Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Δεν βγήκε όμως ανεκτέλεστο το δρομολόγια του Νήσος Χίος από τη Μυτιλήνη, παρά μόνο τώρα, που οι επιβάτες ήρθαν κάτω από το πλοίο και περίμεναν. Μέχρι και πριν λίγο η εταιρεία διαβεβαίωνε ότι το δρομολόγιο θα γίνει κανονικά, ενώ μάλλον δεν είχαν ιδέα (τουλάχιστον επίσημα και στα τηλεφωνικά κέντρα) ότι ομάδα απεργών εμποδίζει την είσοδο στο πλοιο, όπως φυσικά και τον απόπλου του. Το περίπτερο της εταιρείας στο λιμάνι είναι κλειστό. :mellow:

Posted (edited)

ανακοίνωση της HSW

Η Hellenic Seaways ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω της 48ωρης απεργίας της Π.Ν.Ο. το δρομολόγιο του Ε/Γ – Ο/Γ ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ για σήμερα Τετάρτη 7 Νοεμβρίου από Πειραιά για Χίο και Μυτιλήνη με ώρα αναχώρησης 21:00 δεν θα πραγματοποιηθεί.

Επίσης το δρομολόγιο της Τρίτης 6 Νοεμβρίου του Ε/Γ – Ο/Γ ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ από Μυτιλήνη για Χίο και Πειραιά με ώρα αναχώρησης 20:00 δεν εκτελέστηκε λόγω της προαναφερόμενης απεργίας.

Το πλοίο θα εκτελέσει το προγραμματισμένο του δρομολόγιο την Πέμπτη 8 Νοεμβρίου από Μυτιλήνη για Χίο και Πειραιά με ώρα αναχώρησης 20:00.

Ε πάλι καλά να λεμε που βγήκε και ανακοίνωση, έστω και τώρα, ότι το χτεσινό δρομολόγιο δεν έγινε... :P

Edited by Neptune
link
  • 2 weeks later...
Posted

Nέο ενδιαφέρον αποκτά ο ανταγωνισμός στην γραμμή μετά τις νέες μειωμένες τιμές που ανακοίνωσε σήμερα η ΝΕΛ.

  • 2 weeks later...
Posted

50 ευρώ πλέον το εισητήριο του ιχ από Χίο για Πειραιά και 31 ευρώ το ατομικό σε οικονομική θέση με τη ΝΕΛ!!! Αυτός είναι και ο λόγος που ο Ευρωπαίος έπαιρνε περισσότερα ιχ από το Πάτμος όλη την περασμένη εβδομάδα...για τα φορτηγά δεν το συζητάμε...νομίζω ότι ΝΕΛ και Πελαγίτης μοιράζονται την πίττα...πολύ πίσω η HSW και πιο πίσω ακόμα η BSF...

  • 4 weeks later...
Posted
Ως παλιος ΕΣΥ εδω μεσα, γνωριζεις τις πληροτητες?

Αν γνώριζα τις πληρότητες θα τις ανέφερα, γιατί να υποδυθώ τον ανήξερο, για να κάνω τον πονηρό;

Επί της ουσίας και για να ολοκληρώσω τον συλλογισμό μου, προς αποφυγήν παρανοήσεων, αν η ζήτηση κλινών είναι μεγαλύτερη από τις προσφερόμενες, τότε υπάρχει πρόβλημα. Αν όχι πάλι, δεν βλέπω πρόβλημα.

@gtogias: Λέγοντας "ανεβάζει κατακόρυφα το κόστος ταξιδιού" εννοείς ότι οι οικογένειες θέλουν 4κλινες και υποχρεώνονται να πάρουν 2 δίκλινες ή ότι μεμονωμένοι επιβάτες αναγκάζονται να αγοράσουν (ακριβότερο) κρεβάτι σε δίκλινη;

Posted

 @gtogias: Λέγοντας "ανεβάζει κατακόρυφα το κόστος ταξιδιού" εννοείς ότι οι οικογένειες θέλουν 4κλινες και υποχρεώνονται να πάρουν 2 δίκλινες ή ότι μεμονωμένοι επιβάτες αναγκάζονται να αγοράσουν (ακριβότερο) κρεβάτι σε δίκλινη;

Και τα δύο φίλε georgios express. Ωραίες οι δίκλινες δε λέω, αλλά πανάκριβες.

  • 1 month later...
Posted (edited)

Τωρα που εδεσε το european ελπιζω να αυξηθει η κινηση στα φορτηγα για το ΠΑΤΜΟΣ γιατι κακα τα ψεματα αν θελουμε καλα βαπορια στις γραμμες πρεπει να τα στηριζουμε κι ολας..

Απο τα λιγα που ειδα θεωρω οτι το πλοιο στηριζεται οσο ειναι βεβαια δυνατον και με βαση την μειωμενη κινηση που υπαρχει.Επισημα στοιχεια δεν εχω αλλα αν υποθεσουμε οτι σε μια μερα ταξιδευουν περιπου 600-700 ατομα οι 400-500 πανε με το PATMOS και οι υπολοιποι με το EUROPEAN.Παντα θα υπαρχει κοσμος ο οποιος για τους δικους του λογους θα πηγαινει με το θεωρητικα χειροτερο πλοιο.Οι τιμες της ΝΕΛ πχ ειναι ενα καλο κινητρο μιας και με τα λεφτα που θελει η BLUE STAR για καρεκλα,στη ΝΕΛ περνεις καμπινα 

Τα φορτηγα ειναι μια αλλη ιστορια μιας και οι μεταφορικες δεν κοιτανε αν το πλοιο ειναι παλιο ή καινουριο,καλυτερο ή χειροτερο.

 

Οσο και να υπαρχει στηριξη ομως, δυο πλοια δεν τα σηκωνει η γραμμη και για να πω την αληθεια δεν πιστευω οτι σηκωνει και ενα μονο του επιπεδου BLUE STAR PATMOS.Παραδεγμα το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ που και χωρις αλλο πλοιο πανω του παλι μεσα μπαινει

Edited by polmyt
  • 2 weeks later...
Posted

Πρόβλημα φαίνεται ότι αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή το νήσος χίος, μιας και φοιτητές διαμαρτηρόμενοι για το σχέδιο "Ἁθηνά" έχουν αποκλείσει το λιμάνι.

 

 

Το πρώτο βιντεο με τους φοιτητές του τμήματος Μηχανικών Οικονομίας κ Διοίκησης επιχειρούν να...
σταματήσουν τον απόλπου του "Νήσος Χίος" διαμαρτυρόμενοι για την ΑΔΙΚΗ και ΠΑΡΑΛΟΓΗ συγχώνευση του τμήματός τους με το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Πηγή: http://tro-ma-ktiko.blogspot.co.uk/2013/02/blog-post_2889.html

Video:

Posted

Το χειρότερο κατά την γνώμη μου, είναι το γεγονός ότι παρουσιάζουν αποκλειστικά θέματα χωρίς να ξέρουν τί τους γίνετε! Η μόνη ιστοσελίδα που ανέφερε σωστά ότι το πλοίο ήταν το Μύκονος ήταν η zougla.

Sent from my iPad using smoke signals

Posted

Η γραμμή με τα σημερινά δεδομένα και επίπεδα κίνησης είναι μάλλον στο κόκκινο. Σίγουρα ένα πλοίο (την ημέρα) φτάνει για να καλύψει τη ζήτηση, δεν ξέρω όμως αν καλύπτει τα έξοδα του. Ίσως ένα πλοίο σας το Διαγόρας να ήταν πιο ταιριαστό. Σαφώς και προτιμώ και το Blue Star Patmos και το Νήσος Χίος αλλά βγαίνουν?

Posted

Δεν εχω επισημα στοιχεια αλλα με βαση αυτα που ειδα πριν απο κανα μηνα που ταξιδεψα δεν νομιζω οτι βγαινει οικονομικα ενα καινουριο πλοιο στη γραμμη.Ακομα και πλοιο σαν το ΔΙΑΓΟΡΑ ή το ΜΥΤΙΛΗΝΗ να ηταν παλι δεν ειμαι βεβαιος οτι θα μπορουσε να καλυψει τα εξοδα του το χειμωνα.Βεβαια επειδη θα ηταν πιο οικονομικο σε βαθος χρονου θα μπορουσε να ειναι κερδοφορο βγαζοντας τις ζημιες του χειμωνα απο τα κερδη του καλοκαιριου.

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Δεν ξερω τι κονε συνεχιζει να εχει η ΝΕΛ με τις μεταφορικες παντως στους χυμα επιβατες του καλοκαιριου θα πρεπει να κανει μεγαλο σκοντο η εταιρια για να τους παρει οταν εχει απεναντι το πατμος και το Ν.ΧΙΟΣ...Και δεν εχω καταλαβει τη λογικη της αντικαταστασης του european.

  • 2 weeks later...
Posted

Το «European Express» θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη μόλις για δύο μήνες του χρόνου, σύμφωνα με τα ανακοινωθέντα δρομολόγια από την εταιρεία. Αυτό σημαίνει πως σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα δε θα δρομολογηθεί το «Ionian Sky» στην κύρια γραμμή του βορείου Αιγαίου. Φυσικά τροποποίηση του προγράμματος της εταιρείας μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή.

Πηγή: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

  • 5 weeks later...
Posted

Κατά παρέκκλιση του δρομολογίου του για εκδρομή, το Blue Star Patmos θα προσεγγίσει την Σύρο στις 7 και στις 9 Ιουνίου.

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 07/06/13: από ΜΥΤΙΛΗΝΗ 20:00 για ΧΙΟ (22:40-23:10), ΣΥΡΟ (03:25-03:40 επομένης), ΠΕΙΡΑΙΑ 07:40

ΚΥΡΙΑΚΗ 09/06/13: από ΠΕΙΡΑΙΑ 20:00 για ΣΥΡΟ (23:59-00:15 επομένης), ΧΙΟ (05:00-05:30), ΜΥΤΙΛΗΝΗ 07:55

  • 4 weeks later...
Posted

Μπορεί όλοι να πετάμε τη σκούφια μας που θα δούμε και πάλι την Αριάδνη να ταξιδεύει, αλλά σίγουρα δεν είναι ευχάριστο να φεύγει (για απροσδιόριστο χρόνο) ένα βαπόρι όπως το Χίος που έχει ναυπηγηθεί (και ταιριάζει σε όλα) για τη γραμμή. 

Posted

Ο απροσδιοριστος χρονος θα ειναι max 2,5 μηνες(σε περιπτωση που το Μυκονος χασει τη σεζον).Ουτως η' αλλως η παρουσια της HSW σε Σαμο-Ικαρια ειναι προγραμματισμενη μεχρι 1/9 οποτε και στο ακραιο σεναριο το αργοτερο αρχες Σεπτεμβρη το Νησος Χιος θα ειναι πισω στη γραμμη του.

Posted

Συμφωνώ με τον Χιωτη απόλυτα!

Εγω που εχω συγκεκριμενη καμπινα οπως αλλοι, οπως και ο πολυς κοσμος που κλεινει στον καμπο και λοιπα σαλονια δεν ειναι υποχρεωμενος να ξεβολευτει για να καλυψει την βλαβη ενος αλλου.

Εγω διαλεξα το το Χιος , οχι το Αριαδνη για να παω στον προορισμο μου..

Posted

Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά μήπως είστε λίγο υπερβολικοί σε αυτή τη γραμμή τελικά???? Με συμπαθάτε αλλά γκρινάζεται με το παραμικρό.... Δεν έγινε αντικατάσταση με το AQUA MARIA... Με ένα πολύ μεγαλύτερο κ εξίσου καλό βαπόρι έγινε. Κ τα απρόοπτα στη καθημερινότητα είναι. Δλδ τι έπρεπε να γίνει?? Να γίνει της NEL???? Δλδ να κοροιδέυουν τον κόσμο?? Καλώς ή κακώς δεν υπήρχε αντικαταστάτης για τη Σαμοικαρία άλλος. Καλώς πήγε το ΧΙΟΣ κάτω,καλώς θα έρθει η ΑΡΙΑΔΝΗ πάνω.Θυμάμαι το χαμό που είχαν κάνει σε Σάμο κ Ικαρία με το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ κ το αποτέλεσμα στο τέλος ήταν.... να μην χάνει προσέγγιση, να πηγαινοέρχεται γεμάτο, να βρίσκουν θέση γκαράζ, να το αγαπήσουν τελικά. Λιγη ψυχραιμία θα έλεγα B)

Posted

Τί να κάνουμε, έτυχε η ζημιά στο Ν.Μύκονος και έπρεπε κάπως να αντικατασταθεί. Το Αριάδνη δεν είναι ούτε Ιεράπετρα ούτε Θεόφιλος, είναι μεγαλύτερο, καινούργιο και εξ΄ίσου γρήγορο με το Ν.Χίος οπότε δε νομίζω ότι υπάρχει κανένα πρόβλημα. Άλλωστε παλιότερα όταν το Ν.Μύκονος ήταν το κύριο καράβι της Σάμου για όλο το χρόνο συνήθως άφηνε τη Σάμο και ανέβαινε Χίο και έλλειπε για διάστημα μεγαλύτερο από την ακινησία τη δικιά του για να κάνει και αυτή του Ν.Χίος. Πληροφοριακά ρωτάω αν ξέρει κανείς, γιατί δεν γινόταν να παρέμενε για όσο χρειαστεί το highspeed4 ή να πήγαινε το Αριάδνη στη Σάμο ώστε να μην πειραχτεί και το Ν.Χίος;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...