BS CHIOS Posted February 16 Posted February 16 Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω ποια ακριβώς είναι η λύση. Τα λεφτά που πάνε τώρα στις άγονες, θα πάνε σε νέες ναυπηγήσεις; Και απ' ότι καταλαβαίνω (από τους αριθμούς που αναφέρθηκαν), σε μικρά πλοία για ανταποκρίσεις; Τους νησιώτες τους ρωτήσατε; On 2/15/2025 at 10:27 PM, wysiwid said: Θα έπρεπε το βασικό πλοίο της γραμμής πχ όταν πιάνει ΚΩ από Πειραιά να έχει άμεση ανταπόκριση με μικρότερο πλοίο για τα πιο κοντινά νησιά και άφιξη ( και σε άφιξη και σε αναχώρηση ) Expand Πέρα απ' την κατάργηση του πλοίου της άγονης από Πειραιά (γιατί ναυπηγήσεις + επιδοτήσεις... δεν βγαίνει), συμφωνώ στις ανταποκρίσεις με τα πλοία της γραμμής. Δες το όμως και με άλλη ματιά. Μπορεί το μικρό πλοίο (Ολύμπιος Ερμής στην συγκεκριμένη) να μην εξυπηρετεί τους επιβάτες από Πειραιά, βοηθάει όμως τους κατοίκους του νησιού που δουλεύουν στην Κω, οπότε πρέπει να φύγουν πρωί απ' τη Νίσυρο.
proud_ionian Posted February 16 Posted February 16 (edited) @wysiwidΑκόμη δεν έχω καταλάβει το σκεπτικό. Να μην έχουν κέρδη στις άγονες; Να μην έχουν κέρδη γενικώς; Να δουλεύουν με χασούρα και να τα καλύπτει το κράτος; Edited February 16 by proud_ionian
wysiwid Posted February 16 Posted February 16 Εντάξει φίλε μου αυτά θα τα δουν οι ειδικοί θα τα βάλουν κάτω και θα τα βρουν Ξέρεις δεν θα γράφουν ζημιές … 100% θα έχουν ροή χρηματοδότησης On 2/16/2025 at 7:28 PM, proud_ionian said: ; Να δουλεύουν με χασούρα και να τα καλύπτει το κράτος; Expand Τώρα ποιος τα καλύπτει ;
BS CHIOS Posted February 16 Posted February 16 Και τώρα το κράτος τα καλύπτει, αλλά δεν πληρώνει και για τις ναυπηγήσεις που προτείνεις.
NOMIKOS LINES Posted February 16 Posted February 16 O φίλος wysiwid λέει το αυτονόητο. Ανταπόκριση (και μόνο) θα χρηματοδοτείται για άγονη γραμμή. Συμφωνώ απόλυτα…
SuperRunner Posted February 16 Posted February 16 Και ποιος εφοπλιστής ή όμιλος θα δεχτεί να γίνει έτσι; ΚΑΝΕΝΑΣ
bas Posted February 17 Posted February 17 H διαδικασία με ανταποκρίσεις είναι η καλύτερη. Τώρα για τα πλοία, υπάρχουν πολλές λύσεις. Επιδότηση για καινούργιο με δέσμευση της γραμμής για 5 χρόνια. Επιδότηση σε εταιρεία λαϊκής βάσης όπως οι Σκυριανοί με δέσμευση της γραμμής για 10 χρόνια. Επιδότηση για μεταχειρισμένο μέχρι 10ετίας σε λαϊκής βάσης για δέσμευση της γραμμής για 5 χρόνια. Εννοείται ότι η δέσμευση θα παίρνει την επιδότηση για την τοπική γραμμή ως άγονη και γενικά λύσεις υπάρχουν αρκεί να μπουν τα πράγματα σε κάποια βάση. Ετσι και αλλιώς είναι λίγες πια οι εταιρείες στον χώρο, θα μπορούσαν μέχρι και να μοιραστούν οι γραμμές.
Nikos_Chania Posted February 17 Posted February 17 Αφού τα είπατε, ας προσγειωθούμε στην πραγματικότητα. - Το κράτος επιδοτεί την εδαφική συνέχεια με τρόπο έτσι ώστε όταν δεν εξυπηρετείται ένα νησί, να καλύψει το κόστος της δρομολόγησης ενός πλοίου. - Η ποσότητα των νησιών δεν θα μπορούσε να καλυφτεί με ανταποκρίσεις, ούτε με μικρότερα πλοία. Ούτε λειτουργικό είναι για τις εταιρείες στα πλαίσια της οργάνωσης του μεταφορικού τους έργου, ούτε χρήσιμο για τον επιβάτη. Σε περίπτωση καθυστέρησης του ενός ή του άλλου πλοίου, ο επιβάτης τι θα κάνει; Που θα περιμένει; Πως θα τον διαχειρίζεται η εκάστοτε λιμενική υποδομή; - Ο επιβάτης πως θα πληρώνει το κόστος δύο εισιτηρίων; Ή μήπως θα υπάρχει ενιαία τιμολόγηση; Κι αν υπάρχει ενιάια τιμολόγηση, πως θα μοιράζεται το ποσό μεταξύ των δύο εταιρειών; Διαβάσαμε όλοι σχόλια του στυλ "δεν χρειαζεται να εχουν κερδη οι εταιρείες" και γελάσανε μέχρι και οι μπίντες της Ανάφης. Τέτοια σχόλια αναδεικνύουν την έλλειψη προσεγγιστικής λογικής στο πρόβλημα που συζητάμε, και το προσπερνάω. Ούτε μόνο επιδότηση ανταπόκρισης θα μπορούσε να δοθεί, γιατί δεν μπορείς να σπάσεις το δίκτυο σε χ γραμμές όταν έχεις χ/2 γραμμές. Δεν είναι πρόσφορο οικονομικά, και συντρέχουν και όλοι οι ανωτέρω λόγοι, πρακτικοί κυρίως. Οι ρεαλιστικές και αναγκαίες λύσεις είναι να γίνει αναδιάρθρωση των άγονων, να μπορούν να δίνονται συμβάσεις πολυετείς με αντίστοιχο μίσθωμα βάσει των πραγματικών τιμών κόστους (όχι με το κόστος που σκαρφίζεται ο καθε εφοπλιστής), και με σωστή αντιμετώπιση των εταιρειών από το κράτος με έγκαιρη πληρωμή (ακόμα και προπληρωμή για πολυετείς συμβάσεις) του κόστους της επιδότησης. Όπου αναδιάρθρωση, ΔΕΝ περιλαμβάνεται καμία σκέψη διάσπασης. Σημαίνει καταγραφή των αναγκών των νησιών και προσέγγιση προς αυτές. π.χ. υποθετικό σενάριο: η Λήμνος θέλει σύνδεση με Θεσσαλονίκη με τεκμηριωμένους και ζωτικούς λόγους για την εδαφική συνέχεια του νησιού. Θα πρέπει να σχεδιαστεί γραμμή με την εν λόγω πρόταση του νησιου.
mytilene Posted March 7 Posted March 7 Άσχετη ερώτηση και δε ξέρω αν είναι και το σωστό topic😎.... ,μια επιδοτούμενη γραμμή που συζητήθηκε από Αλεξανδρούπολη Λήμνο Μυτιλήνη Χίο Πειραιάς/Λαύριο γνωρίζει κάποιος κάτι?
Nicksy58 Posted March 27 Posted March 27 (edited) Κέρδισε η Fast Ferries την προσφορά για το δρομολόγιο των Δυτικών Κυκλάδων στον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές; Edited March 27 by Nicksy58
Nicksy58 Posted April 11 Posted April 11 Ο υπουργός Ναυτιλίας ανακοίνωσε ότι θα δρομολογηθεί κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές με σημαντικά ποσά, όπως είπε χαρακτηριστικά, ώστε να έχουμε καλύτερη προστασία των κατοίκων των νησιών μας. Στόχος είναι να επιτευχθεί μεγαλύτερη συνδεσιμότητα μεταξύ των μεγάλων λιμανιών αλλά και ανάμεσα στη νησιά και αναμένουμε πολύ καλύτερα αποτελέσματα και ποιοτικότερες γραμμές. https://naxospress.gr/coasting/kikilias-erchetai-diagonismos-agonon-grammon-4etoys-diarkeias/
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now