δεν θα βρισκουμε κρεββατι παλι κ στριφιγυρναει στο μυαλο καποιων το πλοιο να παει παλι χιο μυτιληνη Σήμερα λέει οι φορτηγατζήδες δεν βρίσκανε χώρο. Καθυστέρηση μισής ώρας στον απόπλου του Νήσος Χίος Η διαμαρτυρία των επαγγελματιών οδηγών που έμειναν έξω απο το Νήσος Χιος στο λιμάνι του Πειραιά,ήταν αρκετή για να καθυστερήσει τον απόπλου του πλοίου για Χίο Μυτιλήνη για περισσότερο απο μισή ώρα www.politischios.gr
polman Posted July 15, 2013 Posted July 15, 2013 Εγώ δεν κατάλαβα γιατί έστω τον Αύγουστο δεν έβαλαν τα 2 βαπόρια (Χίος και Πάτμος) να κάνουν διπλά δρομολογία την ημέρα. Όπως έκαναν παλιά τα Νήσος τότε που λεφτά υπήρχαν. Την ταχύτητα την έχουν. Αν υπάρχει όντως τέτοιο πρόβλημα στις κρατήσεις. Εγώ θυμάμαι πάντως παλιά με ΝΕΛ έπρεπε να κάνει κράτησει από το Πάσχα για να βρεις καμπίνα το καλοκαίρι και αν... Ξέρει κάποιος να μας πει πόσα κρεβάτια έχουν Bs Patmos, Νήσος Χίος, Μυτιλήνη και Θεόφιλος να κάνουμε μια σύγκριση?
enas chiotis Posted July 15, 2013 Author Posted July 15, 2013 Αν πάρουμε το 1996, μια καλή χρονιά που μεσουρανούσε η ΝΕΛ και όντως ήθελες βουλευτή για να βρείς καμπίνα, από Χίο για Πειραιά τη high season είχαμε 10 συνολικά δρομολόγια, από τα οποία βραδυνά τα 6 και ημερήσια τα άλλα 4: Μυτιλήνη 1 βραδυνό (+ 1 ημερήσιο), Θεόφιλος 2 βραδυνά (+ 1 ημερήσιο) Σαπφώ 2 βραδυνά (+ 2 ημερήσια) Αγ. Ραφαήλ 1 βραδυνό Στις μέρες μας, τα δρομολόγια που έχουν ανακοινωθεί από τη bsf και hsw έως 25/08 προβλέπουν συνολικά 10 δρομολόγια από Χίο για Πειραιά (7 βραδυνά και 3 ημερήσια): Νήσος Χίος 5 βραδυνά Blue star Patmos 2 βραδυνά (+3 ημερήσια) Στοιχεία να κάνω συγκρίσεις δεν έχω, αν και νομίζω ότι τα μεγέθη κάθε εποχής είναι διαφορετικά. Τότε υπήρχαν express δρομολόγια από Λέσβο για Πειραιά, ενώ τώρα όλα τα δρομολόγια είναι μέσω Χίου. Επιπλέον σημαντικός αριθμός επιβατών έχει μάθει τα ημερήσια δρομολόγια και προτιμά (και λόγω οικονομίας) τις 6 ώρες σε καρέκλα την ημέρα από το ταξίδι τη νύχτα. Σίγουρα, αν όντως υπάρχει μεγάλη πληρότητα, θα δυσκολευτούν να βρούν καμπίνα τα άτομα που δεν είναι οργανωμένοι τουρίστες που κόβουν από καιρό τα εισιτήριά τους, αλλά το ταξίδι τους προκύπτει μερικές ημέρες πριν (όπως πχ ηλικιωμένοι για γιατρούς, και άτομα που εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να ξημερωθούν σε μια καρέκλα )
mytilene Posted July 16, 2013 Posted July 16, 2013 Σήμερα λέει οι φορτηγατζήδες δεν βρίσκανε χώρο. Δευτέρα από Πειραιά και λόγω απουσίας του ΠΕΛΑΓΙΤΗ λογικό το βλέπω, το είχαμε πεί καιρό πριν όταν μπήκε το ΑΡΙΑΔΝΗ .......και ακόμα είναι 15/07 .....!!!!Ευχαριστούμε πολύ πάντως τις μοναδικές και καλύτερες εταιρείες για την ''εξυπηρέτηση'' των νησιών μας....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now