ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted December 25, 2022 Posted December 25, 2022 2 hours ago, cyclades_shipping said: Πάντως καλό θα ήταν για μια σεζόν τουλάχιστον να γίνει τράμπα μεταξύ Paros και Naxos για να ξεκουραστεί λίγο παραπάνω το δεύτερο. οι μηχανες δε κουραζονται αν τις φροντιζεις στην ωρα τους και με τα αναλογης ποιοτητας ανταλλακτικα...
cyclades_shipping Posted December 25, 2022 Posted December 25, 2022 Απλά πλέον τα 23kn το Naxos τα πιάνει με δυσκολία σε σχέση με το Paros , ειδικα το καλοκαίρι φτάνει 5:00 Πειραιά και φεύγει ξανά 6:45.
nomikos Posted December 25, 2022 Posted December 25, 2022 Οι μηχανές του Νάξος σίγουρα έχουν περισσότερες ώρες λειτουργίας από του Πάρος.Δεν έχω καταλάβει,γιατί η Άττικα επιμένει να ταλαιπωρεί το Νάξος περισσότερο;
Strofalos Posted December 25, 2022 Posted December 25, 2022 Η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι πως τέτοιου είδους και μεγέθους πλοία είναι, πλέον, σπάνια, όποτε η Αττικα θέλοντας να κρατήσει αυτή την κλάση πλοίων ενδεχομένως να θέλει να "ξεσκίσει" το ένα πλοίο ούτως ώστε σε 20-30 χρόνια να αποσυρθεί νωρίτερα από το άλλο και να κανιβαλιστεί για ανταλλακτικά από το αδερφό του ούτως ώστε να κρατήσει περισσότερο σε βάθος χρόνου. Άλλη λογική εξήγηση δεν μπορώ να δώσω...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted December 25, 2022 Posted December 25, 2022 (edited) Επιεικως.....ΟΧΙ....Εαν το ξεσκισει τι ανταλλακτικα να παρει.....καναπεδες? Edited December 25, 2022 by polmyt Quote
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 27, 2022 Posted December 27, 2022 (edited) On 12/25/2022 at 8:30 PM, Strofalos said: η Αττικα θέλοντας να κρατήσει αυτή την κλάση πλοίων ενδεχομένως να θέλει να "ξεσκίσει" το ένα πλοίο ούτως ώστε σε 20-30 χρόνια να αποσυρθεί νωρίτερα από το άλλο και να κανιβαλιστεί για ανταλλακτικά από το αδερφό του ούτως ώστε να κρατήσει περισσότερο σε βάθος χρόνου Tα παροπλισμένα πολεμικά κανιβαλλιζουν γιά ανταλλακτικά. Edited December 27, 2022 by proud_ionian quote
Strofalos Posted December 27, 2022 Posted December 27, 2022 Ε μα με την ίδια λογική το είπα κι εγώ αλλά τέσπα.., κουβέντα να γίνεται...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 2, 2023 Posted January 2, 2023 O Μάριος πρέπει είναι ο μόνος που στα ταχύπλοα λειτουργεί με λογική ΠΝ, κάτι πήγε να κάνει,νομίζω, κ στα συμβατικά με τo Aqua Myth Απ΄όσο γνωρίζω καμία εταιρεία στον κόσμο δεν στοκάρει πλοία προς κανιβαλισμό Όλες ψάχνουν ανταλλακτικά στο εμπόριο Σε μιά εταιρεία που ήμουνα,συνέβαινε το αντίθετο Μας έβρισκαν οι σκραπατζήδες οι οποίοι βλέπουν ότι το τάδε βαπόρι έχει την χ μηχανή κ ΄έκαναν την ανάλογη προσφορά.
ΟΡΕΣΤΗΣ Σ Posted January 21, 2023 Posted January 21, 2023 Αυτός ο περιστροφικός μηχανισμός στα τσιμεντάδικα τι ακριβός είναι . Ευχαριστώ .
giorgos_249 Posted May 3, 2023 Posted May 3, 2023 (edited) 5 hours ago, nomikos said: Συγκεκριμένα νούμερα καταναλώσεων στους 17 κόμβους θέλω,για να με πείσεις. Να προσθέσω επίσης πως το γκαράζ του Χίος για το Χειμώνα δε θα επαρκεί δεδομένου την απουσία του BS1. Σε οποιοδήποτε εγχειρίδιο ανατρέξει κανείς βλέπει την προσέγγιση της τρίτης δύναμης. Οι 25 κόμβοι είναι ίσοι με 1,47 φορές το 17 και είναι 1,47*1,47*1,47=3,2, άρα στους 25 κόμβους το Χίος χρειάζεται περίπου 3,2 φορές περισσότερη ισχύ. Οι μηχανές έχουν (στο εύρος χρήσης τους πάντα) σταθερή ειδική κατανάλωση (g/kwh) οπότε μπορεί να πει κανείς εμμέσως ότι στους 25 κόμβους έχει 3,2 φορές την κατανάλωση που έχει στους 17. Επίσης 2 πλοία που πάνε με 17 κόμβους χρειάζονται ακριβως ίδια ώρα για ίση απόσταση (προφανώς, άρα δεν κάνεις προσαρμογή για το χρόνο !). Δες λοιπόν τις καταναλώσεις στις υπηρεσιακές ταχυτητες (Χίος 25, Πρέβελης 16-17) που έχουν γραφτεί δημόσια κατά καιρούς και κάνε τις πράξεις (δεν έχει κάποια παγίδα, είναι εντελώς απλό), η σύγκριση βγαίνει εύκολα 😏. Edited May 3, 2023 by proud_ionian μεταφορα
Captain_Nionios Posted May 3, 2023 Posted May 3, 2023 (edited) Γενικά ο λόγος των απαιτούμενων ισχύων είναι εις την 3η δύναμη ο λόγος των ταχυτήτων, σωστά. Απλά όσο πλησιάζουμε στα όρια των δυνατοτήτων της γάστρας ίσως είναι ακόμα περισσότερο από την 3η δύναμη. Δηλαδή από τα 20 στα 25, ναι πρέπει να είναι τόσο, αλλά από τα 25 στα 28 πρέπει να ανεβαίνει. Λόγω σχετικά σταθερής ειδικής κατανάλωσης, ανάλογος του λόγου των ισχύων είναι και ο λόγος των καταναλώσεων ανά χρονικό διάστημα, σωστά. Επειδή όμως όταν πας πιο γρήγορα ταξιδεύεις για λιγότερο χρόνο , ο λόγος των καταναλώσεων ανά απόσταση είναι εις τη 2η δύναμη ο λόγος των ταχυτήτων. Είναι πολύ σημαντικό αυτό. Τέλος το Χίος πιστεύω ότι θα ταξιδεύει με 22 και αν έχει καθυστερήσεις με 23, όχι με 25. Edited May 3, 2023 by Captain_Nionios
Nick the Greek Posted February 6, 2024 Posted February 6, 2024 Βλέποντας αυτό το πανηγύρι με τα βαψίματα της Attica, θα μπορούσε κανείς που να γνωρίζει κι όχι να πιθανολογεί, να μας διαφωτίσει πόσο κοστίζει το βάψιμο ενός πλοίου στο μέγεθος του Blue Horizon/Λευκά Όρη? Χρώματα, εργατικά, όλα. Χρησιμοποιώντας μια φτηνή ποιότητα χρώματος, κι όχι κάτι εξεζητημένο. Εξαιρώ τα ύφαλα.
margaritis24 Posted February 6, 2024 Posted February 6, 2024 Αμαρτια μου αλλα θα το πω,σκεψου τον Κυρ Βασιλη Αγαπητο να εβαφε το Αιγαιον 2 φορες που με 1 τενεκε μπογια εκανε τα μπαλωματα κ παλι γκρινιαζε...
Annivas Posted February 6, 2024 Posted February 6, 2024 4 hours ago, Nick the Greek said: Βλέποντας αυτό το πανηγύρι με τα βαψίματα της Attica, θα μπορούσε κανείς που να γνωρίζει κι όχι να πιθανολογεί, να μας διαφωτίσει πόσο κοστίζει το βάψιμο ενός πλοίου στο μέγεθος του Blue Horizon/Λευκά Όρη? Χρώματα, εργατικά, όλα. Χρησιμοποιώντας μια φτηνή ποιότητα χρώματος, κι όχι κάτι εξεζητημένο. Εξαιρώ τα ύφαλα. Πολυ χοντρικά και χωρις καμια ιδιαίτερη επεξεργασία στη λαμαρίνα , με εποξικο χρωμα γύρω στις 50.000 ευρω . Απο εκει και περα προς τα πανω η προς τα κατω παίζουν ρολο οι συμφωνίες που εχει η κάθε εταιρεία με τις εταιρείες χρωμάτων , η μάρκα της μπογιάς και η συμφωνία με το συνεργείο .
express adonis Posted February 8, 2024 Posted February 8, 2024 Κανοντας μια βολτα στο λιμανι του λαυριου ειδα εξω απο το louis crystal μια μεγαλη γεννητρια να δουλευει (με πολυ θορυβο και πολλα καλωδια να τρεχουν προς το πλοιο)...η ηλεκτροδοτηση γινεται για ποιο οικονομια απο εξωτερικη???
margaritis24 Posted February 8, 2024 Posted February 8, 2024 Ναι,γιατι ειναι πιο οικονομικο να δουλευει αυτη για να δινει τον απαραιτητο φωτισμο στο πλοιο παρα η ηλεκτρομηχανη του που θα καιει κανα τονο την ωρα
nomikos Posted February 8, 2024 Posted February 8, 2024 Υπολόγισε και τις ώρες που συμπληρώνουν οι ηλεκτρομηχανες+ τις συντηρήσεις που θα χρειαζοντουσαν..
margaritis24 Posted February 8, 2024 Posted February 8, 2024 1 hour ago, express adonis said: Κανοντας μια βολτα στο λιμανι του λαυριου ειδα εξω απο το louis crystal μια μεγαλη γεννητρια να δουλευει (με πολυ θορυβο και πολλα καλωδια να τρεχουν προς το πλοιο)...η ηλεκτροδοτηση γινεται για ποιο οικονομια απο εξωτερικη??? Παντως αν κανεις κ βολτα στο Πειραια τα ταχυπλοα της seajet με γενητρια εξωτερικη δουλευουν
Captainfanouris Posted May 1, 2024 Posted May 1, 2024 Δεν ξερω αν αυτο ειναι το καταλληλο topic για να το ρωτησω αλλα πιστευω πως ειναι ενταξει. Τι επισκευες και μετατροπες μπορει να κανει ενα ταχυπλοο για να κερδισει ταχυτητα?
Annivas Posted May 1, 2024 Posted May 1, 2024 Οτι ειναι δυνατόν για να ειναι μηχανικά υγιές ώστε να μπορει να ανοίξει με σχετική ασφάλεια στροφές , οτι μπορει να αφαιρέσει απο περιττά βάρη και οπωσδήποτε σιλικόνη στα ύφαλα .
Shippihs Posted May 1, 2024 Posted May 1, 2024 Να ελαφρύνει επίσης. Ορισμενα ταχύπλοα που μας έχουν έρθει από εξωτερικό, δεν ήταν τίγκα στα αεροπορικά καθίσματα, είχαν και κάποιους χώρους τελείως κενούς. Εδώ που τα γεμίζουν όσο πάει, αφήνουν πιο άδειο το γκαράζ για να έρθει στα ίσα του. Το super express επίσης 2η σεζόν έμεινε με έναν καταπέλτη. Τα ορίτζιναλ highspeed είναι επίσης μια ιστορία (που δε συζητηται πολυ) από μόνα τους, με τις τροποποιήσεις που έκανε η austal για να προσαρμοστουν στην ελληνική πραγματικότητα
Man0lero Posted May 1, 2024 Posted May 1, 2024 5 hours ago, Captainfanouris said: Δεν ξερω αν αυτο ειναι το καταλληλο topic για να το ρωτησω αλλα πιστευω πως ειναι ενταξει. Τι επισκευες και μετατροπες μπορει να κανει ενα ταχυπλοο για να κερδισει ταχυτητα? Μηχανολογικά στα ταχύπλοα με Jet πρόωρη και με τον όρο ότι δεν αλλάζεις μηχανές με πιο καινούργιες η πιο μεγάλες απο τα λίγα που μπορείς να κάνεις πλην της αρίστης συντήρησης για συνεχή λειτουργία απο 85-90% των μέγιστων στροφών είναι αλλαγή κιβωτίων η μέρος αυτών με άλλες σχέσεις μετάδοσης για περισσότερες στροφές στον τελικό άξονα του impeller ( φυσικά εντός όριων σπυλαιωσης και με κόστος παραπάνω κατανάλωση) . Οποιαδήποτε αναβάθμιση γίνει σε μηχανές είναι για εξοικονόμηση καυσίμου (νεότερα μπεκ / turbo με άλλη γεωμετρία στροφιων ) αντλίες πετρελαίου κλπ κλπ) και όχι για ταχύτητα καθώς οι στροφές είναι συγκεκριμένες . τα υπόλοιπα είναι θέμα βάρους και τριβής με το νερό όπου οι επιλογές είναι περισσότερες (πατάρια / καταπέλτες / καθίσματα / έπιπλα / μονώσεις κλπ κλπ )
Man0lero Posted July 23, 2024 Posted July 23, 2024 48 minutes ago, margaritis24 said: Αυτο δεν δειχνει προβλημα μηχανικο αλλα μολις ξεκολαει απο την προβλητα καποιος βαζει τα μανετακια στο προσω ολοταχως κ φορτωνουν οι μηχανες αποτομα γι αυτο καπνιζουν τοσο Οπως ειπε και ο φιλος να εξηγήσουμε οτι στο πετρέλαιο οταν ζητας απότομη αυξηση στροφών ο αερας δεν επαρκει (διοτι οι τουρμπίνες δεν προλαβαίνουν να αυξήσουν στροφες ωστε να πρεσάρουν αρκετο αερα στους κυλίνδρους ) και η μηχανη καλύπτει αυτη την απώλεια με παραπάνω καύσιμο κάνοντας το μειγμα υπερπλουσιο (αρα κακη καυση = μαύρος καπνος) . Στις caterpillar και στις MAN ειναι πιο σύνηθες καθως εχουν δυο μεγαλες τουρμπίνες σε αντίθεση με τις MTU που εχουν διαδοχικά ζεύγη ανα αντίστοιχες στροφές (4-5 ζευγη ανάλογα την μηχανη) . Το οτι βγάζει ντουμάνια ειναι καθαρα θεμα διαχείρισης στροφών . Φυσικα με βρόμικη σάρωση , βρόμικα ψυγεία αερα και τουρμπίνες ταλαιπωρημένες το φαινόμενο ειναι πιο έντονο .
PavlosA Posted October 16, 2024 Posted October 16, 2024 Να ρωτήσω κάτι και εγώ, άσχετο με την προηγούμενη συζήτηση. Πολλές φορές βλέπω σε μεγάλα καράβια αγκυροβολημένα στο αγκυροβόλιο του κόλπου της Θεσσαλονίκης, να τρέχουν συνεχώς νερά από τα "μπούνια" της πλώρης ή από τις "τρύπες" από τις οποίες βγαίνουν οι άγκυρες. Το παρατηρώ επί ώρες, οπότε δεν μου φαίνεται να πρόκειται για ένα απλό "πλύσιμο". Γνωρίζει κανείς τι κάνουν;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now